Hey meiden, Ik zie nu niks meer, maar ik voel wel een zeurderig gevoel in mijn buik. Ben echt bang!! Ik kijk het nog wel even aan het weekend en dan bel ik maandag of dinsdag (dan zit ze op de praktijk) de verloskundige wel. Ben momenteel niet echt te genieten maar ben voor mijn manneke wel vrolijk hoor. MOrgen kom uitgebreid op iedereen reageren.
kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis, kan gewoon de innesteling zijn he die je voelt... maar kan me ook voorstellen dat je pas bent gerustgesteld als je de vk hebt gebeld, je kan ze ook gewoon in t weekend bellen he, vinden ze echt niet erg! knuf meis..
Debs en Esmeralda: Hopelijk blijft het roze/ bruinverlies hierbij en hebben jullie een mooie echo! Keelpijn: Heerst er iets ofzo? Veel mensen om me heen hebben keelklachten. Vriendje op dit moment ook. Hij nu dus ook overwacht een week vrij omdat hij ziek is. Pff.. Lekker vooruitzicht.. hij is altijd zo ''zielig'' (maar niet heus) als hij ziek is. Gelukkig komt het niet zo vaak voor. Nog een weekje tot de echo. Heb geen kwaaltjes erbij. Borsten lijken iets minder gevoelig. Ben erg moe, heb afgelopen nacht ook bijna weer 12 liggen tukken. Heerlijk hoor! Net boodschappen gedaan en zo maar ff wat in huis doen..
Oooooooh je maakt me zo jaloers! hier is mn ukje altijd weer om 7 uur wakker en vannacht vond ie t om half 3 ineens tijd voor wat drinken.. en dan nog t feit dat ik ondanks dat ik zooo moe ben ik niet kan slapen.. AAARRRGH! KWIL SLAPEN hihihi [/zeuren]
Pampapilio: Hihi.. ik mag dus niet klagen he! Hier is nog de rust zonder kindjes in huis Heb net nog even wat boodschapjes bijgehaald zodat ik me niet verveel de komende dagen.. Ik weet niet of het leuk is maar heb ''jouw zwangerschapsgids'' gehaald bij de bruna (is een boek), en nog een paar tijdschriften over de zwangerschap. Zo lekker op de bank liggen. (om je nog maar even jaloerser te maken) Kan niet wachten todat ik een buik krijg en positiekleding kan dragen, heb nu al zin om dat te kopen!
Hallo allemaal, Ook ik mag me melden in dit topic Ik heb al 2 kindjes van bijna 3 en een dochter van 5. Op dit moment ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger van onze 3de spruit. Ik heb op 29 juni de eerste echo ben heel benieuwd. Maak me soms wat zorgen omdat ik vrij weinig klachten heb. Was bij de vorige wel moe en misselijk ( bij de jongste tot 18 weken zwaar misselijk) maar nu heb ik bijna nergens last van behalve wat buikpijn maar dat had ik bij de vorige ook. Ach ja wie weet komt dat nog ? al hoop ik dat ik fluitend door me zwangerschap ga want met 2 kids is het niet zo handig als je ziek bent
Yelice: Welkom, gezellig dat je hier mee komt kletsen. We hebben een apart topic waar we een lijst met uigerekende data's bijhouden. Het heet de ~1t/m 14februari mama's Lijst.
Hallo allemaal, Ik was al een beetje aan het meelezen maar wil me graag bij jullie aansluiten. Ik zag dat 3 februari er nog niet was als uitgerekende datum, dus dan kom ik die mooi opvullen! Zoals het er nu uitziet is dat mijn uitgerekende datum. Ik ben 34 en dit is ons eerste kindje. Ik woon met mijn man en 2 valkparkietjes en kat in Istanbul. Nu alweer drie jaar. Hij is Turks, ik ben NLs. Ik heb dus al veel gelezen hier maar moet nog even terugzoeken om echt te kunnen reageren op iedereen. Ik zal mezelf toevoegen aan de lijst!
Het viel me trouwens op dat er veel meiden zijn die weinig kwaaltjes hebben tot nu toe, nou hier nog een hoor en ook mij maakt dat wel onzeker. Ik heb eigenlijk alleen gevoelige borsten en ben moe. Maar we moeten er maar op vertrouwen dat het goed zit, meer kunnen we nu niet doen hè.
JeetjeB: Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Proficiat met de zwangerschap! Wat woon je ver weg!! Woon je al lang in Istanbul?
Soepkip, dank je wel! Ja, alweer ruim drie jaar. En niet altijd met evenveel plezier. Ik ben eigenlijk helemaal geen mens voor een grote stad en dan moet je dus net in Istanbul gaan wonen waar evenveel mensen wonen als in heel NL ongeveer. Kun je het je voorstellen?
ik kom hier even inbreken weet iemand hoe het met maart is ? hoop zo dat het dit keer goed gaat !! weet iemand mee van haar zie dat ze vanaf 3 juni al niet online is geweest en haar laatste berichtje was niet echt positief
@nieuwe mama's to be, welkom en veel lees en kletsplezier. Weinig zorgen en onzekerheid en weinig kwaaltjes @ de mama's die het spannende maken, ik hoop echt dat het allemaal plakbeebs zijn en dat we ons druk maken om niks! @ alle anderen, solly maar ik ben moe en heb niet de zin en fut om alles nog eens terug te lezen en op iedereen individueel te reageren. @Hier, vandaag voor een andere auto gaan kijken omdat 3 stoeltjes niet in onze zouden passen. Was daar een hele aardiger verkoper die met zijn stoeltje wilde laten zien dat er in de auto die we mooi vonden 3 stoelen pasten. Zag ik dat zijn stoeltje smaller was dan de onze. Dus ik gevraagd of ik die in onze auto mocht passen. en wat blijkt.... we hoeven alleen maar andere, smallere stoeltjes te kopen en dan passen en wel 3 naast elkaar. Spaart ons weer een paar duizend euro uit Dus geen nieuwe auto (tot verdriet van mijn man, maar wel nieuwe autostoelen voor de kids)
Ik meen op de lijst te hebben zien staat dat het helaas niet goed is gegaan, maar ik kan me vergissen natuurlijk
pagina 4 #35 staat zij op oranje (vlindertje) maar een pagina later al niet meer! Heb even niet gezien of ze helemaal van de lijst afgehaald is!
wat leuk dat je in Istanbul woont! Ik heb een aantal jaren terug ook in Turkije gewoond ook getrouwd met een Turkse man namelijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Yelice, dank je wel! Jij ook gefeliciteerd en iedereen hier natuurlijk! Waar heb je gewoond in Turkije? En je hebt je man dus naar NL gehaald? Ik zou zelf liever weer in NL willen wonen, zeker als er straks een kleintje is. Dus ik wil me gaan verdiepen in hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen. Ik werk als freelancer dus dat maakt het allemaal wat anders. Sorry beetje off-topic!
JeetjeB: Ik kan me er iets bij voorstellen ja. Willen jullie met de tijd terug verhuizen naar Nederland? Ik kan me sowieso niet voorstellen om naar het buitenland te verhuizen, ben te gehecht aan mijn vrienden, familie, huis, werk etc.... Over maart, ik weet niet hoe het met haar gaat.. als haar laatste berichtje 3juni was dan vrees ik dat ze een vmk heeft gehad.