Jeetje, zie dat ik echt vaker langs moet komen, want het is zo haast niet bij te houden! Lekker gekletst weer! @MW en Doortje: Mooie, zwangere buikjes! @Trishka: Manlief zou hier ook het liefst iets met Ajax doen voor de baby. Hij had het er al over om op de muur in de babykamer 3 rode sterren te verven ofzo. No way! Mannen... @Miron & Babylove: Leuke vakantie gehad! Succes met bijlezen! @Soepkip: Gefeliciteerd met je 20 weken! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel als je eenmaal zwanger bent! En wat leuk dat je de baby waarschijnlijk gevoeld heb! Zo bijzonder! @Foxymama: Ah, leuk, ook een meid! Gefeliciteerd! Het wordt nog druk hier met al die meiden, haha! Geniet ervan! Ik voel helaas de baby nog niet... Ben zo ongeduldig, wil het ook zo graag voelen! Doe iedere avond muziekje op m'n buik en hou m'n handen op m'n buik, maar voel nog niks helaas. Begin wel meer last van m'n onderrug te krijgen en heb regelmatig ontzettend pijn aan de zijkant van m'n buik. Fijn, die bandenpijn! Wist niet dat het zo erg kon zijn! Maar het is allemaal voor een goed doel! Heb gisteren een afspraak gemakt met Angelique Lemmens voor het ontwerpen van het geboortekaartje. Wilde graag kaartje met foto en zij maken zulke gave kaartjes! Ben dus heel benieuwd! Weer iets afstrepen van het lijstje! Wij zijn er nog niet helemaal uit over de namen. Nou ja, ik weet wat ik mooi vind en manlief vind de namen ook prima, maar ik wil dat hij er ook over nadenkt. Maar als hij zich er niet in verdiept, worden het gewoon de namen die ik wil, haha! Wij gaan wel voor de Nederlandse namen, maar dat vind ik ook het mooiste bij onze achternaam. Heb aanstaande donderdag de 20 weken echo, spannend! Zal blij zijn als alles gewoon goed is. En volgende week zondag vertrekken we voor lekker een weekje naar Portugal! Echt zin in, even rust en zon. Heerlijk, ben ik aan toe! Zal morgen weer buikfoto maken, ben dan ook 19 weken. Zal deze ook hier spammen! Fijne avond iedereen!
Marjanneke. Wat grappig van de melk. Hopelijk zit je morgen inderdaad niet onder de pukkels! Ben benieuwd naar je buikfoto! En jij ook al vandaag voor het eerst wat gebubbel gevoeld? Leuk hoor..
Hallo allemaal Hier 2 weken geleden bubbels gevoeld, sindsdien niets meer Ze lijkt nu al op haar mama Ik weet nog een prachtige naam voor een meid Engelse naam (naja Iers) 'Maureen' edit; ik krijg nu een heerlijk broodje hamburger
Ha meiden, Even bijlezen hier. trishka, haha A.J.A.X Het zal je maar gebeuren! Hier geen kans daarop. Hannaman is Feyenoordfan Miron, welkom terug! Leuke foot van je dochter!! Anne123, haha, die namen die jouw man verzint zijn ook geweldig! Ik heb met Svinthe een kaartje geschreven om mee te nemen naar het gemeentehuis om aangifte te doen. Dan heb je de minste kans dat het misgaat inkebell, wat denk je zelf over de termijn? Wel leuk dat je nog een echo krijgt vaddie, da's wel erg lief dat het hele huis schoon is gemaakt! Lieve, wow al weer 20 weken zwanger!!! Mooie namen op jullie lijstje! dommel, ben benieuwd naar jullie naam. Leuk al die hints daarover Soepkip, ook al 20 weken!!! Ik voel de baby sinds een paar dagen ook Erg leuk. Meestal als ik 's avonds op bed lig! Pam, haha die foto..... een beetje over de tp, maar daarom juist leuk Foxy, leuk een meisje!!!! Huh wat een gedoe zeg met dat asbest... Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en kan je snel weer naar huis terug! Zo, weer helemaal bij. Dochterlief ligt in bed en ik ga lekker bankhangen Fijne avond allemaal!
Net een buikfoto gemaakt, en ik ben een beetje teleurgesteld.... 't is nog helemaal niks! Hmm... 't zal vanzelf wel komen, maar ik wil ook graag zo'n mooie buik De naam is hier ook bekend. Voor een meisje waren we er nog niet uit, maar voor een jongen wel al een paar dagen voor de echo. Nou, we hoeven niet verder te verzinnen Mausyi: leuke Ierse naam: Niamh (of Engels gespeld Neve of Neave). Wel een beetje zielig als ze op school haar naam gaat leren schrijven!
Ik zie wel een buikje hoor Marjanneke Ik had helemaal geen probleem met mijn naam schrijven en uitspraak. Zodra ik kon praten brabbelde ik al lustig mijn naam (hoor ik dikwijls van mijn moeder hahaha). edit; andere mensen hebben meer problemen met mijn naam
Zo ben weer thuis van onze zeer regenachtige vakantie! Wel meegelezen op mijn mobiel dat scheelt weer zo'n kwartier lezen denk ik Ik zal morgen nog even reageren op de rest; nu ben ik zoooo moe! Sinds vorige week voelen we de beeb vooral savonds. Leuk gevoel. Mijn man en moeder hebben t inmiddels ook gevoeld. We zijn morgen 1 jaar getrouwd! Dus ff kijken of ik morgen tijd heb om te reageren anders zondag. Fijne avond en weekend allemaal. Enne, cool beertje Pam!
Marjanneke, teleurgesteld???? Ik vind het al een mooi buikje hoor! pam, mooie beer! Heb je die zelf gemaakt? Annethamar, gefelicteerd met jullie trouwdag van morgen. Gaan jullie wat leuks doen? Dochter wilde toch niet gaan slapen.. Grrrrrrrr... Gelukkig heeft ze het nu opgegeven kan ik tenminste rustig even computeren en tv kijken!!!
Marjanneke. Het begin is er toch? Ik zie echt al een buikje! Pam. Ah.. wat een lief beertje, goed gelukt zeg! AnneT. Welkom terug. Super leuk dat je man en moeder de beeb al gevoeld hebben!!
@hanna: ja! is mn eerste haakprojecte eigenlijk! vind t koppie wat saai omdat ik geen zwarte wol heb maar vind t erg leuk om te doen dus ga ff snel leuke kleuren en extra haaknaalden kopen dan kan ik lekker aan de knutsel! tis echt een leuk formaatje voor Brayden, hij kan m heel makkelijk meenemen al liep ie vanavond alweer met de catnipmuis die ik voor de katten gemaakt had die was natuurlijk veeeel leuker hahaha
Wat hebben veel van jullie de beeb al voelen bewegen zeg! Ik dacht het van de week te voelen maar ben er niet heel zeker van de placenta ligt ook voor bij mij dus dat is wel jammer, ik hoop snel dat ik de kleine ook voel @Pam, mooie beer hoor vind hem niet saai hoor! @marjanneke, Ik zie zeker wel een buikje hoor Ik kreeg vandaag ook weer de opmerking: zoooo gaat goed he met die buik hihi ja ik begin al aardig te groeien
Soepkip. Omdat je er naar vraagt, hij stond al in mijn album, hi hi En pakketjes ophalen is rederlijk gelukt. Dekbedhoes blijkt eenpersoons ipv ledikant te zijn (mijn fout advertentie niet goed gelezen) Maar hij is wel heel gaaf! En twee konijnen, één grote en één kleine. Daarvan had ik maat verkeerd ingeschat. Kleinste blijkt grootste in werkelijkheid, maar wel heel snoesig met speeldoos, dus daar zal de beeb blij mee zijn! Verder is de boekenkast op de nieuwe kamer van Zoon al weer voor de helft leeg, dus dat ruimt lekker op! Dit was het even voor nu, reageer later op de rest. Groeten Lieve p.s. Pam, wat een leuk, totaal niet zaai, beertje!
Ik zeg, niets nodig om teleugesteld te zijn, ik zie een prachtig buikje! Heel duidelijk en heel mooi zwanger!
@Allemaal: Thanks voor de complimentjes! misschien morgen maar ff op stap voor wat nieuwe haakspulletjes en dan zien jullie snel andere werkjes! vind t echt leuk @buikjes: Wat hebben jullie een mooie buiken zeg!!! vind die van mij op foto erg tegenvallen door mn kleding die ik eigenlijk ook niks vind dus ga toch s mn best doen mooie foto's te maken binnenkort..
Zo wat een mooie buikjes allemaal. bij mij is nog niet veel te zien. Dochter had om 5:50 al besloten dat haar slaapje klaar was. dus zit nu alweer onder. Man ligt nog lekker te slapen die voelt zich ook niet lekker.