1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Trishka
    Ja mannen echt waar .. zucht .. Ze hebben eigenlijk nu al niks meer te vertellen maar ja.. Weet je we moeten er samen uitkomen. Ik denk dat die van mij gewoon heel erg aan het idee moet wennen. Hoop trouwens wel dat je man erbij is vanmiddag, zou wel fijn zijn toch

Mamadeluxe.
    Heerlijk zo'n groot gezin!!

2. Esmeralda1984

Wij hebben ook een Berner Sennen..
    Vorige juni hebben wij onze andere Berner in moeten laten slapen. HIj was 4,5 jaar, ook nog zo jong. MIs hem echt elke dag.. pff.
    Naar een paar maanden namen wij weer een berner herplaatser in huis en daar hebben nu weer heel veel pelzier van

3. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    :( voor Maart en :(:x voor Kwiepark.... Wat shit om dat nogmaals te moeten meemaken.
    Ik wil jullie heel veel harten onder de riem steken, en hopelijk vol goede moed op naar een volgende zwangerschap (als je daar aan toe bent)....

Het bljft toch ook wel weer confronterend ook die bloederige verhalen en trieste berichtjes. Gelukkig hebben we vandaag ook weer nieuwe echo's met hopelijk leuk nieuws: ik wacht met smart op de volgende foto!

Hier druk, moe, pukkelig en stress, ga morgen lekker een paar dagen op vakantie, was nogal onverwacht en ik heb nog zo'n hoop werk te verstouwen, bah bah bah

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    OH Kwiepark wat een shit zeg. Dikke knuffel.

Dalijk komt moeders voor moeders langs. Ik hoop op een knal test:)

Heb al een keer meegedaan maar dat is toen in een miskraam geëindigd
    hoop dus nu de volledige aantal weken me te kunnen doen zodat ik daar heel wat koppels aan hun kinderwens kan helpen.

5. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ann

wat een onzekerheid maar ja idd is misschien nog te klein hopen dat het volgende week beter te zien is.

hier alles goed. wel veel steken in buik en rug nog. gister nacht en vanacht was het wel heel extreem opgegegeven moment dat ik echt dacht ohoh dit is niet goed. maar gelukkig nog niks verloren.

druk weekend gehad. hebben me moeder vertelt helemaal happy. en twee stelletjes vrienden van ons die waren helemaal door dolle heen en de een begon te huilen de ander begon te springen. haha. met 1 vriendin moest ik gelijk mee de stad in en het eerste baby pakje gekregen en aantal dingetjes van woezel en pip (speen, deur hanger,om de speen aan vast te maken.) schoonouders huilen huilen zo blij dat ze gelijk zeiden dat we van hun de kinder kamer krijgen. lief allemaal he.

ik wiet niet meer wie het schreef maar wij gaan idd ook bij babydump kijken. het schijnt een super leuke zaak te zijn voor leuke prijzen vrienden van ons hebben daar ook de baby kamer gekocht.

hier vanmiddag oh half 4 moeders voor moeders ben heel erg benieuwd. hopen dat er een knal test uit komt toch weer een beetje gerustelling dan toch weer.

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo moeders voor moeders is geweest. Weer een mooie test erbij :)

Bekijk bijlage 159423

Heb gekozen voor de armband want de ketting had ik al.

7. Esmeralda1984

mooie test Miron

8. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi!

Hier ook een onzeker berichtje..
    Na dagen minimaal bruin verlies gehad te hebben, vandaag helder rood. Heb geen buikkrampen. Vorige week al contact gehad met vk. As donderdag naar gyn voor echo. Pff ben zo onzeker als wat op het moment. Heb het gevoel dat het mis aan het gaan is..
    Nog eventjes dan weten we meer!

Pff.. Meiden waar het misgegaan is, heel veel sterkte!!

Nieuw komelingen, gefeliciteerd! Spannend!

9. Yelice

Yelice Niet meer actief

WOW mama deluxe gefeliciteerd!!!

Debs sterkte ! maar geen buikkrampen en bruin verlies is vaak niet erg zeggen ze.
    Helder rood is vaak niet goed.

Kwiepark sterkte ! wat een verdrietig nieuws.

Ik heb een paar daagjes niet mee kunnen lezen en vind het iets te veel om alles terug te lezen :) dus heb alleen de laatste paar terug gelezen.
    Jullie gaan zo snel :$:D

Ik ben MOEEEEEEE! heb net even op de bank geslapen! ben vanmorgen niet gaan werken want ik had al het hele weekend vreselijk kiespijn en kon vanmorgen met spoed bij de tandarts terrecht!
    Morgen naar de huisarts om bloed te laten prikken.
    Ben best onzeker of het allemaal goed zit, heb niet veel klachten en dat maakt me onzeker.
    Ik ben wel ontzettend lui :$ heb weinig zin om iets te doen :)

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Miron: Mooie test, zo zag die van mij er ook uit met 5 weken.

Debs: Onee toch.. wat is je gevoel hierbij, heb je nog last van kwaaltjes of nemen ze af? Dikke knuf meis!

Hier steken onderin de buik, voornamelijk links. Komt duidelijk van m'n baarmoeder af. Hopelijk is het een goed teken en geen begin van iets anders... Wat een verdrietige berichten allemaal vandaag:(

11. Yelice

Yelice Niet meer actief

oh soepkip wat vervelend:( Ik heb ook wel last van steken had ik bij de vorige zwangerschappen ook en dat bleek banden pijn te zijn.
    Hopelijk gaat het goed meid!

12. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Maart: Wat ontzettend balen zeg! Sterkte!
    @ Pampapilio: En..hoe was je eerste echo?
    @ Madje: Wat leuk dat iedereen zo blij reageerde! Super om het al met een paar mensen te kunnen delen. Hier wachten we nog even op meer zekerheid voordat we het gaan vertellen.
    @ Kwiepark: Duim voor je dat het toch goed is!
    @ Debs1: Wat vervelend zeg! Hoop dat het vals alarm is en dat er niks aan de hand is.

Hier ook een ongerust berichtje. Heb sinds het begin van de zwangerschap af en toe last van kleine beetjes bruinverlies en af en toe een veegje roze. Vandaag was het erger dan normaal (alleen bruin). Aangezien mijn 1e echo pas gepland stond op 14 juli heb ik gevraagd of ik de echo eerder mag plaats vinden. Ik mag volgende week woensdag al langskomen, nadat ik bij de vk ben geweest. Hoop dat ik mij zorgen maak om niks, maar de twijfel begint inmiddels toe te slaan. Ik heb ook het gevoel alsof ik mij minder zwanger voel (borsten zijn minder gevoelig). Toch is mijn buik al wel enorm opgezet. Moet er nu al moeite voor doen hem te verbergen en we zitten pas in week 6. Hebben jullie dat ook?

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Yelice: Ik heb het net opgezocht op internet, en inderdaad het kan bandenpijn zijn. Ik ga daar maar vanuit. Ik voel nu vooral steken net boven mijn lies, echt gemene steken. Verder geen kramp. Wie voelt dit nog meer?

Vlinder: Zolang het geen (helder) rood bloed is en je geen krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken hoor! Wel fijn dat je eerder een echo hebt!
    Dat opgeblazen gevoel ken ik, vooral nu tegen de avond zit mijn broek strak in mijn buik...

Pampapilio: Hoe was je echo?? Je laat ons wel in spanning zeg!

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Pampapilio, komop met het goede nieuws!! :D

@soepkip, die steekjes heb ik ook, vooral bij de liezen,niet bij alle zwangerschappen, maar nu ook weer.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay dames!

Is alweer even geleden dat ik op dit topic geschreven heb!

Schrik beetje van de dames met een (dreigende) miskraam! Sterkte!

Heb zelf t geluk dat ik een vroege echo krijg vanwege onregelmatige cyclus...maar t maakt me ook bang! Kan t hartje al kloppen? Kan je dat uitwendig zien? Hebben ze daar wel de apperatuur om inwendig te doen? Etc? Kan echt wel janken

Willen jullie morgen om 3 uur keihard voor me duimen??!!

Hoeist verder met jullie?

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat een verdrietige berichten zeg hierzo!! :( jeetje.. dikke digiknuf voor iedereen die m kan gebruiken!!

@Maart: Sterkte met het verlies meis! :(

@Kwiepark: zoals ik al zei, ik duim superduperhard eigenwijs voor een laat beebje!

@Soepkip: die steken herken ik hoor! hele nare steken net in je lies/schaamstreek! hoort erbij denk ik..

@Meiden met bruinverlies/bloedverlies: Wat een spanning!!! :$ Ik duim voor hele mooie echo's voor allemaal!!!!

@Buik: Ik pas dus al helemaal niks meer.. zelfs met elastiekjes is mn broek gewoon te strak (krijg er buikpijn van) en die broeken zaten losjes! :| Dat wordt dus shoppen binnenkort.. ;)

EN dan over mn echo!!!!

Nou het was even errug spannend hoor! ik weet natuurlijk niet hoever ik precies ben dus toen we gingen kijken zagen we al snel dat het nog heel pril is allemaal.. dus mn hart ging volgens mij steeds sneller kloppen..
    De VK zag een dooierzakje en met wat zoeken ook een vruchtje maar we konden geen hartje zien kloppen.. ze dacht wel wat hartactie te zien maar t was zoooo klein allemaal!
    Ik was dus in mn hoofd al bang voor t ergste natuurlijk..
    Ook kon ze niet lekker inzoomen met dat ding. (hij wilde niet meewerken en mn andere VK is de eigenaresse van t echobureau dus die weet vast beter hoe t allemaal werkt ;) )
    dus ff een inwendige echo gedaan..
    Toen was t iets duidelijker maar nog tzelfde verhaal.. superklein allemaal.. tot ze de "muis" op t vruchtje zette en we toch t hartje konden horen!!!! Ze heeft nog even gecheckt of t niet de mijne was (tijdens t luisteren mn hartslag voelen) en nee t was echt de baby! :D
    Heeeeeeel spannend dus.. en na een meting kwam t op 6weken1dag maar ik weet nog van ons eerste ukje dat die in t begin ook een weekje achterliep en dat ie dat later ingehaald had.. en dat als ze er een milimeter naast zit t natuurlijk al snel heel wat scheelt! :) en t zou best kunnen dat ik dus gewoon te vroeg getest heb zonder dat door te hebben.. ;)
    De VK legde al uit dat ong met 5 weken 4 dagen t hartje echt gaat kloppen en dat ze dan zeggen dat je t met 6 en halve week ong. kan zien. We waren dus eigenlijk net ff te vroeg! ;)

Dus alles was goed! wat een opluchting.. wel wil ik misschien een pretecho laten maken over een weekje of 2 om wat meer te weten te komen over de zwangerschapsduur en om dat hartje misschien ff duidelijker te zien.. :)
    Mn volgende afspraak en dus ook echo heb ik pas op 26 juli. dit omdat ik 22 juli een bruiloft heb van mn schoonzusje en als ik dan de dinsdag ervoor te horen zou krijgen dat er iets niet goed is kan ik daar absoluut niet vrolijk meefeesten dus daarom uit zelfbescherming maar ff erna.. al gaan we er natuurlijk vanuit dat t allemaal super blijft gaan! :)

Ik ben zwanger en de beeb heeft een hartslag! :D Dus dat is al een heel feestje waard!

Zal zo ff foto van de foto's maken en uploaden als t lukt maar je ziet echt net aan een stipje.. uk is net zo groot als t dooierzakje ong. :)

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Pff...wat een opluchting zeg! Dacht al bijna dat er iets was, was op je profiel aan het kijken en zag dat je online kwam! Hihi! Wat fijn dat alles goed is. En wat schrikken dat je in de eerste instantie niets zag! Inderdaad tijd voor een feestje! Ik heb vandaag alcholvrije rode wijn gehaald dus ik ga op je toasten. En ook voor mezelf voor aankomende zaterdag!

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Spannend hoor die echo!
    Met 6 weken al het hartje horen kloppen? WOuw, dat lijkt me heel speciaal.

Morgen belt de vk mij terug voor een afspraak voor de intake.
    Volgens mij doen ze bij die praktijk pas 12 weken echo tenzij er reden voor is. Wel jammer moet ik zeggen, het lijkt mij een stuk veiliger voelen wanneer je het hebt gezien.

Ik vind het idd wel moeilijk om te lezen dat het bij sommigen op het forum mis dreigt te gaan. ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen, en zoals ik hier heb geleerd: een plakbeeb.

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @Pampapilio, joepie!Gefeliciteerd!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier de foto!

Je ziet links een donkere vlek, das mn blaas. dan rechts mn baarmoeder met het vruchtzakje wat ook donker is. met daarin 2 rondjes.. (lijkt een vlek, maar zijn er dus twee :p)

De onderste is het dooierzakje en het bovenste is de beeb!

Bekijk bijlage 159450

Deel Deze Pagina