@soepkip, gisteravond steken in re lies.. Verreweg van de ongi krampen! Dacht zijn vast de banden. Duurde wel de hele avond aan. Vanmorgen wakker en bruinverlies. Best veel vergeleken afgelopen dagen! Maar ja je raakt er ook aan gewent. Zolang er nog geen echo heeft plaats gevonden blijft het onzeker. Vanmiddag rose/ rood verlies, geen stolsels. Geen buikkrampen/ andere pijn. Ben net zo vermoeid als de dagen ervoor. Hoofdpijn wat ik sinds in zwanger ben bijna dagelijks heb. Borsten voelen nogsteeds gespannen dus geen vermindering in klachten. Zelfs misselijk vanmorgen wat ik zo af en toe heb.. Nu bijna geen verlies meer blijft dus onzeker! Op naar donderdag.. Eindelijk meer duidelijkheid. Zou dan 7 weken zijn dus hoop een kloppend hartje te zien! Thanks voor jullie lieve reacties!
Hallo Allemaal! Ik ben zelf op 14 februari 2012 uitgerekend dus mag ik me bijvoegen bij deze club? Lieve groetjes
hallo ik kom me hier ook voorzichtig melden als het mag! Heb vorige week posi getest, alleen sinds vanochtend bruinverlies...maar hoop dat t gewoon goed gaat! liefs debbie
@pam, heerlijk zo'n kloppend hart. Gefeliciteerd. @ ladycake welkom, gefeliciteerd. Je kan je naam op de lijst invullen, daar hebben we een apart topic voor. Zelfde naam alleen staat er lijst achter Hier nu ook ontzettend moe, vannacht maar een paar uurtjes geslapen, was helemaal hyper... (waarom, geen idee) Vanochtend vroeg op, en nu aan het instorten. Reageer nu ook vanuit bed op mn telefoon. Zoon is nog wakker, zodra hij ko is volg ik direct.... Trusten
Thanks voor de felicitaties! voor iedereen die een echo gaat krijgen, ik duim! En welkom voor de nieuwe in de lijst! IK gaat nu nog ff tv kijken als ie t nog wilt doen en dan lekker vroeg mn bedje in.. ben kapot!
PamPapilio Wat een mooie echo meis, was wel ff spannend las ik maar toch alles goed he. Debs21 dat het maar snel donderdag mag zijn meid, dan weet je waar je aan toen ben he. *knuffel* Debke83 Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club . Ik hoop ook voor je dat het goed daat meis. Ladycake Jij ook welkom bij de club en gefeliciteerd met je zwangerschap . Leuke datum om uitgerekend te zijn . AnneThamar. Mijn vk doet het ook pas bij 12 weken voor zover ik weet. Toen ik daar nog liep van mijn jongste waren ze wel allemaal (ze waren met z'n 4tjes) bezig met een opleiding voor het echogedoe zodat ze het ook op de praktijk kunnen doen. Hoop natuurlijk dat als ik ga de 28ste dat ze al een echo kunnen doen
@Pam, feli met je mooie echo. @Avil, lekker slapen meid! @Debke, feli met de zwangerschap en welkom hier. Duim voor je dat ie blijft plakken @de andere nieuwe(n) waar ik de naam niet meer van weet Welkom hier en veel kletsplezier. @Hier, weinig nieuws te brengen. afgelopen nacht toch niet alleen geslapen ondanks dat manlef ah werk was Kleine meid vroeg zooooooo lief of ze bij mama in het "grote bed" mocht, dat ik het niet kon weigeren (opvoedkundig heeeel verantwoord NOT) Vanaaf lekker op de bank voor tv met laptop op schoot.
mw21 Ik ga hard voor je duimen morgen dat je net zo'n mooi echo heb. Dannie81 Lekker toch dat die kleine meid bij je in bed kwam liggen. Deed die van mij dat nog maar haha.. Voor hem is het feest bij ons in bed, gek doen en springen op bed haha. Vriendjelief is hier een nacht weg. Die overnacht vannacht in Antwerpen. Dus heb lekker het bed lekker voor mezelf alleen hihi
Lieve meiden, @Maart, wat ontzettend erg voor je, heel veel sterkte, dikke knuffel voor jou. @Kwiepark, potverdikkie zeg, ook al zo'n naar onrustig bericht, hoop echt dat het toch nog goed mag komen. Zorg goed voor jezelf, dikke knuffel. @Debs, hoop dat het bij jou goed blijft gaan, wat een spannende tijden afwachten zijn dit toch. @ nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd en welkom! @ MamaDeLuxe: WAUWWW 7 kinderen, diep respect, echt een ervaringsdeskundige @Pampapilio: wat een geweldige echo en zo duidelijk, wat een prachtig nieuws, godzijdank! Nou weet ik niet van wie de foto was aan het strand, Lieve, was jij dat? Maakt ook helemaal niet uit, wilde alleen even zeggen dat ik het een prachtige foto vind, kreeg er tranen van in m'n ogen (gaat redelijk vlot de laatste dagen ) Even een beetje een ego-update: Wat voel ik me verrot (sorry) zeg... Hele dagen kotsmisselijk, vreselijk moe en wat is dit lastig te combineren met een fulltime baan... Sinds vorige week draag ik die acustraps (van die bandjes met een bolletje die je aan de binnenkant de van je arm/pols draagt), geeft beetje verlichting. Ook heb ik vanmorgen druppels van dr. Vogel gehaald, zou ook kunnen helpen. Niet geschoten is altijd mis...Oh en cola helpt soms ook. Weet dat ik eigenlijk niet moet zeuren, maar op sommige momenten is het erg heftig dit zwanger zijn. Hebben sommigen van jullie dit ook? Volgende week donderdag eerste echo, dan zie je eindelijk hopelijk waar je het allemaal voor doet Lieve meiden, zometeen allemaal lekker slapen! Groetjes, Liloo
@Liloo: Die foto was ook van mij.. en ik schiet ook vol bij elke baby gedachte hoor! hoort er helemaal bij denk ik.. Heb net ook een potje staan janken boven t fornuis omdat t ineens tot me doordrong dat ik zwanger ben en t goed gaat met t ukje.. toen kwamen de waterlanders! En idd soms is t gewoon wel heel zwaar maar ik neem t allemaal met een lach en denk dat dat wel heel veel scheelt.. cola helpt idd tegen wat misselijkheid en rennies tegen zuur maar verder is er weinig behalve superveel geduld! oh en smorgens voor je opstaat een crackertje naar binnen werken en ipv 3 maaltijden op een dag heel vaak kleine beetjes eten dat zijn dingen waarvan ik weet dat t ook misselijkheid kan schelen.. Ik duim dat jullie ook allemaal zulke mooie echo's krijgen meiden!
Hey meiden Reageer morgen weer even normaal maar Lieve kwie meid toen ik je bericht kreeg stond de wereld even stil.... Waarom? moet jullie dit nu overkomen...... Ben er helemaal kapot van... Meiss mijn duimen draaien voor je ......... dikke kus van ink
Meiden, hier weer een semi misselijk dagje. Ga morgen de cola proberen... En het broodje voor het opstaan! Nieuwen, welkom en gefeliciteerd. Geniet van de zwangerschap, ik duim voor een voorspoedige! Kwiepark. Verschrikkelijk. Nee, wat een waardelose drie opties... Spannende dagen, hoop dat je donderdag duidelijkheid krijgt! Andere meiden met krampen en bloedverlies. Sterkte, duim voor een plakker! Pampapilio, gefeliciteerd met je goede echo, geniet ervan! Dit was het voor nu, even uit het blotte bolletje. Dus sorry wie ik vergeet. Maak het snel goed! Fijne avond of weltrusten... Groeten Lieve
Pampapilio gefeliciteerd met je goede echo meid...... Kwie weet je ik dacht nog misschien is het wel een 2ling en is er 1 vruchtje niet goed..... zou te mooi om waar te zijn....... lieverd denk aan je hoor.......
Goeiemorgen dames! hier weer supervroeg op al zeg ik t zelf.. lag zo heerlijk vast de slapen voor t eerst in weken! had echt ff moeite met eruit gaan Nu mezelf zo ff dwingen geroosterd broodje te eten anders weer zon beroerde dag.. al heb ik t idee dat ik gewoon weer veel misselijk zal zijn de komende tijd en alleen kan eten waar ik dan ineens trek in heb.. dus dat moet dan maar Oh en misschien even een tip: C&A heeft een online winkel bij de wehkamp met nu een sale en op die hele sale gaat vanavond vanaf 17:00 nog eens 25% korting af! ze hebben ook flink wat positiemode ertussen staan en bijna alle broeken zijn dan nog maar 18 euro en shirtjes en tuniekjes nog minder.. Had ook al een lekker sweatvest gezien enzo.. Wie weet hebben jullie er wat aan want bij mij gaat mn buikje zo superhard! en ben vast niet de enige Ik ben trouwens nog niks aangekomen.. eerder afgevallen! ook wel s leuk om te hebben als je superveel en lekker eet