1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

:D Jeej ook negen weken vandaag!!

Dat van die bruiloft herken ik wel nuage, wij hadden vrijdagavond het feest maar je kon bijna niet zitten, was buiten in het gras.
    Dus ik stond daar een beetje te creperen van de rug en toevallig ook buikpijn...Maar gezegd dat ik weer migraine had...
    Terwijl ik dat dus al een week of 4 helemaal niet meer heb!

Mijn schoonouders zijn zo enthousiast, die hebben als cadeau al een (2e hands) buggy/kinderwagen/maxicosi aangeschaft :p

Ik ga toch ook eens kijken naar een angelsound, lijkt me wel erg leuk! Ik ga morgen naar de VK, voor de intake. Getsie dinsdag bloed laten prikken!

Enne nog drie weken dan heb ik geen werk meer. Dus de zorgen komen ook weer wat dichterbij....
    Nou dames, fijne dag vandaag, hopelijk komt het zonnetje zo nog door....

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @LieveKylian: je hebt pb voor een camping.

Vandaag naar de verjaardag van mijn oma. En ondanks dat ik gisteren echt vele heb gedaan was ik al voor mijn wekker wakker en heb ik echt weer eens het gevoel goed uitgeslapen te zijn.

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,
    Zo dat doet een mens goed. Zoon sliep zowaar bijna twee uur uit, hi hi (ruim kwart over acht in plaats van bijna half zeven)
    Gaan straks lekker met vrienden naar de Dierentuin. Dan morgen maar alleen de stad in, shoppen voor de vakantie. (netzo handig, kreeg zowaar groen licht, beslis jij maar)

Nuage. Ik kan me dat van zoon ook nog wel herinneren, dat ik einde van eerste trimester lichamelijk misschien wel het zwaarst vond.
    Toen een strandwandeling gedaan met 11 weken, dag erna verschrikkelijk bekkenpijn. Dus bang voor het ergste. Maar daarna alles met mate gedaan en nooit weer last gehad.
    Net of mijn lichaam juist de eerste trimester flink aan de weekmakers moest wennen.
    Een mensenlichaam is ook niet gemaakt om stil te staan. Ook ik merk nu dat ik snel steun zoek, ergens tegenaan ga staan. Anders houd ik het ook echt niet vol.
    Laat die andere maar denken. (hoe moelijk dat ook is) Wij voelen ons lichaam het beste aan...

Fijne zondag, liefs Lieve

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ dommel leuk hé die gehandicaptenzorg! Mij wisten ze al te vertellen dat ik zwanger was voordat ik t zelf wist!!

Ik heb besloten weer meer te gaan bewegen. Omdat ik zo moe was heb ik echt alles met de auto gedaan! Dus nu komt mijn fiets weer uit de schuur en voor kleine boodschappen moet ik gewoon gaan lopen is maar 500 meter haha!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @MarciaC: :D:D:D ja zon droge doos ben ik wel hoor.. hihi :)

@Soepkip: Adem in, adem uit.. het komt heus helemaal goed meid! jij bent best een zenuwpees of niet soms?! :D

@Kort lontje: valt hier wel mee geloof ik, kan sommige dingen nooit hebben van vriendlief dus nu gewoon nog steeds niet ;)

@Eten: DRAMA! kan alleen eten waar ik zin in heb.. maar heb nergens zin in! ik kan gewoon niks verzinnen dat me lekker lijkt en waar ik dan ook trek in krijg ipv misselijk van wordt..
    Ben sowieso al een kilo onder mn startgewicht maar heb een buik! niet normaal.. hier draag ik al een tijdje alleen maar zwangerschapsbroeken en voor mijn gevoel kan je er al echt niet omheen..
    Volgens mn moeder ziet t er nog zo uit dat mensen ook kunnen denken dat t nog van de vorige is.. hahah

@LK: gosh.. thanks. :)
    En een drukke tijd voor de boeg dus.. maarja, gaan de weken ook lekker snel voorbij ;)

@Dommel: Aaaaaah nu wil ik ook zon ding hebben! hihi

@buikje: ik vroeg trouwens aan mn nichtje "dik ben ik al he" en ze zei met grote spankelogen meteen ja! hahahaha :D die vindt het zooo leuk. was ook zo trots op mn buik toen ik de vorige keer zwanger was en ze wilde constant bij me op schoot enzo ;)
    Ze wordt 1 dag voor zoonlief 8. ik ben na haar geboorte twee weken bij haar moeder gaan slapen (mn oom werkt twee weken op twee weken af) om te helpen en een soort verlengde kraamhulp ;) tis echt mn meissie! :)

@Nuage: oooh ja maar mensen snappen soms niet dat juist dat eerste trimester vaak t zwaarst is! en ik snap t helemaal hoor.. gisteravond lekker op een houten bankje gezeten bij de buurtjes hier en ik had zon last van mn billen en onderrug/bekken!

@bloedprikken: goed dat jullie t zeggen ik vergeet dat zo snel weer he.. en dat vind ik dus echt niets voorstellen.. snap ook eigenlijk niet wat andere er eng of erg aan kunnen vinden ;) denk dat ik er gewoon aan gewend ben ofzo..

Zo nu heb ik zon beetje op iedereen gereageerd weer dacht ik :) ga ik nu s verzinnen wat ik moet eten (uhm niks?!) en dan vriendlief maar s aanporren dat ik naar de kermis wil..
    Ben echt een kermismonster en t lijkt me zo leuk met mn zoontje.. mag ie voor t eerst touwtje-trekken! hahah
    En dan zo nog ff slingers enzo bestellen voor zn verjaardag. Iedereen fijne dag nog he!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Zenuwpees ben ik niet. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat er een wonder in mijn buik groeit! Het echte genieten begint bij mij dan ook pas vanaf week 12 en misschien al een beetje na mijn echo van dinsdag. Toch een soort zelfbescherming.. Mijn buik hou ik dan ook veilig onder wat wijdere kleding en zodra ik thuis kom meteen een joggingbroek aan ;)

7. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Heb net ook de angelsound besteld. Ben heel benieuwd!

@opgeblazen buik, geen last meer van. Had het eerst heel erg, maar op een of andere manier weer relaxed nu.

Hier is eten ook een drama. Helpt ook niet om meer energie te krijgen. Vind het echt heel onhandig. Gisteren nog woorden gehad met manlief. Hij was niet zo blij met me. Komt gewoon erg weinig uit mijn handen. Maar meer krijg ik niet voor elkaar. De afgelopen 48 uur 22 uur geslapen ofzo....

Cola helpt hier trouwens wel wat tegen dat rottige misselijke gevoel waardoor ik minder eet. Eet wel veel fruit en salade. Omdat dat vochtig eten is krijg ik het makkelijker weg.

Verder gelukkig nog geen bekken/ rug problemen. Dat zou echt super onhandig zijn met peuter hier.

Nu even wat leuks doen met de kleine! Tot later! :D

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Lekker na je echo gaan genieten hoor!

Na mijn paniekaanval van de week ben ik nu een stuk rustiger en voel ik me veel meer zwanger :)

Vanmorgen toen ik op me rug lag en moest niezen weer enorme bandenpijn en daar wordt ik zo blij van, echt waar hihi

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Die eerste weken zijn toch echt zenuwslopend he...laten we allemaal snel met z'n allen het tweede trimester ingaan :D voor we het weten is het zover!

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat is ook weer waar, de tijd gaat inderdaad snel! :D

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Avil: wat leuk dat je de angelsound gekocht hebt, ik denk dat ik hem dinsdag binnen krijg.. Ben heel benieuwd!

12. AnneThamar

speciaal voor jou soepkip ;) mijn echo nog van afgelopen maandag

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    He wat leuk! Thanx!!:p

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier vandaag heerlijk genoten van het mooie weer. Morgen meer ben op de ipad aan het typen

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi leuk annethamar!!

16. AnneThamar

Haha dank je mw.
    Ik las een stukje terug en elke keer vroeg soepkip naar foto's.
    Toevallig hebben we sinds gisteren een nieuwe printer, die natuurlijk ook kan scannen en kopieren. Dus gelijk even uitgeprobeerd. :D

Lijkt me zo leuk om m aan iedereen te kunnen laten zien!
    Enne waar hadden jullie ook al weer de angelsound besteld?

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ga er 1 huren bij bellytalk, dan weet ik zeker dat ik een goede heb, ik heb een keer die angelsound gehad van kijkshop en werd er helemaal paranoia van omdat ik niks hoorde steeds....

18. AnneThamar

haha mamadeluxe dat schiet dan niet op nee, zit je jezelf alleen maar in de stress te helpen.
    bedankt voor het antwoord.

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nee echt, was bij mijn dochtertje, 15 weken zwanger, 7e kind, hoode niks! Bij de anderen had ik een van een ander merk, klein plat ovaal achtig ding daar hoorde ik het hartje al met 9 weken mee. Helaas gaf dat ding geen geluid meer na veelvuldig gebruik haha

20. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

GVD GVD GVD!!! Net weer wat roze verlies gehad :( De gyn heeft wel gezegd dat het kan gebeuren en dat het geen kwaad kan maar toch.... Vrijdag krijg in weer een echo en dat duurt nu nog zooooo lang! Baal echt als een stekker om het roze verlies en omdat ik me nu weer zo druk zit te maken. Sorry dat ik weer inneens zon ego bericht plaats.

Deel Deze Pagina