1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    hoe bedoel je per abuis?? Die eerste negatief vond ik dus ook heel apart.. En hoe langer je er over na denkt, hoe logischer het wordt..
    Late positieve test = late innesteling = late eisprong??
    Zoiets.. haha

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk en duim een latere eisprong en dus ook latere innesteling..
    :p

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even snel een reactie tussendoor..

@Missme: als je vanaf je posi test telt dat je dan 4 weken was, dus 2 weken ervoor je eisprong (ook omdat je idd laat posi testte) dan zou je nu 5 en halve week zijn ong. nou een paar dagen zitten ze er zo naast als het zo pril is hoor!!!!

Dus ik denk dat t helemaal niet zo raar is.. ik zou alleen de zenuwen hebben en vragen of ik volgende week al even mocht terugkomen..

Is het dan niet duidelijk weet je helaas nog niks, maar dat weet je ook niet als je niet heengaat.. Zie je dan wel wat ben je uit die onzekerheid!! ;)

4. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Per abuis. Per ongeluk. Zonder dat je er erg in had.

Wederom ik gok op een laat ei en late innesteling. En dan kan nu ruim 5 weken prima...

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Al veel oranje op de lijst. Hopelijk blijft het hierbij :(

6. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Heb het al een keer eerder gemeld voor Kwie. Maar mijn zoontje was ook een late innestelling waarschijnlijk, was uiteindelijk twee weken minder ver dan verwacht is allemaal goed gekomen, dus nog geen zorgen ;)

Moet trouwens wel zeggen dat ik bij de eerste geen onzekerheid leek te kennen, dat is nu wel anders, al ben ik de laatste dagen we weer wat zekerder, ben de 5 weken voorbij!!

En Debs, heeeeeel veeeel sterkte en een dikke knuffel. Duim voor een snelle nieuwe hele lange zwangerschap en een prachtige beeb!

Inderdaad al veel geel... ik schrok trouwens van het aantal mk op een forum, dacht van juni... totaal 15 ofzo.... dan ga je bijna denken dat er bij ons ook nog een paar aankomen.... Maar vind het ook wel genoeg zo!

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    debs:jeetje meis... sterkte, want naar zeg!!!

missme21; nou, alle berekeningen klinken wel hoopvol... misschien kan je inderdaad nog even bellen met de vk of je volgende week niet terug mag komen... 2 weken is toch onmenselijk... (onvrouwelijk...)

8. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Tjonge wat een berichtjes weer. Heb er even over gedaan om alles bij te lezen.

@ Debs: Och wat erg! Veel sterkte toegewenst!

@ MariaC: haha zie het al voor me, op je hurken voor het tankstation:D.

@ Missme21: Och wat een onzekerheid. Hopelijk is het gewoon nog te vroeg om iets te kunnen zien. Heb je een normale echo gehad of een vaginale echo? Ik moet volgende week voor de 1e echo en ben dan 7 weken. Hoop dat ze genoeg kunnen zien met de normale echo eigenlijk.;)

Babyboom volg ik zelf niet. Vind veel verhalen te verdrietig. Kijk wel naar de Bachelor. Erg fout, maar wel leuk!

9. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    over reactie's voor je zelf wist dat je zwanger ben...
    ik werk in de gehandicaptenzorg en wij hebben een bewoonster die niet kan praten... tijdens de zwangerschap van mijn dochter had zij een hele gelukszalige glim in haar ogen als zij naar mij keek....
    deze blik had zij nu ineens weer naar mij en toen ben ik een test gaan doen.. (3 dagen voor nod) en ja hoor... een licht 2e streepje...

mijn dochter (bijna 2) zegt haar eigen naam als ik vraag wat er in mama's buik zit... als ik zeg dat er een baby in zit blijft ze haar eigen naam herhalen en wordt boos als ik het een baby noem... (ontkenningsfase... lijkt of ze het onbewust wel voelt dat er wat in het gezin gaat verschuiven... ze wil alleen maar mijn aandacht en bij me/op me zitten..)

hier begin ik me eindelijk weer een beetje mens te voelen... wel moe en vlagen van misselijk, maar niet zo heftig meer als de afgelopen 2 weken...) hopen dat het zo blijft... bij mijn dochter heeft het ook 2 weken geduurd...

zo lekker slapen... fijne nacht dames...

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    missme, pfff lijkt me moeilijk om 2 weken te moeten wachten.. kunnen ze niet volgende week al wat meer zeggen?knuf...

debs jij ook een hele dikke knuf....

11. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Trishka, zou er bij jou niet vandaag een besluit genomen worden, of het ik het nou mis?

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Heb mijn tijd vanavond weer achter de pc doorgebracht in plaats van daar waar in me had voorgenomen, namelijk mijn bedje!

Heb de lijst aan de andere kant even aangepast, afspraken geintegreerd, vond het zo lang worden. Maar weet eigenlijk niet of dit wel overzichtelijker is?

Lees 't morgenavond wel. Kan het zo weer aanpassen. Of als er suggesties zijn lees of zie ik die graag,

Groeten Lieve

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    PRACHTIGGGGG
    wauwwww

Dat tempen herken ik wel hoor. Ik doe het niet iedere dag. Maar heel af en toe...

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @missme, het klinkt alsof je idd best 5 wekenkan zijn, dan zien ze idd nog erg weinig en dan zijn ze ook altijd heel voorzichtig met iets zeggen erover om teleurstellingen te vermijden. Sterkte de komende 2 weken!

Hier weten de kinderen nog niks.

Maandag komt MvM langs hier.

15. Hoi

Hoi Lid

12 dec 2010
    32
    0
    0
    juf
    in het midden van het land
    @MamaDeluxe: Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de kinderen het weten als mvm langs geweest is?

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @hoi, ja ik ook! Ik heb meer de zenuwen voor de rest van de familie, zij vinden het verschrikkelijk een groot gezin..van mijn jongste heb ik het ook pas verteld toen je er niet meer om heen kon en ze het zelf op viel, rond de 18 weken was dat geloof ik, denk dat ik dat nu weer ga doen, mensen die niet blij voor je zijn ga ik het ook niet vertellen, je nodigt ook geen mensen uit op je verjaardag die je toch niet feliciteren toch? :p

Ik krijg trouwens de meest heftige reacties op mijn gezin (positief heftig en negatief heftig), grappig he, wat niet zo heellang geleden heelnormaal was, word je nu als een soort attractie gezien...

17. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Even een praktisch vraagje over MvM. Hoe doen jullie het met geheimhouden. Ik wil het echt graag stilhouden tot 10/12 wk. Met die flessen voor de deur is dat lastig. Heb nergens een verstopplekje. Ben heel benieuwd!

18. Hoi

Hoi Lid

12 dec 2010
    32
    0
    0
    juf
    in het midden van het land
    @ MamaDeluxe ik kan me voorstellen dat je het alleen wilt delen met mensen die enthousiast en oprecht blij zijn! Enne soms kan je er op je verjaardag niet om heen om mensen uit te nodigen die je niet feliciteren ;).
    @Avil: Ik wil het ook nog stil houden en doe mee aan mvm. Je kan een plek in bijv. de tuin afspreken waar ze de flessen ophalen, maar ja als ze dan zo met die flessen de tuin uitlopen ziet nog de hele buurt het. Ik ga ze zelf wegbrengen naar een verzamelpunt. Toen ze hier van de week was heb ik haar een grote boodschappentas gegeven en daarin heeft ze ze uit de auto gehaald. Ze had er echt begrip voor! Ik denk dat ik ze dan 's avonds weg ga brengen. Het is gelukkig in een gebied waar ik niet zo veel mensen ken. Wel lastiger om ze weg te brengen, maar ja ik wil gewoon niet dat iedereen het al weet.

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen, ja is ook lastig als die flessen voor de deur staan, gelukkig weten veel mensen de betekenis van die flessen niet.

avil, idd gisteravond laat eindelijk een gesprekje met manlief gehad, moest ook wel want heb vandaag de echo. We hebben besloten om voor ons kindje te gaan(besluit stond voor mij eigenlijk al vast, maar t is fijner om samen die beslissing te kunnen maken ook voor zijn gevoel) hij heeft wel aangegeven dat ik niet teveel van m moet verwachten, dat ie ook ff tijd nodig heeft om te wennen. Hij heeft ook aangegven dat ie er voor dit kindje zal zijn net zoals voor alle andere kids..

ben blij dat we, ondanks dat t nog wel moielijk is voor mn man, we wel weer op 1 lijn staan. nu nog hopen op een mooie echo vanmiddag..

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik heb er voor gekozen ze zelf naar het ophaalpunt te rijden. Dat kan ook midden in de nacht, of heel vroeg 's ochtends:)

Deel Deze Pagina