1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ja ik hoop dat ik een mooie voorbeeld echo heb! Ben er toch al een beetje zenuwachtig voor.. eigenlijk kon ik maandag al maar vriendlief kon toen niet dus daarom dinsdag om 9 uur sochtends!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat is het stil hier..

Heb vandaag gewerkt.. merk dat ik nu een kort lontje heb thuis tegen vriendlief :( Kan d'r niks aan doen maar ben een beetje op oorlogspad ;)
    *zucht*

Iemand hier nog leuke plannen voor het weekend?

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Herken ik ook! Haha kan,je echt niks aan doen

Kheb net weer met me nieuwtje een paar tantes aan t huilen gemaakt haha lekker hoor! We komen elke zaterdagmiddag bij opa en oma bij elkaar om te borrelen we zijn erg hecht! Dus als het straks mis zou gaan wil ik ook dat ze t weten

Ben vanavond alleen thuis...heerlijk haha!

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier ook een kort lontje, meer naar de kids en dat vind ik wel heel naar... hopelijk morgen een betere dag..

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mijn lontje is gelukkig al weer een stuk langer. Mijn buien wisselen gelukkig niet meer zo erg. Merk wel dat ik heel knuffelig ben. Aangezien Lief er niet is zijn de hondjes de pineut. :)

Zat vandaag zowaar eens lekker in mijn vel. Pas tegen een uur of 3 werd ik echt heel moe. Dus vandaag ook veel gedaan. Nu heerlijk aan het bankhangen, tv kijken en laptoppen.

@Eten: is hier ook een issue. Zodra iets me tegen staat hoef ik het ook echt niet meer. Veel dingen stinken en heb erg weinig eetlust.

@buik: begin nu een tweede buikje te ontwikkelen in plaats van 1 grote zwemband. Eigenlijk dus niks te zien aangezien ik erg stevig ben en eigenlijk altijd wijde kleding draag.

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik zwel 's avonds zo op meiden. Dan lijk ik al wel 5 maanden zwanger. Nog iemand?

Xx

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Ook hier een korter lontje en emotioneel..... alles raakt me.....
    Vermoeiend hoor en hoop dat het na 12 weken voorbij gaat......

Heb nu mijn positie joggingbroek aangedaan (na de vorige zwangerschap altijd gedragen) Moet s avonds de knoop van de broek al los hebben

Mw21 leuk hoor die reactie van je tantes....

Plannen het weekend; misschien morgen als het mooi weer is de boot te water laten en anders naar de kinderboerderij.......

fijne avond meiden....

8. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ego: "ïk heb het hartje gehoord met mijn angelsound!!!!!"

toen soepkip gister die vraag stelde over ervaringen met angelsound ben ik is gaan luisteren maar hoorde niks... vandaag geprobeerd en hoorde het treintje!!!!

heeft wel een erg fijn gevoel... nu kan ik weer meer genieten nu ik weinig kwaaltjes meer heb!!!

sorry ego....:D:D:D

9. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hier ook een kort lontje. Althans denk dat dat 't probleem is. Mijn man en ik zitten al tijden niet op één lijn, sinds ik zwanger ben. Ik vind hem defensief. Maar misschien is hij altijd wel zo en kan ik dat normaal beter filteren, hi hi (En geloof dat mijn reactie van nu, juist averechts werkt bij hem)

Ook ik ben dik. Loop al twee dagen in mijn zwangerschapsbroeken, oké ze zakken nog wel een beetje af, maar zit op mijn buik veel prettiger. Ook het idee gek genoeg dat je het hier veel minder in ziet (net of in mijn gewone broeken de buik nog meer omhoog wordt gedieuwd)

Hier geen angelsound, Niet mijn ding denk ik. Niet gemist bij Zoon.

Pampapilio, wat kun jij prachtig schrijven!

Mw21. Dat is een mooie reactie. Leuk dat jullie zo close zijn.

Plannen voor het weekend. Morgen koopzondag. Normaal altijd verplichtingen en nu niet. Gaan even nog shopen voor wat vakantie spullen. Lees stoelen.

En ondertussen op internet aan het speuren naar een geschikte camping. We willen drie opties hebben en dan kort voortijd aan de hand van het weer kiezen welke het word. Waarom naar Zuid Frankrijk rijden als het in Luxemburg of de Ardennen ook prachtig weer is...
    Als iemand nog een tip heeft voor een leuke, kleine, kindvriendelijke camping, maar eigenlijk wel weer zonder animatie (nu nog niet nodig) Dan lees ik het graag?

Vanmiddag weer een stap verder gezet in de organisatie van ons familieweekend. Begint erop te lijken. Moet nog wel veel regelen de komende week. Dus zal niet veel hier zijn. Sorry.

DIt was het voor nu, Zoon is aan de mopper geslagen, half slapend zo te horen, dus ga even kijken wat er scheelt.

Fijne avond, liefs Lieve

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wat leuk Dommel! :D

Ik had zo 1 van de kijkshop, waardeloos, ik heb ook eens van een ander merk 1 gehad die was prima! Ik weet niet of ik er nu weer 1 ga kopen.

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier ook... vooral 's avond inderdaad... mensen zien het ook gewoon... ook 2 bewoners (gehandicaptenzorg) zeiden dat ik wel een erg dik buikje had...:D tja, veel gegeten heb ik gezegd...:)

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Erg is dat hé

13. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam

ik heb hem de bij mijn dochter via internet besteld... (wit met groen hartje) en nu merk ik dat ik er toch weer erg blij van wordt...:)

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hmm misschientoch weer proberen....ik vond het destijds idd ook fijn! De groene hebben ze ook bij kijkshop of alleen via webshops?

15. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ik weet niet of ze die bij de kijshop hebben...

ik heb hem hier toen besteld...

De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mw & Dommel ook al gezwollen dus, haha. Nog meer al...
    Ik heb vanavond ook zwangerschapsbroek aangedaan. Heb inderdaad het id dat je het dan minder ziet:)

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook heel erg dikke buik gekregen. Keihard ook.

Vandaag hadden we een bruiloft en ik merk dat ik het fysiek echt zwaar heb momenteel. Lange tijd staan tijdens de ceremonie was een crime voor mijn rug. Heb sinds dat moment erge pijn in mijn onderrug, billen en heupen en heb vooral last als ik sta of loop. Baal er echt enorm van, want als dit nu al begint... voel me echt een mietje eigenlijk en schaamde me vandaag ook behoorlijk. Mensen zien mijn buik en zien dat ik moeilijk sta en vragen dan natuurlijk hoe ver ik ben. Het antwoord is dan zo genant... je ziet mensen echt raar kijken als ik moet melden dat het pas 7 weken is..

Een angelsound klinkt gaaf! Ik ga die link eens bekijken!

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Joehoe vandaag 9 weken!! En nog 10 nachtjes tot de echo!

Zo...nu ga ik weer slapen :)

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    *jaloers*... ik hoop dat ik m snel binnen krijg!! Ik denk dat ik sowieso moet wachten tot dinsdag/ woensdag maar dan heb ik al dinsdag de echo gehad...

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Goedemorgen dames!

Wat een donkere dag vandaag, zonde!

Ik ga achter het fornuis staan ff ontbijt maken voor de kids, hopelijk nog tijd om een beetje mee te kletsen later vandaag!

8 weken vandaag, gaat toch best snel!

Deel Deze Pagina