he dames hier vanmorgen gelukkig een goeie echo gehad. ze zei dat het moeilijk te zien was ze zei dat het komt dat ik wat vetjes heb. (nu 85 kilo) hebben wel het hartje zien kloppen. maar helaas niet gehoord kon ook weer niet door de vetjes. verder zag alles er prima uit. dus mag nu gewoon naar de vk. dus maandag even bellen.
Is toch prima te zien?! Ik ben een stuk zwaarder dan jij en heb die opmerking niet gehad. Moeten ze ook niet maken want ik denk dat ik dat echo-apparaat afpak en.... *sorry hormonen* PamPapilio hoe is het nu met je buik? Ik had net in de auto ook opeens steken onderin mijn buik. Werd behoorlijk bang en verdrietig. Nu ik thuis ben is het weg lijkt het.
nou vond het ook een beetje rare opmerking hoor. als mijn mannetje de echo heb ingescant zou ik hem ook even erop zetten. vond hem idd ook niet echt duidelijk. maar hij gaf ook aan dat ik maar 7,5 weken was ipv 8,5 weken wat ik dacht. en de vrucht was 1,2 cm. ik heb thuis zo boek en daar geeeft hij pas met 9 weken aan dat hij dan 1,2 cm is. hij zou nou dan 8 mm moeten zijn volgens het boek.
@Madje: fijn dat je echo goed was! Denk alleen dat je boek niet helemaal klopt. Ik heb met 7 weken een echo gehad en toen was het 1 cm, precies volgens de duur. Kan dus wel kloppen dat je 7,5 week bent bij 1,2 cm. @Babylove: mooie, duidelijke echo!
Ik snap hem niet zo goed want dit is toch een foto van babylove? Niet van madje, dus hoe kan je dan zeggen dat je het goed ziet?? Misschien ben ik t ff kwijt hoor haha!
Oh ik gooide het weer eens lekker door elkaar hahaha laten we het gooien op zwangerschapsdementie Heb mijn echo foto nog steeds niet ingescand want hij blijft vreselijk hahaha De buikpijn blijft een beetje hangen, maar is nu verplaatst naar de zijkant. Het lijkt een beetje op pijn in een eierstok bij eisprong. Maar hopelijk zijn het toch gewoon mijn baarmoeder en banden die de klachten veroorzaken. Vind het doodseng hoor.
hoi dames, gisteren mijn echo gehad om te kijken of het vruchtje echt bleef groeien en jahoor!!! is gewoon helemaal goed en hartje mooi horen kloppen. Nu kan ik echt gaan geloven dat het echt een goede zwangerschap is, ondanks dat ik vorige week in het ziekenhuis zat voor een curettage. Is toch echt een wonder Ik ben zo gelukkig nu! Madje > hier gewoon hartje kunnen horen via inwendige echo hoor... ben echt nog zwaarder dan jij dus gek dat ze bij jou zo dom deed, vind ik. mamadeluxe, sneu vind ik dat als mensen hier anderen gaan volgen, heb je echt geen eigen leven, sorry hoor! soepkip, oow dat zou ook echt iets voor mij zijn, naar de verkeerde hartslag luisteren... ik wil ook niet zo'n ding omdat ik mezelf alleen maar gek ga maken als ik niks hoor.... kan nogal dramatisch doen
zo poehhhh heb er een aantal dagen en etappes over gedaan, maarrrrr ik ben weer bijgelezen hahahaha Heb alleen niet allemaal onthouden hoe en wat dus ga misschien straks nog even terugzoeken en reageren (maar beloof niets hihi)
Hallo meiden, ik ga helaas jullie clubje verlaten. Ik heb gisteren de eerste echo gehad met 10 weken, maar het vruchtje bleek al gestopt te zijn met groeien met 6 weken en een paar dagen. Ik vind het heel onwerkelijk allemaal en ook vreemd dat het dus nog steeds in mijn buik zit. Ze wilden eigenlijk meteen curreteren maar dat kon niet omdat ik net gegeten had. Achteraf ben ik daar blij om want ik moest het eerst echt even laten bezinken. Nu gaan we maandag terug naar het ziekenhuis en wil ik wel even bespreken of er geen andere mogelijkheden zijn. Ik heb namelijk gehoord dat ze ook met vaginale pillen de miskraam kunnen opwekken en dat zou ik denk ik liever hebben, dat het op een natuurlijkere manier gaat. Ik denk niet dat er nog hoop is want het zou echt wel verder moeten zijn geweest dan 6 weken. Ik had namelijk op 29 mei echt een knalpositieve test en denk dat dat anders dus niet zou kunnen, als het eventueel een latere eisprong en innesteling was. Ik wens jullie allemaal een heel goede zwangerschap toe!!
JeetjeB: Wat vreselijk! Ik wens je echt heel veel sterkte en hoop dat het allemaal natuurlijk verloopt ipv zo'n nare ingreep. Hopelijk heb je snel een gezonde groeiende plak beeb
@jeetjeb, ach...dat had niemand hier nog verwacht...wat naar voor je...heel veel sterkte! Ik wil je nog wel even meegeven, dat ik ook een keer een MA heb gehad en ook koos voor de pillen, er is van alles blijven zitten terwijl het toch leek alsof alles eruit was met een fikse baarmoederontsteking tot gevolg waardoor ik alsnog de gevreesde curretage moest en erg ziek was...ik zou dus een na controle echo oid vragen als je voor de pillen kiest of toch de curretage, dan is het in 1 keer klaar....
Babylove: Wat een prachtig plaatje! JeetjeB: He wat een naar bericht .. Heel veel sterkte en ik hoop dat het vruchtje vanzelf los komt.. *Knuffel!*
JeetjeB.... Dit nieuws hadden we niet willen horen.... Wens je heel veel sterkte. Had je zelf eigenlijk een idee dat het niet goed zat of kwam t ook nog eens als donderslag bij heldere hemel? Ik ben ook meer voor de curretage. Heb in maart ook van die pillen gehad, en t enige wat gebeurd was, was dat t vruchtje iets kleiner was geworden. Dus alsnog curretage. En als met al duurde het vanaf t moment dat ik wist dat t mis was, tot en met de curretage nog een maand. Het is best vervelend als dat vruchtje dan nog de hele tijd in je lichaam zit terwijl t niet meer leeft. Succes in ieder geval, wat je keuze ook wordt!