1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Fijn goede echo!!

Hier een vraag aan de ervaren zwangere onder jullie...

Heb vandaag geen last van moeheid en misselijkheid? Na 1,5 week wel! Kan dat zo wisselen per dag? Wordt er natuurlijk bang van..

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Dat heb ik ook wel hoor, vandaag eigenlijk nergens last van maar gister amper gegeten vanwege misselijkheid. Voel vandaag ook ampr mijn borsten, gister deden die ook aardig zeer.

Mvm: ik krijg elke dag de fles bijna vol, behalve op de dag dat ik werk. Ik heb er 8. (maar ja, ik drink ook best veel water thee enz)

Vanmiddag een super mooie (inwedige) echo gehad!
    Hartje klopt, ze kon begin van beentjes en armpjes zien, en de tijd klopt ook precies, 8wk1! Ook kon ze 99% aangeven dat het er 1 is!
    Dus wij zijn blij!!!!!1 :D

Volgende week heb ik intake bij vk dan afspraak maken voor de volgende echo! Heb er nu al zin in.
    Nu maar eens een afspraak plannen met mijn vader.... Kijken of hij het leuk vind. :(

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goed om te horen :)

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gefeliciteerd met de mooie echo's! En ben ook erg benieuwd naar de 3D foto!

Ik geloof dat ik het niet helemaal goed begrepen heb dan hahaha ik heb namelijk ook 8 flessen gehad maar dacht dat ik alvast voor 2 weken had gehad. Er is mij niks gezegd over iedere dag een nieuwe fles hoor....

Ik heb met heel veel moeite straks misschien 3,5 fles vol gekregen. Maar ik plas ook maar 3 keer per dag ofzo.. Zo te lezen hebben ze niet veel aan me dan bij MvM... maar ja ik doe mijn best!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @nuage, weet er niet superveel van maar denk dat de concentratie hormoon dan sterker is dan in verdunde urine, ik denk dat ze er wel net zoveel hcg hormoon uit halen als uit 8 hoor.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Avil en PAm, fijn dat de echo goed was :D:D

PAm, och ja zo zie je maar he leven en dood dicht bij elkaar....
    Sterkte ermee!

MariaC, morgen je 1e echo, Hoe laat mag je ?

Anne, ik ben idd nog steeds misselijk alhoewel ik denk dat het wel iets beter aan het worden is :)

AnneThamar, jij ook een goede echo. Fijn zeg~!!

Morgen nog 1 dagje werken en dan 6 weken vakantie.
    En wat ben ik er aan toe :D:D
    Moe moe moe, weet niet wie dat vroeg, maar dat gaat wel met vlagen evenals de misselijkheid...

Zometeen dochterlief in bad doen en dan nog wat werken.....
    Nog even doorzetten!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vroeg ik :) omdat t vandaag zoveel minder is opeens...
    Ga er maar van genieten ipv me druk maken denk...

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    AnneThamar: Gefeliciteerd met je echo!! Ook bij jou ben ik benieuwd hoe groot het is?

Bij mij was het met 7.5wk en 5dagen 15.3mm en ze schatte me toen op 8wk en 1dag.
    5 juli moet ik weer.. ben benieuwd!

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Iedereen met een mooie echo: super gefeliciteerd! Fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!

Hier ook heel veel misselijk, vooral als ik honger heb. Heb onwijs veel last van m'n darmen, obstipatie, waardoor ik al 2 dagen enorme buikpijn heb. Verder ook erg moe. Ga zo even op de bank ligen met m'n ogen dicht, want kan ze bijna niet openhouden. En dan moet ik nog 4 dagen werken... Vandaag vertelde collega (en vriendinnetje) dat ze ook zwanger is, waarschijnlijk 6 weken. Is ook haar eerste, dus ze vond het fijn alles nu met mij te kunnen bespreken. Ze wist overigens niet dat ik ook weer zwanger ben, nu wel. Leuk!

Iedereen een fijne avond en degene die morgen hun echo hebben: veel plezier!

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Avil, pampapilio en annethamar gefeliciteerd met jullie mooie echo's....

Die van ons was 1,2cm schatte ze toen 7.5 dagen. Maar goed ze kon het niet goed meten omdat ik geen inwendige echo wilde....

Hier vertellen we het nu gewoon aan iedereen. hebben leuke reacties zeg.

Pam idd leven en dood staan heel dicht bij elkaar.... Sterkte ermee......

pffff hebben jullie het ook zo warm? Ben vanmiddag eerst ijsco's gaan halen zeg......

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier nu gecrast op de bank. Ben gesloopt. En het is pas maandag.

Iedereen die morgen een echo heeft: veel plezier.

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Kwart voor 4.
    Oh Hanna ik ben bloednerveus.
    Ben zo bang dat er geen kloppend hartje is...

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Das ook typisch.. bij mij was de meting 8 weken en 2 dagen en ze kwam op 18.7mm geloof ik.. das wel een heel verschil voor 1 dagje of niet :(

Misschien dat dat ook per apparaat of vk verschilt? zou niet moeten mogen lijkt me.. heel apart ;)

Ik ga even de foto's uploaden! :) het zijn wel foto's van mn foto's dus ik heb even de 3d foto zo bewerkt dat je ziet wat je moet zien en de weerkaatsing helemaal weg is.. en eentje met een kleurenuitleg :)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik leef met je mee... ik was ook super zenuwachtig voor de eerste echo niet normaal :)
    Hopelijk zie je morgen een kloppend hartje en is alles gewoon lekker goed!:p Het gaat vaker goed dan dat het mis gaat, probeer je daar aan vast te houden.
    De verloskundige zei tegen mij; geniet van ieder moment, want dit moment krijg je nooit meer terug.

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En de 3D echo!

Als ik me niet vergis zit t als volgt..
    Je ziet de baarmoeder met t vruchtzakje (de holte) en je kijkt dus t ukje recht aan zeg maar! :) dat is echt dat wurmpje wat je ziet.. Daar rechts van zie je een bolletje met een slingertje eronder, lijkt wel alsof ie een ballon vastheeft :D haha Dat is dus t dooierzakje..

Bekijk bijlage 162606

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Bedankt meis!
    Kan je wel zoenen.
    ZOu willen dat het 24 uur later was...

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pam, wauw! superleuk zeg! :D

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Wauw!! Wat een super mooie fotos zeg!! Vooral de 3D! Kan je daar gewoon om vragen?

Ik vind de berekening ook vreemd.. ze heeft me bewust niet vooruit gezet en wacht tot 5 juli, dan wordt de definitieve datum vastgesteld en dan ben ik 10weken en 1 dag zwanger..
    Kan nu al niet wachten tot die echo! :D

Deel Deze Pagina