hier zijn de andere 2... (krijg ze niet gedraaid) foto's..http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=165270&stc=1&d=1310035004.
Ahh mooie echo dommel!! Soepkip bijzonder hoor hartje ik ben net terug van mijn paar daagjes veluwe. Van je vriendinnen moet je het hebben. Echt afleiding gehad en me totaal niet druk gemaakt over dr aankomende echo! Enige wat me nu overkomt is dat t zo onwerkelijk is...hebben jullie dat ook? Kan me niet voorstellen dat ik straks met een dikke buik loop! Heel vreemd want vind t niet onwerkelijk om straks een baby te hebben t is meer die zwangerschap die onwerkelijk is.. Herkenbaar?
@Mw21: erg herkenbaar. Mezelf met een kindje zie ik helemaal zitten. Maar ik zwanger klinkt onwerkelijk. Geen idee waarom.
Dommel: Wat een prachtige plaatjes! Gefeliciteerd!! Avil: Fijn dat je (bijna) geen klachtjes meer hebt, hier ook weinig. (vind het inmiddels niet erg meer maar werd er eerst onzeker van Anne: Dat zijn vervelende dingen.. straks als 'ie thuis komt maar meteen uit praten.. Misschien is het zwangeschapsboek voor mannen een leuke kado tip voor hem! mw: Lekker hoor zo een paar dagen er tussen uit! Leuke vriendinnen heb je! Ik begin me steeds beter voor te kunnen stellen dat ik straks een dikke buik heb, hij zwelt al een klein beetje op. Ik kan me juist minder goed voorstellen om straks achter een kinderwagen te lopen.. Trischka: Gefeliciteerd met je goede echo en fijn dat je naar het hartje hebt kunnen luisteren.. was je vriend mee? Over kinderwagens gesproken? Hebben jullie al een keuze gemaakt? Ik ga sowieso voor een nieuwe en krijg hem van mijn ouders De gemiddelde prijs ligt tot ongeveer 1000 euro toch? Ben benieuwd naar jullie keuze..
soepkip: nee hij was niet mee, moet een beetje uitkijken met vrij nemen omdat ie in aug een week vrij heeft en in de afgelopen tijd al wat dagen voor aaron had opgenomen toen t slechter ging met m.. dacht dat manlief al aardig gewend was aan t idee maar toen ik net vertelde dat alles goed was gegaan in t ziekenhuis kreeg ik bijna geen reactie ... misschien dat ie dacht dat ik dr voor jes of aaron was, of dat ie erg druk was maar ga m vanaaf wel zeggen dat ie niet superenthousiast hoeft te zijn maar me wel moet gaan beginnen te steunen.. kinderwagen, pfff ben wel al aan t orienteren, gaan voor een tweedehands duowagen. geen idee nog welke hahaha .
Hey Trishka, Gefelici met je mooie echo, cool hoor! En wat een domper dat manlief t dan ook weer zo superenthousiast van de daken schreeuwt, not.... T belangrijkste is dat alles ok is, als hij zo je buik ziet groeien, gaat het voor hem misschien ook een beetje leven. @ Soepkip, haha ja dat is wel een goeie, Zij het niet dat hij al zo'n boek heeft en mij dat soort boeken kado doet. Maar zelf met een keurig boogje er om heen loopt. Hij verklaarde me laatst voor gek toen ik eens tegen m zei dat hij tegen mn buik moest gaan praten en liedjes zingen, hij dacht volgens mij dat t naar mn hoofd gestegen was of zo. Dus maar even ' zijn' boek er bij gepakt, en letterlijk geciteerd wat in t boek stond. En sindsdien doet ie goed zn best (de schat). T zingen laat ie achterwege, want volgens hem komt de kleine dan nooit meer naar buiten als ie zn vader hoort galmen ...... Kinderwagens, ik ben ook wel benieuwd wie er goeie tips, aanraders en vooral ook afraders heeft..
Kinderwagens: heb ik al. Overgenomen via een kennis. Geen idee welk merk maar hij voldeed aan onze eigen. (3 wielen, niet te besmettelijke kleur, stevig en compleet)
Zo wat hebben jullie veel gekletst!!! Prachtige echo gezien zeg, hoop dat ik er ook zo eentje mag hebben over 1,5 week! Mannen die stom doen.. hier ook eentje. Komt door stoppen met roken in dit geval. Maar hij is gelukkig wél heel erg blij met de zwangerschap en kijkt ook aandachtig mee naar Babyboom enzo. Heb net het boekje van Kluun voor hem gekocht: "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!". Zal hij vast leuk vinden! Heb voor mezelf Claudia de Breij en Daphne Deckers gekocht, heb ik wat te doen. Qua kinderwagen ben ik erg enthousiast over de Mutsy. Maar we hebben nog niet gekocht. Ik zoek iig naar een kinderwagen met goede wielen eronder zodat we ook lekker het park inkunnen met de honden. En als je wilt joggen dan zijn 3 wielen een grote afrader Jullie ook Babyboom gezien gisteravond? Vond het erg confronterend en maak me nu best wel weer zorgen. Bij Marianne ging het met 10 weken mis en ook zij had met 8 weken een kloppend hartje op de echo.... bah wat is het ook oneerlijk soms.
@kinderwagen: wij krijgen een 2e hands van mijn schoonouders, overgenomen van kennissen van hen. Wel gebruikt, is op sommige plekken ook wel te zien. Is van quincy ofzo? Maar ja we hebben het niet zo breed, dus het meeste zal 2e hands worden.... Ze kunnen idd vrij prijzig zijn ja nieuwe. Meeste die ik heb gezien zijn 1200. Ik maak me gelukkig totaal geen zorgen. Zolang ik geen pijn of bloed heb zit het wel goed denk ik dan. Ook over het geheel heb ik gewoon een goed gevoel. Hopelijk blijft dat zo! Zo te lezen heb ik geluk met mijn mannetje. Hij kan soms wat apart reageren maar ja, hij vind het allemaal ook heel spannend! Verder is hij net zo lief als altijd en doet de boodschappen, de was en maakt schoon. (ik ben door mijn rug gegaan, morgen naar de ha dus lig zo ongeveer de hele dag plat.... fijn hoor...not)
mocht er iemand nog tips hebben voor duo-kinderwagens hoor ik het ook graag. Ik denk aan een waar de kindjes achter elkaar zitten, omdat ik naast elkaar zo lomp en breed eruit vind zien. (hoe kom je langs de kassa bij sommige supermarkten?! is met mijn gewone kinderwagen soms al heel krap..) Nadeel is wel dat met kindjes achter elkaar je in het begin dus geen zicht hebt op je baby, toch? Dat vind ik dus ook niet erg leuk. Gewone kinderwagen hebben wij een maxi cosi mura 3 (driewieler). Ben er zooooow blij mee, was ook zo ongeveer onze enige diepte-investering voor onze eerste dochter, de rest hadden we veel tweedehands. Maar ben zo blij met de kinderwagen omdat ie zowiezo luchtbanden heeft, dus je loopt nooit zo te 'rammelen' zoals je met andere wagens soms ziet. Ook door de sneeuw en zelf zandpaden gaat allemaal prima. BIj wagens met hele kleine wieltjes soms probleem, hoor ik van anderen. Verder loopt ie echt als vanzelf. Heb ook een simpele buggy, maar voel ik gelijk in mijn rug als ik daar een dag achter heb gelopen... loopt veel zwaarder.
@ann, ik heb wel 2 naast elkaar, 2 achter elkaar is erg lomp en zwaar te besturen, ik zit inmiddels aan mijn 3e urban jungle duo, ik wilde graag een oranje, en mijn oude hadgeen zwenkwielen, maar ik zweer erbij. Alle supermarkten hebben een rolstoel (zijn ze verplicht) kassa, daar ga ik doorheen, en verder geen problemen in winkels rij ook zo mijn voordeur in (standaard breedte). Ook vind ik het fijn dat het lichtgewicht is, van heel degelijk materiaal (mijn kids zaten er tot 4 jaar in gemiddeld) en een ruime boodschappemand.
mamadeluxe, thnaks voor de tip ivm de kinderwagen, was al benieuwd hoe dat ging met die duowagens naast elkaar . hier ene kleine man die niet wilt slapen, zo nog maar een voeding geven, misschien dat ie dan gaat slapen...
Dikke buik: Kan het me wel voorstellen. Al een keer gedaan allemaal. Zal vast wel een heleboel zijn vergeten, dus ben benieuwd hoe het allemaal weer gaat voelen. Kan niet wachten tot ik weer een kleine kan voelen kriebelen in me buik. Heb daar echt van genoten vorige keer! Kinderwagen: Ik zit te denken aan een Bugaboo, Musty of een Maxicosi mura (2e hands) Zolang dat ding makkelijk kan inklappen, niet te zwaar is, goede wielen heeft en een grote mand onderin heeft ben ik blij Ga na de echo, als deze goed is, even naar een babyzaak en testen hoe die dingen rijden. @ Trishka: gefeliciteerd!
Effies snel tussendoor.... Wij hebben een Maxicosi mura met 4 wielen, gebruiken hem nu niet zoveel meer hebben ook een quinny zapp (buggy) Super klein op te vouwen dus makkelijker met boodschapjes doen. Maar goed Mura bevalt wel heel goed hoor! Hij is met vier wielen iets kleiner op te vouwen als met drie. En iets stabieler vind ik zelf. Ik vind drie wieltjes wel weer sportiever staan. Heb vaak over de Mutsy gehoord dat de kinderwagenbak heel klein is en dat je kindje dan al vrij snel (te snel??) in de buggystoel moet.... Vandaar toen de maxi cosi genomen.
Lastige keuze hoor, heb er een aantal in bij de babydump zien staan maar er was er niet echt een waarvan ik dacht; dat is 'm! Ze zijn allemaal zo plastic?! Gelukkig hebben we nog even de tijd..