1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Maar sommige mensen sporten gewoon niet. Ik ben 28, Lief 30. Tien jaar samen, afgelopen april getrouwd. En zelfs ik krijg soms te horen "zo jong" Dan ben je toch niet wijs? Vind mezelf helemaal niet jong. (ook niet oud trouwens hoor)

Zo nu weer even verder lezen. :)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Miron: Dat worden spannende weken. Sterkte! en natuurlijk duim ik voor toch een gezond beebje

Hier verschrikkelijk moe. en het is pas 14.15 Moet nog tot 7 uur werken..... Zo moe, er komt echt niks uit mijn handen. Gelukkig is de pijn in mijn darmen flink afgenomen en kan nu weer met plezier wat eten. (niet dat ik trek heb ofzo)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIron, wat een slecht nieuws.....:(
    Sterkte meid!! Ik ga duimen dat het goed is allemaal!!!

4. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    jeetje maron, wat een onzeker nieuws... bah... sterkte meid...

5. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    na zo´n bericht van maron voel ik nog meer spanning in mijn buik voor de echo van straks, pff, wat is het toch een wonder als alles goed mag gaan...

nog een uurtje nagels bijten en dan de echo...

wel vanmorgen, na 2 weken weer moeten spugen, maar er kwam niet zo veel... mijn dochter stond er bij en moest erg lachen... vond het wel een leuk dat mama boven de wc hing...

nou, tot straks meiden...

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dommel succes!

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Succes dommel!!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dommel: en hoe was het?

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hahahaha MamaDeluxe dat is echt een briljante tegenvraag hahaha. Al zijn niet alle vragen slecht bedoeld denk ik hoor, soms is het ook gewoon oprechte interesse/nieuwsgierigheid. Ik heb ook eens een fatale fout gemaakt. Een collega van mij had een miskraam gehad en vertelde daar over, en ik vroeg of het gepland was. Dat is natuurlijk de stomste vraag ooit want nu klonk het bij haar alsof ik het minder erg vond als het een "ongelukje" was. Maar dat was niet wat ik bedoelde overigens, ik was echt oprecht benieuwd of ze bezig waren voor een kindje of niet. Heb dat gelukkig ook kunnen uitleggen hoor, maar sindsdien heb ik iets meer begrip voor mensen die stomme vragen stellen :D

Ik voel me slecht vandaag. Pijn in borsten gaat maar niet over. Doet echt enorm veel zeer. En ben moe, moe, moe. Blegh.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @nuage, lekker handige vraag idd :p

Ik ben ook al dagen moe, moet mezelf dwingen om de huishoudelijke taken te doen...iemand een dosis energie in de aanbieding? :D

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sorry hier ook groot tekort aan energie.

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

ik heb nog niet alles terug gelezen maar wil even miron heel veel sterkte wensen.

13. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    oh miron wat erg. hopen over 3 weken goed nieuw.

ann ook voor jou verschikkelijk hoop dat je gauw een goeie plak beeb krijgt.

wat erg om te horen dat veel meiden geen leuke reacties krijgen op hun zwangerschap. allemaal afgunst als je het mij vraagt.

hier al een paar dagen proberen alles bij te lezen. maar het lukte me telkens niet was zo moe en beroerd. had ik een paar blz gelezen moest ik er weer vanaf omdat ik moe of misselijk was.

maar ben nu weer helemaal bij

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @dommel, hoe was het? Je houdt ons wel in spanning!

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Is het trouwens niet handiger om "2012" in ons topic titel te zetten? Het is nu niet duidelijk of wij zwangeren zijn of mama's uit voorgaande jaren!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog geen Dommelnieuws???
    Kom ik straks nog even kijken.

Bij de HA niks anders gekregen, dus gewoon misselijk doorgaan :(

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @hanna, bij mijn 2e was ik ook weer erg misselijk en hielpen appels (groene) en citroensnoepjes heel goed,misschien bij jou ook? Van de eerste was ik echt 40 weken ziek, heb ook emesafene gekregen dat hielp allemaal niks. Sterkte!

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat was ik vergeten erbij te zetten, als we snel 5000berichten vol praten kunnen we een nieuwe openen! :D

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dommel: Hopelijk kom je ons straks goed nieuws brengen!

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo wij zijn er vanmiddag effe lekker uit geweest. We zijn lekker naar het Gaia park gegaan even iets anders doen.

We hebben wel meteen een afspraak gemaakt bij de gyn. Hier was ik al geweest nav mijn vorige 2 miskramen en we gaan verder onderzoek doen. Want ik ga er nu gewoon vanuit dat het niet goed is en dat het nu afwachten is totdat mijn lichaam het zelf oplost.
    Heb 11 july dan een echo bij de gyn en een afspraak. Mocht dan blijken dat het wel goed is zal ik natuurlijk een gat in de lucht springen maar ik ben en blijf een realist.

Deel Deze Pagina