1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik word vroeg wakker. Dan eet ik, want ik heb scheurende honger. Dan probeer ik wat te doen. Maar na 2 uur wakker geweest te zijn, begin in te knikkebollen. Dan slaap ik weer, dan eet ik weet... ik zit echt in een cirkeltje.
    Toetsen nakijken... ho maar. Ik kan me niet concentreren. Ik wil vraag 21 nakijken en streep m door omdat het antwoord A moet zijn, maar zie later dat ik verkeerd keek omdat 20 A was.
    En dan leg ik t maar weer weg.

Watje ben ik!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lievekylian, dankje, nee dit is niet de laatste zitting, er staan nog 2 zittingen gepland in juli en augustus maar aan de hand van het verloop van deze zitting gaan we een verzoek indienen om de andere 2 zaken te laten vervallen. Hij is echt onmogelijk die vent...
    Ik ben gezakt voor mijn rijexamen vorige maand, om niks :S dus nu maar hopen dat ik een aardiger persoon krijg deze keer.

@maria, nee gaat gelukkig alleen over de jongsten, de oudere kids hebben een andere papa.
    Misschien kan je je ijzer eens laten prikken? Ik slik al jaren floradix en ik zweer erbij, soms ben ik lui en vergeet ik steeds een nieuw pak te kopen en dan merk ik het direct!

Ik weet ff niet meer wie het zei,maar bedankt voor het compliment wbt mijn verschijning :p *bloos*, heeft ook wel nadelen hoor, zoals dat mensen denken dat ik ze voor de gek houd als ik zeg dat ze ECHT allemaal van mij zijn hahaha.

Ik heb dan ook voor op mijn auto onder het raam een sticker laten printen: Yes, these are all MY children! Lol.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @soepkip, ik heb geen idee wat me morgen te wachten staat. Dit is het eerste hoger beroep, tot nu toe alleen kantongerecht, ik denk dat het toch best intimiderend is,3 rechters tegenover je.
    Het is sowieso heel onwerkelijk, dat een ander beslist hoe jouw leven er uit gaat zien wbt contact met je ex, wat dus sinds onze breuk vrijwel onmogelijk is op een normale manier te hebben.
    Zo ben je geliefden van elkaar en zo voer je oorlog, wat ik allemaal al heb aan moeten horen van hem....alsof ik in de twilight zone terecht ben gekomen en hij van jekyll in hyde is veranderd....:(

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland

Heyy mooie mama! Dat van mooi had ik gezegd. Ik denk dat iemand anders vroeg over je zitting (?) morgen. Dat lees ik nu pas. Heavy hoor. Ik denk dat ik me morgen ziekmeld en dan idd ff langs de huisarts ga.
    Ik ben echt abnormaal moe!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @maria, hihihi nou straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen haha
    Echt doen hoor, wie weet is het zo opgelost, het moet als het ff kan wel leuk blijven he dat zwanger zijn!
    *kijkt op horloge* ook tijd voor bedje he mevrouw :p

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

7 Weken!!!

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    6! Joepieee!
    Welterusten

Babylove gefeliciteerd!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Nog snel even een berichtje voordat ik mijn dochter uit bed ga halen.
    Weer een werkdag vandaag. Nog maar 4x op tot de zomervakantie :D

MamadeLuxe, veel succes vandaag!

MariaC, jij succes met de vermoeidheid. Heb je al besloten wat je doet vandaag?

Fijne dag allemaal!

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oooooohhh mooeeeeee!!! slapennnn wil ik!!!

Ongelovelijk.. vriendlief had nachtdienst dus ik lag al om 10 uur op mn kussen (ja das voor mij zeer vroeg ;))

Brayden was ziekjes dus daar was ik eerst al bij gaan kijken en ff mee gaan knuffelen omdat ie wakker was en omdat ie heel onrustig bleef slapen gaf ie steeds door de nacht ff een huiltje..

en dan ben ik wakker he.. en ik kan ZO beroerd in slaap komen..

Heb t 4 uur zien worden en toen vriendlief om half 7 naast me kroop bedacht zoonlief dat ie toch wel wakker was en kon ik er weer uit.. :$

Nu dus met mn ogen half dicht wachten tot ie weer moe genoeg is om lekker terug te gaan en hopelijk slaapt ie dan ff een uurtje of 3.. nu al zin in :p

@mariaC: geen idee hoe rot je je voelt qua ziekmelden maar t klinkt wel extreem.. misschien idd s navragen of je daar niet iets tegen kunt nemen? (vitamines ofzo..)

@Mamadeluxe: jeetje dat klinkt heftig zeg! zon strijd met iemand waarvan je ooit genoeg hield om toch dat ukje(s) te nemen.. :( Kan t me niet voorstellen maar lijkt me idd verschrikkelijk om jezelf zo te moeten verdedigen tegenover vreemde over je kids! Ik duim dat t goed uitpakt en dat je je examen haalt!

@Soepkip: Sexy plaatje :p hahaha

@hanna: Jeeeetje.. toen jij op was voor de dag viel ik pas in slaap! wat ben jij er vroeg uit zeg! 04:19 :$(of staat mijn tijd niet goed?!;))

@babylove: gefeliciteerd met je 7 weken

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ben trouwens nog een deel vergeten te vertellen.

We zijn nu 1 jaar bezig voor nummer 2. Mijn man wilde in eerste instantie geen tweede maar is toch overstag gegaan mits ze niet te veel in leeftijd zouden schelen. Dus toen mijn dochter 8 of 9 maanden was zijn we weer voorzichtig gaan proberen. Ik heb nog tot 14 maanden borstvoeding gegeven aan mijn dochter en in november had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Ik teste 10 dagen voor nod positief. En ik dacht eraan om een zwangerschapstest te doen omdat ik 4 positieve ovulatietesten had. Meteen de verloskundige gebeld om het verhaal voor te leggen en ik kon 1 week later al voor een echo komen. Hier was een vruchtje te zien van ongeveer 5 weken maar nog geen hartactie. dit is 1 week later mis gegaan. Van deze miskraam had ik niet zo heel veel last gehad.

Hierna ben ik meteen weer zwanger geworden. We hadden in deze periode maar 1 x geklust dus ik wist precies wanneer de verwekingsdatum geweest zou moeten zijn. Ik dacht dus al zo'n 8 weken maar de echo liet een vruchtje zien van 5 weken weer precies hetzelfde als ervoor. Heb hierna nog 2 keer een echo gehad. Bij de 2e was het vruchtje mooi gegroeid maar de hartslag was wat traag en bij de 3e wisten we gelijk dat het niet meer goed was. Ik heb de miskraam afgewacht en deze was wel zeer heftig. tot 3 keer toe dacht ik dat het over was maar bleek het niet zo te zijn. Het begon snachts weer en ik was zo duizelig dat ik ben omgekiept. Ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en daar bleek ik gelukkig schoon te zijn maar het bloeden en stolsels was nog niet gestopt. Heb een nachtje ter observatie in het ziekenhuis gelegen omdat ik zo duizelig bleef.

Op de nacontrole bleek ook nog dat er iets in mijn baarmoeder te zien was maar ze konden niet zien wat dus heb ik nog een hysteroscopie gehad. Hier is gelukkig niets op gevonden. en ik heb mijn bloedwaarden laten controleren en hierop bleek dat mijn schildklier waarden heel lichtjes verhoogd waren. Maar omdat mijn ijzerwaarden nog niet in orde zijn moet ik eerst staaltabletten slikken kijken of dan mijn waarden verbeteren of dat het zo bij mij hoort.

Maar ik ben nu weer zwanger en deze keer verloopt het in iedergeval tot nu toe wel zoals het zou moeten. De echo komende donderdag vind ik wel weer spannend maar deze heb ik express wat later gezet zodat in ieder geval duidelijk het hartje zou moeten kloppen.

zo een heel verhaal :)

Groetjes Miron

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay

even reactie ik kan t me goed voorstellen! Ik ben continue kapot daarbij ben ik ook nog misselijk..kan wel janken! Ben helemaal geen zeikerd ik heb nooit wat!

Ga nu toch maar weer naar mijn werk wat er kan niemand mij nu vervangen dan moet mijn collega t alleen doen!

Vandaag maar wel alvast mijn leidinggevende inlichten waar ik eigenlijk nog mee wou wachten...

12. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Goedemorgen meiden!

@Maria: wat vervelend dat je zo moe bent dat het je functioneren zo beinvloed! Ik zou ook even naar huisarts gaan, misschien is er iets aan te doen.

@Hanna: lekker vroeg wakker zie ik! Werkse vandaag!

@mamadeluxe: heel veel succes met de rechtzaak vandaag! Hoop dat het snel is afgerond, want is altijd vervelend en kost veel energie! En succes morgen met je examen!

@Miron: heftig verhaal met je miskramen. Nu heel hard duimen voor een plakbeeb!

@pampapilio: vervelend dat je zo vroeg wakker was. Hopelijk kun je vanmiddag nog even bijslapen!

@all: hier ook slechte nacht gehad. Heb om 11.45 uur echo en ben er erg zenuwachtig voor. Veel aan gedacht vannacht. Gelukkig heb ik nog 2 dagen vrij voor ik weer moet werken. Gaan jullie voor me duimen voor een goede echo?!

13. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Maria. Mijn advies gisteren was standaard. Jouw situartie klinkt wel uitzonderlijk. Niet eens je werk kunnen doen, heftig hoor. Helaas komt het voor dat je extreem moe kunt zijn...
    Wellicht dat naast je huisarts je vk je ook advies kan geven over hoe zo normaal mogelijk te kunnen handelen, succes!

Miron. Heftig verhaal. Kan me voorstellen dat je heel graag een goede echo wilt zien. Slim dat je wat langer hebt gewacht, maar wel heel moeilijk, is het niet? Fijn dat je gevoel nu goed is,

Pampapilio. Vervelend hé als die kleintje ziek zijn. Ja, slaap straks maar even lekker met hem mee. Anders blijf je de hele dag een wrak. Of je laat vriendlief vanmiddag mooi even met zoon spelen en neemt dan even je rust, hi hi

Mamadeluxe. Dat klinkt als een heel vervelend emotioneel verhaal. Wat kun je je dan in iemand vergissen. Lijkt met zo heftig. Is hij nu niet zichzelf of was hij dat toen niet... Hoe oud zijn de betreffende kinderen? Met andere woorden krijgen ze het goed mee?
    Succes met je examen morgen. Manlief is zaterdag ook gezakt. Van de 16 die dat uur afreden is er 1 geslaagd... Duim voor je dat jij morgen die gene bent!

Hanna. dat is een vroege start voor jou op je werkdag. Is dat alle drie ochtenden zo? Hoe vind jouw dochter het om wakker gemaakt te worden?

mw21. Hoe reageerde je leidinggevende?

babylove. Gefeliciteerd, zeven weken!

TJ82. Spannend, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Waarom zijn we er zo mee bezig? Je echo komt dichterbij, maar wat kruipt die tijd dan hé...

Zoon. knapt gelukkig op, lijkt weer een beetje de oude. Doe hem wel vroeg naar bed. Ook omdat hij vanmiddag mee moet naar de intake 14.30 uur.
    Ben benieuwd of ze ook naar het hartje gaan luisteren, of kan dat uberhaupt nog niet...
    En het zonnetje komt door en het is de hele dag droog volgens de voorspellingen dus ik kan mooi de was even wegwerken vandaag, heerlijk, dat doet een mens goed!

14. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    dag dames,

even teken van leven van mij, ga straks even teruglezen heb nog geen tijd gehad.

Vandaag om 16.00 uur echo om te kijken of het vruchtje dit keer wel goed groeid, morgen pas echobeelden bespreken met de gyn... kon niet anders ivm de drukte, echt irri...
    Hoop dat die echoscopiste ook al kan aangeven of het goed gaat vandaag, anders nog een nacht in spanning

Vannacht supermisselijk, alles eruit gegooid... zouden dat toch de eerste zwangerschapskwaaltjes zijn?!

15. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

hey meiden,

Ben een paar dagen niet geweest.. Het rode bloedverlies was over ineens weer.. vaag he.. van het weekend nergens last van gehad. Zondag zo de dag zijn van mijn miskramen.. Niks gezien of gevoeld. Ben zondag met mijn vriend en mijn oudste zoon naar de efteling geweest. Beetje afleiding. Alleen nu net weer naar de wc rozige afscheiding. Word er echt niet goed van. Ik ga straks maar even de verloskundige bellen.
    Verder gaat alles prima, mijn vriend zegt dat ik al een buik heb hihi Het zal er toch geen 2 zijn he.

Ik ga zo alles even terug lezen en een beetje reageren.

liefs

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    heey meiden, dit weekend vrijgezellenfeest gehad van een vriendin van me, dus neit echt home geweest.

kwiepark, natuurlijk mag je gewoon nog meeschrijven, heb ik ook gedaan met de sept mama's toen ik eliza verloren was, is af en toe idd wel confronterend maar ik snap dat je door de band die je hebt gemaakt hier t ook erg fijn is.

Ik ben trishka, is mn nickname. Ik ben 28 jaar en nu bijna 2 jaar getrouwd met mijn man. Manlief en ik zijn al meer dan 5 jaar samen,hebben elkaar ontmoet op een trouwerij van zijn tante en een vriend van mij toen hij nog met zijn ex was, toen was er ook niks gebeurd maar we hadden toen wel al een klik. 8 maanden later werd ik door zijn neef uitgenodigd voor zijn verjaardag en toen bleek mn man bij hem in te wonen omdat hij en zn ex uit elkaar waren. vanaf die dag waren mn man en ik eigenlijk onafscheidelijk.

Manlief heeft al een zoontje met zijn ex, die word in aug nu 9. jessey is in dec 2007 geboren, Eliza hebben we helaas vorig jaar april afscheid van moeten nemen en aaron is afgelopen februari geboren. alle kids hebben wel hun eigen probleempjes(kai koemelkallergie waar ie overheen aan t groeien is gelukkig, jessey lactose intollerantie en aaron reflux) dus de afgelopen jaren zijn niet zorgeloos geweest.

Zoals inmiddels al bekend hier is dit aankomend kleintje niet gepland, en heeft manlief er heel erge moeite mee gehad om te wennen, ten eerste omdat ie geen kids meer wilde en ten tweede omdat alle kids wel hun probleempjes hebben, dus waarschijnlijk deze ook wel zijn of haar probleempjes zullen hebben. ondertussen besloten om wel gewoon voor dit kleintje te gaan samen en manlief doet zn best om me te steunen, ondanks dat ie nog ff van slag is.

Mn man en ik zijn best wel onzeker, eliza was ook niet gepland en door de anticonceptiepil heen en zij bleek helaas met 16 weken zwangerschap een open schedeltje te hebben, in mn buik kon ze leven maar zodra ze geboren zou worden zou ze overlijden... met 17 weken ben ik toen van haar bevallen en hebben we afscheid van haar genomen..

Mar we blijven positief, tot nu toe zien de echo's er allemaal goed uit en we worden ook goed in de gaten gehouden door de gyn, daar ben ik superblij om. als ik me onzeker voel mag ik bellen en dan doen ze gewoon nog een echo dus t voelt fijn dat ik daar gewoon altijd terecht kan wanneer ik dat wil.

verder studeeerde ik maar daar kan ik nu niet in verder dus zal ik voorlopig een huismoeder worden, mn man verdiend niet superveel maar we kunnen ervan rondkomen, over een jaartje wil ik 3 dagen in de week gaan werken.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ben jij zondag ook naar de efteling geweest? heb jij toevallig roodkapje rond zien lopen met een paar meiden, ik was een van die meiden hahaha!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier vanmorgen de hele ochtend (onverwacht) overleg gehad. En zodadelijk alweer. (klinkt bijna of ik belangrijk ben ahaha)

Vanmorgen ook maar verteld van mijn zwangerschap. A.s. donderdag een bedrijfsuitje tot 21.00 en dat ga ik niet redden dus heb me afgemeld. Nu schijnt het mijn leidinggevende ineens te boeien waarom ik er niet ben. HEb geen zin om smoesjes te verzinnen dus maar gewoon verteld waarom ik zo weinig energie heb.

Heb wel het idee dat ik iets minder moe ben dan de afgelopen weken dus vanavond maar weer proberen te sporten.

@Mamsdeluxe: sterkte

Iedereen die een echo heeft: sterkte en veel plezier. (wat duurd vrijdag dan ineen nog lang)

19. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de Moe-club! Mijn misselijkheid is wel wat minder (gelukkig!!)

Zaterdag: leuke, maar drukke dag gehad.
    Zondag: zoonlief met 39.5 op de bank. Dus ook een slechte nacht gehad.
    Als ik nu mijn hoofd op mijn bureau leg ben ik echt binnen een paar seconde weg.

@ mamadelux: heel veel sterkte op de zitting & her-examen
    @ alle mama's met echo's: heel veel succes!!!

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    TJ82 en Ann: Veel suc6 bij de echo's! Laat even weten hoe he tis gegaa he!! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina