1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, als je het zo bekijkt is zwanger zijn echt héél leuk :D
    Ik ben ook heel moe, veel vermoeider van bij mijn dochter.
    Morgen werken van 8-21 uur en ik zie er als een berg tegen op.....
    Maar ja, niet gaan ik geen optie, want het zijn de tien minutengesprekken met de ouders...

Vannacht had ik ook heel erge steken aan de zijkant van mijn buik...bandenpijn????

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    #582 Dannie81, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    oh das een hele lange dag zeg. Hoop dat ie voorbij vliegt!
    en die steken kan idd bandenpijn zijn.

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Pampapilio mooi hond. Wij hadden een Berner Sennen maar helaas is ze veel te jong gestorven aan een hartstilstand. Gemis is dan ook groot. Als de kleintjes straks wat groter zijn komt er weer 1.

Steken in de doos herken ik ook van de vorige zwangerschap. Heeft ook te maken met je banden en je baarmoeder die groter wordt geloof ik;)

Tja en dan al die heerlijke herkenbare klachten haha...meiden we moeten nog even hoor....

Oja en met kerst zwanger..... hopelijk wordt het deze winter niet glad want ik zie mijzelf al heerlijk onderuit gaan......spartelend met de benen omhoog in de sneeuw

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh meiden! Ik ben wel blij te lezen dat helderrood bloed niet perse einde verhaal hoeft te zijn!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zo, ik ga nog even aan fotoalbum werken en dan plof ik op de bank voor Bones.. en dan slapen.. heerlijk!! Drukke week voor de boeg, ik ga hier morgen niet zijn denk ik, val woensdag wel weer bij ;)

6. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Graag zou ik met jullie mee willen kletsen! Ben rond 8 februari uitgerekend van de 1e! Vind het super spannend. Volgende week heb ik een intake bij de vk en over een maand de eerste echo!

Groetjes Vlinder

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Feli en welkom hier. Ik ben ook 8 februari uitgerekend. Ik zie alleen in je banner dat je een dag verder bent en dus nog een dag korter hoeft, terwijl we dezelfde datum hebben:(
    Ik zag nog andere banners, die ook weer een andere tijd aangaven. Kloppen dus niet altijd!

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Welkom Vlinder!

Inkerbell moest erg lachen om je bericht! steken in de doos! whaha maar bedankt! doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben en dat iedereen die ook zo soort iets heeft ook meteen reageert!

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames

Ik wilde even melden dat ik van de lijst af kan het was hier toch mis gegaan helaas.

Wens jullie allemaal een mooie zwangerschap.

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oh shit maart. Dat is echt super k*t.:x Hoe voel je je? Hoop dat je weer heel snel op roze mag.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

oh maart wat super klote!!! hoe gaat het met jou?

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vlinder: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! in 1 ronde raak! Super zeg!

Babylove: Hihi.. Inkerbell noemt altijd alles zo leuk gewoon bij de naam en draait er niet om heen ;) Fijn dat je geen rozeverlies meer hebt gehad...

Maart: Onee.. toch weer mis... :( Dikke knuf voor jou meis!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Wat een mooie foto heb je gepost!! Heel veel plezier morgen met de echo! Komt vast allemaal goed! Hou je ons op de hoogte? :p

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    wahaha ja sorry hoor, is gewoon de harde realiteit dames........
    Ben wat recht voor zijn raap..:D

Maart meid wat ontzettend #$@&^(*&@#@^het is je niet gegund zeg.... hele dikke knuff en hopelijk snel een plakbeeb hoor.....

Vlinder welkom bij onze club met alle kwaaltjes van op tot teen haha..... Gooi het er uit allemaal hoort erbij.
    Wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe.....

Meiden ik ga op bed..... heb het gehad na een vroege dienst.
    Hopelijk kan ik slapen want heb het idee dat mijn tieten exploderen zeg. Wat doen die zeer......had gehoopt dat het nu minder zou zijn met de 2e maar helaas......

Degene met morgen ene echo... Pam? heel veel suc6.....

15. Hoi

Hoi Lid

12 dec 2010
    32
    0
    0
    juf
    in het midden van het land
    Wat een hoop te lezen weer zeg!

Zei ik een paar dagen geleden nog: Moe, nergens last van... Nu wel dus. Gisteren een drukke dag, dus erg moe. Vandaag tot 11 uur in bed gelegen en vanmiddag op visite bij mijn schoonouders, eigenlijk alleen maar gezeten en gegeten, maar alweer dood moe. Maar goed het hoort er bij! Gelukkig een paar dagen vakantie!

@Hanna1974 Sta je ook voor de klas? Leuk he! Welke groep heb je?
    @maart wat vervelend voor je! Ik hoop dat je snel weer goed nieuws hebt.
    @ vlinder Gefeliciteerd en welkom!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Vlinder: welkom meis! en klets lekker mee! :D

@Maart: heee bah! alweer mis! wat ontzettend erg voor je zeg! ik duim ook hard mee voor snel een plakbeeb!! :(

@Pijntjes: hier ook pijn in mn doos en vooral in mn liezen/schaamstreek een steken af en toe! niet normaal.. nu ook een zeurende pijn precies op t randje van mn schaambot/bekken lijkt t wel! dus dat hoort er allemaal echt bij denk ik.. zal wel van t harde groeien komen! (jeeej! ) :D

@Morgen de echo: Ik moet morgen pas om kwart voor 3 en erna sowieso oma oppikken en ff naar mn ouders de kleine man ophalen en alles.. dus ik zal wel laat erop zijn ben ik bang maar NATUURLIJK houd ik jullie op de hoogte! beloofd ;)

@Voorstelrondje: ik denk dat we daar wel mee kunnen beginnen he? :D ik ga nu lekker bones afkijken en erna regelrecht mn bed in.. en dan morgen hopelijk even terug mn bed in smorgens met die kleine man en dan erna naar mn moeder voor afleiding.. :) en laat t dan maar snel kwart voor 3 zijn! ;)

Bones begint weer.. tot morgen dames!! DUIM VOOR ME ALSJEBLIEEEEEFT???????? :):)

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    *soepkip duimt voor pampapilio*

Hier (nog steeds) geen andere kwaaltjes (helaas). Ik duik lekker m'n bed in en ga nog wat lezen.
    Slaap lekker @ all..

18. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedenavond,

anders dan als verwacht toch niet de tijd kunnen willen vinden om te reageren op iedereen. Sorry. Wel elke dag even bijgelezen.

Las leuke berichten over werkbijen en nesteldrang, die laatste heb ik trouwens op één moment na niet gehad bij mijn eerste zwangerschap...

12 dagen overtijd vond ik dat 't filter van wasmachine moest worden vervangen, omdat ik weeen had mijn man dat laten doen, die de hele kelder nadien leeg kon dweilen... Vier uur later braken mijn vliezen, hi hi. En tussen dat moment en het moment dat we naar het ziekenhuis gingen hem ook de ene naar de andere poets opdracht gegeven...

Hormonen en blond haar. Niet dat ik jullie met eerste zwangerschap van een wolk wil donderen. Maar ben eigenlijk nooit de oude weer geworden qua scherpheid, mijn geheugen blijft een zeef en reactie snelheid is traag... Met andere woorden ik gebruik het excus nogsteeds, hi hi

Zag een prachtige buikfoto langskomen! En inderdaad twee jaar terug met kerst in mijn kraambed, nu met een zwangerschapskerstjurk, alhoewel het hier ook niet mijn ding is, dus zal gewoon mijn huispakkie worden...

Nieuwelingen, welkom hier! Van harte gefeliciteerd, geniet! Ik wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap!

Hier gisteren naar de dierentuin geweest en vandaag naar de Ikea enzo. Beiden hadden meer mensen als een goed plan opgevat, hi hi
    Maar we hebben genoten en vandaag drie stappen verder in de aangschaf van een nieuw bed!

Normaal op maandag mijn mamadag, dus die mis ik mooi even deze week. Helaas.

Dit was mijn al weer veel ste lange verhaal. Fijne avond, groeten Lieve

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: Thanks!! :D

@LK: Oooh wat lief van manlief dat ie dat allemaal ook nog s gaan doen.. :) lekker he die hormonen...

En ikea en dierentuin, dat zal wel heeeeel druk geweest zijn denk!? :$ hier moeten we dit jaar nog naar artis want we hebben vrijkaartjes.. s kijken wanneer we dat plannen gaan ;)

@hier:

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!:$:$ *stuiter* *paniek*

en dat is zacht uitgedrukt :) hihihi

Met andere woorden.. vandaag is D-Day voor mij!!! ik heb er eigenlijk verrassend veel zin in maar moet eerst deze dag nog doorkomen.. dus nog even in en uitademen en rustig blijven.. t moet gewoon goed zitten dus we gaan gewoon lekker zwaaien naar onze jongste uk! :)

nog 7 uurtjes........

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heel veel succes en als t goed is ook veel kijk plezier!

vanmiddag weer een afspraak bij de maatschappelijk werk, als manlief op tijd is gaan we samen en anders ik alleen. Natuurlijk is er nog geen beslissing gemaakt, ik wil manlief niet pushen en hij begint natuurlijk weer nergens over, die stelt t zo lang mogelijk uit ;) .

zal blij zijn als t donderdagavond is, dan moeten we op zn laatst een beslissing maken.

verder gaat t hier goed, kleine man drinkt als een malle en krijgt vandaag zn 2e prikje alweer :) . stiefzoon is ook deze week bij ons dus t is druk druk druk.

Deel Deze Pagina