1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nee, de kinderen weten het nog niet, ik denk dat ik er toch nog even mee wacht. De oudste kids staan er niet om te springen bovendien weet dan de hele buurt het en ik kan ze niet het zwijgen opleggen het zijn kinderen. Voor de kleintjes duurt het nog zoooo lang anders...voor hun is het toch og heel onwerkelijk nog.

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    gave foto mamadeluxe!! :D Je ziet echt al een beetje armpjes of zie ik dat verkeerd?!

En idd voor kleintjes duurt t wachten erg lang.. weet nog wel dat we t de vorige keer aan mn nichtje vertelde.. eerst vond ze t meteen leuk en wilde op schoot.. en toen we daarna uitlegde dat t pas rond haar verjaardag zou komen was de reactie letterlijk "maar dat duurt nog vet lang!" hahaha

En jammer dat je oudste er niet om staan te springen.. vinden ze een baby in huis niet leuk of hebben ze zoiets van genoeg is genoeg mam ;) ?

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    leuk!!! Hoeveel cm?

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja dat klopt je ziet al armojes en zelfs een beentje in de verte.

Ze vinden dat er al genoeg zijn hahaha :D De oudste 2 dan maar ze zijn nu dol op de baby's als ze er eenmaal zijn ;)

@mw, 16,1 mm zover ze goed kunnen meten met deze termijn

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha leuk dat ze het al weten!

Wat klein hé snap dat de echo ingezoomt is maar toch denk je dat t al groter is :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jaaaa, ongelofelijk toch elke keer weer hoor! Dat mijn dochter die een kop boven me uitsteekt ook ooit zo inimini was hihihi :D

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#1607 Foxymama, 4 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2011
    Leuke echo mamadeluxe

Zoonlief vind het ook allemaal erg lang duren, maar hij heeft wel zelf al het allereerste kadotje voor de beeb gekocht. Is ie zo trots op.

Angelsound: weet nog niet of ik zo'n ding ga aanschaffen

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mamadeluxe, wauw mooie echo! pfff kan ook niet wachten tot donderdag hoor, dan mag ik ook weer jippie!

hier druk weekend gehad, vrijdag trouwen van vrienden, zaterdag met de kids weg, zondag mn stiefvader verhuizen(moeder en stiefvader zijn net gescheiden) en vandaag heb ik helaas een crematie van een soort van oom van me..

hebben jullie t ook elke keer zo druk? lijkt geen eind aan te komen joh, morgen ook weer nar t ziekenhuis ivm aaron, in de middag met school dingen regelen, donderdag dus de echo en manueel therapeut voor aaron. woensdag als t goed is niks en vrijdag als t goed is ook eindelijk een beetje rust, voor zover t kan want manlief moet vrijdag overwerken en t hele weekend werken.

9. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Wow mama de luxe, gefeliciteerd met dit prachtige beweeglijke beeld! Ook al ga je er van uit dat t goed zit, altijd wel fijn om weer een bevestiging te krijgen. Lijkt me mooi als je op 21 feb gaat bevallen, dan gewoon de hele maand feb elke week een feestje!!

@babylove, oh wat is dat toch weer arelaxt, ook al hoeft dit totaal niks te zeggen. Snap wel dat het irritant is om hier tot de echo weer mee rond te blijven lopen. Maar misschien is t ook al wel gestopt, en maak je je zorgen om niks?? Laten we daar lekker van uit gaan.

@ Angelsound, klinkt verleidelijk, maar ik ben bang dat ik helemaal in de stress schiets als ik niks hoor. Denk dat ik t toch maar bij de bezoekjes aan de velroskundige houd. En bij de praktijk van de verloskunidgen heb je een hartjesspreekuur, een keer per week kan je dan naar het hartje komen luisteren, ik denk dat ik daar maar voor ga.

@all: nog meer echo's vandaag??

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @anne, hahaha idd! dan precies een week ertussen steeds!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat goed dat ze dat hebben Anne!!

Begin september heb ik familie weekend (altijd super leuk!) wil dan wel de angelsound van een vriendin lenen zodat ik dan iedereen kan laten luisteren hihi

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Dat je kunt wachten zonder te bellen... ik zo liever tien keer voor niets bellen om mezelf een beetje zekerheid te geven:)

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamadeluxe: Gefeliciteerd met je mooie echo! Wat kun je de baby al goed zien!!!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dames ik ga even een wasje draaien en wat opruimen en dan ga ik heerlijk lekker in mijn eentje even uitwaaien aan het strand!

Fijne dag!

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Soepkip: de ipad typt niet echt lekker. Gaat mij ook veel te langzaam aangezien ik ook blind te type. Maar bij gebrek aan beter..... Die ipad is natuurlijk wel een stuk compacter dan een laptop

@Mamadeluxe: mooie echo.

@Druk: hier idd ook zo druk. Gelukkig is nu de vakantieperiode aangebroken en de komende weekend nog niks op de planner.
    Heb het idee dat mijn energie weer een beetje terugkomt dus de komende weken aan de gang om de logeerkamer om te toveren tot babykamer. Eerst alle grote klussen oppakken. Kleine klussen kunnen later ook nog. En ook in de tuin moet er nog wat geverfd worden.

@Mv21: ben helemaal jaloers op je. Zit hier op mijn werk en het is uitgestorven. (bibliotheek in hogeschool)

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    mamadeluxe: mooie echo meid!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mamadeluxe: wat een mooie echo zeg! Kan me voorstellen dat je oudere kinderen er zo over denken maar dat ze uiteindelijk toch wel smelten van zo'n baby'tje!

Mw: ik ben ook jaloers! Heerlijk, uitwaaien op het strand. Geniet ervan.

Ik ga als het goed is eindelijk donderdag voor mijn eerste echo. We hadden vandaag het ziekenhuis gebeld (je komt gelijk bij een verloskundige of gynaecoloog in het ziekenhuis, want er zijn geen vk-praktijken hier) maar je blijkt dus geen afspraak te kunnen maken. Je moet gewoon maar komen en zien wanneer je dan aan de beurt bent. Raar geregeld weer hier! Maar we gaan gewoon vroeg en kijken of het wat is en anders alsnog naar een ander ziekenhuis. Het is hier wel veel meer gedoe dan in NL! Ik ben ook benieuwd hoeveel tijd zo'n vrouw dan voor je heeft als de hele wachtkamer vol ongeduldige mensen zit!

Maar eerst verhuizen, dus ook heel druk hier! Morgen komt het huis leeg dus dan een beetje schoonmaken en woensdag echt over. Pff, zal blij zijn als we er eenmaal inzitten!

Sorry dat ik niet persoonlijk reageer op iedereen nu, maar alles vreet even energie op het moment. Werken, verhuizen, zwanger zijn...

Tot later, fijne dag allemaal!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mamadeluxe wat een prachtige echo zeg! Je ziet idd heel duidelijk al armpjes enzo! In vergelijking met mijn pluisje is dit wel iets heel anders, veel meer een kindje al!

Ik had idd het Viva forum gelezen :D Had op Google gezocht op "vanaf wanneer buikband" en toen kwam ik daar terecht. Niet normaal wat ze daar allemaal zeggen hoor... Maar jullie hebben helemaal gelijk, als ik zo'n ding om wil dan doe ik dat lekker!

Verder ben ik het even kwijt. Moet de bank zo bellen want kreeg zaterdag een hele vervelende brief en lig sindsdien te piekeren. Misschien heb ik daarom wel zoveel schoongemaakt gisteren hahaha Maar de zenuwen gieren nu door mijn lijf om te bellen en totdat ik dat heb gedaan kan ik me toch moeilijk concentreren ben ik bang.

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Mammadeluxe gefeliciteerd met je mooie echo.

JeetjeB idd raar geregeld zeg. Je moet al wachten en nu weer wachten wanneer je aan de beurt bent.

Buikbanden vind ik wel leuk hoor. heb ze alleen niet gedragen omdat ik een shirt had waar ik enorm verslaafd aan was.
    Misschien dit keer wel.......

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    moooiiii!!!!

Deel Deze Pagina