1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Maart: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Er is een topic geopend waar de lijst bijgehouden wordt.

~ 1t/m 14 Februari Mama's Lijst!!!!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier een ''onzeker gevoel'' dagje. Was mee aan het lezen met de januari mama's en er zijn al de nodige meiden die een vmk hebben gehad. Dat maakt me erg onzeker.. haal nu steeds in mijn hoofd dat het vruchtzakje leeg is.. Bah!!

*zoekt positieve energie*

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hallo dames!
    Kom me hier ook melden! Gekeken na wanneer ik positieve test had en stijging temp ben ik nu 4w en 4d :)

Wil iemand mij toevoegen aan de lijst? Gaat niet zo makkelijk via me mobiel...
    24 jaar eerste kindje
    intake 6 juni ech 15 juni (vroeg omdat de vk wil weten hoelang ik precies ben

spannend allemaal hé!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh houden de uitrekendatum op 5 feb!

5. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Het gaat ook super vaak goed! ......ik doe wel stoer... maar ondertussen net zo onzeker:) Beetje ranzig verhaal... :$ maar met de "ontlasting" vanochtend had ik wat bloed.... niet vaginaal, bleek achteraf maareeehh naja, je snapt het wel.... Ik was enorm geschrokken. Moest achteraf ook wel een beetje lachen.... zenuwenpees....Hebben jullie dat ook trouwens dat naar de wc gaan lastiger is :) ??? Normaal namelijk nooit last van...
    Lekker schaamteloos... sorry!;)

Welkom Mw21, gefeliciteerd!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha is de normaalste zaak van de wereld toch!!

Kan zo 2 dagen niet en dan 6x op 1 dag!

Vergeet niet dat je darmen erg reageren op je geestelijke toestand dus je toch wat druk maken heeft al snel reactie o je darmen :)

t druk maken komt bij mij met vlagen :)

ben iemand met super veel energie en altijd druk met van alles maar nu moe!
    Had dat wel eens gehoord, maar nu al? En je hebt t totaal noet onder controle zo raar!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh en misschien ff dokter bellen over t bloed bij je ontlasting?

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ben erg misselijk... BLEH :(
    Zometeen inpakken voor een weekendje Center Parcs.
    Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd en dat gaan we daar vieren met de hele familie. heb er zin in :D

mw21, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Fijne dag allemaal!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Leuk Hanna! Ga je t al vertellen??

Behalve vermoeidheid heb ik enorm pijnlijke borsten( heb/had maar a cup) vooral na een dag bh dragen en me tepels herken ik al een week niet meer haha misselijk viel mee tot ik vanmorgen broodje kaas had bleh dat neem ik niet meer! Maar t maakt me allemaal niks uit want ik ben zwanger!! Hihi

X

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eigenlijk willen we het nog niet gaan vertellen, nog even wachten??
    Maar ik vrees dat als ik zo misselijk ben dit plannetje niet gaat lukken.....
    We zullen zien!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha ja dat wordt lastig! Hier willen we t ook zo lang mogelijk stil houden maar ksta nogal bekend om iemand die van een borrel houd :p

toch maar smoezen blijven verzinnen ookal zijn ze nu al bijna op! Na mijn echo ga ik paar dagen weg met vriendinnen en als ik dan pas ech 6 w en 3d blijk te zijn moet ik echt wat verzinnen! Ach is voor t goede doel:)

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mw21: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hanna: Ik hoop dat het je gaat lukken om je misselijkheid te verbergen! Hebben ze een vermoeden dat jullie een tweede kindje willen? Iniedergeval veel plezier dit weekend!

Heb vannacht geslapen als een blok, bijna klokkje rond?! Toen ik wakker werd om 8uur even geplast en toen er weer ingedoken en werd om 10uur wakker! Dat heb ik normaal nooit, in de vierde en vijfde week stond ik juist om 6uur klaarwakker naast mijn bed...
    Helaas hier ook obstipatie, vanaf de dag dat ik een positieve test in handen had..
    M'n borsten zijn gevoelig maar verder eigenlijk niet.
    Ben alweer blij als het maandag is, dan 6 weken zwanger :D

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    We hebben een apart topic voor de lijst, zo is het een stuk overzichtelijker, ik zet je erbij.

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat van de obstipatie is heel herkenbaar helaas. (nog) geen bloed bij gekomen..
    Vorige week ging ik op het werk naar de w.c. zag ik in mijn onderbroek een paar iniemieni druppels bloed, hart schoot meteen in mijn keel.. Gelukkig kwam ik er snel achter dat het kwam doordat ik me die ochtend daar beneden geschoren had ;)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Anne weet je al meer?

Tj82 hoe was t om manlief weer te zien?

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hanna heel veel plezier alvast!!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier ook een beetje onzeker hoor, omdat er behalve verdikt slijmvlies nog niks te zien was.. ik weet wel dat dat normaal is maar toch maakt t me erg onzeker..

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@soepkip en trishka! Ik heb gister in een blad gelezen dat de kans op een miskraam maar 10 procent is, soepkip jij hebt dat blad volgens mij ook gehad bij mvm. Ik maak me ook wel eens zorgen hoor ivm met buikkrampjes maar ja je kunt niks anders doen dan afwachten en hopen dat het goed gaat. Maar 10 procent vind ik redelijk weinig ik dacht dat het meer zou ziin.

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Thanx Babylove, k ga 'm nog maar eens goed doorlezen... Ben nu het blad ''zwanger'' aan het lezen, erg leuk!

Trishka. Toen het bij mij vroeg mis was gegaan (4wk 3dgn) zei de verloskundige dat het geen nut heeft om te komen voor een echo omdat je nog niks kan zien... Ik begrijp je onzekerheid hoor! Wanneer is je volgende echo?

20. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

op blz 11 van het blad zwanger staat als je onder de 35 bent je ongeveer 10 procent kans hebt op een miskraam

Deel Deze Pagina