Sorry, kom er niet aan toe om te reageren. Maar lees wel mee en vooral leef me jullie mee! Hier alles prima. Begin echt goed dik te worden, volgens manlief niet alleen mijn buik, oeps... Op mijn werk weten ze nog altijd niks, houd het echt niet lang meer verborgen. Maar moet eerst even geld bij de baas aftroggelen voor ik het hem vertel, hi hi Ga nu even flink aan het werk. Moet even creche opzeggen en veranderen anders zitten we er weer een maand langer aan vast... Fijne avond allemaal en tot morgen! Liefs Lieve
Mamadeluxe: Hoe is de ontmoeting verlopen? (..of heb ik iets gemist?) Mw: Hier ook in onzekerheid, ik herken precies wat je denkt. Ik lees ook alle verhalen hier op ZP en dus ook de verhalen die mis gaan. Mijn collega heeft te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt met 11wk en 2 dagen, is nu gecurreteerd. Constant wordt ik op het werk geconfronteerd met het feit dat het bij haar afgelopen is, we scheelden maar 3 weken! Waarom zal het bij mij wel goed gaan? Ik weet het antwoord niet, ik probeer mezelf gerust te stellen met wat de verloskundige zie.. ''Meestal gaat het goed, en nu na deze mooie echo nog maar minder dan 3 procent kans dat het mis gaat''... Hier verder weinig tot geen kwaaltjes vandaag. Mijn buik voelt savonds opgezet en ik heb nog steeds last (vanaf gister) van enorm pijnlijke steken in mijn rechterborst?! Erg pijnlijk...
Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo dik, mijn buik is soms wel een beetje opgezwollen maar soms ook helemaal niet. Merk wel dat sommige broeken wat strakker zitten. Misschien komt dat pas later bij mij? Hebben jullie allemaal al een buikje? Ik heb wel een foto gemaakt met 7 weken en zal er morgen weer een maken en vergelijken. Maar het scheelt bij mij best veel de ene of de andere dag. Ook nog helemaal niks aangekomen (en ik eet echt genoeg!) En jullie? Mamadeluxe: ik vroeg het me ook af hoe het was gegaan!
Soepkip: kan me jouw onzekerheid heel goed voorstellen! Wat lijkt me dat confronterend als het bij je collega fout is gegaan! Het is oneerlijk verdeeld hè. Hopelijk blijft het bij jou allemaal goed gaan! Ik heb ook de ene dag meer/andere kwaaltjes dan de andere. Wat maken we onszelf soms gek, hè? Ik ga morgen Babyboom terugkijken op internet! Fijn dat ik het zo toch kan volgen hier!
Ben wel dik hoor heb buikfoto's in mijn album maar is inderdaad niet alleen me buik. Snap het niet wat zoveel eten krijg ik niet binnen haha Ik kijk nu juist WEL babyboom en vind nu dat ik met geluk mag zeggen ik KAN zwanger worden! Dit geeft mij weer erg veel positieve energie!!
@soepkip en jeetjeb, hij en zijn moeder (hij is 14) zitten nog bij mijn moeder (don't ask hahaha, zucht.. ) en ze hebben flink jetlag, aangezien hij ook gelijk kennismaakt met 5 nichtjes en 2 neefjes leek het ons handiger de ontmoeting vrijdag of zaterdag te doen dan zijn ook alle kids thuis allemensen ik kan werkelijk geen geur uitstaan , ik ga er van kokhalzen en ik word er gewoon agressief van, ik ga dan als een bezetene op zoek naar de bron van de geur om dat voor eens en voor alijd dan uit te roeien gnagna
Ik zag je foto's inderdaad, je ziet al echt een buikje! Is toch juist leuk! Ik zou het niet erg vinden als het bij mij ook zo was. Maar misschien zie ik het zelf wel niet zo goed. Ik moet eens wat meer foto's maken, dan zie je het verschil beter. Inderdaad, het is echt een geluk te weten dat je zwanger kunt worden. Als je al die verhalen hoort, voel ik me heel gezegend. Ik ben 34 (bijna 35) en mijn man 38 maar het was toch in 3 keer al raak. Ik had zelf al gerekend op een jaar of zo en was stiekem toch ook bang dat het misschien wel helemaal niet zou lukken...
Mamadeluxe: oh ik snap het ja! En een jetlag, natuurlijk! Het is echt een enorme reis hè. Het lijkt me voor hem helemaal spannend! Het is denk ik dus zijn eerste keer in NL?
En geuren, krijg ik ook wel iets meer last van merk ik! Herkenbaar, dat je dan op zoek MOET naar de oorzaak
Hier weer zitten janken bij Babyboom. Komt altijd zo dichtbij, ik kan me dat gevoel nog zo goed herinneren... Nog 2 nachtjes wachten
Wat een schitterend mooi buikje trouwens mw! Ik zie trouwens nergens dik hoor???? Zelf heb ik al een behoorlijke buik van mezelf. Heb al een keer foto geplaatst maar werd er onzeker van dus doe het voorlopig niet meer.
haha staat er ook niet op me bovenarmen! haha Ik moest zelfs huilen bij babyboom bij t moment met die testen! Heb er ook zoveel gedaan met die onregematige cyclus Maar bij jou kan ik t me helemaal voorstellen!
Pff... Vanaf het begin tot het eind met tranen in mijn ogen.. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in het leven..
@Soepkip: wij vonden 1 april ook wel een leuke trouwdatum, makkelijk te onthouden! Hebben wel een 3D brilletje bij ons album gekregen, anders zie je de diepte op de foto nog niet Wij zijn de eerste bij de fotografe die deze foto's heeft, zijn echt heel gaaf! @alle onzekere meiden: ik kan jullie 1 ding aanraden: luister altijd naar je gevoel!!! ALs je echt het gevoel hebt dat het niet goed zit moet je gewoon om een echo vragen, liever teveel dan te weinig! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook weinig klachten en op een gegeven moment helemaal niets meer. Voelde gewoon dat het niet goed zat, maar had nog geen bloed gezien, geen krampen of id en wilde niet negatief denken. Heb manlief dus ook niet van mijn twijfels op de hoogte gebracht. Toen we de 12 weken echo hadden bleek inderdaad dat het niet goed was, had alleen een leeg vruchtzakje, vruchtje was gestopt met groeien met 9 weken. Had dus toch m'n gevoel moeten volgen, dan had ik het eerder geweten. Maar ik had nog geen eerdere echo met kloppend hartje gezien, dat scheelt heel veel! Ik wil verder absoluut niemand bang maken, maar wil alleen maar zeggen dat je gevoel soms toch goed is... Ben nu zelf niet onzeker meer omdat ik een mooie echo al heb gehad (mk was ook reden voor vroege echo) en ik voel dat het goed zit. Sorry voor het lange verhaal, maar wilde het toch even kwijt! @mooie echo's: gefeliciteerd!!!
Ben het helemaal eens met TJ82! @jeetje, ja de eerste keer voorhem hier! nog 4 nachtjes dan ben ik eindelij aan de beurt voor mijn echo!
ha meiden, ik leef nog... ben paar dagen op paardenkamp geweest met mijn werk! (gehandicaptenzorg) erg leuk gehad... ga later even bijlezen en reageren... nu lekker mijn kindje knuffelen die ik 3 dagen niet gezien heb....