Altijd leuk nieuwe spullen! Kga vandaag ook winkelen maar vooral lekker voor mezelf en omdat we niet willen weten wat t wordt wil ik wel een jongens en meisjessetje in huis hebben dus als ik die tegen kom Verder jurkjes, schoenen (grotere) bh's en een jas scoren
Triska. Dat is een geruststellend idee dat het hartje er goed uit zag.. Ze is vast helemaal gezond! Fijn dat je nu ook kan beginnen aan het kamertje mw. Shopze vandaag! Als je geen winterjas wil kopen dan is een leuke poncho o.i.d. ook altijd een optie. verders veel plezier! *hiernogsteedsinwachtstand* ps. Ik zie dat mijn banner weer is veranderd (1xper2weken).. dus vandaag 21 weken
hanna, veel plezier vanmiddag van je 20 weken echo... soepkip, wat een handige site, jullie meubeltjes lijken volgens mij op die van ons, wit met bruin? of heb ik het van iemand anders in mijn hoofd? mw21, geniet van het shoppen... vind het knap dat jullie het niet willen weten... daar ben ik geloof ik iets "te" nieuwschierig voor... hier voel ik de baarmoeder ook zeker wel een vinger boven mijn navel, voel de baby nu al op plekken schoppen, dat ik niet acht dat hij daar al bij kon... werd vannacht wakker met een koortsplaasje op mijn lip.... om 04.30 als een gek door het huis heen gegaan om mijn tubetje zovirax te zoeken.... hierna was ik zo wakker, dat ik maar moeilijk weer in slaap kwam... rot koortslip! nou meiden, hier om 13.00 weer werken! fijne dag allemaal!
Dommel. Ja.. inderdaad wit met bruin. De Turijn kamer van babydump. Heb je de zovirax al we gevonden? Lijkt me heel irritant om dat steeds terugkerend te hebben! Werkze straks..
Zo, k moest weer even een flink stuk terug en nu ben ik vergeten wie wat heeft getypt.... Oh ja de foto van Dommel haar dochtertje, wat een schatje zeg!!! Is ze ook zo lief als ze eruit ziet? Pam, hoe is het nu met de kleine man? Mw sjopze! Gisteren uiteindelijk alleen wipstoeltje gekocht/ gekregen van moeders. Daarna kregen we 'ruzie'... Ik wist precies wat ik wilde, heb nl toen ik 12 weken was positiebroek gekocht bij prenatal, die zit zooo lekker, ik wilde er nog 1. Ook een jurkje wat ik daar had gezien. Nou, alles was stom, leek net een zak, een broek kon ik beter ergens anders halen, moest eerst verder kijken. Ik had geen zin in een eindeloze discussie dus met madam naar de miss etam. Want daar hadden ze altijd zo veel. Ahum dat waren 3 rekken met vooral tuttige kleding. (sorry, ik loop altijd op gympen, met of strakke spijkerbroeken of juist wijde en wat truien enzo) Dus ik zei: laten we maar naar huis gaan. Toen was ze KWAAD. Ze heeft mij genegeerd tot aan huis, en alleen nog met mijn man gepraat die heel dapper mee praatte. Was niet echt gezellig, kijk voortaan wel op internet Ga straks even naar dr toe, want dit sloeg nergens op.... Trouwens ik moet nog 11 dagen wachten op de 20 weken echo... Ben dan 21 weken...
Goedemorgen meiden, Degene die moeten werken, werkse succes met wachten soepkip ik wacht de hele week al op een pakketje, serieus vorige week besteld. En het kan dan pas deze week geleverd worden (h&m). En dan ook gewoon 12e-16e. Duurt mij veelste lang succes met de echo! Pff dit weekend naar schoonouders Ik ben altijd blij als ik weer thuis ben
die van mij is van mijn dochter, durf eigenlijk niet eens meer te zeggen waar we het gekocht hebben, o,ja babyhuys hebben we toen alles gekocht... zal is een foto plaatsen van mijn dochters kamer, wat straks van het nieuwe kindje wordt... ja, koortslip is erg vervelend... het was volgens mij ruim een jaar geleden dat ik er een had... annethamar: nee, ze is niet zo lief als dat ze er uit ziet... (ja, als ze slaapt..) erg temperamentvol!!! maar daardoor ook wel erg leuk... wat een gedoe met mams, hopenlijk snel weer uitgepraat! mausyi; ja h&m kan heel lang duren...
haai heb heerlijk uitgeslapen, gelukkig dochter ook..... Zo naar dinnetje koffiedrinken. Wij zijn samen zwanger en onze dochters zijn even oud... Soepkip suc6 met wachten..... Ik ken die site idd. Bij mij zouden ze 8u komen stond die chauffeur om 7u al voor de deur Ik schrok me kapot, hij dacht dta ie last van de file zou hebben...ok en bedankt haha.... Annethamar dta is leuk winkelen...duh jij mag toch zelf bepalen..... Meiden die nog een echo krijgen het is het wachten waard. mw21 herken die menstruatiepijn ene beetje, bij mij ging het gepaard met enorme druk van onderen. dat waren ook de banden..... nou meiden kom straks weer.......
Als jullie trouwens erg willen lachen, moet je eens kijken naar 'holland in da hood'. Ik ben altijd blij dat ik de wc kan halen
AnneThamar. Fijn zo'n geirriteerde moeder om niks! Voortaan lekker alleen gaan.. heb je alleen wat met jezelf te maken. Mausyi. Dat is lang wachten op een pakketje van h&m. Ik was opzoek naar h&m positiemode maar ben dat online niet tegen gekomen, jij wel? (wel in de winkels hoor) De levering van babydump is binnen.. wat een dozen niet normaal! Vriend is z'n bed uitgekomen door de herrie en gaat zo beginnnen met inelkaar zetten
soepkip; staat er wel hoor als je bij dames bv jeans aanklikt zie je links ook mama staan bij shirt hetzelfde geval
Thanx ik ga meteen ff kijken mausyi. Dat programma ken ik trouwens niet, ik ga het proberen te onthouden. Vriend is al begonnen met inelkaar zetten. Hij zegt als je gescheld hoort dat moet je maar niet naar boven komen .. en dan is het nog niet eens IKEA. Ben benieuwd.
hahaha, ja gewelllldig, vooral toen ze de slangtaal ging uitleggen, was dr maar 1 die een beetje alles wist hehehe .
ja het is wel leuk vermaak... Pff net een verschrikkelijke bloedneus gehad, ik kon alleen maar boven de wasbak hangen,stroomde er gewoon uit
Haha Soepkip, nou weet je wat je moet doen wanneer je vent niet uit bed wilt komen! Oh Mausyi wat raar miss adertjes gesprongen ofzo?
Is het alweer gestopt? Ik had het vanmorgen ook, het stroomde er niet uit bij mij. Heb het de laaste tijd vaker sochtends, schijnt met de zwangerschap te maken te hebben.. Ben jij toevallig zwanger?