Leuk! Ik hoop ook dat het ons gegund is om binnen enkele maanden weer zwanger te zijn. Zoals ik al eerder vertelde, was deze zwangerschap vrij spontaan. Mijn vriend en ik zijn al ruim drie jaar bezig om zwanger te worden, maar telkens werd ik ongesteld. Uiteindelijk ben ik in september 2010 zwanger geworden door middel van Clomid, Pregnyl en IUI maar dat ging na zes weken mis. Nu stonden we op het punt om te beginnen met IUI en Puregon toen ik spontaan zwanger werd. Inmiddels gaat het lichamelijk wel weer beter. De pijn is minimaal, wel wat krampen maar vergelijkbaar met een goede menstruatie. De binnenboel wordt zeg maar goed opgeruimd, dan omvat ik het helemaal denk ik. Het verdriet is er natuurlijk wel, maar dat zal ergens een keer een plekje moeten krijgen. Zodra mijn lichaam er weer aan toe is, en ik een cyclus achter de rug heb, gaan we weer bezig voor IUI. Wel laten we onderzoeken waarom ik tot twee keer toe een miskraam heb gehad. Waarschijnlijk is het gewoon pure pech geweest, maar als dat niet zo is dan weten we dat tenminste ook en kan er misschien wat aan gedaan worden. Tevens wil ik proberen om wat kilo's kwijt te raken, wie weet of dat ook wat kan bevorderen. Tot slot zal ook ik me even verder voorstellen; KwiePark staat voor mijn honden Kwiebus en Parker, al is Parker enkele jaren geleden ingeslapen. Nozem heeft zijn plekje ingenomen, maar toen stond ik hier al als KwiePark ingeschreven. Mijn echte naam is Marloes en ik ben sinds januari 2002 samen met Jan en wonen we in een deelgemeente van Rotterdam. Ik werk als leidster op een Bso en tevens werk ik als Tso-coördinator op kantoor, in totaal 28 uur per week. Ons huishouden bestaat verder uit twee Engelse Bulldoggen Nozem en Kwiebus. In de toekomst hopen we ons gezin verder uit te breiden met één of twee kinderen. Mocht je meer willen weten, schroom dan niet om het me te vragen.
@Kwiepark: Jeeeeeetje wat een verhaal zeg! ik duim echt dat de volgende IUI een plakbeeb oplevert en dat er snel iets van duidelijkheid komt over de MK's.. dan ben je eindelijk spontaan zwanger gebeurt er dit.. wat erg! sterkte nogmaals met het verwerken ervan.. En Jan, goh leuke naam.. zo heet mijn vriendlief ook hihi En Franse bulldogs zijn leuk!! dat geluid als ze opgewonden zijn of slapen.. onvoorstelbaar!
Nou ook ik zal me eens aan jullie voorstellen! Mijn naam is Saskia ben (dinsdag)27 jaar oud en woon samen met mijn lieve vriend van 34 waar ik inmiddels 5 jaar mee samen ben! Sinds aug 2010 ben ik gestopt met de pil en kon het wachten beginnen, helaas kreeg ik al erg snel pijn in mijn onderbuik zon beetje de hele maand door dus na een half jaar aangetobt te hebben met veel buikpijn ben ik naar de huisarts. Die stuurde ons meteen door naar de fer gyn, gelukkig konden we vrij snel terecht en werden er meteen echo's gemaakt en de bekende tests gedaan (ondanks dat we nog niet zo lang bezig waren) Alles bleek goed te zijn alleen die buikpijn was geen verklaring voor Het voorstel was om een kijkoperatie te plannen om te kijken of er iets te vinden was in mijn buik, dit bleek niet het geval en alles zag er prima uit! We waren natuurlijk opgelucht, maar waar kwam die buikpijn dan vandaan? Dat weten we tot op heden nog niet maar gelukkig raakte ik de eerste beste maand na de operatie zwanger Nu nog wel eens pijn maar de gyn zegt dat er waarschijnlijk geen verband is met mijn baarmoeder. Verder woon ik in een dorpje vlak naast Den Bosch samen met vriend, hond, 2 katten en 2 konijnen. Ik werk in een slagerij als verkoopmedewerkster waar ik het erg naar mijn zin heb. Ik heb een zus die 2 mooie jongens heeft en op het moment de 3e vewacht (nog 8 weken) eeuuuhm ben ik verder nog iets vergeten??? Geen idee maar als je iets wil weten vraag het gerust! Groetjes Saskia
Leuk, en soms heftig, om te lezen de voorstelverhalen! Ik ben dus Nuage. Mijn echte naam is Esmeralda maar hou het maar bij Nuage voor de overzichtelijkheid Ik ben 29 jaar oud en nu ruim een jaar getrouwd met mijn man. We zijn zo'n 5 jaar bij elkaar. We wonen in een eensgezinswoning welke we 3 jaar geleden gekocht hebben in de Zaanstreek. We hebben 2 honden, Tarah en Mila. Tarah is een rottweiler en Mila een rottweiler x berner sennen. Verder heb ik ook nog een paard. We zijn ongeveer 4 jaar geleden gestopt met de pil. Toen er na een jaar nog niks was gebeurd zijn we de MMM ingegaan. Al snel bleek mijn cyclus te lang (6 weken ongv.) en mijn man bleek traag zaad te hebben. We hebben daarna 3 IUI pogingen gedaan zonder resultaat. Toen we eind 2009 hoorden dat mijn schoonmoeder longkanker had hebben we besloten te stoppen met de MMM omdat het anders te stressvol zou zijn. We zijn echter nooit meer begonnen. Mijn schoonmoeder is er overigens nog steeds, wat echt een godswonder is! Mijn schoonzusje zit ook in de MMM en begint binnenkort met IVF. Logisch dus dat mijn schoonmoeder erg emotioneel werd van ons nieuws want nu is er eindelijk een kans dat ze toch nog oma kan worden. Hopelijk gaat alles goed en haalt ze het tot februari. Ondertussen hadden we de hoop dus totaal opgegeven en had ik me erbij neergelegd dat we geen kinderen zouden krijgen. Of nou ja, ik wilde nog steeds graag kinderen maar het was niet anders. Dus toen ik vorige week opeens een positieve test in handen had werd ik helemaal gek Ik heb mijn man meteen terug gestuurd naar de winkel want ik wilde meer testen doen, ik geloofde het niet hahaha. Dus hij kwam braaf terug met Clearblue en Predictor en jahoor... allemaal positief en al 3+ zelfs op de indicator. Omdat ik mijn cyclus niet bijhield had ik geen idee hoe ver ik was. Dus ik mocht meteen voor een eerste echo. Toen zijn we op 5 weken geschat. Op 1 juli mogen we weer terug. Ik maak me enorm bezorgd want we hebben nog geen hartje gezien natuurlijk. Ik weet niet hoe ik reageer als dit op een mk zou uitlopen eerlijk gezegd.. Ik voel me overigens vrij belabberd. Erg veel last van slecht slapen door nachtmerries, pijnlijke borsten en veel plassen. Verder heb ik soms wat buikkrampjes en ben ik sinds vandaag enorm duizelig. Maar zolang ik iets voel ben ik blij
Ik ben ''soepkip'' en ben 28 jaar. Inmiddels alweer 10,5jaar samen met mijn vriend. Hiervan wonen we 9,5 jaar samen. In 2008 een ''groot'' huis gekocht omdat we in de toekomst kindjes wilden. We hebben een ruime splitlevel woning met flinke achtertuin in een kindrijke buurt. Ik werk als verpleegkundige in de GGZ op een gesloten opname afdeling. Werk is af en toe best heftig maar heb het er tot nu toe erg naar mijn zin. De vraag is alleen hoelang ik het vol kan houden i.v.m. agressie incindenten maar gelukkig is alles bespreekbaar en zodra ik me niet meer veilig voel wordt er vervangend werk gezocht. Vanaf december vorig jaar zijn we bezig zwanger te raken, vanaf die tijd hang ik hier een beetje rond. In januari was ik al zwanger maar helaas ging dat mis met 4,3wk in februari. Nu weer zwanger, en heel erg blij dat het zo snel weer gelukt is. De zwangerschap voelde vanaf het begin goed, was in het begin niet onzeker. Nu na deze echo weer gerustgesteld (voor zolang het duurt). We hebben langzaam naar het aan kinderen toe zijn toegeleeft. Al een tijdje niet meer echt stappen, meer met vrienden gezellig thuis ipv nachten doorhalen. Verschillende vrienden om ons heen hebben al kids.. 6maanden geleden zijn we gestopt met roken, en nog steeds gestopt! Ben erg trots op ons dat het gelukt is! Weet even niet meer wat ik moet schrijven, als er vragen zijn hoor ik het wel.. Wat ik nog mee wil geven.. ben vrij cynisch sarcastisch ingesteld, hier op zp moet ik daarmee uitkijken want dat kan heel verkeerd opgevat worden dan hoe ik het bedoel, wat ook logisch is want je kent me niet. Hopelijk leren we elkaar steeds beter kennen en kan ik gewoon lekker reageren zoals ik ben
Ik ga jullie uitnodigen om mijn contactpersoon/ vriend te worden want dan stel ik mijn foto's (die ik nu nog maar weinig heb) open voor vrienden. Zo kan niet iedereen in mijn album kijken.
Ff voorstellen Ik ben Marike en ben 26 jaar. Mijn man is 34 en we zijn 2 jaar getrouwd. Ik woon in een plaatsje tussen Amsterdam en Utrecht in en werk in Utrecht. Ik ben meubelmaker/interieurbouwer en heb dus een redelijk zwaar beroep. In de toekomst moet ik maar kijken wat er van mij verwacht word. Heel spannend allemaal die ontwikkelingen. Ik heb al vanaf mijn 7e levensjaar psoriasis. Dat is een chronische huisziekte. Hiervoor gebruikte ik redelijk zware medicijnen en daar moest ik dus mee stoppen voordat we konden proberen om zwanger te worden. Minimaal 5 maanden. Toen die tijd verstreken was heb ik mijn mirene spiraal laten verwijderen. Toen duurde het 3 maanden voordat ik een keertje ongesteld werd. Logisch als je bedenkt dat k vanaf mijn 13e al de pil of een andere voorbehoedsmiddel heb gebruikt. Mijn lichaam had nog nooit een normale cyclus gehad. Dus ging het nog redelijk vlot. Na 2 keer ongesteld worden was het raak en we zitten op een roze wolk. Dit weekend aan mijn familie verteld. Dit word ons eerste kindje... Ik vind dit forum erg leuk om de verhalen van andere te lezen en om het over dingen te hebben die we allemaal meemaken.
Zo ik zal me ook voorstellen. Ik ben zowiezo meer een meelezer dan iemand die veel reageert. Ik ben Miron, 29 jaar en woon in Brunssum dat is het zuiden van het land. Ben samen mijn mijn man al sinds 01-01-2000 en we zijn getrouwd op vrijdag 13-7-2007. Heb hem via internet leren kennen. Wonen sinds 6 jaar in ons eigen huisje samen met ons dochtertje Sophie van 20 maanden en onze 2 katten. We hebben eerst een half jaar verbouwd voordat we verhuisden en zijn nog steeds bezig. We zijn nu bezig met de laatste dingen in de tuin af te maken. Ik werk voor een grote zorg verzekering. Deze is sinds 2 jaar gefuseerd en daarom mag ik nu 3 dagen per week naar Eindhoven reizen. Dit is enkel 1 uur en 15 minuten met de trein en de auto. Maar ik vind het werk leuk en het is moeilijk om vergelijkbaar werk in de buurt te vinden wat net zo goed betaald. groetjes Miron
Kwiepark: Natuurlijk mag je meeschrijven! Ik hoop dat hier zoveel virtuele hCG afstraalt dat het je ten goede komt! Ook zal ik hier een plaatje voor je plaatsen, en hopelijk kom je er 1 in het echt tegen. Over bakerpraatjes gesproken Het boek bakerpraatjes heb ik van mijn moeder gehad, erg leuk! Dit plaatje had ik ook geplaatst in ons NOD forum van mei en veel schrijven hier nu mee
Meiden... is het heel overdreven als ik me ziek meldt voor die enorme vermoeidheid nu? Ik heb zaterdag en vandaag bijna alleen maar geslapen en ik ben nog bekaf...
Pff.. Mijn laatste dagje vakantie zit erop! Ben gelukkig lekker uitgerust.. Helemaal geen zin om morgen wer te werken, moet altijd zo inkomen als ik even vrij ben geweest Wekker gaat ook weer om 6uur en de maandag is altijd een pittige dag.. Maar goed. Het zal nog wel even duren voordat ik iedereen bij zijn ''verhaal'' kan plaatsen maar daar hebben we dan ook genoeg tijd voor! By the way.. dit is berichtje nummer 1000! hihi!
Ik zou toch proberen te werken als ik jou was. Door juist dingen te doen krijg je ook weer energie en als je thuis blijft ''hangen'' wordt je alleen maar futlozer.. althans, zo is het bij mij!
@maria, jeetje meid, voel je je zo uitgeput dan? Sterkte Ik zal morgen en dinsdag weinig mee schrijven,morgen naar Leeuwarden hooggerechtshof (heb al anderhalf jaar strijd met mijn ex over de omgangsregeling, echt een hel... ) en dinsdag moet ik herexamen doen. Duimen jullie voor me!?
MariaC: Het was inderdaad MIJN 1000e bericht, ik zie dat we met z'n allen ook bijna 1000 berichten hebben geplaatst! Mamadeluxe: Dat zijn emotioneel drukke dagen voor jou! Heel veel sterkte, heb je een goed gevoel over beide?
MariaC. Mijn gevoel zegt ook dat gaan werken je meer energie moet geven... Ik zelf heb gisteren brak op de bank doorgebracht. Vandaag had het zo weer gekunt, nu wel iets ondernomen. En bleef in die mood... Mamadeluxe. Succes met je herexamen, was je goed gezakt? En sterkte in de rechtbank. Kan dit de laatste zitting worden? Soepkip. Werkse morgen. Soms is het voordeel van drukke dagen ook dat ze heel snel voorbij vliegen. Of is dat bij jouw werk niet het geval. Pittige baan hoor! Reageer later even op iederen zijn voorstellen. Ik vind het in iedergeval erg leuk om te lezen! Fijne avond verder, groeten Lieve
Leuk om zo te lezen wie iedereen is en de achterliggende verhalen. Kwie lieverd fijn dat je mee wilt blijven schrijven..... knap van je hoor. Ik weet hoe betrokken je bent en lief ....kus....... Soepkip ga je toevoegen als vriend. leuk dat je die foto even voorbij laat komen. Mei was echt een roze maand.....vond het al heel lang duren hoor...... Mammadeluxe suc6 morgen....pittig om zo met je ex verwikkeld te zijn in de omgangsregeling. Van al je 7 kinderen? Heb je foto's bekeken maar je ziet er goed uit zeg!!!!! Ben jaloers haha..... Hier komt mijn darm weer op gang maar helaas toch nog bloedingen gehad. Morgen weer naar de huisarts wat nu verder te doen.... Ze had het over dichtbranden...... Ik zit nu op de bank maar ik plof bijna uit mijn broek! We waren bij mijn ouders die nog van niets weten, had maar mijn corrigerende hemd aan gedaan. wat niet lekker zat..... Ben blij dta het woensdag is..... Krijgt mijn dochter een shirt aan met Grutte Sus! (fries)
Mariac idd denk ook dat je beter kunt gaan werken. Mij helpt het wel en ben momenteel ook extreem moe maar dan hoef ik er niet aan te denken.....