Je bent lief! Het is helemaal waar... Angst is de slechtste raadgever... Het slijt hopelijk hééél snel!
*ligt in een deuk om het verhaal van Mariac...* En pam helemaal gelijk heb je! Maar het móet nog even doordringen.
Zie je me al mn hurkies met dat bekertje onder mn rok piesen tussen de geparkeerde vrachtwagenchauffeurs?
meis natuurlijk kan er ook na 12 weken wat mis gaan, maar die percentage is zooooooooo klein.. wij hebben jammer genoeg ons meisje met 17 weken verloren, maar dat betekent niet dat het vaak voor komt, t is zooo zeldzaam dat t na de 12 weken niet goed gaat.. ik snap je gedachte wel hoor, ik kan ook niet wachten tot we de 16 weken voorbij zijn en anencephalie is uitgesloten.. maar komt vast allemaal wel goed met onze beebs!
ik had het vanmorgen ook gehoord op het nieuws van op je zij liggen en het plassen snachts. ik draai de hele nacht haha. weet niet hoe ik liggen moet. en nou al 4 nachten achter elkaar dat ik giga buikpijn krijg na de wc ga en buikpijn weer weg. eerste twee keer dacht ik oh oh gaat dit wel goed. ik probeer (met name probeer lukt niet altijd) om idd te denken probeer nu van je zwanger schap te genieten. gaat het niet goed was het kindje waarschijnlijk ook niet goed geweest. dus als ik dipje heb telkens daar aan proberen te denken.
@Missme--> geen klachten betekent nietssss hoor. Dat is heerlijk. maar ik snap wel dat je er onzeker van wordt. Ik word overal onzeker van. Heb je je al opgegeven voor moeders voor moeders? Die testen voortdurend je zwangerschap... Doe lekker mee met de testenparade anders! Xx
Bij mij was beide keren de vroege echo inwendig. Maar je hoeft je er niet druk om te maken. Als je probeert te ontspannen voel je er niets van. En als je dan die kleine ziet, en het hartje ziet dan maakt het al helemaal niets meer uit.
Raar he, hier niet echt last van onzekerheid... Ik zit nu in de we-zien-wel-bij-de-echo-modus. ook wel eens lekker na het gestress bij de vorige zwangerschap
even een egoberichtje van mij, Dacht ik gisteren een zware nacht te hebben, dat was niets vergeleken met afgelopen nacht Dochertje had zoveel oorpijn dat ze zelf vroeg voor druppeltjes en zetpilletjes. Normaal moeten we haar compleet in de houdgreep houden om die erin te krijgen. De arme schat. Viel vanochtend pas om 6 uur in slaap op mijn schoot beneden op de bank. Hele nacht wakker geweest en gehuild Ik lag me een breuk op de bank en heb me rond 630 uur laten aflossen door mn man. Gelukkig heeft hij de jongste ook beziggehouden en kon ik nog 3 uurtjes slapen. Jeetje wat ben ik blij dat de oppas ziek is en ik vandaag niet naar mn werk kon. Wel nog piket vanaf 17uur tot morgenochtend en dan werken. Hoop dat ze me vannacht met rust laten. einde egobericht
Missme het hangt er vanaf als ze het van buitenaf al kunnen zien doen ze niet inwendig! Ik heb dat niet gehad. Geen klachten, ik heb me bij de 1e suf getest om te beseffen dat het echt zo was, voelde niets. Na mijn echo begon ik last van mijn borsten te krijgen........ Ja dat op je linkerzijde liggen wist ik wil, eerder op je rug liggen kan niet omdat je dan een slagader afknijpt. merk je snel genoeg....... 's nachts plassen..... die laatste maand deed ik niets anders dan plassen.... Het was een project op zich om in en uit bed te komen zeg...... Hier gaat alles goed tja MOE...... Kleine meid ligt op bed dus ga nu de herhaling van de bachelor even zien....... zo fout........
@Dannie: sterkte met/ voor de kleine meid. Hopelijk snel minder last van haar oren. Hier ondertussen op mijn werk. Heb zo geen zin en moet tot 19.00. @ weet niet meer wie het vroeg over de eerste echo: volgens de vk ligt het er ook aan hoe de baby ligt. Als de placenta voorin de baarmoeder zit kunnen ze alleen inwendig kijken. In de meeste andere gevallen lukt het vaak uitwendig. wel afhankelijk hoe vroeg je bent. Bij het idee van inwendig krijg ik al buikpijn. Heb het misschien al eerder gezegd (zit nu op zoveel topics dat ik af en toe de weg kwijt ben) maar heb nogal wat problemen met mijn lichaam. Ben zeeeeer preuts en vind mezelf niet mooi. (zacht uitgedrukt. Zelfs het idee van mijn buik laten zien aan iemand vind ik niet fijn. (flinke zwemband) Maar het idee om bloot te moeten............... (voor de bevalling steek ik dus nog even mijn kop in zand..)
Toch vreemd dat veel mensen hier extreem moe zijn. In een ander topic waar ik actief ben zijn juist veel mensen misselijk. Waar zou dat aan liggen? (volgens een vriendin krijg ik nu een meisje want ik ben moe en heb pukkels?)
zegt niets hoor jammer genoeg, ik had juist bij mn zoons veel pukkels en bij mn dochtertje juist niet. nu wel een paar pukkies maar nog niet echt veel.
Het is inderdaad het beste om niet te stressen en gewoon te denken, we zien het wel bij de echo... Maar ja makkelijk gezegd! Is inderdaad heftig om te weten dat je je kind verliest, zelf zo dat het bij mijn niet binnen komt, of mijn ik zichzelf beschermt... Een kind verliezen blijft te pijnlijk, mijn oma verloor haar zoon, 47 jaar jong. Die pijn die ik bij mijn oma zag en voelde is onbeschrijfelijk. Ik deed het bijna in mijn broek van het testverhaal tussen de vrachtwagens... Waar we allemaal wel niet toe in staat zijn, hi hi En wat een rampnacht, je kindje pijn zien hebben zonder te kunnen helpen is niet leuk, maar dat het zo erg is dat het er niet van kan slapen lijkt heftig. Hoop dat je snel opknap en jullie weer goede nachten hebben. Hier onverwacht een middagje thuis. Zoon ziek. Hoge koorts zo slap als een vaatdoek. Nu nog achterhalen wat de oorzaak is. Lijkt of het achter/onder zijn oren wat opgezet is (had ik dit weekend ook toen ik last had van mijn keel) En hij maakte vreemd geluid met zijn keel... Hij ligt nu wel even lekker te slapen, maar geef hem straks wel lekker veel honing! Hier zowaar even droog, zon schijnt bijna. Al wel 3 giga buien gehad vandaag! Tot later, fijne middag. Ga even aan het werk! Groeten Lieve
@vaddie, dat zegt helaas allemaal niks idd, dat zijn ECHT bakerpraatjes, ik heb bij alle kinderen andere klachten of bij de ene wel en de andere niet gehad, bij de laatste had ik werkelijk nergens last van!! Echt heel bijzonder, en nu ben ik vreselijk moe, misselijk, geuren komen op me af en heb borsten die in brand staan voor mijn gevoel haha. 1 ding is zeker, het is een BABY, wat voor 1 dat is gewoon afwachten
Hi.. Mijn grootste angst is werkelijkheid geworden.. Mogelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoor vanmiddag meer als de bloeduitslagen bekend zijn.. Had zelf al het gevoel dat het niet goed zat maar het blijft een klap in je gezicht.. Vanmiddag dus meer duidelijkheid..
@Debs: heel veel sterkte! @Mamadeluxe: weet ik. Maar vond het wel erg grappig om op te merken. Heb er al flink wat gehoord. De vreemdste: je drinkt veel prik dus krijgt een meisje. Heb flink gelachen.