1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nuage: Gefeliciteerd met je goede echo!

Esmeralda: Dat lijkt me inderdaad erg lang om te wachten :( Hopelijk is het voor een goed doel! Je hoort wel vaker dat het termijn niet klopt en daarna weer bijgesteld wordt..

Hier net mijn intake gehad. Wij gaan voor de combinatietest, volgende week dindsdag heb ik een termijn echo en met 12 weken nog 1 voor de nekplooimeting en dan gelijk bloed laten prikken. Verder informatie (boekjes en tijdschriften) gekregen en een zwitsal tas met wat proofjes. Leuk leuk! :D

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #1502 mw21, 1 jul 2011
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
    Ja leuk hé die zwitsal tas! kheb hem snel in de auto gegooid want was pas 5 weken haha!

Wou niet dat iemand het zag

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Haha, ja de vk zei al; als je niet wil dat mensen het weten gebruik die tas dan niet buiten de deur ;)

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Meiden even een vraagje : ik heb sinds vannacht buikkramp en een zeurende pijn in me onderrug :( en ik weet dus niet meer of ik dit bij de vorige zwangerschappen ook heb gehad.
    Hebben jullie hier ook last van? maak me wat zorgen eerlijk gezegd.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zeurende pijn in onderrug heb ik soms ook!

Bedoel je buikkramp zoals ongi of buikkramp zoals darmen?

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Nou ik kan dus niet plaatsen of het me darmen zijn of iets anders :( ik werd vannacht wakker van een vreselijke buikkramp en moest dus naar de wc maar die buikkramp is nog niet over maar ik kan niet plaatsen of het me darmen zijn of echt krampen van me buik zelf en het trekt dus door naar me onderrug.

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63

Nee, herken de pijn niet. Misschien een rare vraag maar heb je last van obstipatie? Het kan ook van je darmen af komen namelijk...

Edit: sorry had je bericht niet goed gelezen en een reactie getypt. :)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Want je darmen kunnen echt krampen geven van voor naar achter en van onder naar boven hoor! Had ik vanmorgen ook

Ik weet makkelijk praten voor mij maar zou je niet te druk maken en anders de vk bellen. Hoever ben je?

9. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey meis
    Ik heb precies hetzelfde gehad.. Snachts wakker geworden van de pijn.. Wist zeker dat het niet mijn darms waren, want ik heb een spastische darm dus weet hoe die pijn voelt haha. Maar gister was mijn echo prima! Kan wel de verplaatsing zijn die je voelt..

10. Yelice

Yelice Niet meer actief

Bedankt dames! ik wacht het even af ik had woensdag een goede echo dus ik ga er vanuit dat het of me darmen zijn of dat het erbij hoort ? Blijkt maar weer dat zelfs na 2 zwangerschappen je nog onzeker kan zijn :D ik doe gewoon even rustig aan ben sowieso mega moe dus lig lekker te niksen op de bank

Ik ben trouwens 9 weken

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi, mooie echo!!

Geslacht, wij willen ook weten wat het wordt hoor. Wel zo makkelijk met de inkopen :)

Nuage, fijn ook een goede echo voor jou!

Ik ben aan het inpakken voor de vakantie.
    Dus ik meld me af voor de komende 2 weken.
    Misschien kom ik nog even langs tussendoor, maar ik weet niet hoe het internet daar is geregeld!
    Tot over 2 weken!

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Fijne vakantie hanna!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zit me net te bedenken dat ik een week terug ofzo nog type dat ik even een darmverschuiving had meegemaakt haha dus denk echt wel dat t daar mee te maken heeft misschien wel in combinatie met bandenpijn

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Fijne vakantie Hanna!

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

Ben ene beetje druk en er is aardig gekletst weer hier!!!!

hannah fijne vakantie!!!!!

Yelice; herken je verhaal en denk dat het je darmen zijn hoor. Doordat ze van plaats veranderen kun je de pijn soms niet plaatsen....
    Ik had gister echt mega kramp rondom mijn blaas pfff schrok me lam maar 's avonds naar het toilet geweest voor de grote boodschap en nu is het over....... Ik heb obstipatie en moet daarvoor medicatie nemen nu.......

Esmeralda meid wat ene spanning bij jou. Kan me voorstellen dat je 2 weken te lang vind. Mag je niet eerder???? Knuffel voor jou......

Ann vol verbazing lees ik je verhaal. Jeetje zeg dan zit je ook raar te kijken. gelukkig had je nog een echo van te voren.... Heel bijzonder is dit kindje.

Meiden met ene goede echo..... zag Hoi, nuage en??????
    In ieder geval iedereen met een mooie echo gefeliciteerd.

Vandaag ben ik gestart met moeders voor moeders. Was opgegeven door mijn vriendin waar ik samen mee zwanger ben. Wat krijg je een leuk cadeau. Mooie ketting heb ik uitgezocht!!!!!
    Verder gaat het hier goed!!!!!

16. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ de meiden met echo's: Gefeliciteerd!

@ Hanna: Fijne vakantie

Geslacht: Ik wil het denk ik wel weten. heb nog een heleboel jongens kleren liggen en als het een meisje wordt moet ik wat inkopen gaan doen. (als het een jongen is dus niet)

Buikpijn: Heb ik ook last van, maar vooral overdag. Is bij mij obstipatie.

Ben vandaag helemaal gesloopt! Vannochtend best een heftige zitting met mijn voormalige werkgever. Heb de zaak wel "gewonnen", dus kan een streep zetten onder dat nare hoofdstuk.
    Nu weer aan het werk en straks zoonlief halen en boodschappen doen en koken/chinees een bezoekje brengen.
    Zal blij zijn als ik eindelijk op de bank/in me bed kan liggen.

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @foxymama, gefeliciteerd met je "overwinning"

@hanna, fijne vakantie!

@goede echo's, (hoi en ...?) GEFELICITEERD!! :D

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ow ja, geslacht wil ik ook (weer) weten! :)

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die pijn in onderrug herken ik ook trouwens. Heb er al een paar dagen last van, vooral als ik sta of loop. Hoop niet dat het een voorbode is van bekkenproblemen.

Ben kapot maar moet nog 4 uurtjes autorijden voor een verjaardag pppff maar ja is één van m'n beste vriendinnen en ze wordt 30 dus dat kan ik echt niet missen.

Fijne avond allemaal!

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna: Fijne vakantie!

Geslacht: Vannacht droomde ik dat het een jongen is! ( in tegen stelling tot mijn vorige dromen en wat andere mensen denken). Ik had trouwens ook 3 pendels voor zwanger in mei van een meisje..
    Helaas moeten we nog een paar weekjes wachten! Eerst maar weer op naar een goede echo aankomende dinsdag!

Deel Deze Pagina