In Bodrum hebben wij gewoond. Ik heb met mijn man de EU route gedaan alleen zijn wij in Belgie blijven plakken. Kan me voorstellen dat je niet in Turkije wilt blijven met een kleintje, het leven daar is compleet anders plus dat de financiele zekerheid ook ver te zoeken is. Daarom zijn wij dus weg gegaan uit Turkije, ik wilde daar geen kinderen groot brengen. Zijn er al dames die al rare eetgewoontes hebben? ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ontzettend behoefte gehad aan patat kwam ook beide keren mega veel bij maar ik hoop dat ik dat dit keer kan beperken
Hey Girls, Even een kort berichtje van mij, vorige keer vandaag de mk... en nu geen druppie bloed!! Heel gek misschien, maar voor mij toch een soort mijlpaal. Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Ik had ook al bij Maart gekeken, ook geen berichten gevonden die meer duidelijkheid geven. Ben ook bang dat het niet goed zit. Heb even geen tijd om alles te lezen +te reageren. Allemaal fijne avond! Liefs Avil
Haha Maria, dat zijn nog eens een aantal testen. Zoveel heb ik dan nog niet verbruikt, zeven in totaal dus. Waarvan één digitale met indicator. Ik zal mijn rijtje van testen eens laten zien; Bekijk bijlage 158742 Ziet er volgens mij wel goed uit. Thanks Ink, ik denk dat wij buddies gaan worden. LieveKylian, ik ben ook erg lief naar anderen haha. Nee, ik vind het wel leuk om uitgebreid te reageren op iedereen. Zo worden alle berichten in ieder geval goed gelezen. En dat kokhalzen waar jij over sprak met tandenpoetsen herken ik. Vanochtend had ik moeite om mijn tanden goed te poetsen, voelde erg raar in mijn mond. Mocht je nog erg veel last hebben van misselijkheid, dan wil gember ook wel helpen. Ik neem elke ochtend een stukje uitgeperste gember in een glas met lauw water. Het helpt tegen de misselijkheid en tegelijkertijd komt je stoelgang ook goed op gang. Ik heb nu, in tegenstelling tot de vorige zwangerschap, helemaal geen last van een opgblazen gevoel of verstopping. Wat balen dat je zo'n last hebt van je keel. Volgens mij heerst er weer het één en ander. Om me heen hoor ik van meer mensen dat ze of verkouden worden, of buikgriep hebben. Hopelijk knap jij snel weer op. Dat is balen, Hanna, dat je alles bij elkaar hebt; overgeven en in je broek plassen. En dan te bedenken dat we verderop in de zwangerschap ook last kunnen hebben van incontinentie bij het niezen. Leuk vooruitzicht. Snap ik best hoor Avil, dat je een aantal testen voor man- of vriendlief hebt verzwegen. Voor mannen is het ook heel anders dan voor vrouwen. Ik zou het liefst elke dag wel willen testen, maar dat wordt zo kostbaar hè en dat geld kunnen we beter besteden aan een kamertje. Over kamertjes gesproken, weten jullie al wat jullie willen en wanneer gaan jullie kijken? Als alles goed blijft gaan, dan willen we in onze vakantie naar de Babydump. Dan ben ik de drie maanden voorbij en kunnen we met een gerust hart gaan kijken. Hoi Hoi. LOL . Welkom hier en geniet van je zwangerschap. Sluit je maar lekker aan bij de andere onzekere mutsen. Och Esmeralda, hoe is het nu? Best schrikken zeg als je wat rozeverlies hebt. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Afrola, goed teken toch dat je broek aan het einde van de dag niet meer zo lekker zit. Ik heb mijn knoop nu ook open staan. En als ik mijn broek sowieso niet lekker meer dicht kan doen, ga ik er eerst een elastiekje om doen voordat ik een echte zwangerschapsbroek ga kopen. Leuk dat je tuin gedaan gaat worden. Krijgen we misschien daar foto's van te zien? Ben wel benieuwd naar andere achtertuinen. Met 6.5 week zou je toch wel een hartje moeten zien en zelfs misschien kunnen horen, PamPapilio. Trouwens een vraagje, waar komt jou nickname vandaan? Is niet iets wat je snel hoort PamPapilio. Lekker leesvoer hè Soepkip, die zwangerschaptijdschriften. Jij hoeft je de komende dagen niet te vervelen. Ha Yelice, welkom en geniet van je zwangerschap! En JeetjeB ook een hartelijk welkom. Tjonge, wonend helemaal in Istanbul. Dat is wel een eind weg. Ik vond de overgang van de Achterhoek naar het westen al enorm, maar van Nederland naar Turkijke lijkt me helemaal overweldigend. Wat een verkoper Dannie81, eigenlijk niet zo slim van hem. Hij had een mooie dure auto kunnen verkopen, maar nu staat hij met legen handen. Voor jullie weer een mazzel dat jullie nu alleen maar drie nieuwe stoeltjes hoeven aan te schaffen. Verder gaat het hier zijn gangetje. Gisteren was ik nog erg onzeker, vandaag ben ik juist weer zeker van mijn zwangerschap. Langzaamaan, en dan echt langzaamaan begin ik wat kwaaltjes te krijgen. Mijn borsten worden wat gevoeliger, eetlust is niet altijd top. We gingen chili con carne gaan eten vanavond, maar bij de eerste hap heb ik mijn lepel alweer weggelegd. Ik moest het echt niet. En, heel belangrijk haha, ik ben er niet aan toegekomen om langs de Kruidvat te rijden. Dus tot aan dinsdag kan ik absoluut niet testen. Welke werkbij heeft mij eigenlijk gestoken? Zo, ik was niet te houden in het huishouden. In de toekomstige babykamer staat een boekenkast, uiteraard met boeken, maar die wil ik niet wegdoen. In onze slaapkamer staat ook een kast maar daarin staat vooral de administratie en fotoalbums. Het was de bedoeling om dat ergens in de komende maanden te gaan samenvoegen, maar dat heb ik vandaag dus maar gedaan. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het leeghalen van de toekomstige babykamer, hihi.
@Kwiepark: Jaaa daar kan je idd niet vroeg genoeg mee beginnen! gelijk heb je hoor En mn nickname, die bestaat eigenlijk uit twee delen. Pam, van mn naam en Papilio, dat is het latijnse woord voor vlinder. vond het gewoon een mooi woord met een mooie betekenis Zo heette mn bedrijfje ook ooit PamPapilio.. al merkte ik later dat veel mensen moeite hebben met t uitspreken ervan
Waarom doen jullie zoveel testen meiden? ook al zou het mis zijn dan nog geeft hij positief aan omdat je die hormonen nog in je urine heb zitten en dat kan weken duren. Niet teveel zorgen over maken hoor! IK heb 2 testen gedaan eentje om te zien of ik zwanger was en de ander een digitale oml te zien hoever.
he verdorie zo oneerlijk soms ook he meiden nou wens jullie een fijne zwangeschap toe en degene die 15 feb bevalt cool das mijn verjaardag haha xx
hey meiden allemaal gefeliciteerd!!!! ik hoop dat ik ook bij de febr 2012 mama's mag horen (maar dan zal het wel 2e helft febr zijn maar niemand meer in dat topic??) mijn eigen gevoel zegt van wel maar de test van vrijdag was negatief, maar was wel veel te vroeg.. morgenochtend nieuwe test.. iedereen hier iig een goede zws toegewenst!
Ik doe er zo veel omdat ik wil wennen aan de klank van "Nee, behandeling wéér mislukt" voordat een miepje aan te telefoon het me zegt. Maar nu stond er opeens wél een streep... ongelofelijk... Omdat ik eerder een VMK heb gehad vond ik het nu heel belangrijk om de streepjes donkerder te zien worden, want dát gebeurt niet bij een VMK, het duurt wel wéken voor de streep weg is, maar hij wordt al rap lichter... Het is een beetje houvast zoeken bij iets wat zo onzeker is... Helemaal als het al tíg keer is misgegaan
Hey meiden! Hier een verontrustend berichtje, ik dacht net bij het afvegen donkerdere afscheiding te zien dus heb net een tampon gebruikt om te kijken of er meer in zat, daar zat een heel klein streepje licht roze op. Kan het zo zijn dat dit nog van de innesteling is? Heb vanmiddag wel een steek gehad die ik al eerder voelde (denk innesteling) moet ik me zorgen maken? (niet dat ik dat niet doe hoor)
Hey meis, sorry ik kan je hier niet mee helpen.. Zolang het bloed niet rood en helder is en je geen krampen hebt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken... Dikke knuf! Hopelijk komt het van de innesteling...
dankje soepkip! het is denk ik gewoon even afwachten wat er verder gaat gebeuren... Het maakt me wel een beetje bang Vriendlief zegt dat ik me niet zo druk moet maken en dat het altijd wel eens kan dat je een beetje bloed, ik hoop dat ie gelijk heeft!
Babylove; bij een zwangschap kun je bloed verliezen wat niks te betekenen heeft. Het kan zijn dat er niks aan de hand is. Had je al zws klachten? Nemen die af? Verlies je stolsels? Dan zou het helaas slecht nieuws kunnen zijn. Menstruatiepijn kan duiden op een mk (had ik ook) Maar bij goede zws kun je ook een pijn krijgen die er heel erg op lijkt terwijl het allemaal goed gaat (had ik ook) Het is dus echt nog even afwachten... Heel veel succes meid. Hoop dat je een (gezond) blijvertje hebt
Babylove, hoe is het nu met je??? Hopelijk blijft het allemaal heel erg goed gaan! Dikke knuffel van mij Ik ben vanmorgen niet misselijk en gisteren is het ook erg goed gegaan. Zouden die pilletjes dan toch werken? Ik hoop het! Vandaag is mijn vader jarig en straks gaan we gezellig even naar zijn verjaardag. Fijne dag allemaal
Ik zou het heel graag willen, maar er komt nog een hele hoop bij kijken. Ik heb het nog nooit echt helemaal uitgezocht, maar dat ben ik wel van plan om te doen. Ik zou het liefst terug naar NL willen voor ons kindje naar school gaat. Zie de scholen hier niet echt zitten. En nu ik zwanger ben mis ik mijn familie wel veel meer!
Oh ik lees net het berichtje van Babylove. Hè meid, dat is schrikken. Ik snap dat je er heel onzeker van wordt. Hoop dat het bij dat beetje bloed blijft!! Het is sowieso zo'n onzekere periode het begin. Ik had nooit verwacht dat ik me zo druk zou maken om ieder dingetje dat je voelt! Dus we herkennen het allemaal wel denk ik.
Hier even een berichtje van mij! Ik was zoooo bang gister! Verder heb ik vandaag geen roze slijm meer gezien, was vanmorgen zelfs misselijk en dat heb ik bij lange na niet elke morgen Ik denk ook dat ik maar eens moet leren me niet zo druk te maken ben echt een stresskip! Ik hoop dat het niks ernstigs is! Bedankt voor jullie lieve reacties!!
ben zoooo blij voor je!!! hopeljik verder geen stress momenten meer voor je maar als ze komen; het hoort erbij.. natuurlijke procedure volgens mij.. iets wat je graag wilt en zo bijzonder is.. dan ben je heel bang om het te verliezen..
hier vanochtend een heeeel licht posi test! en dat 3 dgn voor NOD.. dus begin nu meer hoop te krijgen! (staat bij de testen in een topic voor de geinteresseerden)