Vaddie. Heftig. En dan nog zo lang moeten wachten ook. Ik denk dat ik dat niet had getrokken. Goed dat alles in orde is met de baby. En nu rustig aan doen. Dat betekend niet de toko uitmesten enzo, dat betekend lekker jezelf verwennen op de bank, of laten verwennen. Fijn dat je collega's wel geintresseerd zijn. Hoe reageerde je leidinggevende nu? Even egoistisch aan je baby denken nu! Sterkte! Groeten Lieve
@Lieve: ga zeker niet de toko uitmesten. MOrgen eerst uitslapen. (nou ja 6 uur op, hondjes uitlaten en weer terug samen met de hondjes) sporten, spelen op de wii en filmpje kijken is zo'n beetje mijn planning. Knap hoor dat je niet naar het geslacht hebt gevraagd.
Jippie!!! Heb eindelijk de baby gevoeld vandaag! Zat op m'n werk iets voorover gebogen en voelde het duidelijk kriebelen in m'n buik! Zo mooi! Zat echt met een glimlach op m'n gezicht! Hopen dat ik dit nog vaak mag voelen! Ik heb donderdagochtend de 20 weken echo, toch wel spannend! Ben benieuwd of we onze nieuwsgierigheid daadwerkelijk kunnen bedwingen! @iedereen met een mooie echo: super fijn, gefeliciteerd! @Vaddie: goed dat je nu 'gedwongen' word om rustig aan te gaan doen. Wel doen he?! Werk is niet het belangrijkste.
Vaddie: Mijn hemel dat is eff schrikken! Wel echt rustig aan gaan doen he! ook niet te intensief gaan Wii-en LieveK: Mooi dat je echo goed ging en super dat je de foto's op een stick kreeg. TJ82: Leuk dat je je kindje hebt kunnen voelen! Kwestie BV v.s. KV: Iedereen moet het lekker zelf weten. Ik wilde in eerste instantie BV geven. Ging in het begin echt heel moeizaam. Uiteindelijk gelukt en na 3 maanden was het gewoon op. Kwam niks meer uit. Kreeg zoveel commentaar toen ik begon met KV dat ik er gewoon chago van werd. Ik moest het gewoon blijven proberen en me niet aanstellen etc etc. Kreeg er gewoon een schuld gevoel van. Heb besloten dat ik dit keer BV ga proberen en als het weer niet lukt stap ik over op KV. PECH voor de mensen die het niet kunnen accepteren. Dan komen ze hun tieten maar uitlenen ofzo.
Wuhahaha dat vind ik een goeie.. dat moet je zeggen tegen de eerste vrouw die commentaar heeft! Hier, heb je mn kind. doe je shirt ff uit, tis etenstijd!
*grinnikt* elmo krijgt brokken Die had ik sinds een tijdje op kvv, toen hij bijna voor dood lag in zijn mand. Gewoon hartstikke ziek, niet willen plassen e.d. Dankzij mijzelf en schoonmoeder kwam hij er weer bovenop. @echo's fijn dat ze goed waren.
Jeetje das ook een rare reactie! Nog nooit van gehoord bij KV.. mag ik vragen welk merk je had? ben ik dan wel nieuwsgierig naar want dan hoef ik die niet te proberen
Smuldier Hij kreeg het eerst gewoon 1 x p/w en langzaam opbouwen. Maar ja...het ging niet goed. En kip (kipkarkas) moet ik al helemaal niet geven. Dan is het 's nachts rennen
Ooooh smuldier, die ken ik wel.. das wel zooi ja en idd sommige honden krijgen er diarree van, daar heb ik wel s van gehoord.. soms gaat t met verloop van tijd (en doorbijten al zou ik ook niet weten hoe als je hond er zo beroerd van is hoor ) weg en soms niet. mn buurhondje had dat ook en die is dus ook weer lekker aan de brokken! Mocht je t nou weer s willen proberen ofzo kan je me altijd ff PBen kweet ondertussen wel wat verschillen van de merken enzo.. Zal je verder niet pushen.. je weet immers hoe inmens slecht brokken zijn en KV is eigenlijk al te min natuurlijk *kucht* hihihi
Ha meiden.. Even een korte reactie van mijn kant.. Hyves? Heb ik niet, wel facebook! Miron. Mooie bank, mooi kleurtje ook! Inkerbell en Lieve. Gefeleliciteerd met jullie goede echo's.. Lieve nog dinsdag afwachten maar dat zit wel goed toch? Vaddie. Jeetje meis, dat is inderdaad schrikken! Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand. Is het bloeden inmiddels opgehouden? Pas goed op jezelf!! Pamp. Meis wat kan jij toch heerlijk schrijven
Goedemorgen! Hier lekker 10 uur lang geslapen vanavond komt er iemand kijken voor nieuwe plafons. Mijn vriend kan veel zelf maar nu hebben we een soort tijdsplanning hè haha beneden is al maandje af nu gaan we de hele bovenverdieping verbouwen pfff geen zin in nog geen nesteldrang te vinden hier Waren er vandaag nog echo's? Igg succes en veel plezier! Kga weer naar me werk.. Morgen nog een dagje en dan lekker vrij
Goeiemorgen! Mw: ik ben jaloers, ik moest denk ik 8 keer naar het toilet snachts... Dus niet echt lekker geslapen. Hopelijk wordt vandaag beter dan gisteren. Hier ook geen hyves maar wel fb. @ Mausiy en Pam: was dat dan geen allergische reactie op kip? (van elmo bedoel ik ) Dan kan het natuurlijk zomaar zijn dat het met een andere soort wel beter is. Hier krijgen de hondjes gestoomd vlees, renske. Wil graag kvv geven, maar hebben geen vriezer. Dus dan maar dit. Het enige nadeel vind ik dat er rijst in zit, maar ze doen het er zoooo goed op! En de kleine eet weer tenminste, brokken hoefde die niet meer.
goede morgen allemaal... vaddie: jeetje, dat is schrikken... doe rustig aan, lekker op de bank met een kopje thee... bv/kv: tja... altijd gezeur... maar dat geldt inderdaad met alles rond die eerste weken... iedereen lijkt het beter te weten... mijn vriend is surinaams, dus mijn schoonfamilie had weer allemaal andere theorie waar ik mij aan moest houden... ik zou mijn dochter veel te veel vast hebben, kind moest meer opzichzelf liggen anders werd het afhankelijk etc, nou ik heb altijd naar mijn gevoel geluisterd en mijn kind is alles behalve afhankelijk of eenkennig... hier had ik het geluk dat ik bv kon geven, bij mijn moeder en zus is het nooit gelukt en ik had melk voor 10... dus was er erg blij om en vond het vooral erg makkelijk... vooral in de nacht hoefde ik mijn bed niet uit, maar legde mijn dochter gelijk aan... was zo leuk, de eerste keer dat ik echt met mijn dochter naar buiten ging alleen, was naar het winkelcentrum... ik voelde me super met mijn kindje, nieuwe kinderwagen etc. vol trots liep ik daar dus rond, en iedereen keek ook zo vertederend naar me en knikte allemaal heel lief, dus ik voelde me nog trotser.... tot ik een uur later bij de auto was en ik er achter kwam dat ik doorgelekt was en ik 2 hele grote, natte kringen op mijn shirtje had... daarom keek iedereen dus zo lief naar me ... lang leven borstvoeding!!!
Goede morgen ladies! Hier ook heerlijk lang geslapen. Lag best wel laat in bed en dat ben ik niet meer gewend. Nu een beetje brak. Ik lag op mijn buik met een been opgetrokken en toen ik naar de w.c. liep voelde ik aan mijn buik en lag duidelijk het kindje helemaal rechts! Links kon ik induwen en rechts voelde ik een bobbel! Super lief! Straks naar het gemeentehuis, vriendlief gaat z'n kindje erkennen Daarna met mijn moeder naar de bijenkorf. Daar wil ik al heen vanaf dat ik zwanger ben. In mijn beleving hebben ze daar hele leuke babydingen. Weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is.. Weer een shopdagje dus.. *zucht* Dat is weer het voordeel als je niet op vakantie gaat!
Aha Dommel, daar gaan we dus goed op letten Hihi jammer dat niemand dat dan even tegen je zegt... Durven ze niet denk ik... Tja, KIP valt niet bij iedereen even goed hoor Sjopse dan maar, wel even showen als je wat leuks heb he?! Is dat nog veel werk het erkennen? Weet wat het is maar niet hoe het werkt, wij zijn getrouwd.
@dommel *proest* @kvv; Heb in het begin wel carnibest gegeven maar, ja dat is best wel duur, en meneer eet dan ong. 1 kilo p/d. Smuldier kreeg hij pens of vlees, geen kip dus. Zo nu eerst een bak koffie, mjam mjam Gister lekker gegeten, ik kon geen 'pap' meer zeggen hahaha. Man lief heeft ook lopen bunkeren Die onthouden we dus mooi, voor een andere keer. Shopse kip
Hondjes: hier krijgen de hondjes brokken en dinner. Gemak dient de mens. hahaha (en ik ken de discussie tussen brok en kvv, zo'n beetje hetzelfde als fv en bv) Goed geslapen. En natuurlijk beetje uitgeslapen. Zo even naar de sportschool en rest van de dag beetje serie/ film kijken en spelletjes spelen op de wii (rustige spellen) @Soepkip: klinkt verschrikkelijk. Dagje winkelen. hihi
Goedemorgen! Weer aardig wat bij moeten lezen!!! Ik heb het alleen niet bijgehouden dus sorry! Hier gister naar vk geweest en alles gaat goed Verder is het behangen in het kamertje nu klaar joehoee hihi nu dus alleen de vloer er nog in en op zoek naar gordijnen en dan kunnen we de meubels erin gaan zetten Maar pfff wat zijn leuke en betaalbare gordijnen moeilijk te vinden, gaat nog een hele klus worden ben ik bang. Verder niets boeiends hier geloof ik.....