@ Onzekerheid: Ik ben niet echt onzeker meer. Ben gestopt met het lezen van al die nare berichtjes hier op ZP en op google. Hou me strikt aan een paar onderwerpen hier Mijn moeder zei ook al: als het fout gaat, gaat het fout en als jij niet het gevoel hebt dat het fout zit, is dat hoogstwaarschijnlijk ook niet zo. @ Geurtjes: Ik word pislink en chago van al die geurtjes! mensen die stinken, eten, dieren etc etc. @ traantjes: ben zo emotioneel als de pest! Was van de week al aan het janken bij NCIS Babyboom is ook een goede tranen-opwekker, morgen ofzo eff kijken. @ Buikje en Gewicht: Mijn broeken beginnen wel strak te voelen nu en buikje komt ook wel. (foto in mijn album mochten mensen nieuwsgierg zijn ) Vorige keer kwam ik 30 kg aan, wil niet dat dat deze keer gebeurt. @ dames met echo's: Gefeliciteerd met de mooie echo's en succes voor de dames die het vandaag hebben kan me niet echt meer voor de geest halen wat alle andere dames zeiden, dus sorry voor het niet persoonlijk reageren!
Hey lieve meid,, Ik heb precies hetzelfde!! Ook mijn vruchtje was 5mm en er kwam ook niet uit hoever ik nou daadwerkelijk was.. Ook zij ging uit van of een miskraam of nog maar 5 weekjes zwanger.. Heb vanmiddag mijn 2e echo, ik laat het je horen meis!! Rustig aan en hoop houden! Positief blijven hoor! Liefs!!
missme, hoe ver was jij toen ook alweer toen je dat hoorde? heel veel sterkte en succes vanmiddag, kan me voorstellen dat je er gespannen onder bent.. knuffff.
ik had zo'n beetje 6,5 week/7 week moeten zijn.. wel iets korter dan esmeralda.. Hoop zo dat het bij beide goed zit!
Haha best wel jah.. Heb om 20 voor 2 de afspraak.. Vind het erg eng allemaal.. Als ze nou gewoon had gezegd dat het te vroeg was had ik het niet erg gevonden.. Ik bedoel iedereen weet dat er een risico op een miskraam is in de 1e 12 weken.. Toch! Ze houden vrij weinig rekening met gevoelens zeg maar.. Maar goed.. We shall see..
hai dames, ben ik weer. Voor degenen die het niet meer weten, ik had dinsdag curettage gepland staan omdat mijn vruchtje niet zou leven. Ik was al 'ingecheckt' op de verpleegafdeling en moest nog even naar de poli voor laatste echo, daar ongelooflijk maar waar... vruchtje bleek gegroeid en er was duidelijk hartactiviteit!!! Mijn vriend zag het gelijk, de echoscopiste haar mond viel open van verbazing... ik compleet in shock omdat ik eigenlijk een halfuur later gecuretteerd zou worden!! De gyn. was superblij en feliciteerde ons gelijk, ik merk dat ik heel gereserveerd ben, heb wel 2x bloed verloren. En ze schatten/meten het vruchtje nu op 6,5 week terwijl ik volgens eigen berekening een week verder zou moeten zijn. Dus heb angst of het niet te klein is. Het lijkt erop echter dat wij ons daar drukker over maakten dan de gyn en de echoscopiste. Volgende week vrijdag nog een echo, dan weet ik of het echt groeit en plakbeeb is. Durf mijn banner nog niet terug te zetten Het is zo een emotionele achtbaan aan het worden deze zwangerschap, zeker omdat ik 4 mnd geleden al gecurreteerd ben... hoop zo dat het goed zit. Merk alleen dat het nu echt mijn dagen beheerst, kan er bijna niet niet aan denken...moet afleiding gaan zoeken. Babyboom: geweldig. Ben op uitzending gemist oude afleveringen aan het kijken, heb ik ook wel steun aan, gewoon dat je ziet dat het bij anderen ook niet allemaal vanzelf en makkelijk hoeft te gaan!
@Ann: heftig nieuws zeg. Maar wel positief. We duimen voor een plakbeeb. En ook voor de andere mensen die in spanning zitten heel veel sterkte en een plakbeeb toegewenst. @hier: ben echt helemaal gesloopt. En dat is niet best want het is pas half 12 en moet nog wel even werken. @Onzekerheid: ondanks dat ik niet zo heel veel klachtjes heb ben ik (meestal) niet onzeker. Het voelt goed. @dikker worden: er is bij mij nog niks te zien maar merk wel dat broeken strakker komen te zitten. Verwacht ook niet dat het snel te zien is bij mij, heb nogal een zwemband. Gewicht ben ik nog niet aangekomen. Totaal geen eetlust dus dat is niet vreemd. @Geurtjes: dat herken ik. Ik ruik alles! Bij het ruiken van vieze dingen ga ik soms kokhalzen en word ik misselijk. Ik ben zo moe. En het is pas 12 uur. Dus ik moet nog even. (zucht)
Ha meiden, Ik heb vanmorgen een goede echo gehad. Kindje was nu 2,43 cm lang Kloppend hartje, alles goed. Helemaal opgelucht!
Wouw An, wat een nieuws. Ik duim ook voor je! Zelf heb ik wel een stuk minder klachten nu, vooral vermoeidheid. En ik ben gisteren door mijn rug gegaan, zakte letterlijk door mijn voeten heen. Dus ik heb me maar ziek gemeld voor vandaag en morgen. Ik twijfel een beetje of ik naar de HA moet. Hij kan er waarschijnlijk niks aan doen, en foto's maken heeft nu ook geen zin.? Gisteren ook babyboom gekeken. Aan de ene kant wordt ik er super verdrietig van (haha die hormonen he? mijn man kijkt me aan van: tja wat moet ik nou weer met je aan?) Maar aan de andere kant is het wel een enorm mooi programma. Dat echtpaar dat al negen jaar bezig was...pfff..., mw: sterkte, ik hoop dat je gevoel er helemaaal naast zit.
Jeetje Ann, wat een verhaal! Wat zal je geschrokken zijn.. Ik hoop voor je dat alles goed is, en dat er over een week een groei te zien is! Heb je een foto? Missme: Laat ons weten hoe de echo gegaan is he! En als je een foto hebt, plaats je 'm dan?
haha soepkip, je bent wel gek op foto's he haha! Uiteraard, zodra ik meer weet en iedereen bij langs heb gebeld dan laat ik van me horen haha!! Liefs!
@Ann: waaaaauuuuw!! wat een wondertje zeg! ik duim ook dat het een plakbeeb is maar dat moet toch haast wel! ik vind t nu al een vechtertje! En even ter vergelijking.. toen ik 8 weken zwanger was van zoonlief kwam de meting echt niet voorbij 7 weken 1 dag.. met de 12 weken echo was dat volledig ingehaald! ook is t nog zooo klein dat metingen erg moeilijk zijn he.. Ik duim dat je gezellig weer komt kletsen hier! @Missme: spannend meis! ik duim voor je hoor, laat t maar lekker gegroeit zijn! dan maar iets later uitgerekend @Esmeralda dat geldt natuurlijk voor jou ook, wanneer had je nou een nieuwe echo? @Hanna: Gefeliciteeeeerd! en gewoon maar 1tje dus?
Miss me 21, wat spannend allemaal zeg, nog even dan weet je het in ieder geval, die onzekerheid daar word je gek van. Ann, nee ongelofelijk! ik heb gister toevallig een soortgelijk verhaal gepost van een vriendin van mij (die ging ook al voor de curretage),en die is twee maanden geleden toch nog bevallen van een wolk van een dochter! Succes zeg, en natuurlijk begrijp ik dat het je leven beheerst. Dat is helemaal niet gek. Maar ik kan me voorstellen dat het ook wel eens lekker is om er niet de hele tijd aan te hoeven denken. Dus idd, lekker afleiding zoeken! Hanna, gefeliciteerd!, wij gaan dan echt gelijk op volgens mij, bij mij werd gister 2,43 gemeten (en gister 9 wk en 1 dag dus). En wat heerlijk dat je zo lang vakantie hebt. Het leven met een baan in het onderwijs is zo slecht nog niet volgens mij .... @alle anderen, hopelijk wordt er ook een beetje genoten van de zwangerschap? En niet alleen maar gestresst? Zelf ben ik nu na twee echo's best relaxt. Eigenlijk na de eerste echo al. Er bestaat altijd een kans dat het mis gaat natuurlijk, maar zo blijf je natuurlijk bezig. Een beetje genieten moet er natuurlijk ook bij horen (naar die hele schattige babykleertjes kijken bijvoorbeeld, wat heerlijk om dat te doen!). Ik had aan mezelf belooft dat als gisteren de echo weer ok zou zijn, ik (jawel!) een zwangerschapsbh zou gaan kopen. Echt, die tieten knallen echt mijn bh uit, wat is dat pijnlijk zeg (heb normaal gesproken al een behoorlijke c/d cup). Dat is nog eens een verwennerij voor mijzelf he
Over genieten gesproken: hier ook enorme boobs! Maar te gevoellig om er écht van te genieten. Over op die manier genieten gesproken: mijn lief 'durft' niet meer. Ik eigenlijk ook nog niet. Eerst maar 12 weken overleven, zeg ik steeds... Hebben jullie of jullie mannen dat ook?
NOPE... mijn vent ziet nu al op tegen de weken na de bevalling als de boel bij mij weer een ravage is?! whahahaha De eerste dagen na de test was t even raar maar dat is ie snel weer vergeten hoor hihihi Kan me ook niet voorstellen dat sommige stellen t de hele zwangerschap niet doen eerlijk gezegd..
hahaha, hier is t ook nog steeds gewoon bijna elke dag hoor, geen problemen mee . anne wauuwwww, wat fijn dit meis! missme hoe is t gegaan? vertellen, manlief bleek t dus al wat meer mensen verteld te hebben, ipv dat ie t me nou zegt dat ze t weten grrrr. diegene was er niet over begonnen omdat ze niet wist of ze nu blij voor ons mocht zijn... fijn hoor dit soort reacties , natuurlijk mag je blij zijn voor ons.. was dan misschien niet gepland.. maar we hebben er samen voor gekozen om de kleine te houden dus dan hoop ik dat de mensen wel gewoon blij voor ons zijn.