goeiemorgen meiden, soepkip, wat leuk van je vriendinnen! hier: nog niet zoveel mensen verteld maar weet nu al dat ik niet superleuke reacties ga krijgen, zeker niet van mn mans familie... mijn famillie heeft me wel gefeliciteerd, das dan toch wel fijn .. ik zie er ook een beetje tegenop om t mn man zn familie te vertellen, maar zullen t toch echt na de volgende echo moeten gaan vertellen denk ik, aangezien mn buikje als een razende groeit .Heb geen contact met mn schoonmoeder, dus ben een beetje bang over hoe zij gaat reageren.. Gelukkig zijn die tot oktober met de boot naar t buitenland . Mamadeluxe, hoe doe jij dat eigenlijk met de financien? als je t wilt vertellen hoor, kan me voorstellen dat je met deze bups kids niet gaat werken, wordt voor mij al lastig straks met 3 kids. Hebben ze hier in nederland wel een beetje goede regelingen voor mama's?
Zo ik heb toch mijn wekker iets te vroeg gezet. Ik was er gister namelijk van overtuigd dat om 8:15 de peutergym begon maar dat is toch echt een uur later. Ach ja dan maar alvast in de zenuwen zitten. Ben weer van alles aan het bedenken dat het toch mis is. (ben wat minder moe maar mijn tepels doen nog steeds zeer) Dus maar goed dat ik dalijk lekker naar peutergym kan gaan.
Klopt, ik kan vanwege mijn leeftijd niet terecht bij de spermabanken, dus moet een donor via een andere weg zoeken. Blijkbaar mag je pas na je 35ste een bammer worden. Zoonlief krijgt het over 2 weken te horen. Hij gaat meer naar de VK, dus vertel het hem daarvoor. Wil het wel op een leuke manier doen, maar hoe weet ik nog niet.
Bi mij is het juist precies andersom, moeder vind het geweldig en vind het hel knap van me dat ik het toch alleen doe en vader vind het absoluut een verkeerde keus. idd erg jammer dat mensen meteen hun eigen verhaal en fantasaie hebben als het gaat om dit soort situaties. Merk ik bij mezelf ook. Vooroordelen over de alleenstaande (gekleurde) vrouw. Erg jammer allemaal.
Ik was 21 bij de eerste en nu 26 bij de 2e. Ik heb de meest onbeschofte vragen gehoord als: - weet je wie de vader is? - kan je het financieel wel aan (vraag je dat ook aan een stel?) - Was het en ongelukje? en weet ik allemaal nog meer. Het lef dat sommige mensen hebben :s
Goedemorgen meiden, Straks naar de HA... ik hoop dat hij wat anders voor gaat schrijven... MamadeLuxe, wat heel erg ablen zeg dat je om zo'n reden niet geslaagd bent. Destijds was ik ook eens gezakt met als reden: de volgende keer slaag je wel.......GRRRRRR Verder niks, maar je kan er niks tegen doen he. Totaal overgeleverd aan de stand van de pet van de examinator. ik wens je veel succes de volgende keer. Dommel, veel plezier bij de echo vandaag! Miron, jij ook veel plezier!! Goed dat je eerst nog even de afleiding hebt van de peutergym Marike, emesafene gaat op recept en het is in pil en zetpilvorm Lieve, leuk dat je dinsdag voor de echo mag. Spannend hoor. Cola werkt hier ook voor geen meter... BLEH babylove, hopelijk vandaag een betere dag voor jou. babyboom ga ik vandaag even kijken op uitzending gemist. Gisteravond was ik naar mijn vriendin voor haar verjaardag. INkerbell, wat fijn dat de echo goed was. Goed nieuws!! Jammer dat veel van jullie toch niet zulke leuke reacties krijgen op het nieuws van de zwangerschap..... Bij mij zijn mensen blij voor ons maar ook verbijsterd dat ik het nogmaals aandurf. Hahahahhahaha Soepkip, wat een leuke verrassing van je vriendinnen zeg! Erg lief dat ze dit voor je hebben gedaan Foxymama, hoe oud is je zoontje nu?
@ TJ82: Bedankt @ hoi: Ik jank altijd bij babyboom. Die van vorige week vond ik helemaal heftig toen ze terug gingen naar dat gemixte stel en die vrouw overleden bleek te zijn. @ Inkerbel: Super leuk! gefeliciteerd! @ Nuage: Wat jammer dat je ouders zo reageren. Hopelijk draaien ze nog wat bij. Hier ook last van de borsten hoor. Nog geen traantjes als de bh uitgaat, verwacht wel dat dat gaat komen aan het eind...toen was het nie tuit te houden de vorige keer. @ Soepkip, wat leuk zulke vriendinnen! @ Triska: Hoop dat je reacties wel leuk zullen worden! Qua regelingen, ik vind het een beetje tegenvallen, vooral met die bezuinigingen. Minder toeslag, maar je kdv rekening gaat wel omhoog. Je kan eventueel bijzondere bijstand aanvragen, maar het is alti dnog maar de vraag of je daarvoor in aanmerking komt en of je het dan krijgt. Ik vind dat de maatschappij voornamelijk is gevormd rondom een 2 oudergezin (niks mis mee) maar dat de 1 ouder gezinnen daarin wel vaak vergeten worden. @ Miron: Succes vandaag! @ Hanna: mijn zoon is nu 5 jr. Pff hoop dat ik nu iedereen heb gehad, zo niet sorry dames! Ego: erg moe en hongerig!!! Mijn darmen draaien echt overuren volgens mij! Misselijkheid is gelukkig weggetrokken en mag wegblijven
Goedemorgen! @nuage, zonde he, voor mij geldt toch, hoe dapper ik ook doe, die 20/30/40 positieve felicitaties van vrienden/kennissen maken de domper van je eigen ouders toch niet goed ofzo.... @soepkip, leuk van je vriendinnen! Zijn ze ook te huur? @trishka, hahaha om eenof andere reden klinkt het heel komisch, dat je schoonma op de boot weg is tot oktober Ik heb altijd gestudeerd en gewerkt (voornamelijk als gastouder en nagelstyliste thuis) ik zit nu in een soort ziektewet, omdat ik door al dat gekloot van mijn ex er behoorlijk doorheen zat, ik vond dat een prima gelegenheid om deze baby dan "tussendoor" te plannen aangezien ik ook niet helemaal overnieuw wil beginnen over een paar jaar. Financieel (en dagelijks) heb ik gewoon een strakke planning en onze wensen wbt dure auo's en dure spullen liggen gewoon anders als bij anderen. Mijn kids dragen ook merkkleding, dan vaak 2ehands of via uitverkoop webwinkels gescoord, vakantie doen we ook ieder jaar, last minute of met anderen om de kosten te drukken, je wordt op een gegeven moment heel creatief, ik maak veel dingetjes zelf, tover onze oude meubeltjes om met een likje verf, behangetjes, nieuw stofje, zoals hippe meiden lampen voor op hun kamer, de kap zelf gemaakt, ik hou erg van wisselen en mixen van behangetjes enzo, ik houd altijd mijn oren en ogen open. @miron, veel plezier bij babygym en straks bij de echo he! Ik sta gelukkig om kwart over 9 ingepland, dus hup kids naar school en gelijk aan de beurt @foxymama, woowww vanaf je 35e? Betalen ze dan ook gelijk alle combinatietesten vruchtwaterpuncties ed? Pfffff.... Die brutale vragen ken ik! LOL! Mij wordt zelfs wel eens gevraagd of ik -bij een bepaald geloof hoor -of ze ook allemaal bij me wonen (uuuhhhhh *shocking*) -of ze allemaal dezelfde vader hebben (gewoon wildvreemde mensen he!) Als ik zulke vragen krijg, kijk ik ze strak aan en vraag of ze ook doorslikken als ze hun man pijpen oid @hanna, thnx! Ik heb erweinig vertrouwen in dat ik nog slaag, als ik lees dat ze miljoenen verlies draaien...pfff @foxymama, geen tips hier wbt vertellen aan je zoon, daar zit ik ook nog over na te denken, ik heb ook al wat oudere kinderen en de oudste is ontzettend aan het puberen en vindt alles stom dus....ff brainstormen daarover hahaha
@ mamadelux: whahaha, dat van dat doorslikken moet ik onthouden....Lijkt me geweldig om die gezichten dan te zien! Nee, volgens mij krijg je wel een deel vergoed via je verzekering, maar hoeveel en wat is maar de vraag. heb gelukkig geen puber kind, wel een puber zusje. Dus moet ook nog bedenken hoe ik het haar vertel.
mamadeluxe, nou ben echt blij dat ze tot oktober pleite zijn hoor, weet nu al dat ze de situatie gaat proberen te lijmen en beinvloeden en daar zit ik nu ff helemaal niet op te wachten. ennuh, snap wel dat t wat komisch overkomt hahaha . Fijn dat t financieel gewoon gaat, moet hier ook crea bea gaan worden hoor, leven vanaf sept alleen nog maar van man zn loon dus das ff aanpassen.
Goedemorgen dames.... Meiden met ene echo heel veel suc6!!!!! Zag dat Miron al van slag was met dr peutergym.... komt goed hoor..... Mammadeluxe knap hoor dta je het allemaal zo goed draaiende hebt. Die vervelende exen ook!!!!! Geniet lekker van deze beeb in je buik..... Soepkip; ik heb bij de vorige bevalling ene totaalruptuur opgelopen en was voor de arts assistenten een mooi project om te onderzoeken!!! Tot ik dus de echte gyn kreeg en hem gedreigd heb ene klap te verkopen. Die lui hebben mij echt mega pijn gedaan. Dan beval ik nog liever..... Ben daarna ook de ok opgegaan met een ruggeprik want het was toch niet normaal te hechten........ Foxybammer; Knap hoor dat je het alleen aandurft. Wel vervelend dat je zulke vragen krijgt zeg net of kan je het niet alleen...... Nou meiden hele verhaal weer...ik ga effe wat doen in huis....
En alweer zoveel gekletst! Gezellig hoor hahaha. Heb nu denk ik geen tijd om alles terug te lezen, is steeds ook zoveel.... maar ga mijn best doen.
Net terug van de echo. En het is zeer waarschijnlijk weer niet goed. ER was allleen een vruchtzakje te zien van ongeveer 5 weken. Weer precies hetzelfde als de vorige 2 keren waarbij het mis is gegaan. Ik krijg over 3 weken dan weer een echo om te kijken of het dan wel goed is maar ik ben zeer bang dat het toch echt mis is.
Miron nee dat mene je niet zeg.... ga voor je duimen dat je over 3 weken toch ene hele mooie echo gaat hebben. jakkie zeg zit je nog 3 weken in onzekerheid.......
@miron, neee meid, wat kut!! 3 weken is wel ERG lang, ik hoor meestal een week ertussen, kan je niet eerder terecht?
jeetje miron, bah wat ontzettend hit die onzekerheid nu.. vind 3 weken ook erg lang hoor, kan dat niet eerder?
Het kan allemaal zeker eerder. Maar twijfel nog of ik wel eerder wil. We hebben ook meteen gebeld met de afdeling gynaelogie om een afspraak te maken voor vervolg onderzoeken. Ik heb na de 2 miskramen al bloedonderzoek laten doen en daar wil ik nu verder mee. wil nu een chromosomen onderzoek laten doen.
Miron: Wat een verdrietig nieuws... nu heb je nog steeds geen onduidelijkheid, wat lijkt me dat erg! Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat alles goed is..