@MariaC: ooooh meis wat spannend he!! ik was ook hondsberoerd van de zenuwen.. en kijk! nu een tweede mooie echo! dus ik duim echt voor je dat je ook zo stralend op de bank zit morgenavond.. En idd zoals soepkip al zei, t gaat vaker goed dan mis en de kans is dus heel groot dat je lekker naar zon knipperlichtje kan kijken op dat schermpje! Veel sterkte met wachten en verder veel plezier morgen!
Ja die 3d is gaaf he?! Nou ik denk dat t is omdat ik dus voor een pretecho ging he, ze is toevallig wel mn VK ook (een van mn VKs heeft een echoburo, in het echoburo is dan op de dinsdag t spreekuur dagje en zit een van mn VKs er gewoon, andere dagen heeft zij er dus gewoon haar echoburo.) Ik heb er nu ook gewoon voor betaald en had t eigenlijk niet verwacht maar we gingen ff kijken en alles was goed enzo en toen zei ze, ik ga ff proberen in 3D ik denk misschien omdat het ook een nieuw apparaat is voor hun (december nieuw gekregen) en omdat er normaal niet zo vroeg al pretecho's gedaan worden dus misschien was t wel een eerste keer bij zon vroege termijn Ze kwam er dus zelf mee en t lukte eigenlijk best wel goed
@ soepkip; jij vroeg toch hoe groot het was? 15.8mm oftwel 1,58 cm echt supermooi om te zien. en die inwendige echo stelt niks voor! mooie echo pam!
Thanx voor je antwoord! Ik vond de inwendige echo ook meevallen.. die met 10.1week is ook nog inwendig.
Pam wat geweldig die 3d echo..... leuk om dat zo eens te zien.... Mariac; extra spannend voor jullie zeg. Ga voor jullie duimen dat alles ok is...... Ik mag 12 julie weer voor echo..... zal het nog even op de lijst veranderen... Ook dan wordt pas mijn termijn bepaald
Gefeliciteerd met de mooie echo's dames! Grappig om te zien hoe blij iedereen is dat er maat 1 hartje klopt Ben benieuwd of er nog meerlingen in de groep komen. Ik moet gewoon nog 2 weken wachten voor mijn eerste echo
Inkerbel+Foxy mama hier ook pas 13 juli weer! Mag het van mezelf niet spannend vinden en zeg de hele dag door 'het zit wel goed' haha P: Mooie echo's helemaal top!!
Donderdag de eerste echo voor mij. Om 9.15 uur gelukkig al. Zal je net zien hoor dat hier die tweeling valt ....Hahahhahaha Ben zelf een tweeling (samen met mijn zus dan he ) en mijn leeftijd zit ook al niet mee........
Heel veel succes morgen MariaC!!! Komt vast goed! Apart zeg die 3D echo! Heel bijzonder om te hebben. Bij mij was de echo op 5 weken trouwens gewoon uitwendig? Ik wil wel een tweeling hoor Een jongen en een meisje dan graag haha als wij maar eens per 4 jaar spontaan zwanger worden doe er dan maar meteen twee
Wuhahaha hier moest ik echt om lachen "oh doe er maar 2 dan!" hahahah @Hanna: oe dan heb je wel een vergrote kans he? En idd hier ook blij dat het er maar eentje is hoor.. een tweede zo snel is al oplossingen zoeken en een aanslag op mn lijf.. maar met 2 erbij?! zou echt niet geweten hebben hoe ik dat had moeten doen hoor
Ik zit ook echt niet te wachten op een tweeling hoor. We hebben al een dochtertje en wilden het daar eigenlijk bij laten, maar ze is zo leuk dat we toch, na rijp beraad, zwanger zijn geraakt van nr 2. Laat nr.3 maar zitten........
goedemorgen Ladies, vandaag weer een beetje energie dus ik ga ff een flinke sop/schoonmaakdag houden, scheelt de rest vd week weer
haha hier nog een mamadeluxe, sopse! de stofzuiger staat al klaar, de tafels enz zijn al gesopt, hondjes uitgeweest.... nu nog wel wat energie bewaren voor vanmiddag, want dan moet ik werken! we zijn nog steeds zooo blij met de mooie echo gister. ik vond het zo leuk om te zien.
MariaC: Zo.. wat zal voor jou het wachten lang duren tot aan het eind van de dag.... Hopelijk krijg je er iets moois voor terug en mag het genieten gaan beginnen! Hier ook aan de sop.. tenminste ben het van plan. Wil ook niet teveel doen want heb avonddienst dus dan moet ik nog wat energie over hebben en de komende 3 dagen ben ik vrij dus heb dan ook genoeg de tijd. Maar toch denk ik dat ik zo ook ff aan de slag ga
Meiden die vandaag een echo hebben Succes!! Ik moet om 13:00 uur bij de vk zijn. Ben nog niet zenuwachtig zal straks wel komen denk ik haha. Heb al in het potje gepiest dus die staat klaar haha. Zie dat meiden aan de sop gaan.. pff heb ik eecht geen puf voor, tis benauwd hier bah. Nu regent en onweert he. Hoop toch wel dat de zon gaat schijnen straks. Had trouwens net op tijd mijn was binnen gehaald.
Succes meiden met echo! Komt vast goed! Hier ook erg benauwd, regen komt er vast zo aan... Even een vraagje over het moe zijn, ik ervaar het meer als geen energie hebben... het is niet altijd dat ik meteen slaap of 's avonds mijn ogen niet kan open houden... (slaapje tussendoor gebeurt wel vaker nu hoor) Ik heb gewoon helemaal geen puf om iets te ondernemen....Baal er van want ik haat het om het huis niet aan kant te hebben en er drie wasmanden staan om te vouwen. Hoe ervaren jullie dit?
Dat heb ik ook hoor Avil. Was net als een achterlijke aan het stofzuigen nu is mijn batterijtje weer leeg. Maar ik slaap ook enorm veel. Gister lag ik al om half 9 op bed, aan een stuk door tot vanmorgen half 8 Nu kan ik ook wel een dutje doen haha. Ga even opladen voor mijn werk. Alle echo dames vandaag veel plezier! Oh ik wilde nog wat vragen, iemand gaf aan dat de echo met 10wkn ook inwendig moest, waarom is dat? Is het dan nog steeds slecht zichtbaar? Haha mijn moeder smst me net dat ze het toch maar aan mijn tante heeft verteld, ze zijn samen op vakantie, zeker een wijntje teveel op. Maar nu moet ik wel eerst naar mijn vader anders is het zo lullig... Groetjes allemaal ik ben er morgen weer!