1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat voor pilletjes heb je hanna? Want ik weet niet wat t is maar ik heb zon last van mn misselijkheid..

Normaal kon ik alles heel goed hebben maar ik word er nu gewoon benauwd van.. kan ook niks op mn buik hebben qua kleding want alles is me teveel dus als t zo erg blijft misschien toch s vragen aan de huisarts..

Kan me niet herinneren dat t bij mn vorige zwangerschap zo naar voelde.. ;)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Hanna: is ook niet zozeer dat ik 100+ ben. Maar de combinatie van een hoog gewicht, maar vooral mijn hoge bmi.
    Bij 100+ mag je alleen niet meer gedragen worden ambulance medewerkers en moet je dus beneden bevallen. (want stel dat er wat gebeurd..)
    Een hoog bmi (hoog vetpercentage) kan voor complicaties bij de zwangerschap en bevalling zorgen.
    Even afwachten wat het overleg tussen ziekenhuis en vk oplevert. (waarschijnlijk eerst verdere onderzoeken naar mijn gezondheid)

Ook ik zit er even helemaal doorheen. Heel erg moe, veel last van mijn darmen vandaag. Ben ook nog eens de hele dag alleen op mijn werk en moet vanavond nog weg. En het is pas half 10. Zucht.

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Is normaal :)

Ik had dat bij mijn eerste ook. Merk er nu (nog) niet heel veel van, omdat ze niet hun "oude" vorm hebben gekregen na borstvoeding.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb nu ook last van mijn tepels. en ik zie ook dat ze al van vorm aan het veranderen zijn (misschien doen ze daarom zo'n pijn) maar een andere kleur hebben ze nog niet

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Hoi: ook mijn tepels zijn wat aan het veranderen. Zijn wat donkerder, gevoeliger en zitten af en toe wat bobbels op. Schijnt normaal te zijn.

6. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hoi dames,

slecht nieuws, had maandag echo en vlak daarvoor bloedverlies. Het hartje klopt niet, dus weer een missed abortion, tweede keer in 3 maanden.... ben echt behoorlijk over de flos.
    gisteren afspraak met gynaecoloog gehad en dus een curettage gepland voor vlg week dinsdag.

Vind het zo zuur dat mijn lijf me weer in de steek laat, is allemaal moeilijk te bevatten.

Wens jullie een mooie zwangerschap en allemaal een prachtige februari baby!!
    Veel liefs.

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

oh ann!

Wat een verschikkelijk k*t nieuws!!!! Woorden schieten tekort!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt en van een mooie zwangerschap mag genieten!

Knuf

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Ann: Wat verschrikkelijk k*t. Sterkte!

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ann, ow wat naar meid, ik wens je heel veel sterkte toe!

10. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Wat vreselijk!! Heel veel sterkte toegewenst!!!
    Hoop dat je heel snel een goede plak beeb mag krijgen

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh wat een ongelooflijk naar bericht. Heel veel sterkte de komende tijd.

12. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Sterkte Ann! Wat ontzettend kl*te nieuws!

13. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Ann, heel veel sterkte! Verschrikkelijk.

14. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    :(:(, he Ann, dat is niet het nieuws wat je te horen wilt krijgen als je een echo hebt... En dan ook nog de tweede keer in drie maanden. Sterkte met ook dit weer een plaatsje geven!!!!!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    jeetje meis, wat ongelofelijk kut zeg, heel veel sterkte!

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ann: wat ongelofelijk oneerlijk af en toe... sterkte meid!!!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ ann, wat een rotnieuws :(, heel veel sterkte!

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ann: oh jee wat een naar bericht. Sterkte.

19. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Heb eindelijk een beetje bijgelezen na mijn paar dagen er tussen uit. Leuk dat jullie met het voorstellen zijn begonnen.
    Zal ook maar wat over mezelf krabbelen.

Ik ben Anne, reeds 38 jaar en woon samen met mijn vriend van 37 in onze hoofdstad. Nu zwanger van mijn eerste kindje, na een miskraam eind maart. Mijn vriend en ik zijn allebei zelfstandig ondernemer, dus vaak druk en veel weg. Nu met de zwangerschap zijn we echter heerlijk aan het huismussen, waar ik ook weer van geniet.

Ben stukje ouder dan de meesten van jullie. Had eerst een andere relatie, waarbij ik t niet zag zitten om samen met hem een kind te krijgen. En toen ontmoette ik mijn huidige vriend, en toen wist ik het meteen dat ik t wel wilde. Begin dec 2010 was ik gestopt met de pil, januari 2011 al zwanger (en direct na de mk ook weer). Dus ondanks mn dagje ouder heb ik daar gelukkig geen problemen mee.
    Zie er gelukkig ook jong uit, word meestal rond de 30 of jonger!geschat (thanks to the Nivea en de zeepvrije wasgel van Zwitsal).

We wonen in een twee kamer koop appartement op de derde en vierde verdieping (zonder lift), dus niet echt kind vriendelijk. Babykamers hoef ik me dus niet druk om te maken ;). provisorisch kunnen we wel een kamertje inrichten voor de kleine uk, maar een nieuw huis zou wel fijn zijn (mn gezien al die stijle trappen). Maar we overhaasten niks, voorlopig zullen we ons wel redden. Eerst maar eens kijken of de baby het wel naar zijn zin heeft bij zijn ouders en goed gaat groeien!

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken :). Door vermoeidheid en mijn werk heb ik weinig tijd en puf 's avonds om hier uitgebreid rond te hangen en te reageren :).

Vanochtend is hier MvM langs geweest. Had een duidelijke knaltest :D, donkerder kon niet volgens de vrouw :D. Inmiddels zit de eerste plas alweer in de kannen ;).

Ik lees dat nog veel meiden onzeker zijn over kwaaltjes. Ik was vorige week heel onzeker, maar het is wel afgenomen. Ben ook duidelijk meer moe, buik wordt dikker. Sterker ruiken, sommige dingen smaken ineens heel raar. Voor mij is wel duidelijk dat ik steeds meer HcG heb, dus ik ga daarom maar van het positieve uit ;)

Ik zag wel al dat allemaal mensen zich aan het voorstellen waren, leuk :). Dan zal ik mezelf ook even voorstellen ;):

Ik ben afrola (nickname ;)), ben 30 jaar, al lang samen met mijn man en inmiddels 3 jaar getrouwd. We hebben al een dochtertje van okt. 2009 rondlopen. Supervrolijke meid. We werken allebei 4 dagen. Dus werk leuk verdeeld :). Ik heb een leuke/uitdagende functie in onderzoek/beleid van de gezondheidszorg. Erg leuk, maar nu wel heel vermoeiend. Ik sport twee keer in de week, dat was zumba en steps. Maar dat lukt inmiddels niet meer, kost me te veel energie en het springen en dansen doet te veel pijn aan mijn borsten :). Dus inmiddels is het gewoon saai fitnessen geworden. Dit hoop ik nog lang vol te houden. Bij mijn vorige zw.schap had ik van het begin last van BI, rond 30 wk kon ik nog vrij weinig. Hopelijk kan ik de BI nu (langer) tegenhouden door te fitnessen.

Verder moet ik nog erg lang wachten op mijn echo :(;).
    Terwijl ik hier al van veel meiden lees dat ze een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd :)!

hopelijk lukt het me de aankomende dagen om hier wat vaker hallo te zeggen :)

Deel Deze Pagina