1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna: Pff.. wat vervelend dat je zo'n last hebt van misselijkheid! :( Hopelijk is het idd niet voor niets, nog 2 nachtjes slapen ;) Ik ga voor je duimen...

Hier net gewerkt en wat was het druk, bijna weer een paar meppen gehad van een patient :( Het kwam met bakken uit de hemel toen ik weg ging, dus het stuk naar mijn auto gerend en nu zit ik met fikse steken in mijn rechter (.)
    Nu lekker een paar dagen vrij, even niks en alleen leuke dingen doen. (en natuurlijk de verplichtingen)

Zijn d'r morgen nog echo's in de planning? Voor degene die moeten, veel plezier en hopelijk zien jullie een kloppend hartje en is alles goed!

Ik ga hier nog even rondhangen en bijlezen en dan lekker naar bed.. Slaap lekker @ All!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    TJ82: Wat leuk dat jullie getrouwd zijn afgelopen april, en wat een bijzondere datum! hihi!
    Je schrijft over 3D foto's? Wat lijkt me dat gaaf, nooit gezien! Ga zo is ff kijken op internet... Neem aan dat je er niet zo'n brilletje bij op moet zetten?!:cool:

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier aan het bijkomen van een zeer geslaagd bedrijfsuitje van gisteren. Maar ben nu zo moe. Heb toevallig vandaag functioneringsgesprek en dan toch maar even aankaarten.
    M'n huis is een puinhoop (alleen de dieren worden verzorgt), op mijn werk ben ik aanwezig maar voer niet veel uit en mijn sociale leven staat op een laag pitje. Sport nog maar 1x in de week ipv 4x.
    En Lief............ die doet na heel veel zeuren wat ik vraag maar lijkt weinig begrip te hebben en zich niet te realiseren dat er een kind wordt gemaakt in mijn buik.

Zucht.... wat moet je daar nou mee? Al regelmatig een boek onder zijn neus geschoven (en zelfs dingen voorgelezen) maar het mag niet baten.

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    qua mannen kan ik je geen advies geven meis, die van mij is ook zoals jouw man.. die doet gelukkig weleens wat uit zichzelf, als ie er zin in heeft, maar structureel wat meer helpen hoef ik echt niet te verwachten van m ;) .

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oehhhhh Mijn halfbroertje (van vaders kant) is vandaag net aangekomen uit Nieuw Zeeland, we hebben elkaar nog nooit ontmoet, spannend!!! Ineens mis ik NZ ook weer heel erg :(

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Trishka: die van mij doet ook wel eens wat maar soms is het de vraag of het zinnig is. Bijvoorbeeld planten water geven terwijl er storm is voorspelt..... hahahaha

@Mamadeluxe: spannend. Veel plezier/ succes met de kennismaking.

7. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    :(... Wat een treurig berichtje Esmeralda... ik ben t even vergeten maar had jij nou ook bloedingen gehad eventjes terug??
    Ik wil je graag een hart onder de riem steken, want ja, er bestaan ook verhalen dat het bij een latere echo alsnog ok is.... Sterker nog, een vriendinnetje van mij had het zelfde verhaal als jij nu schetst. Ze had een afspraak gemaakt voor de curretage. Lag ze daar voor een laatste controle, zagen ze toch het hartje kloppen..... Dus houd vol en nog een beetje moed!

8. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Lieve K en Marike, (en maria C!), heel blij voor jullie met het goede nieuws!

Hier ook goed nieuws,vanmorgen ook weer een echo gehad, verder gezet naar 9 weken en 1 dag, 31 januari wordt nu de voorlopige datum. De kleine was 2,4 cm, en klopte er vrolijk op los. Wat heerlijk om te zien zeg.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #1389 JeetjeB, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
    Meiden, ik weet niet of jullie me nog wel kennen, ik lees nog steeds mee, maar vind het moeilijk om ertussen te komen, zeker nu ik zo'n tijd niets heb laten horen. Ik ben degene die in Istanbul woont, misschien zegt dat iets? Ik ben bang dat ik ook nog niet iedereen ken, maar zou toch graag willen blijven meelezen/schrijven.
    Ik ben inmiddels bijna 9 weken zwanger en heb nog geen echo gehad. Ik denk volgende week voor de eerste keer. Net als Hanna ben ik er ook een van een tweeling en ik ben bijna 35 dus de kans op een tweeling zit er bij mij ook in! Ik zou het niet zo erg vinden hoor denk ik :) Eerst maar eens zien of er uberhaupt 1 hartje klopt. Ik vind het zo spannend.
    Ik herken trouwens wel wat jij schrijft Vaddie over je man! Hier exact hetzelfde hoor. Al doet ie de laatste dagen wel iets meer uit zichzelf, zoals vanmorgen de vaatwasser uitruimen. Komt nog bij dat mijn man nu even geen werk heeft en ik wel gewoon moet werken, wel thuis als freelancer maar toch! Soms des te moeilijker om me er toe te zetten.
    We gaan ook nog verhuizen aankomende week, dus druk!
    Veel sterkte voor iedereen die slecht nieuws heeft gehad!!

Nou, ik hoop dat ik er nog een beetje kan inkomen.

O, ja Mamadeluxe, wat spannend!! Je hebt dus een tijd in Nieuw-Zeeland gewoond begrijp ik? Ik snap heel goed dat je het nu meer mist. Veel plezier bij de ontmoeting!

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik bedoelde Trishka eigenlijk, maar herinnerde me Vaddie. Zo zie je maar, verwarring ;)

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nou, nu zie ik dat het toch Vaddie was :)

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hehehe, valt onder de zwangerschapsdementie toch ;) ?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hahaha, ja inderdaad! Nu al ;) Wordt nog wat hè?

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Leuk nog meer mensen in het topic! Welkom!

Mijn man begrijpt ook nog niet helemaal geloof ik. Van de week had hij Red Bull gekocht en ik zeg wil je dat alsjeblieft niet naast mij opdrinken want die lucht... Zegt ie "Oh je hebt nu ook opeens een supersonische neus?!" :D
    Ik heb toch gesuggereerd dat hij eens een boek leest of Google gebruikt...

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat lief dat je er aan denkt!

Ohhh wat waren we nerveus en véél te vroeg bij 't VU en wat was het gisteren WARM in de babykeet daar…. De echo was heel goed. Wat een opluchting.... Hartje slaat met 135 BPM en Ukje is 10.1 mm, wat perfect is voor de duur van de zwangerschap! Over 3 weken weer een echo! Jeeejjj!!!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ook weer een teken van leven van mij.
    Tsja druk weekend met sociale dingen en hele drukke werkweek. Vandaag kan ik even bijkomen op mijn vrije dag ;).

@ alle dames met een goede echo, gefeliciteerd.

@ Esmeralda, knuf!

Het verbaasd me toch dat er zoveel mensen al zo'n vroege echo mogen maken.
    Ik zit hier helaas nog even in onzekerheid. Ik heb wel wat zw.klachtjes, maar eigenlijk nauwelijks het noemen waard. Dat maakt me toch onzeker. Moet er toch een beetje vertrouwen in houden aangezien de testen goed positief waren en ongi uit blijft ;), soms lastig :).

Vandaag komen ze voor de eerste keer de MvM kannen omruilen. Aangezien het mijn thuisdag is zouden ze gewoon aanbellen en alleen als ik van huis ben zet ik de kannen even buiten. Zodat niet de hele straat gelijk ziet dat er kannen buiten staan ;). Ben dus benieuwd of ze komen!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    JeetjeB, wat leuk dat je ook een tweelingzus/broer hebt.
    Nou, je mag die twweling hebben hoor, ik heb er eigenlijk liever ééntje :)
    Maar eerst inderdaad, net wat je zegt, een kloppend hartje.
    Volgende week de eerste echo voor jou. Spannend hoor!
    Leuk dat je mee leest en schrijft. De een heeft nu eenmaal meer tijd en/of puf om veel te schrijven dan de ander. Geen probleem toch?

MariaC, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Hier stijgt de spanning ook, niet normaal.....
    ** zucht**

Gelukkig heb ik nu wel vakantie en heb ik vanmorgen toto 7 uur kunnen slapen en net nog mijn schoonheidsslaapje ;)
    Straks nog even naar mijn ouders.... Ze zijn vandaag 50 jaar getrouwd. Erg leuk! Ze zijn zo blij met alle aandacht en hebben al 80 kaarten gekregen die ik alemaal ga bekijken natuurlijk. Ook al veel bloemen en plantenbakjes voor buiten. Ze zijn dus al goed verwend :D

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Geen last van onbegrip van een man hier hehehe
    (a)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, ja da's wel weer een voordeel :D:D

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ons kindje is via ICSI verkregen (Cryo nr. 10)
    Dan is 7 weken echo standaard:)

Deel Deze Pagina