1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    morgen om 3 uur.

Anne geen idee of je daarvoor naar de eerste hulp kunt gaan ik werd altijd via de verloskundige doorgestuurd.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    wat kut zeg! Heb je ook krampen of niet?
    Van de eerste hulp heb ik wel vaker gelezen maar dan kan je niet om een echo 'vragen' maar vertel je verhaal en dan zal t logische gevolg een echo zijn...
    Leg ook bij je gyn neer dat je dat NU nodig hebt ter bevestiging/geruststelling

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Bedankt allemaal voor jullie lieve, troostende woorden. Ik moet morgen terug naar het ziekenhuis en dan hoop ik een beetje een beter gesprek te kunnen hebben dan afgelopen vrijdag. Ze zijn hier namelijk niet heel erg van het overleggen met de patient en dingen goed uitleggen. Zo moest ik zelf thuis op de echofoto's maar zien dat het vruchtje dus was gestopt met groeien met 6 weken en een paar dagen al. Ik vind het erg raar dat het nu met 10 weken nog steeds niet vanzelf eruit is gekomen trouwens!
    Ik ben er nog niet uit wat ik wil, meteen curreteren of afwachten. Ik vind het best een vervelend idee dat het misschien nog lang kan duren voor het uit zichzelf eruit komt. En als ik van die pillen krijg om het op te wekken vraag ik zeker om een nacontrole.
    Ik zie er allemaal erg tegenop!
    Ik wil als het allemaal achter de rug is zeker weer voor een kindje gaan hoor!

Nou, ik hoop heel erg dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan en wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en goede bevalling toe!

4. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    jeetjeb, wat een verdrietig nieuws, veel sterkte meid!

Miron, jij ook veel sterkte!

Utrecht, welkom!

Anne, schrikken inderdaad dat bloedverlies, hoef idd niks te betekenen uiteraard, maar ik zou liever 1x teveel dan te weinig naar vk bellen... al is het maar om je gerust te laten stellen.

verder dames, word hier veel gekletst ik hou het amper bij!!
    Herkenbaar de moeite met eten, waterijs (raketjes) gaan er wel altijd in hier...
    's avonds als ik wil gaan koken kijk ik in de koelkast en kan gewoon niks bedenken waar ik niet van over mijn nek ga, al bij het koken...laat staan opeten.
    Vooral vlees bakken etc,.. moet ik soms echt niet aan denken

5. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Hier ook een waterijsjes verslaving!

Jeetjeb wat onwijs vervelend, de hele situatie.... Je zou denk ik graag in nl zitten...

Miron, hoop op een wonderbaby!

6. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi anne,

dat is echt vervelend voor je,
    heb je ook buikkrampen of dat niet?
    denk dat je pas naar de eerste hulp kan wanneer je echt erg bloed, en anders VK bellen.
    waarom bel je de VK sowieso niet even gewoon?
    zou ik echt doen!!

sterkte!

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@ Anne! Ik heb ook 2 keer bloed verlies gehad en ik heb vrijdag een super mooie echo gehad! Dus het hoeft niks te betekenen dat vertelde mijn gyn en de verloskundige. Ik hoop dat je een heeeeeel klein beetje gerust gesteld bent.

@miron! Ik duim voor je morgen voor een goede echo!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Miron: Heel veel sterkte morgen bij de echo!

Anne: Had je vanmorgen drupjes bloed of was het roze verlies? Ik denk niet dat je terecht kunt bij de spoed. Zolang het geen roodverlies is en je geen last hebt van krampen, verwijzen ze je sowieso door naar je eigen verlos denk ik..

Utrecht: Welkom!

Hier vandaag nergens ''last'' van. Voel nu wat menstr. achtige krampen. Borsten zijn denk ik aan de nieuwe omvang gewend want ze zijn niet pijnlijk meer. Soms jeuken de tepels.

Grappig, iedereen maar dan ook iedereen zegt dat ik zwanger ben van een meisje. Ikzelf denk het ook. Met 15 weken laat ik een echo maken want ben nu wel heel nieuwsgierig!! :D Nog een paar dagen en dan ben ik over de 12 weken heen, hoera!!

9. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Wauw soepkip....wat ben je al ver! Zal wel gek zijn als t toch een jochie is :)

Anne ook voor jou spannend. Wat een onzekerheid. Sterke!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dat hadden wij ook. IEDEREEN wist t zeker, t was een meisje.. nog net geen roze kamer gemaakt.. en tadaaaaa......

Was wel even shocking de geslachtsbepalingsecho :D hahaha

houd er voor jezelf wel rekening mee dat een jongetje net zo goed kan he ;) ik vond t namelijk echt even wennen.. ;)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    ik dacht dat ik meer een jongensmama zou zijn. Het maakt mij niet uit wat het is maar laat idd niet voor niets de geslachtsbep. doen! ;)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Iedereen die morgen een echo heeft: sterkte

IJs: jammier. Hier ook flink aan de ijsjes. Vooral de snickers...

Geslacht: veel mensen denken dat het een meisje wordt. (want een meisje maakt lelijk en heb veel pukkels) Heb zelf geen idee/ gevoel er over. Maar wij laten ook een geslachtsbepaling doen.

Hier weinig klachten. Dacht de dat pukkels minder werken maar zijn nu weer in volle hevigheid terug.Hou nu al vocht vast. Beetje dikke enkels aan het einde van de dag.

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier juist pukkels toen ik zwanger was van mn jongens, en niet toen ik zwanger was van *eliza :) .

nu is t een beetje twijfel achtig, af en toe pukkeles maar niet zoveel als bij de jongens, ben heel benieuwd wat we eind aug te horen gaan krijgen!

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    verder ff niet zo veel aanwezig meiden... aaron is weer opgenomen, ze gaan nu ff goed onderzoeken wat er nu met m is omdat ie krampen en rare ontlasting blijft houden..

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    He bah! :( Sterkte meis!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sterkte! Hopelijk komen ze snel achter de oorzaak van de klachten! *knuff*

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Nog een paar dagen en dan is Brayden alweer een jaar! Wat leuk dat je zo creatief bent en alles zo goed georganiseerd hebt! Dat maakt een verjaardag extra leuk denk ik!

18. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

iedereen lekker weekend gehad hier?
    ik heb het weekend voornamelijk spullen uitgezocht ,alvast om het toekomstige babykamertje leeg te maken...wat een zooi kan je produceren zeg!! we wonen hier nu net een jaar!!! Heb al 2 mega grote vuilniszakken gevuld...maar wat vermoeiend is dit tegenwoordig. Voorheen kon ik echt ruimen als een gek achter elkaar en nu kan ik gewoon niets het gaat echt heeeeel langzaam. Voel me slap en met vlagen misselijk ..je voelt echt dat de vermoeidheid je ineens overkomt alsof je lam geslagen bent...herkennen jullie dit?
    Ik hoop dat dit voor morgen toch wel wat minder is...moet gewoon werken namelijk en daar is nog niemand op de hoogte..
    wanneer vertellen jullie het op je werk?

groeten!

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Utrecht: De vermoeidheid lijkt hier minder te worden. Maar heb het wel gehad hoor, dat je hier ineens door overvallen wordt. Als het kan, geef er lekker aan toe. Op het werk weten mijn collega's van mijn zwangerschap. Heb dit bekend gemaakt na mijn eerste echo. Je moet doen waar je je goed bij voelt.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even op internet op mijn vakantie.
    We zijn nu aangeland in Oostenrijk vanuit Duitsland en hebben het erg naar ons zin.
    de eerste week erg mooi weer gehad en ook nu mogen we niet klagen :)

Babylove, wat fijn dat de echo goed was!! :D

Knorretje, jij ook een goede echo. Goed zeg!! :D

Ann, wat een geluk dat het zo goed gaat!

JeetjeB, wat een rotnieuws meid.
    Sterkte!!

Soepkip, ik heb een Bugaboo en ben er erg tevreden over.
    Makkelijk in en uit klapbaar en zeer wendbaar.

Pufclub, nee dank je wel.
    Het enige wat ik heb gedaan is het boek: Duik in je weeën gelezen en wonder boven wonder heb ik daar wel wat aan gehad ;)
    Ik ben helemaal niet van de enge plaatjes, bloed, bloedprikken, ziekenhuizen dus heb een beetje de struisvogel nagedaan bij mijn eerste zwangerschap..
    Je weet toch niet wat er komt...
    Maar ha nu bij de tweede gaat die vlieger niet meer helemaal op helaas....

Brix en UTrecht, welkom hier!

Anne, hoe gaat het nu met je?

Pam, veel plezier alvast voor dinsdag! :)

Miron, mijn duimen draaien voor jou!

Deel Deze Pagina