1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Veel succes met de echo's vandaag en de rest vd week!

Wie is dr papa?? :s

Aantal echo's: Ik heb geen idee. Had er vorige keer een stuk of 4
    - 2x gewoon standaard (12 en 20 weken)
    - Ging mee met een vriendin naar een opendag en daar stond zo'n app. Mocht meedoen als "proefkonijn" Gingen de studenten kijken en raden wat ze nou allemaal zagen, Ik kreeg een mooie reeks foto's :p Gratis
    - 3D echo bij 34 weken

Wil deze keer zeker weten weer een 3D echo doen (incl dvd) Dus zo'n 3 of 4 in totaal weer denk ik

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
  3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Iedereen een fijn weekend gehad? Wij wel hoor maar niet veel bijzonders gedaan.
    En wat is het warm vandaag he.. En ik heb het al zo warm van mezelf. Ben nog steeds erg moe, word er echt niet goed van. Maar ja ik hoop dat het snel over gaat hoor.

Morgen naar de verloskundige spannend weer allemaal. Ben benieuwd of ze al zo'n echo apparaat hebben.

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Esmeralda spannend morgen voor je. Weet je niet of je eem echo krijgt?? Zal voor je duimen dat het roze verlies niets is geweest....

Ziet er leuk uit dr. papa.......
    Bij ons is het dr. Amelink! Wij moeten ook al vroeg hem boeken. Hij doet het zo leuk.

Meiden met ene echo vandaag heel veel suc6!!!!!

Ga effe lekker op de bank plat, heb weinig energie en dochter ligt tocch ook op bed.

5. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    pfoe wat is het warm!!!! Heb totaal nergens puf voor!
    @ echo: Ik wacht gewoon de intake af....en dan maar hopen dat de echo er niet te lang na gepland kan worden. wil wel een pretecho doen maar dan pas later en niet nu al hihi (al wordt er wel 1 vergoed door fbto :D)"
    Zag trouwens voorbij komen dat het ergens 20 euro kost ( een gewone echo) hier kon ik alleen maar bedragen van 40 en meer vinden.... ook dus een reden om het niet te doen hahaha

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wanneer is eigenlijk het ''leukst'' om een pretecho te laten doen?

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bij mij zeiden ze v.a 28 weken omdat dan het onderhuids vet ook een beetje aanwezig is, tot die tijd is je kindje een krielkipje hihi en dan herken je nog niet echt duidelijke kenmerken in het gezichtje en krijg je gewoon minder mooi beeld.

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Pppff ik begin het nu wel moeilijk te krijgen hoor met wachten op de tweede echo. Ik wacht al bijna 2 weken en nu moet ik nog tot vrijdag. Ik wil gewoon zo graag dat hartje zien kloppen. Er hangt ook best veel vanaf, we gaan misschien onze vakantie afzeggen en de auto verkopen. Dus wil nu wel graag horen of alles in mijn buik ook echt naar behoren werkt :D

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Spannend he Nuage, ik moet de eerste echo nog krijgen, maandag dus nog een weekje wachten....snap dat het voor jou helemaal spannend is!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh jij moet nog langer wachten!! Lijkt me helemaal vreselijk. Maar jij weet natuurlijk precies hoe het allemaal in z'n werk gaat, en jouw lijf doet het zo te zien perfect als mama :D Maar het lijkt me toch iedere keer weer spannend hoor!

Ik hoop echt zo erg dat alles goed is... heb vrijdagavond een groot feest en zaterdag een bruiloft, als het mis is denk ik niet dat ik dat kan opbrengen. Maar goed, alles is natuurlijk gewoon goed daar ga ik maar vanuit! :D

Ik krijg die 4 flessen trouwens niet gevuld in een week hoor voor MvM, en ik ben de hele dag thuis... drink ik dan echt zo weinig?

11. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

4 flessen? Ik krijg er per week 8 :S
    Ik heb afelopen weekend 3 flessen vol gemaakt (en heb niet eens elk plasje erin gedaan)

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @nuage, goedzo, positief denken! :D

Ik heb ook 4 flessen en die krijg ik net vol in 1 week....

13. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Even korte ego update: Echo was helemaal goed! We zitten qua groei helemaal op schema en hebben een kloppend hartje gezien. 99% zeker dat het er maar eentje is, ook wel fijn. :D

Mag over twee weekjes weer, nu al zin in!

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @avil jeej! Gefeliciteerd! :D

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Avil: Gefeliciteerd met je goede echo! :D De geruststelling kan ik me goed voorstellen...

Ik heb ook 8 flessen per week. Ik plas niet iedere dag evenveel maar de informatrice zei dat het fijner was als je elke dag een schone kan pakken.

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Halloooo

@Moedersvoormoeders: ik krijg 8 flessen en moet gewoon elke dag een nieuwe pakken, heb nu net mn 8ste gepakt want soms zit er echt weinig in 1 fles hoor.. maarja ik vergeet t soms snachts ook en zit soms ook dagen bij mn mams voor de gezelligheid..

Elk plasje is er 1 toch?! :)

@Avil: Wat super! :D gefeliciteerd!!! :)

@Echo: Het was super!!!! :D :D Zag meteen iets in beeld dat veel groter was als de vorige keer dus toen was ik al blij en al snel een hartje in beeld.. perfect stevig kloppend! :D ook lekker lang naar geluisterd.. Brayden vond t maar wat apart dat geluid! :)
    We hebben lekker gespiekt, mooie plaatjes gekregen en zelfs even in 3D gekeken.. zo gaaf! ze ziet echt een wurmpje met een dooierzakje met strengeltje naar t kindje toe.. zo apart! :)

Alles was dus super en kwam met de meting op 8 weken en 2 dagen (als de vorige meting klopte had t 8 weken precies moeten zijn :) ) maar ze dacht dat t echt in elkaar gedoken lag zeg maar dus ze wist niet of de meting wel precies was..
    De echte termijnmeting is de volgende afspraak met de 12 weken echo. maar ik houd nu mn uitgerekende datum gewoon rond 4 feb tot we eind juli echt een datum te horen krijgen.

Al met al was t dus gewoon leuk en fijn om te zien dat t goed groeit, goed zit en t hartje echt overduidelijk goed zn best doet :)

Nu mag van mij hier t hoge woord eruit ;) dus dat wordt binnenkort van de daken schreeuwen en lekker pronken met mn beginnende buikje!

Net wel even slecht nieuws te horen gekregen.. goede kennis van ons en al jarenlange vriendin van mn ouders was al opgegeven maar t is nogal hard gegaan en ze wordt nu in een diepe slaap gebracht waarna ze vandaag of morgen overlijdt. dat was dus even slikken voor mn moeder.

Zo zit leven en dood weer erg dicht bij elkaar..

(Ps: zal vanavond ff foto's proberen te maken)

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Wat gaaf dat je ook in 3d hebt kunnen kijken! Ben heel benieuwd naar je fotos! Hoe groot was het vruchtje?

Sterkte met de vriendin van je moeder.. Heftig hoor! :(

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ MvM ik moet iedere dag een nieuwe fles maar plas wel een fles vol in een dag (en nacht) hoor....

Morgen mn echo.... 1e... zo zenuwachtig...

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pam, yeahh ook jij goed nieuws! :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Thanks!.. en t vruchtje was nu zon 19mm..

Heb een 3D fotootje erbij dus die zet ik er ook wel op straks.. met uitleg ;) hihi

Dan gaat ik nu weer.. tot vanavond ;)

Deel Deze Pagina