1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Afscheiding hier ook last van. bah bah bah!
    Wat het precies is weet ik niet. Heb er verder geen last van, maar ga het wel de VK vragen als ik daar weer ben. Verder gewoon goed "wassen"

Hier geen last van aders, Ze groeien wel weer behoorlijk merk ik. Moet nodig een nieuwe bh halen, DD - E gok ik :S

Als je je ongerust maakt, bel je vk gewoon. Misschien is het gewoon bandenpijn of iets dergelijks. Heb daar wel echt vreselijk last van.
    ga opzoek naar een goede stevige buikband.

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@Mw, hier ook meer afscheiding vind het ook niet echt lekker fris :) en blauwe lijnen heb ik al een behoorlijke tijd vooral als ik onder de douche uit kom (of miss let ik dan meer op mijn boobs) het lijkt af en toe wel een landkaart!

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Over de afscheiding (wat een raar woord eigenlijk..)
    Ik had dat ook, de vk zei dat wanneer het ook nog s een andere kleur is of anders ruikt je even moet laten checken op candida.
    Normaal gesproken jeukt het dan ook, maar vaak tijdens de zw niet.
    Als het gewoon veel is, dan kan het erbij horen...

Er gebeuren veel rare dingen met je lichaam zeg. Ik heb vandaag weer eens knallende koppijn, en als ik diep inadem doet mijn buik zeer...

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Foxymama -> las net in boekje dat je extra afscheiding heb omdat je lichaam daar nu vaker 'schoonmaakt' en bacterië minder snel binnen komen
    mmm dus dan zou t voor een goed doel zijn :)

Babylove idd! Goed omschreven haha idd ook onder douche. En ging natuurlijk niet zomaar andere bh kopen die ik aanhad was veels te klein! Dus dat kan er ook nog mee te maken hebben.
    Liep helemaal door tot in mijn hals! Zijkant buik zit t trouwens soms ook

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #4765 mw21, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    AnneT raar he wat er allemaal met je lichaam gebeurt! Bij mij is t mooi wit haha dus maak me geen zorgen maar voelt zo vies blegh

hier wordt mijn minimensje druk dus ga ff met mijn handen op mijn buik op de bank liggen, kan ik zo van genieten!

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hier ook last van afscheiding (ieuw).

Uk heeft hier ook commentaar :D Vanmiddag toen ik met de hond in de tuin bezig was ook. Dus kon maar even met Elmo speuren :(

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Babylove: jeeeeej!!! GO TEAM ROZE!!! :D :D Super dat alles goed was, maar jij ook al zon eigenwijsje dus.. moeten al een hoop dames terugkomen toch?? Nu lekker shoppennnnnn

@Mw: Jup, allebei erg herkenbaar ;) soms ook echt een wegenkaart op mn tieten hier! haha

@EGO: Een superecho gehad!!! :D :D Alles was helemaal perfect!! Ze lag alleen heerlijk eigenwijs net de knieen en de armen/handjes voor dr bovenlipje dus best lang lopen porren en zoeken en toen had ze t ineens in beeld! helemaal dicht dus ook top! :)
    Groei was precies op schema (alles bij elkaar genomen 19w6d) en ook alles was in proportie zeg maar.. bij zoonlief was t toen echt korte pootjes en groot hoofd qua metingen, nu alles gelijk! hahaha

En idd ZE want t is echt helemaal 100% een meisje, tis nogmaals bevestigd! :D

Placenta ligt trouwens gewoon echt aan de voorkant.. dus dat ik t zo goed voel is gewoon mazzel! of ze is lekker druk zei de VK :D uhoh.. :) dat wordt wat.. eigenwijs en druk!

Hier dus echt zwevend op een roze wolk aan t genieten.. een gezonde zoon en zoals het er nu uitziet ook een gezonde dochter.. hoeveel geluk kan een mens hebben?! :)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pamp gefeliciteerd! Helemaal top!

9. AnneThamar

Helemaal goed Pam!
    Superrrr!

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey Pam wat fijn dat je ook een super goede echo hebt gehad! Lekker gevoel he als je naar buiten loopt!

11. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Jeej nog een extra bevestiging dat het een meid is Pam :D Gefeliciteerd met de goede echo

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pamp. Gefeliciteerd met je goed echo!!

Ego. De meubels staan in elkaar en ik ben zeer gevreden! De foto's volgens als hij echt helemaal af is.
    Ik ben gesloopt.. last van maagzuur en ben misselijk?? Misschien heb ik teveel gedaan vandaag.. Kan ik misselijk zijn doordat ik een Rennie tegen het maagzuur heb genomen?

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook vandaag echo gehad. Lief heeft besloten om het geslacht toch te vertellen. (maar zetten het niet op hyves) We krijgen een meisje. [​IMG]
    Helaas is er ook een afwijking gevonden. De navelstreng hoort uit twee gedeeltes te bestaan. Bij mij konden ze er echter maar 1tje vinden. Moet nu woensdag terugkomen voor een Guo. Baby lag mooi op schema dus we moesten niet denken aan een chromosoom afwijking ofzo. Nu toch wel een beetje gespannen want het kan voor de rest van de zwangerschap wel gevolgen hebben. (schijnbaar vooral voor mij maar ze wilde er niet te veel op ingaan, moeten woensdag afwachten)

Werk ook op de hoogte gesteld. (ze hadden zelf gebeld, dus was verplicht terug te bellen) Ze waren best meelevend. (viel nog net niet van mijn stoel af van verbazing)

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Gefeliciteerd met je meisje Vaddie, hopelijk is er verder niks aan het handje met je meisje :( Duimen draaien hier!

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Yeh Vaddie een meisje!!
    Maar niet zo fijn dat ze je niet gerust kunnen stellen. Maar blijkbaar werkt de navelstreng wel goed aangezien t op termijn loopt? Goed teken lijkt mij?

16. AnneThamar

Oh Vaddie, een meisje!!
    Wel vervelend dat je nog tot woensdag moet afwachten.
    En erg jammer dat ze je niet meer konden vertellen.
    We gaan voor je duimen.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    vaddie, ten eerste natuurlijk hartstikke leuk een meid! pfff moeilijk meis, navelstreng bestaat toch normaal gesproken uit 3 strengen? of heb jij t over iets anders? hoop iig dat ondanks wat ze nu denken te zien dat t meevalt en dat mocht er wel iets zijn ze t op een goede manier kunnen verhelpen/behandelen... knufff!

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @babylove: jazeker! Zou zomaar kunnen dat ik in t nieuws kom want volgens mij hebben mn voeten erna de grond niet geraakt zo hoog zweefde ik van geluk!! :D :D

@Soepkip: ik ben nog nooit misselijk geworden van een rennie.. misschien idd gewoon teveel gedaan of door de maagzuur een beetje misselijk? er zijn nog meer dingen die je mag tegen maagzuur (best een lijst eigenlijk) kan je naar vragen aan je vk.

@Vaddie: Leuk ook een meisje!! wel naar dat er dan iets gevonden is maar je niet precies wat! :( hopelijk heb je woensdag duidelijkheid en valt t allemaal mee..

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Vaddie meid wat leuk een meisje. Hopelijk blijkt het van de navelstreng allemaal wat mee te vallen. Wachten tot woensdag duurt dan lang zeg...dikke knuff meiss.....

Meiden wie mijn buikfoto nog wil zien kan nog tot vanavond dan is het alleen maar zichtbaar voor vrienden.....

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie. Gefeliciteerd.. nu mag je ook gezellig roze shoppen! :D Wat een onzeker nieuws.. hopelijk is en blijft alles goed. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken en je zorgen maakt.. sterkte!

Pamp. Ik neem nooit rennies maar had de hele dag al maagzuur en toen gaf mn moeder een rennie. Uur later (na heel vaak heen en weer trapgelopen te hebben) was ik misselijk. Ik denk dat ik teveel gedaan heb.

Ik twijfel of ik nog even een uurtje ga liggen en dan vanavond weer wat meer tot leven kom of dat ik een paar uurtjes als een zoutzak doorhaal en vroeg naar bed ga. Ik denk het eerste..

Deel Deze Pagina