Die angst had ik in het begin ook hoor, het is gewoon even een kwestie van wennen Ps; Ja die foto's he, haha! Dat vind ik leuk, kan ik een beetje vergelijken met wat ik straks te zien krijg, hoewel ik voorloop op de meeste van jullie.
Hier gister ook een makke reactie bij iemand, bleek t ook allang te weten .... En ik moet zeggen dat ik de reacties sowieso heel wisselend en onverwachts vindt.. mensen wisten dat t hier geen planning was door mijn lichaam en sommige durven dan ook niet blij te zijn.. een andere vriendin die ook dondersgoed weet dat we er nog lang niet voor zouden gaan vond t gelijk superleuk en feliciteerde me oprecht! Mn moeder trouwens ook.. Ik snap aan de ene kant de voorzichtige reactie wel.. als voor mensen de keuze om het te houden moeilijk is bijv. maar wat verwachten mensen nou? in mijn geval denk ik dat iedereen die me kent WEET dat t absoluut niet weggehaald zou worden. en als je dan even nadenkt.. tuurlijk ben je er dan blij mee! wat anders? Denken mensen nou echt dat je 8 maanden lang gaat zitten rouwen om je zwangerschap? dat je boos wordt als iemand je feliciteerd?! Ik snap t ergens gewoon niet hoor.. ook al zou t niet praktisch zijn, niet leuk of niet goed lichamelijk.. t is nou toch zo? kan t niet ongedaan maken en dan is de enige optie er superblij mee zijn toch? Gelukkig zijn mensen dat wel met me eens als ik t uitleg, nee t was niet gepland maar t gevoel was meteen goed en t is nou eenmaal zo.. blijven denken dat we t anders hadden gewild schieten we geen moer mee op dus nu is t gewoon een feestje waard! en ga ik niet stilstaan of doordrammen op t feit dat het niet gepland was hoor
haha, ja die 'boops' moeten wel met care behandeld worden (t is echt zo erg dat als ik me omdraai in bed dat ik ze vast moet houden anders bijzonder pijnlijk) (tepels ook trouwens), maar verder komt de papa graag nog kijkjes van binnen nemen hoor, eigenlijk wel dagelijks en soms ook wel meerdere keren per dag (echt, die hormonen doen wat met me!)..... erg he....
Ik heb dat precies zo met de boobs Anne1234, moet ze ook vasthouden. Vooral als opeens de zwaartekracht er weer op komt te staan als ik wakker wordt en opsta dan doet het veel pijn. Maar alles voor het goede doel. Ann wat een geweldig wonder! Lijkt me idd een rollercoaster zo, wat word jij heen en weer gesleurt met emoties. Ik vind het wel heel shockerend eigenlijk dat je dan eerst voor curretage wordt gestuurd. Begin me af te vragen of gynaecologen dit niet soms te snel doen... Missme moet de echo nu gehad hebben dus ik hoop echt straks op supernieuws! Ik mag morgen eindelijk...
Haha meiden nou ik ben terug, En met SUPER NIEUWS haha! Ik ben zo ontzettend blij! Ik ben 7 week zwanger! Het zag er perfect uit, hartje 'flikkerde' heel erg mooi! Ben nu uitgerekend op mijn mannetje zijn verjaardag!! haha die is ook helemaal in de wolken! Lief dat jullie aan me dachten meiden!! Als jullie het niet erg vinden blijf ik hier wel lekker mee kletsen hoor!! Die 2 dagen Liefs!!
@Missme: super! @boobs: wel iets gevoelig maar niet meer extreem. De eerste paar weken na testen wel heel erg maar nu niet meer. Tepels wel extra gevoelig maar een goede bh doet wonderen. @spelen met mijn man: hij moest er even aan wennen maar nu ongeveer ons oude ritme weer opgepakt. Iets minder vaak omdat mijn libido een stuk later is. (eindelijk!)Had altijd een erg hoog libido en mijn man behoorlijk laag (nog steeds). Ik ben meer van 3x per week, hij van 2x per maand. Omdat boobs en de boel beneden een beetje gevoelig zijn wel aan het experimenteren geslagen. Maar vermoed dat mijn man er meer moeite mee gaat krijgen als je ziet dat ik zwanger ben.
@Vaddie: mijn vriend vond me de vorige zwangerschap juis superaantrekkelijk hier dus geen last van de buik op die manier En mijn libido is ook niet al te best door de extreme vermoeidheid en pijn vaak savonds maar dat werd bij mn vorige zwangerschap in t tweede en derde trimester een stuk beter Dus dames, kan nog goedkomen hihi @Missme: gefeliciteeeeeerd! wat goed nieuws! nu hopen dat de andere dames in spanning met net zulk goed nieuws gaan komen!
Missme21: He wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met je goed echo.. nu lekker genieten en gelukkig dat je mee kan blijven kletsen
Wat een wonder sommige echo's toppie zeg!! Ben vandaag al een stuk rustiger gelukkig! Laat het wat mee over me heen komen ...! En wat ik ook denk (kan er echt niet over oordelen maar zo zie ik het een beetje) denk dat 90 procent toch bang is voor de volgende echo en sommige zullen dit ook uitspreken... als dan 10 procent geen goede echo heeft is het logisch dat je zegt achteraf voelde ik het al aan! maar die andere 80 procent die t ook spannend vond had gewoon een goede echo! Snappen jullie beetje wat ik bedoel ?
Bedankt meiden!! Ben dan wel iets later dan 14 feb uitgerekend maar vind het hier wel zo gezellig haha!! Hoop inderaad dat er nog veel meer meiden met fantastische echo's komen! @mw21, ik snap je hoor haha! @ Nuage, hoe laat heb je morgen je echo?? Ook mijn libido is errug laag.. Gelukkig snapt ie het wel gedeeltelijk.. Kan er ook niks aan doen haha Liefs!
@ geurtjes Weet je wat het allerergste is... ik vind het in mijn eigen huis stinken! We wonen hier net een maand en alles ruikt naar nieuw bahh!!! Echt vies! Ik eet het slechts in mijn eigen huis.. erg hé?
@MW: goed punt over die procenten.. nooit zo over nagedacht! En nieuw huis stinken.. uuhm ff luchtje halen in de supermarkt? kheb wel s een stekkerding gehad die liet je huis ruiken naar pas gewassen katoen... zooooo lekker!
Vandaag op mijn werk vond ik de gang stinken naar kots. Zo smerig. (en vreemd als je bedenkt dat ik op een hogeschool werk) Na lang snuffelen bleek het een plastic scherm te zijn wat zo stonk. (had geluk, er kwam nog een zwangere langs die het ook rook) Hang eindelijk op de bank. Nu even wachten tot het eten arriveert. dan thee drinken en slapen. Anders ben ik weer het hele weekend waardeloos.