1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk dat ze weer zwanger is !!! :)

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hanna warem durf je niet btje te duwen? :) deed je dat bij je vorige zw ook niet? Kzal eens in vk forum vragen of t kwaad kan maar lijkt me niet. Mijn vk duwt helemaal haha!

3. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hoi dames,
    Even bijlezen hoor op deze regenachtige zondagmiddag. Mw21, gezellig avondje gehad gisteren in het uitgaansleven?
    Ik vind het ook altijd erg gezellig om naar de kroeg te gaan,maar nu als zwangere toch echt beduidend minder. Gisteren had ik de hele dag een bruiloft, de borrel begon ook vroeg, en dan zie je toch mensen echt steeds lammer worden en sta ik er tussen als nuchtere garnaal. Is ook wel weer es leuk om te zien, maar ook wel ongezellig toch.Gelukkig bevind ik me in een kring van een heuse babyboom, en zijn er gelukkig nog meer in hetzelfde schuitje, wat toch ook wel weer leuk is.

Soepkip, wat een heerlijke dag om te werken. Ik lig de hele dag een beetje op de bank. Veel te laat geworden vannacht en die vervelende hoofdpijn, die toch echt drie dagen is weggeweest, ik weer volledig terug hoor :x....

Pam, ik had trouwens nog de 12 weken echo in het nub forum gezet, wil jij daar ook een blik op werpen, jij houdt toch een lijstje bij? Donderdag 20 wk echo en weet dan ook wat t wordt, dus ben wel benieuwd wat jij er van denkt (en of je er uberhaupt wat van kan zien).

Zo, nu even op de thee bij een kennisje. Die weet nog niet dat ik zwanger ben, dus dat wordt een surprise!!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha ja ik vind t ook niet altijd even gezellig als voorheen maar van thuis zitten en vroeg naar bed gaan wordt ik wel wat lui en depri :)

enne nu gaat t lichamelijk nog haha straks zat tijd om op de bank te zitten met mijn verlof

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh heb in vk forum gevraagd en kan geen kwaad hoor t duwen!

6. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Naar de kroeg ga ik niet meer zo vaak, maar vanavond wel een avondje dansen! Ik ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud;)

Gisteren mijn vriend zijn hand op mijn buik gelegd toen ik de baby voelde, en hij voelde het ook! Zijn uitroepen klopten precies met wat ik voelde. Had ik niet verwacht, want ik voel het nog maar net zelf... Misschien ben ik gewoon een beetje ongevoelig;) Maar het was wel heel leuk, zo saampjes, of met zijn drietjes eigenlijk:D

*edit* Au! Wat een mega d/t fout. Nou, hij is lekker weg!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MW, nee joh duwen op je buik kan helemaal geen kwaad, alleen ben ik zo'n mutsefluts die dat gewoon eng vindt... ;)

Marjanneke, leuk dat je vriend de baby ook heeft gevoeld. Wij gaan straks een poging wagen :)

Morgen weer werken. Ben benieuwd... Heb erg veel last van mijn bekken/bil/heup....
    Lekker zitten en de kinderen naar me toe laten komen gaat het denk ik worden :D

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik kan met duwen op mijn buik nog niks voelen :( laagje spek?? haha
    Zit nu heerlijk op de bank met een kopje thee en het boek van Claudia de Breij, krijg nou tieten, een echte aanrader moet er erg om lachen :D

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @babylove ook niet als je plat op je rug ligt?

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier nog een keer geprobeerd, plat op mijn rug maar nee ik voel niets. Buik zakt ook niet meer echt inelkaar. Het blijft een bolletje. Ga verder ook niet meer duwen, wacht gewoon af tot het mij overvalt!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gewoon afwachten soepkip! Bij mij was het er ook 'opeens' maar goed teken dat er al een bolletje blijft! Leuk he!

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Heb niet puf om te reageren op iedereen...
    Feest eindigde voor ons wat minder. Onze kleine meid is van ene bank recht op haar hoofd gevallen (buiten)
    Gelukkig gaf ze meteen ene kick en moest ze enorm huilen. Ik heb het niet zien gebeuren maar de omstanders waren zeer geschokt.
    We hebben haar meteen meegenomen naar binnen een natte doek op het hoofd. Daarna werd ze bleek en hangerig, gelukkig wel alert. Advies was om haar te wekken vannacht........
    Nou gebroken nachten ben ik dus niet meer gewend pfffffff zeg......
    Ze was ook ziek erbij en had dus haar slaap hard nodig.....
    Vandaag is ze er weer maar flink gehavend op haar hoofd. verschillende schaafplekken en zelfs haar wat weg is.....

einde ego hoor/......

Morgen hebben we 20 weken echo!!!! Vind het zo spannend allemaal

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dat is schrikken Inkerbel!! Succes morgen!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Fijne dag allemaal!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgennnnn,

pff hopelijk vandaag de reperateur over de vloer voor onze wasmachine, anders wordt t weer naar mn mams om wassen te draaien hahaha.

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Hanna: ik heb gisteren heeerlijk geslapen op de bank ;)
    Werd wakker gebeld door vrienden van ons, of ze op de koffie konden komen. Nou toen wist ik het al wel: mijn vriendin is ook zwanger! Echt net pas, ze denkt een week of 6.
    Gezellig hoor zo'n medezwangere!

@Inkerbell: das schrikken, gaat het nu weer beter?
    Succes en veel plezier bij de 20wk echo! Ik nog 2 weken wachten :x

Tot nu toe voelen we de beeb vooral sávonds.
    Maar alleen aan de buitenkant denk ik. Soms klap ik dubbel heb ik ineens een steek ergens maar wat dat dan is...

We hebben een 2e hands box gekregen echt super lelijk dus die heb ik gisteren geschilderd, ga ik straks voor de 2e keer doen. Nu dat ie wit is is ie al een stuk leuker! Krijgen ook het boxkleed erbij, die hebben we al wel gekocht.
    En echt super schattige kleertjes van mijn oom en tante echt leuk!
    Ga straks weer even foto's maken.

Hebben jullie verder geen klachten meer?? Ik voel me soms zo'n zeikerd, heb veel hoofdpijn, maagzuur na het eten, rugklachten... bah...
    Verder nog steeds heel blij hoor :D:D:D

17. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier herken ik het ook... als mijn buik heel ontspannen is kan ik zo voelen waar het kindje ligt... voelde de eerste keer een beetje eng, omdat je dan ineens fysiek de baby voelt...

inkerbell:hoe was je nacht? en hoe gaat het nu met je dochtertje?...

hier zo weer weer werken....

fijne dag allemaal!

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goeiemorgen allemaal.. ik heb niet echt de fut om terug te lezen.. sorry.. zal jullie niet meer zo verwaarlozen voortaan :p hahaha

@Anne: zag ff snel dat je nubverzoekje deed.. ff gespiekt en ik zeg meid! kindje ligt er niet helemaal perfect voor en 12+2 is niet heel ver dus wel met een slag om de arm :)

Zal je op mn lijstje zetten :D hihi

@Inkerbell: las ff snel van je meisje.. jeeeetje das schrikken zeg!! :| stond ze op t bankje dat ze zon klapper maakte? hoop dat het verder niks dan wat schaafwondjes is en dat die snel wegtrekken..

@Allemaal: van t weekend veels te gek gedaan in huis.. alles gestofzogen en aan de kant gehad en met de nieuwe stoomreiniger aan de gang.. ben nu helemaal gebroken natuurlijk.. :) ZON spierpijn.. niet normaal.. Kreeg erna ook ineens supererge pijn in mn blaas.. zo raar! echt.. dus net ff urine opgevangen en dan moet ik dat zo maar ff brengen want ik vertrouw t niet helemaal :(

Verder ben ik lekker aan t haken op mn vrije momentjes al heb ik helaas nog geen mooie roze wol kunnen vinden ;)

Kamertje hebben we ook helemaal leeggehaald (was een rommelhok geworden. wat een spullen!!! :| ) Behang en verfjes voor de kamer zijn we waarschijnlijk uit! :) en over een weekje of 2 a 3 wordt er dan waarschijnlijk gestuuct.. dus dan is t snel aan de slag en afmaken die boel! helemaal zin in :D en de meubeltjes komen er ook aan.. dus alles gaat heel relaxt de goede kant op ;)

Ik voel de kleine trouwens goed! niet normaal! :$ zeker als vriendlief zn hand erop doet is t feest (hoe herkent zon ukje dat he?!) maar gisteravond in bed werd ze ook ff wakker toen ik wilde slapen geloof ik.. jeutje! :D voel nu echt wel echte schoppen.. wat een verschil met t gevoel van 2 weken terug..

Nu eerst broodje pindakaas smeren voor mij en mn ventje en dan met een bakkie thee s verder aan mn haakwerkje :D hihi

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen

Kindje voelen: voel het kindje wel schoppen maar nog niet aan de buitenkant. Vermoed dat het nog wel even gaat duren, flinke speklaag.

Buik: ook ik heb eindelijk een buik. Loop sinds gisteren ook vol trots rond met een buikband. Vanmorgen al veel (positief) commentaar gehad op mijn werk. En ik heb ook het idee dat mijn buik 'er ineens' was.

@Inkerbell: veel plezier bij de echo

Mijn goede voornemen voor deze week: 2 dagen harde buiken (aan het einde v.d. dag) = ziekmelding Dus ga nu zo min mogelijk doen, geen buk/ til werk en rustig aan.

20. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    oh inkerb, dat is schrikken zeg. Hopelijk vandaag beter en nog meer goed nieuws met de echo. hoe laat mag je??

Pam, dank je, je bent de de derde die :) roept, dus in mijn gedachten is het al helemaal een meisje (ik had jullie toch laatst verteld over de namen die mijn vriend voor een jongetje had uitgekozen, theodorus norijoekie, als doopnamen weliswaar en wel een normale roepnaam ;)), t zou allemaal een stuk gemakkelijker worden als t gewoon een meike is.

@Annethamar, wat leuk he als je nog meer zwangere vriendinnen om je heen hebt. Toch ben ik blij dat ik al richting de 20 weken ga, en dat gestresste begin toch al achter me gelaten heb (zegtanne1234dieblijisalshetdonderdag15.00uurisendegynacoloogheeft bevestigddatallesgoedgaatmetonsukkie:)).

Gisteravond in bed weer een geluksmomentje. Ik heb de baby van de buitenkant gevoeld. Twee keer achter elkaar. Die kleine houdt me wel uit mijn slaap. Het is zo heerlijk om s ochtends en s avonds in bed de tijd te nemen om hem of haar te voelen....

Nog meer 20 weken echo's deze dagen trouwens???

Deel Deze Pagina