Ik heb ook donderdag mijn eerste echo! (ook bij 6 weken en 1 dag) En voor mij zit er nog een ander spannend aspect aan want ik ga vrijdag trouwen... Ik moet er niet aan denken dat ze me donderdag vertellen dat het niet in orde is en dat ik dan vrijdag "de mooiste dag van mijn leven" moet gaan beleven. Ik heb geprobeerd de hele boel een paar dagen naar voren te verschuiven maar dat doen ze gewoon echt niet omdat ze dan nog niks zien. Zucht, wat een spanning!
Ha meiden, Terug van het weekendje Center parcs heb ik wel bijgelezen, maar op alles reageren wordt even een beetje veel. Nieuwe meiden, gefeliciteerd en gezellig dat jullie komen meeschrijven! Anne, gelukkig is het bloeden gestopt!! Verder heb ik een erg leuk weekend gehad. De hele familie weet nu van ons leuke nieuws, want ik was erg misselijk ... Wel leuk om te vertellen hoor! Starkjes gaat dochterlief lekker in bad en naar bed en wij gaan ook niet al te laat. Ben moe na dit weekend zwemmen, lopen, kinderboerderij en kletsen
Ik ben erg nieuwschierig! Heb mijin echo met 6w en 3d op 15 juni. Maar om dan t hartje te kunnen horen moet je wel inwendige echo toch? Niet dat mij dat wat uitmaakt ben nie zo moeilijk maar hoop dat ze de apperatuur hebben! Mijn laatste ongi was 10 april dus me vk zegt de hele tijd dat ik dan al 8,5 w ben maar denk t echt niet want had pas vet laat positieve test!
Hier weer terug bij af! Diarree is weer aanwezig met hevige krampen (darmen) Spannend dat er al de 1e echo's aankomen. Ik mag vanaf week 6 de vk bellen..... krijg een gesprek in week 8 en week 9 of 10 een echo. Ik moet nog even wachten namelijk.Vind het wel spannend weer.
@nieuwe dames: welkom! Wordt al een aardig groot clubje hier! @Anne: Fijn dat je nu geen bloedverlies meer hebt! Hopelijk blijft het zo en is er niets aan de hand! Duim voor je! @Hanna: Fijn dat het weekend leuk is geweest! Kan me voorstellen dat het lastig is om het nieuws voor je te houden als je met de familie bent! Leuke reacties gehad? @mw21: Fijn dat je zo snel al een echo krijgt! Zal waarschijnlijk wel een inwendige echo zijn, want uitwendig kunnen ze nog niet zo veel zien. Wie weet word je wel verder gezet! @Inkerbell: vervelend dat je diarree nog niet over is! Hopelijk ben je snel weer beter! @all: hier druk weekend gehad, ben echt kapot! Merk dat energie een stuk minder is. Vandaag familiedag gehad, was de hele dag misselijk. Wel moeilijk om m'n mond te houden, maar is gelukt! Hier ook regelmatig opgezette buik, draag daarom vooral wijde jurkjes. Alleen zitten de normale leggings niet meer zo lekker... Morgen jarig en donderdag op vakantie, heerlijk! Als we terugkomen al bijna echo! Zie er aan de ene kant beetje tegenop, omdat we de vorige keer ook pas bij de echo te horen kregen dat ik een miskraam had gehad. Heb nooit bloedverlies gehad, dus dat was voor mij geen teken. Maar heb er ook zin in, omdat ik nu een goed gevoel heb bij dit kindje! Hoop het zo!
Wordt tijd dat ik ook weer eens iets schrijf hier. Ik ben er tot nu toe maar weinig geweest omdat ik ook meeschrijf/schreef bij het wachtbankje van Juni, maar daar wordt zo veel geschreven dat ik het echt niet kan bijhouden. Dus denk dat ik hier maar wat meer aansluit. Blijf natuurlijk wel meelezen bij de wachtbank van juni. Vandaag voor het eerst wat kwaaltjes gemerkt. Moe, vreselijk moe. Ik lig er ook vroeg in zometeen. Gelukkig kan ik morgen uitslapen. Ik lees van meiden die moeite hebben hun mond te houden. daar begin ik nog niet eens aan, om te proberen mn mond te houden. We hebben besloten het niet geheim te houden en het gewoon te vertellen. Verde hebben we besloten dat we niet willen weten wat het wordt. we hebben al een dochter en een zoon, dus we krijgen er van eentje een tweede. Ik las ook dat iemand vrijdag gaat trouwen?? WHHHAAAA, leuk hoor, feli, hoop dat het inderdaad de mooiste dag van je leven wordt, met goed nieuws de dag ervoor. Ik duim voor je en ik duim voor mooi weer. Zit nu naar "komt n vrouw bij de dokter" te kijken. Merk dat mn hormoonspiegel behoorlijk hoog is. Zit met tranen in mn ogen. Is echt niets voor mij! Die vervelende hormonsters
hai meiden! OOk ik mag me hier aanmelden, Dannie gaf de tip dat er al een forum was voor februari 2012 mama's haha! Had er zelf al 1 aangemaakt.. Maar hier is het drukker! Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Zoals het nu lijkt ben ik 4 februari uitgerekend! Alle zwangeren, GEFELICITEERD! Liefs
Dannie! Lijkt me ook wel wat meteen vertellen Denkje dat t verschil maakt of je de eerste of de derde is? Bij ons weet namelijk niemand dat we bezig zijn dus wil echt ff echo afwachten voordat t hele dorp t weet ( zo gaat dat bij ons) maar wacht niet tot 12 hoor! Denk 8
Misschien is het een kwaal. kan er weinig over vinden en ben er ook niet blij mee. 1 tip geen water drinken maar iets gezoet of bouillon
Goedenavond, zojuist terug thuis gekomen. Alles even in de gang geparkeerd, ruimen we morgen en dinsdag wel op... Duik zo mijn bedje in, vanochtend door de regen, donder en bliksem gewekt... Zoon sliep er zowaar gewoon doorheen, hi hi Klachten zijn hier extreem minder geweest de laatste dagen. Maar ja heb ook extreem minder gedaan en druk geweest, althans dat is maar wat ik mij wijs maak... Wel weer wat meer mensen het verteld, iedereen reageert zo leuk. Besloten dat we het alle vrienden persoonlijk vertellen, maar gaan geen afspraken maken om iedereen te zien, kan dus dan sommigen het laat horen, dat is dan niet anders... Houdt het even bij dit ego berichtje, reageer morgen op iedereen! Fijne avond, groeten Lieve
Whaaaa ik kan niet slapen! Dus nu maar ff hier checken! Leuk dat jullie al de omgeving aan het inlichten zijn, hebben jullie het nog op een speciale manier gedaan? Wat lekker dat een aantal al zo vroeg een echo krijgen... Ik ben aan het twijfelen of ik de vk eerder bel. (wilde ik na 5 1/2 week doen) Mijn voornemen om me minder druk te maken heeft nu al gefaald, dat is nl de reden dat ik niet kan slapen.... Sorry dat ik jullie met mn bezorgde hersenspinselen vermoei.... Maar goed, een eerdere echo zou ik zó fijn vinden.....ik heb echt een goed gevoel bij deze zwangerschap, al voor ik überhaupt in verwachting was...maar ik merk zó weinig van mijn zwangerschap.... Wanneer is het ongeveer mogelijk, een echo, dat je ook echt iets ziet? Nouw ga maar weer een poging wagen....
Hoi Avil, Vanaf 6 weken kunnen ze via een inwendige echo hartactie zien. Het risico is dan wel dat als je berekening er een paar dagen naast zit of wanneer je een late innesteling hebt gehad er misschien onterecht iets negatiefs uitkomt. Daarom doen dokters het liever niet zonder medische indicatie. Ik mag het alleen maar omdat ik 6 weken geleden een miskraam heb gehad en zie nu mijn banner... Ps. Hier ook weer om 5 uur wakker! Ik word gek van dat slechte slapen sinds ik zwanger ben...
Goedemorgen, Ik zie dat ik niet de enige ben die samen met de fluitende vogels opstaat?? Wat irritant he.... Uit pure ellende ben ik een uur vroeger naar werk gegaan zodat ik vanmiddag ook weer op tijd kan aftaaien. LK, ik ben echt jaloers dat je weinig voelt op t moment! Voel me zelf echt zo beroerd. heb al paar dagen migraine maar mag mijn gebruikelijke pillen niet nemen ivm zwangerschap. En paracetamollen helpen niet. Verder dus ontzettend misselijk. Mijn vreetbuien van twee weken geleden worden op deze manier wel gecompenseerd, ik krijg met moeite een beschuit naar binnen. En je zou me eens moeten zien zitten achter mn bureau, 7.30 uur met een coca cola , dat is een hele goede tegen misselijkheid. Wat leuk dat velen van jullie t al tegen best wat mensen gezegd hebben. Ik nog haast niet maar dat heeft ook te maken met de miskraam van twee maanden geleden. Hanna, center parks overleeft, met alle gillende kids om je heen? t zal wel druk geweest zijn. ik hoorde van mn moeder die last minute ergens naar toe wilde, maar er was geen hotel meer te krijgen voor afgelopen weekend. Betty, heb jij nou ook donderdag de echo? Ik zit m nu al te knijpen. Aan de andere kant als het mis is, weet ik t liever zo snel mogelijk. Hoop echt dat ik donderdag wat meer weet, want de week er na ben ik weg, of ik moet een echo laten maken op Ibiza?, en dan zal ik nog een week extra in spanning moeten zitten. Wat vreselijk onhandig trouwens dat je niet even terug kan scrollen als je een berichtje typt. Vind het leuk om op mensen te reageren, maar zodra ik aan het typen ben, ben ik alle namen al weer vergeten . Ik ga aan de slag, hoe eerder ik weer op de bank kan crashen! ps, weer/ nog steeds geen bloed, dus ik heb ergens wel goede hoop. of mijn lichaam moet me zo voor de gek houden met ook nog alle zwangerschapsverschijnselen...
Ik denk dat het voor je eigen gevoel misschien wel wat uitmaakt. Wij hebben bij de eerste wel onze ouders verteld, maar verder nog heel weinig mensen, na de eerste echo hebben we het "officieel" bekend gemaakt. Nu, bij de derde hebben we al meer mensen verteld dat we weer zwanger zijn. Opvallend is dat de meesten vragen of het gepland is. Tsja, bij eerste vroeg niemand daar naar. Voor de tweede, begonnen mensen al te vragen of er een tweede zou komen en nu vragen dus of het een ongelukje was kennelijk zit men met het standaard beeld in het hoofd van 2 kids. Zeker omdat we al een dochter een een zoon hebben.
naar he mensen met hun oordelen.. weet nu al dat wij dat ook gaan krijgen. Hier is t nog steeds een beetje onrustig, gister gesprek gehad met manlief, hij zegt dat ie op t moment zichzelf een beetje kwijt is. dat ie t na mn oudste eigenlijk al genoeg vond maar toen toch heeft ingestemd voor een volgende, waarop we aaron kregen(wara ie overigens heel veel van houd hoor) en nu komt er weer eentje bij, weer kan ik niet aan t werk gaan, dus financieel wordt wat moeilijker en t verhuizen ziet ie ook tegenop. heb m gezegd dat we financieel heel veel dingetjes niet hoeven doen die we nu wel doen, en t verhuizen zat toch al in de planning, alleen nog niet nu. ik heb ook tegen m gezegd dat als ik dacht dat ik er niet helemaal kapot aan zou gaan ik zijn gedachte nog zou kunnen overwegen, maar ik denk niet dat ik zoiets te boven zou komen... als t niet goed gaat met deze zwangerschap dan is dat buiten ons schuld om, dat andere(ik kan t niet eens schrijven) zou onze schuld zijn en dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven.. en hem al helemaal niet. Hij snapt dat, ik snap ook zijn moeilijke periode maar we weten niet zo goed hoe we hiermee om moeten gaan.. ik vind t zo verschrikkelijk om hem af en toe zo down te zien.... en ik weet dat ik voor nu geen steun van m hoef te verwachten, dat kan ie gewoon nog niet aan.. t is zo moeilijk meiden... vandaar dat ik ook ff wat minder schrijf, ik wil ook niet hier de sfeer naar beneden halen.. als t goed is van de week een afspraak samen bij de psych, hoe we nu verder moeten. dus hopelijk ergens volgende week weer wat meer online!
Lieve dames, Ik heb vanmorgen heel gezellig zwanger mijn reactie op Avil gepost, ik krijg krampen, ga naar het toilet en boem. Heel de pot vol bloed... Heb de afgelopen 2 uur verrekt van de pijn en zojuist heb ik een vruchtzakje uit de toiletpot gevist. (mocht iemand zich af vragen hoe dat er uitziet: als een soort verfrommeld nog niet uitgerold condoom) Miskraam nummer 2 in een tijdsbestek van 6 weken Deze is trouwens wel enorm snel gegaan. Vorige keer was ik 4 dagen aan het bloeden (zonder pijn) voordat ik uiteindelijk het vruchtje verloor. Nu heb ik amper tijd om gehad om te wennen aan het idee dat het weer mis is! Nou, ik meld me bij deze weer af voor dit clubje en ik hoop dat jullie allemaal een fantastische en gezonde zwangerschap mogen hebben! Enige kleine lichtpuntje is dat ik vrijdag aanstaande aan de champagne mag op mijn eigen bruiloft... (maar ik had liever dubbelfriss gedronken de hele avond...) Succes meisjes! Liefs BB
he bah meid! Het zit je niet mee Heel veel sterkte!! Meiden ik geloof dat ik enorm veel geluk heb, kan nog steeds heerlijk uitslapen en val als een blok in slaap! Misschien ook wel omdat het nog zo pril is, maar goed ben benieuwd haha! Wij hebben het de ouders en broers en zussen al verteld (op de jongsten na) Kon het echt niet voor me houden en me mannetje al helemaal niet haha!) Liefs!