1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    nou mijn vriend schrok ook wel ja! (lees grote surinamer van 2 bij 2 meter) ... ik schrok ook wel van mezelf... wist niet dat ik dat in mij had...:)

maar ik denk dat het een beetje het zelfde is als wat mausyi schrijft... vent doet normaal al vrij weinig... vindt het al heel knap van zichzelf dat hij de afwasmachine "aangezet" heeft bijvoorbeeld... :)

maar bemoeid zich wel met de dingen... tja en daar kan een zwangere vrouw dan net even niet tegen!!!!:(

(ben vaak ook erg tevreden hoor met mijn vent... zorgt erg goed voor onze dochter en doet ook best wel dingen in het huishouden... maar soms wegen de - even zwaarder dan de +):D

2. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier trouwens iphone 4.... ben ik zelf erg blij mee, maar je moet inderdaad wel bijbetalen...

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    leuke foon! veel plezier met alles uitvogelen hahaha. angry birds app al gevonden :D ?

heb met 17 weken nog een geslachtbepaling gehad, hier in almere.. zij heeft toendertijd ook ontdekt dat *Eliza een open schedeltje had, was wel fijn om ook bij haar ff langs te gaan.

en ja zij heeft nog een keertje bevestigd dat t een meid was hahaha, daarvoor durfde ik (ondanks de 100% zekerheid die ze me gaf) niet gelijk los te gaan op kleding, na die laatste echo wel hehehe, kast hangt ondertussen al aardig vol ;) !

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Trishka: DUH!!! :D Angry birds had ik op deze al! alleen niet allemaal, dus die gaat ik straks meteen downloaden en erop zetten! :p zoooo verslavend leuk :)

En qua abbo heb ik straks de eerste 3 maanden gratis en daarna 35 euro in de maand, maar ik gebruik de minuten/smsjes echt wel (200) en een gig internet wat ik ook wel fijn vond. T-mobile :)

Had altijd HI of Vodafone maar daar is tzelfde al minimaal 55 euro en dan nog is deze tel niet gratis! (nu dus wel) :$ Laat staan een iphone 4 of BB.

En ach iedereen die ik ken heeft whatsapp en dat kan ik nu eigenlijk installeren straks dus daar zal ik veel gebruik van maken.. en de leuke extraatjes..
    Tis ook een e-reader wat ik wel leuk vind, en ben wel van de grappige apps.. :) Dus die gaat ik dan ook allemaal opspeuren en erop zetten..
    Heb er nu een op mn tel omdat die nog infrarood heeft ook, die is dan een afstandsbediening! :D kan alle mogelijke afstandsbedieningen downloaden en dan werkt ie dus gewoon op ong alle tv's dvdspelers etc.. echt wel handig soms :)

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    :D die van mij moet je belonen, net als een hond. :D heeft hij gestofzuigd, aah goed joh dat je de stofzuiger erdoor hebt gehaald.
    etc. ;)

Net gelachen om de hond, die spoort niet :D Uk vond het ook niet leuk dat ik achter de hond aan het rennen was. Hij had een speeltje en dan spelen we meestal 'ik pak je' :p

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Trishka: Ja leuk he die meidenkleren! hier ook wel een hoop al gekocht hoor.. :D

@Telefoon: Hij is er nog niet.. komop TNT! :p hahaha

Kleine mannetje ligt ff te slapen maar net was ie lekker aan t spelen in zn box en ineens begint ie te huilen! :$ dus ik m opgepakt want ik dacht dat ie t zat was.. was ie blijkbaar aan het poepen en huilen dat ie deed!!! :( arme kind zn benen helemaal wijd en stijf en als een koalabeertje hing ie huilend aan me.. t is echt niet normaal meer hoor..

Weet soms gewoon ff niet wat ik dan moet en kan zelf wel meejanken met m zo zielig vind ik t.. dus heb de wasbak met warm water gevuld zodat ie met zn billen erin kon.. t is nu zo rood dat heb ik echt nog nooit zo erg gezien..

Hoop echt dat t van de dokter snel helpt (al baal ik al dat ik t pas na 4en kan halen! :x) want ik weet t soms echt niet meer hoor!

Sorry dat ik er trouwens steeds over begin maar zit er echt wel mee.. arme ventje..

7. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Joh het is toch ook zielig, zo'n klein menneke :( Kun je er niet even wat vaseline opsmeren?

edit; of even gekookt afgekoeld kamillethee...

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou smeren gaat dus sowieso niet.. als ik ernaar wijs huilt ie al bgij wijze van! (zelfs als ie t niet ziet, dus zit niet tussen zn oren ofzo waar ik ook al aan gedacht heb maar t doet echt pijn)
    als ik m net uit badje heb en leid m af dan kan ik ff deppen met een zalfje omdat ie dan wel ff lekker ligt maar anders heeft ie constant zn billen en benen aangespannen zeg maar..

En heb nu net bepanthen gedaan maar twijfel zo of dat vet houden wel goed is..

ga zo maar ff de apotheek bellen of t er niet al ligt en ik t al kan halen straks want die regeltjes zijn leuk maar t arme kind heeft last. en heb geeeeen idee wat de dokter geeft en of dat meteen helpt. maar hoe eerder hoe beter toch?

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

oh jakkes pam, wat sneu voor dat kleine kereltje...
    hopelijk werkt de zalf straks gelijk!

vandaag een beetje buikpijn, maar voel me gelukkig niet meer zo belabberd als laatst.
    heb net yoghurt gegeten met cruesli en zometeen neem ik nog maar een bakkie, iets anders hoef ik niet nu... :)

moeders komt vanavond eten dus dat ga ik ook zo maken, vanavond gaan we even de stad in.

pff krijg net een mailtje over vrijgezellen feestje voor vriendin.
    95 euro en dan zelf eten en drinken meenemen :(:$:(:$

krijgt ze wel wat minder op dr bruiloft... pff grapjassen....

10. AnneThamar

zou ik maar gaan doen pam.
    en anders gewoon erheen gaan.

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Jeutje wat een bedrag!! maar hoor t veel hoor voor vrijgezellefeestjes tegenwoordig.. ik vind 35 euro altijd meer dan genoeg, drinken incl! (ok geen drank dan en geen kroegentocht/diner want dat is wel duurder ja)

12. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

pamp:
    Ahhh zielig voor je ventje.Hoop dat de zalf werkt

Dommel:
    Whaha, grote Surinamer. zie het helemaal voor me
    ben je zelf NL of ook Surinaams of weer wat anders?

Anne:
    Mijn hemel wat een bedrag! en dat ook nog excl eten en drinken
    Wat in godsnaam gaan jullie doen?

Hier:
    heb mezelf getrakteerd op een Whopper menu (mac zit helaas niet in de buurt) Mijn kamer/kantoor gaat vast stinken, maar had er zo'n zin in!

13. AnneThamar

ja ze hebben dan ook een hele boel gepland.

- high tea, zelf eten en drinken mee
    - workshop a zoveel eurie pp
    - borrel, zelf eten en drinken mee
    - uit eten

zit nog te twijfelen wat ik doe, miss sla ik het uit eten over.
    scheelt sowieso weer 30 euro.

geef dan liever wat meer op dr bruiloft zelf. en tja, koos werkeloos hier kan niet alles doen, t is kiezen of delen zal k maar zeggen...

sterkte met de kleine, lees straks weer verder, hopelijk heb je dan goed nieuws. ;)

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Zou er gewoon even achteraan gaan Pam :( Denk trouwens dat je het beter droog kunt houden en dat vette zalf o.i.d wel kan.

vrijgezellenfeest; wij gingen naar een kuuroord, waar ik een massage kreeg en een gezichtsbehandeling. Op de bruiloft kreeg ik van mijn nichtje een doos waar ik kaarten in kon doen, dat viel mij behoorlijk tegen.

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even gebeld, ligt klaar.. helemaal top dus..

Zodra de kleine man wakker is lekker naar mn mams en dan onderweg ff oppikken.. :)

Ondertussen kan mn pakketje tot half 6 komen (net ff gechecked online) en ik hoop toch echt dat ie er is voor ik weg wil! Zal je net zien dat ie vandaag laat is.. :)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Annethamar: dat is idd een hoop zeg! snap ik dat t duur is.. uit eten is leuk maar erg prijzig idd.. en dan OOK een high tea en een workshop..

Doe dan een workshop high tea.. 2 vliegen in een klap ;) erg leuk al zeg ik t zelf en is echt een hele middag bezig zijn en eten en drinken erna! (zelf al 2 keer gedaan als vrijgezellefeest)

Zeker als je een high tea zou doen en je gaat erna borrel doen dan zit je supervol hoor! heb je zeer waarschijnlijk geen trek meer in uit eten gaan!! hier iig altijd ubervol en heel veel eten over en mee naar huis..

dus idd uit eten overslaan is misschien een idee.. vind t ook een beetje "brutaal" dat mensen zoveel durven te vragen.. 100 euro, dat heeft niet iedereen! en als je dan ook de bruidegom kent ben je ff 200 euro kwijt per stel?? ik vind t belachelijk veel.

Zou t zelf absoluut niet kunnen missen nu hoor.. en dan ook nog kadootje voor de bruiloft erbij?!..

17. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    foxymama: ik zelf een dunne nederlander....:D

AnneThamar: vind ik ook wel heel veel geld hoor... zou ik ook niet zomaar kunnen ophoesten...

pam: fijn dat je de zalf kan halen, hopenlijk werkt het snel...

hier de zwangerschapsdoos opgehaald van etos, zat een speetje, buikcreme en babydoekjes is...

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pam, hier werkte vaseline lanette altijd wel goed, wat voor zalf krijg je van de dokter?dikke knuf voor je kleine, echt heel zielig :( ..

19. AnneThamar

hihi een dunne nederlander nog wel ;):D

tja met mijn feestje deden we een rondvaart, gingen we een sieraad maken en hadden we lekker eten bij mij thuis. waren denk ik rond 40 euro pp kwijt.
    bij mijn man gingen ze paintballen, lasergamen en bbq-en, waren ook rond de 100 euro kwijt.
    vonden we zelf ook belachelijk maar goed dat wisten wij ook niet van te voren.
    nu is het dus 95, plus eten, plus cadeau voor dan, plus cadeau voor op de bruiloft. hoe lief ik haar ook vind, ik red het niet.

haha pam, dat zul je zien ja, als je je omdraaid komt de postbode :)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou ik gaat maar s naar mn moeder.. plak wel een briefje op mn deur dat ik bij mn moeder ben (3 straten verderop) en of ie aub daar het pakketje wilt aanbieden.. geen zin om hier te zitten wachten niet wetende hoelaat de fijne postbode komt. ;)

Deel Deze Pagina