1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pampapiolio, tjonge weer fout geschreven hahahahahah, ik gebruik Emesafene, 2 pilletjes per dag.
    Heb jij ook wat voor de misselijkheid?

vaddie, kom je een beetje door de dag heen?
    Succes vandaag!

Ann, ach meis, wat een vreselijk nieuws voo jou.
    Dike knuffel van mij en sterkte de komende tijd.

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    oh leuk. Nog een liefhebber van zumba. Hier dus ook. Doe nu sh'bam. (ongeveer hetzelfde alleen dan volgens de les mills methode) Maar hier de afgelopen weken vrijwel geen energie en sport nu maar 1x in de week. Normaal 4x per week. 2 lessen en 2x fitness.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @hanna: hahaha met moeite. Maar regelmatig lopen zodat ik niet in slaap val achter de pc.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ann: *zucht*... Ik wens je heel veels sterkte de komende tijd :( Dikke knuf!

5. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Egobericht:

Ik val straks echt op mijn toetsenbord in slaap!
    Ben al uitgeput en dan is zoonlief ook nog eens vreselijk ziek (tegen de 40 gr koorts) waardoor ik 's avonds helemaal niet slaap

Einde ego bericht

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    zo de zenuwen voor morgen de echo beginnen nu langzaam aan wel te komen. Gelukkig heb ik morgen vroeg nog lekker afleiding omdat ik dan samen met mijn dochter naar peutergym ga.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Foxymama: beterschap voor de kleine. Hier hetzelfde probleem hoor. Loop maar regelmatig heen en weer om niet in slaap te vallen.

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ vaddie, ik heb ook wel eens een sh'bam les gevolgd ipv zumba. Maar de zumba lessen kwamen qua tijd veel beter uit ;). Lastig is dat de combi energie en sporten. Maar door het sporten krijg ik toch ook (zelfs nu ;)) energie :).

@ Miron, succes voor morgen bij de echo.

Wat zijn hier veel moeders met zieke kindjes, beterschap!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @afrola: bij mij was het andersom. Deed altijd zumba maar de uren die ik doe werden vervangen door sh'bam. Prima doen we dat. Ik red het op het ogenblik echt niet om na mijn werk ook nog te sporten. Nou werk ik bij hoge uitzondering ook nog eens extra deze week + drukke weekenden. Hopelijk binnen een paar weken weer genoeg energie voor 4x per week sporten.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Moe moe moe moe kots kots kots
    haha voor een goed doel haha waar blijft die roze wolk?
    Ik slaap 12 uur en werk er 8 de andere 4 uur probeer ik te eten en te drinken

11. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Naamsverandering foxymama... Of zit ik helemaal fout En zijn er twee foxy's?
    Hier ook moe.... Ik sta in de file, sta helemaal stil en val zowat in slaap.... Regen op mn dakkie lekker ritme om bij in slaap te vallen....

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Ann. Nee, niet waar. Verschrikkelijk. Sterkte de komende tijd. En duim voor een goede plakker binnenkort!
    Liefs Lieve
    (word er standaard nog een echo gedaan voor de curretage volgende week)
    [stel nu dat je toch minder ver was en dat er dan wel iets flikkert]

13. Foxymama

Ben gewoon de bammer hoor :)
    Hoorde op de wandelgangen dat een collega van me hier ook op het forum rondsnuffelt en aan mijn naam zie je wel meteen wat mijn situatie is, en de vragen en blikken daarom heen, had ik voorlopig eff geen zin in

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hey lady's

Ik heb echt een baalweek...zitting ging maandag kut door die achterijke vervangend advocaat # grrrrr en bengisterondanks dat ik hardstikke kalm was en ontzettend goed reed toch gezakt! Alweer! WTF!! Ik kon dat w*#f wel smoren, ze zei: ja je rijdt hardstikke verantwoordelijk en let goed op, je kijkgedrag is uitstekend, maar ik had op 1!! kruispunt (waar ik DUIDELIJK zag dat er niks aan kwam!!) niet terug geschakeld en volgens haar had ik dat welmoeten doen, dat kon ze niet "door de vingers zien", jaaaa ik kon in 1 keer door rijden! Daarom dus! Die lui hebben echt teveel macht! Alsof het allemaal niks kost ook ofzo!! (tijd,geld,moeite). Ik heb nu ook een andere rijschool genomen omdat mijn eigen instructrice met vakantie gaat en danzou ik pas over dik 2 en half maand weer kunnen, ja daag! Moet me er niet teveel over opwinden ivm baby maar wat een vreselijke POEPreden!

Iedereen om me heen zakt bij bosjes, zou het dan zijn dat alle rijscholen hun clienten te snel laten afrijden? Nee, ik denk dat de examinators idd zoals in de krant stond laatst flink frauderen!

Maarja....zucht....

Iedereen zin in het tropische weer dit weekend!?

15. Foxymama

Klote is dat zeg!
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

16. Foxymama

Jeetje, wat een paar klote dagen heb je gehad zeg.
    Heb je geen vaste advocaat die je zaak op zich neemt, dat je nu een vervanger had?

examinators, daar moet je het echt mee treffen!!! Hopelijk lukt het je de volgende keer wel, want dat geintje kost je bakken met geld!

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja, ik heb al anderhalf jaar dezelfde advocate, maar zij was nu met vakantie (hoorde ik per mail zondagavond), zij heeft echt meegeleefd in mijn zaak en kent de tegenpartij en die rat van een advocaat van hem. Deze kerel las gewoon op wat mijn eigen advocaat had geschreven alsof het een saai krantartikel was ofzo...:S

18. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ook hier morgen de echo... om 16.00 pas...

gelukkig komt er een vriendin langs en heb ik dus ook even wat afleiding...

heb net een lekker appeltaartje gebakken... hopen dat hij morgen goed van pas komt:D

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @miron en dommel, spannend! Morgen komen jullie het goede nieuws meteen vertellen he!! :D

20. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Sterkte en succes, afrijden op zich is al geen pretje, dat je dan ook nog eens steeds zakt en dan zonder reden... superfrustrerend!!

Hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt! Misschien heb je dan al een buikje en gunnen ze je het meer..... Want het is gewoon geluk hebben en het moet je gegund worden. Misschien een keer een undercover-onderzoekje voor Alberto Stegeman :p

Ik had het toch goed gezien Foxy! Krijg je veel negatieve reacties dan?

Had trouwens een mooie MvM test gisteren en ga als ik thuis ben boven naar de wc. Zo staan die flessen niet beneden. Ik kan de flessen elke week inleveren bij ons in het dorp in een depot. Is onderweg naar mijn werk, kom ik er toch langs dus ideaal.

Nu even de kleine naar bed brengen.

Liefs!

Deel Deze Pagina