Super soepkip! Dan toch eindelijk de bevestiging dat je echt zwanger bent haha!! Ben benieuwd na je echo! Ook wij gaan niet voor een combitest.. Alles wat ons gegeven wordt zijn wij dankbaar voor! Lijkt mij een enorm moeilijke keuze om het weg te laten halen of juist niet! Wij geloven dat God ons leven regelt, dus ook ons kindje.. Maar ieder zijn eigen ding hoor!! Kan me wel voorstellen dat anderen het wel willen!! Liefs!
@madje, ik maak ook kleding voor de meiden voornamelijk, gewoon uit de knippe, bizzkidz enzo Zieke zoon hier (4jaar) ik haalde hem uitschool zat hij zielig met hoofdpijn in een hoekje thuis flink overgegeven. Zo zielig...
Ook mee eens hoor! Alleen als blijkt dat het kindje niet levensvatbaar is moet je wel. Maar dat is dan een andere situatie eigenlijk.
een vertegenwoordiger bij mij op het werk die zijn vrouw was zwanger van een kindje zonder hersens.. Ze heeft het de complete zwangerschap gedragen.. Echt diep respect hoor!! Echt! Blijft moeilijk zo'n keuze.. Maar we gaan er van uit dat bij iedereen alles gewoon goed gaat meiden!! Liefs
Jeejtje dat lijkt me ook wat. Ik weet niet of ik dat zou kunnen/ willen. Als ik zou weten dat mijn kindje zou overlijden..... Maar inderdaad vooralsnog gaan we gewoon ervan uit dat het allemaal goed komt! Ik vroeg me af, wat zijn jullie leeftijden eigenlijk? Als je het niet wil zeggen verzin je maar wat haha. Ik ben 25, was net op mijn 24 nog zwanger haha, en mijn man is 27 die was net nog 26.
mamadeluxe meen je wat leuk joh. en lekker goedkoop als je soms ziet voor hoe weinig je leuke stofjes heb. respect ik wou dat ik het kon zit bij de carnaval was wel handig geweest nu moet ik altijd wat kopen haha. was jij ook degene die zelf de buikbanden deed maken ???? wat zielig voor je zoontje hopen dat hij snel beter word. anne thamar. ik zelf ben 28 word in aug 29 en mijn man is 34 geworden in juni. maar ja wij waren dan ook wel twee jaar bezig he. dus had eigenlijk eerder gewild kwa leeftijd. maar nu superblij dat het zoiezo gelukt is had er een hard hoofd in namelijk
Ik vond je al zo jong overkomen! maar als ik dan hoor dat je oudste 14 is ga je er al snel vanuit dat je ouder bent.. Erg jonge mama dus! leuk hoor! Hier 22 en vriendlief is 26, ben op mn 19e gestopt met de pil voor t eerst!
@pam, ik moet me regelmatig nog legitimeren hahaha ik zie er dus ook nog heel jong uit voor mijn leeftijd, ik denk dat de meeste mensen ook eerst denken dat Iris (mijn oudste) mijn zusje is.
Ben een paar dagen afwezig geweest ivm weekendje Zeeland, druk op werk en moeheid en heb me toch een hoop pagina's bij te lezen! Heb helaas niet alles onthouden, sorry! @Mamadeluxe: mooie echo! Fijn dat alles goed was! Wel vervelend dat je zoontje ziek is. @Mausyi: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel plezier met meekletsen! @Lieve: Hoe is het nu met je kleine man? @Yelice: Fijn dat met je beebje alles goed was! Hopelijk is de infectie nu ook snel weg! @Soepkip: Fijn dat je een mooie echo had! En al bijna 11 weken, dat schiet lekker op! Geniet ervan! Hier een minder dag vandaag. Ben zo moe, duik zo al m'n bed in... Vanmorgen erg misselijk geweest, stond gewoon te kokhalzen bij het tandenpoetsen. Dit misschien maar niet meer doen 's ochtends, haha! Vrijdag lekker dagje vrij genomen, gaan we weer een weekendje naar Zeeland (ouders staan daar op de camping). Echt heerlijk relaxen daar! Wij doen ook geen combinatietest. Ben 29 jaar en dus nog geen risico, maar het blijft ook maar een kansberekening, zekerheid geeft het toch niet. Daarom deze keuze gemaakt. Laten wel een 20 weken echo maken, want als dan blijkt dathet helemaal mis is, willen we dat wel weten. Wij willen niet weten wat het geslacht van ons kindje wordt. Zijn een van de weinigen in onze omgeving, maar vinden het een leuke verrassing als het straks geboren is. Man is er overigens van overtuigd dat het een meisje gaat worden! Zou leuk zijn, zus heeft al een jongen en de 2e is op komst. Maar alles is welkom, het maakt me niets uit! Gezondheid is veeeel belangrijker! Verder weinig te melden. Iedereen een fijne avond!
Mijn echo.. het zijn er 2 in 1 foto maar anders moet ik gaan knippen en plakken en heb daar geen zin in Over 2 weken alweer de volgende echo
Mijn mannetje is zo ziek koorts en veel spugen...en hij heeft honger en dorst.... Ik laat lekker al het schoonmaakwerk liggen en lig met miniman op de bank onder een deken.
Thanx @ all.. Nog wat details. De echo is inwendig gedaan. Eerst uitwendig, ze kon het vruchtje al meteen goed zien en ook het kloppende hartje maar voor de termijn bepaling wilde ze toch een inwendige echo maken. Het vruchtje is 36.9mm. Al met al weer een bijzondere ervaring, ik kijk vaak naar de foto's en kan haast niet geloven dat dit in mijn buik zit Hier nog steeds weinig klachten, laatste dagen weer veel last van obstipatie en kort lontje.