1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Oh..MY...GOD :$ Ben ik zwanger? :$ Vandaar die dikke buik ineens :$

:D

Naja ik was mijn neus aan het snuiten, dus ga ervan uit dat er iets geknapt is. Heb sinds 2 weken al last dat ik wat bloed snuit maar ja.

edit; zo en nu ga ik eerst kroketten in de frituur gooien :D

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat heb ik ook de laaste paar weken.. Irri maar we kunnen er niets aan doen..
    Ik wil ook een kroket!!!!!!!! Daar heb ik ook zin in.. thanx:(

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hehehe, das een hele goeie, lekker kroketje!

*gaat hier ook de frituur aanzetten*

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ja het is wel irritant, maar ja niks aan te doen hé :)

oow ik heb zulke lekkere kroketten *kwijlternualvan* Van de jumbo/van rijsingen. Zitten in een doos (25%vlees erin). Mjammjam

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo vanmorgen heerlijk wezen zwemmen met de kleine meid. En Oh jee volgens mij begint de fase van ik ben 2 en ik zeg nee al. wat een drama af en toe hier. En al 3 dagen geen middag dutje meer willen doen zucht net nu ik daar echt wel effe behoefte aan heb. dalijk maar effe kijken of ze nog wil slapen.

en ik heb pas 29 september de 20 weken echo maar ja ben nu ook pas 18 weken zwanger en dan precies 20 weken.

6. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Zo alles ff teruggelezen maar heb niet alles onthouden hoor!!!
    Ik las iets over een box opknappen: ga ik ook nog doen! Plan was om 2 kleurtjes te gebruiken maar bij nader inzien denk ik dat het er toch maar 1 gaat worden hahaha
    Zondag gaat manlief als het goed is een begin maken met de vloer in het kamertje joehoeee hahaha
    Dinsdag de 20 weken echo, vind het echt super spannend en ik kan niet wachten!!! Gelukkig al om 8.30 dus hoef die dag zelf niet lang te wachten ;) Moeders gaat dit keer ook mee en daarna gaan we shoppen voor blauw of rose :D (en waarschijnlijk gelijk even naar prinsjesdag kijken hahaha)
    Gisteravond de kinderwagen gekocht! Levertijd is tussen de 2 en 4 weken dus dat vond ik erg meevallen.
    Verder weet ik nu even niet meer wat er allemaal geschreven is :S ga het zo misschien nog een keer teruglezen maar eerst ff wat boodschappen in huis halen......

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Voor de nieuwsgierigen onder ons.... foto's van mijn buik (eindelijk) Staan in mijn fotoalbum!!! Let niet op mijn ernstige kop...ben een top talent met camera's

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb even teruggelezen maar niet veel te melden eigenlijk..

@Soepkip: Wuhahahah dat wordt straks op je poezeligst een bakkie koffie brengen zodat je kan spieken hoever ie is? :D hihihi

@Trek krijgen van jullie: Daardoor ga ik zo aan de snert uit blik! :) zat ineens in mn kop door van de week 's avonds! hahaha

@Kleine man: ga m nu uit zn bedje halen en kijk wel ff hoe t eruit ziet (vanmorgen deed vriendlief t)

En dan straks..

ECHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

KHEB ER ZIN IN!!!!!!!!!! :D

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Inkerbell; mooie buik!

@pam :D snert uit blik o.i.d. vind ik niet lekker, maar eigen gemaakte....*kwijlt*

Veel plezier bij de echo en succes!

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey psssst soepkip.... Ik mag voor rozegaan shoppen!!!! Zooooooo blij :D:D:D

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Alles was prima in orde ze lag zelfs een beetje voor op het termijn! Moet alleen woensdag nog wel terug ze kon het hoofdje niet goed zien omdat ze erg ver weg gedoken lag, maar das niet zo erg mag ik nog een keertje in mijn buik kijken :D Sorry voor het ego bericht maar ben zo blij :D

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Gefeliciteerd!!! Lekker genieten en ROZE shoppen!! :D

13. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Jeee gefeliciteerd babylove, een meisje :D

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Babylove gefeliciteerd een meisje......lekker shoppen meid.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gefeliciteerd babylove!!

16. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

gefeliciteerd! babylove

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dank jullie voor de lieve reacties!!! Had mijn gevoel toch gelijk hihi Ga zeker shoppen! Moet alleen nog alles verstoppen omdat we het niemand willen vertellen (ja op jullie na dan)

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

gefeliciteerd, een meidje!!!
    leuk leuk leuk!

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Babylove gefeliciteerd een meid en nu heerlijk roze shoppen :)

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #4760 mw21, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    Shopse babylove! :)

nog wat lichamelijke dingen;
    ik voel de slijm/afscheiding echt me onderbroek glijden! Jakkie bah!
    En was vandaag bh passen keek in de spiegel had ik super blauwe brede aders op me borsten! Echt niet normaal! Waren zo halve cm breed.

Herkenbaar?

Na mijn enorme krampen van vanmorgen nu een heel erg pijnlijke bm/buik. Spierpijn blauwe plekken gevoel dus vraag me nogsteeds af wat er precies gebeurt is

En is er al meer echo nieuws?? :)

Deel Deze Pagina