Nee, ik plas niet direct in de kannen. Je krijgt een opvangkan (wit) daar vang je het mee op en dan giet je het over in de grote blauwe kan. Gelukkig maar want anders zit je nog langer in de stink lucht..
daar moet daarvoor echt c&a staan voor de kleding. ik heb namelijk net wat gewoon effe aangeklikt waar c&a voorstond maar ook dan deed hij het niet. zou het wel echt verkeerd doen. oh ja en die site die ik zei is ook tien keer niks mijn vriendin had voor mij en haar bestelt kleuren kwamen gewoon echt niet overeen met wat er op de site stond. en een but kwaliteit waar je u tegen zegt dus we gaan het gewoon weer terug sturen
mw: even snel berichtje via mijn tel. Van harte gefeliciteerd meis, dat geeft een mens hoop! Heb je een foto?
@Inkerbell Zo'n ding via internet ingevuld en dan kom ik uit op 4 februari. Even een ego bericht En tot zover de goede zorgen van mijn man. Ik kom thuis, hij is al pizza aan het eten (had een sms gestuurd dat ik honger heb en wel soep eet) Ik geef de hondjes eten. Ik krijg een kus en hij is weg. Grrrr. Laat dat eten nou helemaal maar zitten. Ben helemaal gesloopt en geen zin om nog iets te maken. En hij gaat er dus zomaar vanuit dat ik wel even brood smeer. Zit hier nu een te janken dus. Stomme hormonen! Begrijp me niet verkeerd, we (ik) willen dit echt. Maar ik haat veranderingen. En al die veranderingen in mijn lichaam, humeur en dus mijn leven vind ik erg moeilijk. Vooral omdat wat er nu gebeurd niet zichtbaar is voor andere. Dus op dit soort momenten komen de frustraties flink boven. Het voelt zo dubbel allemaal.
Tja hormonen he... Ik heb dit weekend ook ruzie gemaakt met mijn vriend, in mijn ogen begreep hij me niet en irriteerde hij mij, achteraf gezien dacht ik :ik reageer wel heel erg heftig Maar ik snap ook wel wat je bedoelt hoor! Hij moet wel goed voor je zorgen!
Herkenbaar... *schaam* ..... wilde zojuist een buschauffeur uit zijn bus trekken.... Ben normaal echt wel een dame in het verkeer... nu wel een klein beetje hormoontjeslast.... Kan die buschauffeur natuurlijk ook niet weten.
ff een vraagje! Hoe krijg in een foto naast mijn naam? Heb hem wel in mijn profiel staan maar krijg hem niet naast mijn naam.
Hey meiden, Wat een dag vandaag pppffffff, vannacht heeft de kleine meid weer bij em geslapen, maar rond 3 uur werd ze huilend wakker. Pijn aan een oor ging tot een uur of 05:30 door. Viel ze weer in slaap, maar toen kon ik de slaap niet meer vatten. Om 8 uur maar naar de huisarts gegaan. Meer dan een uur moeten wachten tot we aan de beurt waren. Maar mn zoontje heeft de hele wachtruimte vermaakt. iedereen lachte zich rot om hem en zijn acties. De hele tijd was ie grapjes aan het maken en keek ie of iedereen het wel zag en ging dan heel hard lachen Ze heeft trouwens haar gehoorgang ontstoken. De arme schat. Daarna met mn moeder boodschapjes gedaan. Mn oma weggebracht en later weer opgehaald. Huis aan kant gemaakt voor de fotograaf. Koken, kindjes in bad en naar bed, en nu eindelijk op de bank!!! Ik ben KAPOT. Oh, en morgen vrij moeten nemen omdat mn moeder ook ziek is en niet op de kindjes kan passen. Dat was mijn dag Morgen zal ik weer op iedereen proberen te reageren. Of misschien strax nog even.
Het kan zijn dat soms mijn berichtjes dubbel geplaatst worden, dat komt denk ik doordat ik het via mijn telefoon geplaatst heb.. Excuus!
hallo 1 t/m 14 februari mama's...Ik ben nieuw op deze topic...Leuk om te lezen van vrouwen die hetzelfde meemaken als jij... De hormonen gaan nog wel bij mij, maar de vermoeidheid...niet normaal... Vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige 28 juni...Spannend hoor!
volgens mij kun je bij gebrukersinstellingen kijken bij opties. Daar staat volgens mij iets van avatar. Ik denk dat je daar verder komt. Misschien is er iemand anders die het duidelijker uit kan leggen.
Dat heeft er niets mee te maken, je kan een afbeelding uploaden bij de gebruikersinstellingen. Daar kan je gebruik maken van een standaard avater of een foto van jezelf. Kijk maar ff.. Edit: ik zie dat het je gelukt is!
Marike: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Dannie: Pff. wat een dagje voor jou zeg. En wat een ''zieke'' om je heen. Hopelijk wordt je zelf niet ziek en heb je het morgen wat rustiger.. Hoe is het nu met je dochtertje? Heeft ze een ab kuur of moet het vanzelf opknappen... Hier vandaag een redelijke rustige dag. Met uitzondering van overgeven en net bijna weer toen ik het wilde overgieten. Vriendlief heeft aangeboden om het voortaan voor mij over te gieten maar dat vind ik iets te veel van het goede Nu babyboom kijken. Heb vorige week alle uitzendingen bekeken van 2007 op internet. Wat heftig allemaal zeg! Na babyboom kom ik hier weer kijken
Ja, ze heeft ab druppels gekregen. Maar ze heeft wel veel pijn dus ook een zetpilletje gegeven. de arme schat zei meteen nadat ik de zetpil had gegeven: Mama, het doet nog steeds pijn Zo zielig. Heb ik maar uitgelegd dat het pilletje van de billen naar de oren moet zwemmen en dat dat best even duurt. En toen was ze tevreden. Volgens mij slaapt ze nu. Ik ben al 4 x naar boven geweest het afgelopen uur. En dan te bedenken dat ze op zolder slaapt
@Soepkip: Goh.. echt? plaats jij wel s wat dubbel? dat was me nou totaaaaaaaal niet opgevallen.............. @Dannie: ik mis een respect-knopje bij je posts want respect verdien je wel! ik vond het al zo superzwaar toen mijn ventje ziek was en ik heb maar 1 uk en was niet eens zwanger.. hopelijk is je meisje snel beter! @De rest: hier net een berg bij de wehkamp besteld, en de extra korting staat nu al gewoon in de normale prijs denk dat dat het is.. vanmiddag waren dezelfde broeken zon 23 euro en nu 18. daar is dus die extra korting al af! ben benieuwd of er ook echt iets leuks tussenzit dat ik ga houden.. @Mvm: ik heb toch de knoop maar doorgehakt, en vrijdagavond komt het vrouwtje voor de test etc. na de goede echo en nu ik zeker weet dat ik niet verder ben als die 7 weken ga ik er gewoon voor.. ik hoop dat het me lukt.. het lijkt me best zwaar voor me om er even bij te doen (elke handeling kost energie en dat heb ik dus tekort) maar ik wil zo graag helpen voor die vrouwen die dit niet zomaar kunnen meemaken!! dus we gaan er gewoon voor! @voorstelrondje: ben nu te moe maar denk dat ik morgen s ff een flink verhaaltje voor jullie typ Fijne avond!