@vaddie: mooie foto's hoor!! je kijkt ook echt trots! @Concerten: hier nog een keer naar marco in november! helemaal blij dat ik roltstoelplaats had gekozen al! omdat de rest alleen staan is en dat red ik eigenlijk echt niet.. is met mn toeter wel heeeeel slim!
Ik hoop het ook voor je vriendin. Tegen mij zeiden ze ook max. 24 uur. dag 1: vliezen gebroken om 8 uur in de ochtend. Geen weeën. Afwachten volgens de VK. dag 2: na 24 uur gemeld bij de vk. Die stuurde me door naar het ziekenhuis. werd daar aan een apparaat gelegd, had geen weeen en mocht weer naar huis. Volgende ochtend melden. Dag 3: 8 uur 's ochtends in het ziekenhuis melden. Werd ingeleid en pas enkele minuten voor middernacht werd mijn zoon met een keizersnede geboren.
verder heb ik echt geen tips. @muziek; ik zing met van alles mee queen, simon&garfunkel,adele etc. Vanmiddag maar eens eminem opgezet Dat vond ze ook geen probleem, maar toen man 'de jeugd van tegenwoordig' opzette was dat niet leuk
Inkerbell. Hoe is het met je echo gegaan?! Vaddie. Ik zie al duidelijk een zwangere buik! leuk hoor! Meiden, gezellig gekletst hier.. lees t.v. ervaringen over bevallingen .. Kommer en kwel haha! Merk dat ik er nu minder goed tegen kan om te kijken. Het komt nu zo dichtbij De gelukkige huisvrouw vond ik al erg genoeg! Hier lekker geshopt met een vriendin. Natuurlijk geen schoenen gevonden maar wel 2 jurkjes Morgen ochtend om 10.20uur de echo.. zal jullie laten weten hoe het gegaan is. Nu lekker naar bed, slaap lekker allemaal..
Echt stom dat je de tweede dag naar huis bent gestuurd dan! toen lag ik al met weeen en kreeg alsnog een infuusje erin hoor.. afwachten was er gewoon niet bij! Gelukkig is wel alles goed gegaan! @Soepkippie: Spannend morgen! succes alvast! Ennuuuhh je moet je dus echt niet richten op de gelukkige huisvrouw!!! Dat is ZO zwaar overdreven.. iig haar reactie op alles vond ik echt onzin.. de dingen die zij kreeg heb ik ook een hoop van gehad als ik t me goed herinner van de film (op de buik duwen/hangen, knip, weeenstorm) en vond het echt niet zon nachtmerrie als zij er van maakte!
Goede morgen allemaal. Hier weer lekker geslapen en optijd wakker. Vriendlief heeft nachtdienst gehad dus die maak ik over een uur wakker. Om 10.20uur hebben we de echo. Spannend!
Oh Soepkip spannend veel plezier. Wij zijn aan het wachten op ons nieuwe bankstel die komen ze bezorgen tussen 8 en 11:15.
Thanx meiden! Er schoot me net nog wat te binnen.. is het bij jullie ook dat ze aanbieden om bij de 20 weken echo een onderzoek te doen op vroeg geboorte? Dit doen ze door je baarmoeder op te meten? Deze info heb ik van mijn schoonzus, ze zit bij dezelfde praktijk. Vreemd dat ik er niks over heb gehoord van de vk. Lijkt me toch wel prettig om te weten van te voren als je een inwendige meting krijgt?! Miron. Suc6 met wachten, hoop dat ze snel komen!
Als het goed is hadden ze het dan allang gevraagd! dus ik denk niet dat dit gedaan wordt en anders zullen ze het altijd nu vragen en kun je toch gewoon weigeren onder het mom van dat had ik dan graag eerder geweten?
Dat lijkt me dus ook. Maar volgens mijn schoonzus vroegen ze het bij haar ook pas toen ze kwam voor de 20 weken echo. Als dat zo is dan heb ik er in dit geval rekening mee gehouden (kom net onder de douche vandaan). Maar geeft wel aan hun terug dat ik het prettig had gevonden hier eerder van op de hoogte te zijn. Wie weet.. doen ze het niet bij iedereen. Dat wachten nu is zo (&%&#%&!@#$) Echo centrum zit om de hoek dus we hoeven ook maar 5 minuten van te voren weg :x
Aaaaah soepkip! dat hebben wij hier dus ook.. en dan ben je er helemaal klaar voor en moet je alleen maar wachten tot t tijd is haha.. Nog eventjes en je mag weer spieken en zwaaien!! komt helemaal goed Ik moet vrijdag pas om half 3 en baal er best van! hahaha
Miron. Fijn.. dan zit je niet meer de hele dag op de wip. Ben benieuwd! Over 10minuten gaan we weg. Hou jullie op de hoogte
Mijn Vk begon er toevallig over, of ik erover had nagedacht. Wist niet eens wat het inhield. Is niet echt een onderzoek voor jouw, maar echt medisch. Als het goed is staat het op het formulier dat je moet inleveren, of je eraan wil meewerken. Hoeft niet. Je krijgt dan naast de normale uitwendige ook een uitgebreide inwendige echo. Als blijkt dat je baarmoeder mond 3cm (of korter) is, vragen ze je of je mee wil werken aan verder onderzoek in een uni-ziekenhuis en dan krijg je een hormoonpilletje (volgens hun onschadelijk) of een placebo. En dan kijken ze naar het effect. Ik ga in elk geval niet meedoen. Gewoon je VK vragen of ze dit desnoods nog eff kan uitleggen.