1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna: Hey, wat fijn leuk dat je even online komt.. Hoor idd van verschillende mensen positieve verhalen over de bugaboo. Denk dat dat 'm gaat worden!
    Fijne vakantie!! :D

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Jeetje wat een klets tantes hier zeg :p

Utrecht: Welkom en gefeliciteerd

Trishka:
    Sterkte en hopelijk word je zoon snel beter!

Echo: Iedereen veel succes morgen! Hoop dat het allemaal goed verloopt voor iedereen!

Eten en geen trek:
    Zeer herkenbaar! Moet mezelf echt dwingen om te eten!
    Hier geen ijsjes verslaving, maar wel watermeloen verslaving.

Echo:
    Vandaag me zusje verteld dat ik in verwachting ben. Heb niet echt een goede band met haar (leeftijdverschil van 9 jr en compleet verschillende karakters), maar haar reactie viel behoorlijk tegen. Ze was gewoon boos en weigerde zelfs te komen eten. Ze snapt mijn keuze niet.

Gelukkig vond mijn nichtje, die ik al een jr niet gezien had, het wel erg leuk!

Ben er ook achter gekomen dat ik misselijk word van mijn zwangerschapsvitamine (Davitamon mama). Ben dat ding nu 3x vergeten (wel later ingenomen) en werd gewoon niet misselijk en voelde me prima. Zodra ik dat ding wel innam werd ik weer beroerd. Bel morgen de vk even of ik daar gewoon mee kan kappen en dan aparte foliumzuur tabletjes kan innemen.

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Meiden, even snel update. Verwaarloos jullie. Hele weekend buiten de deur geweest met de familie. Nu bekaf, duik mij bed in! Kom snel bijlezen en natuurlijk reageren. (gok dat zoon morgen wel even flink bijslaapt, hoop ik)

4. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    ff een korte reactie hier... ben gesloopt hihihi
    Vandaag op kraamvisite geweest bij mijn schoonzusje en hele middag/ namiddag in de tuin bij haar gezeten dus ben moe van de zon hahahah

Zag ook wat minder leuke berichten voorbij komen: mijn duimen draaien en veel sterkte

Hier neemt de spanning iets meer toe, bijna dinsdag dus bijna tijd voor de eerste afspraak bij de vk, ik ben zo benieuwd wat me te wachten staat!
    Manlief gaat mee en we zeggen nu al tegen elkaar dat we er niet te veel van moeten verwachten omdat het anders misschien tegenvalt hahahha hebben beide echt geeeeeen idee hihi. Ik hoop wel dat ik dan snel ook voor een echo mag want met al die pukkels in mijn gezicht en het feit dat ik nu al in een zwangerschapsbroek loop omdat ik mijn oude niet meer dicht kreeg, ben ik wel hel nieuwsgierig of er ook echt wel een klein minimensje in mijn buik aan het groeien is.......

5. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hey Hanna, klinkt lekker die vakantie van je... Ik heb er ook zo'n zin in...

Gisteren lekker afgetaaid naar een familie vakantiehuisje op de veluwe voor een nachtje, en vriendlief en ik hadden allebei geen zin om terug te gaan vanavond :(....

Bloed: is nu weer opgehouden. Vk niet gebeld. Heb flink pijn in mn borsten en een rommelende onderbuik (kan t geen buikkramp noemen denk ik?). Dus ik weet t niet. De pijnlijke borsten zijn voor mij iig nog wel een positief teken.

Wacht morgen even af, als ik dan nog onrust bespeur dan regel ik een echo.... Houd jullie op de hoogte. Ik wil wel meer reageren maar ben t ook zat en moe, en ga lekker slapen!

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik ben net begonnen alles op te schrijven voor ons kleintje later! Een moeder van een vriendin van mij had dat gedaan voor haar en ik vond dat zo leuk om te lezen dat ik dacht dat ga ik ook doen! Ben er op tijd mee begonnen omdat ik nu alles nog weet vanaf het begin, erg leuk om alles zo op te schrijven en weer een beetje te herbeleven :)

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Even een korte reactie om jullie te laten weten dat ik meelees. Zodra ik wat meer in jullie verhalen kom, zal ik meer reageren (moet iedereen nog leren kennen :)).

Hier gaat het goed. Ik heb weinig klachten, maar dat vind ik na een aantal goede echo's helemaal niet zo erg. Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik moe, moe, moe en had ik een onstilbare honger, maar daar heb ik nu minder last van. Ik voel me goed.

@ kinderwagen: wij hebben een Joolz, fijn wagentje, maar ik gebruik hem nauwelijks, ik ben meer van de draagdoeken/dragers. Straks als kindje 2 er is, zal ik de wagen wat meer gebruiken om mijn oudste in te doen, de jongste gaat dan lekker knus bij mij op de buik. Ik vind gewone kinderwagens al zulke ondingen in de stad, dus aan een duowagen begin ik echt niet.

@ Pufklas: niks voor mij. De eerste keer heb ik zwangerschapsyoga gedaan, dat was wel lekker ontspannend. Deze keer ga ik niks aan cursussen doen. Ik denk dat ik wel het boek "Hypnobirthing" ga kopen, heb er over gelezen en ik ben heel benieuwd naar dat boek.

Ik duik mijn mandje in, morgen weer vroeg op om te werken. Tot later!

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo ik ben weer bij.
    Veel gelezen weer haha.
    @JeejtjeB: wat een naar nieuws. Heel veels terkte!

Hier gaat t wel redelijk, heb alleen zo ontzettende pijn in mijn rug. (en hoofdpijn trouwens...)
    Ik wordt er helemaal kriegel van. Heb mijn man de honden weg laten brengen, wnat ik kan het op het moment niet. Baal er zo van.
    Hoop niet dat dit blijft tot feb.

@mw21 wat heb jij al vroeg je 2e echo. Ik moet dan nog een week wachten....Leuk!

Pff ik heb van t weekend al weer 2 keer patatjes gegeten, moet een beetje oppassen. Ook veel fruit gelukkig dat krijg ik al weer redelijk naar binnen.
    Ik ben de laatste week vooral s'avonds misselijk.
    Nou ik ga eens even een koppie thee zetten.

Ik vertel het op mijn werk niet haha nog 2 weken dan laatste dag. Dan heb ik daar nog wel 3 weken vakantie, kom gewoon niet meer terug. Zoals het nu gaat zal ik er niemand missen, dus vertel ook niets, anders krijg je van die ongemeende: oh je stuurt wel een kaartje he, blablabla.... Geen zin in!

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

Wat een heerlijk weertje is het zeg!!!!!

Hannah wat leuk dat je zelfs van vakantie nog reageert.

Hier heb ik het idee dat de misselijkheid gedurende de avond alleen maar erger wordt. ik heb gisteravond dan ook maar ene cracker gegeten voordat ik op bed ging.
    Ben het niet gewend hoor die misselijkheid dus tips zijn welkom.....

meiden met ene echo suc6 vandaag.....

Ik zag dat morgen de meeste afspraken zijn.....

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Voor degene die vandaag een echo hebben, suc6! Hopen op goed nieuws!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Deze week op mijn werk druk met voorbereidingen voor de verbouwing die a.s. vrijdag begin.
    Ik voel me eigenlijk best goed. Extreme vermoeidheid lijkt echt over. (ben nog wel iets vermoeider dan normaal) Darmen doen ook weer wat ze horen te doen. Maar moet wel letten op wat ik eet/ drink. Wel positiebroeken aan het aanschaffen via mp. Merk echt dat ik dikker aan het worden ben.
    Grappige is wel dat ik veel complimenten krijg over dat ik er zo goed uit zie. Ben bijna 7 kilo kwijt. En mijn zwemband wordt steeds kleiner. En doordag ik die 7 kilo kwijt ben en omdat mijn buikje nu echt een beetje begint te groeien. (word strakgetrokken, hahahaha)

En morgen echo.

12. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Poeh ben net de brief met info voor de gyn bij de verloskundige gaan halen. Zat bijna jankend in de auto.

Ik hoop gewoon zo erg dat ze vanmiddag zeggen goh mevrouw wat doet u hier alles is gewoon goed met de zwangerschap u kunt zich gewoon weer melden bij de verloskundige hoor.

Maar aan de andere kant zit er ook die oh zo grote angst dat het daadwerkelijk weer mis is. En wat voor traject moet ik dan nog verlopen voordat een volgende zwangerschap wel goed gaat.

bah bah daar komen de tranen weer.

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Miron heel veel sterkte vanmiddag, ik zal voor je duimen.

14. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    miron,
    heel veel sterkte en kracht toegewenst... leef met je mee. Ik hoop op het zelfde wondertje voor jou als ik mocht meemaken!!

Inkerbell, jij ook misselijk... bij mij wordt het dus ook erger lijkt wel t.o.v. het begin. Ik heb ook steeds zo'n licht gevoel in mijn kop... beeje draaierig.

Morgen moet ik weer werken, ben paar weken thuis geweest ivm vakantie en omdat ik miskraam zou hebben en curettage eigenlijk (gelukkig niet doorgegaan). Morgen begin ik weer met werken .
    Heb mijn vriend net naar de supermarkt gestuurd om iets lekkers voor bij de thee te gaan halen om mijn laatste vakantiedag te vieren (subtiel excuus voor een enorme vreetbui;))..

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Echo dames, succes! :D

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Miron: sterkte!

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Miron ik ga voor je duimen meid. Heel veel sterkte vanmiddag en hopen op net z'n wonder als Ann

Ann hoe reageerden ze op het werk met je nieuws?
    Jij ook misselijker aan het worden.....hopen dat we snel ons beter mogen voelen.

18. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Miron, sterkte straks. Ik duim voor je!

Ann, goed plan, lekkers bij de koffie. Je hebt immers een goede reden. Heb je zin om weer aan het werk te gaan?

Vaddie, wat fijn om te lezen dat je je zo goed voelt. En dat je een beetje strots schrijft over je strakke buik. Lekker is dat hé en helemaal als mensen je ook nog keer op keer zeggen dat je er goed uitziet. Dan kun je die verbouwing prima handelen, is het niet?

Inkerbell. Wat vervelend dat je juist 's avonds zo misselijk bent. Ik heb geen tips voor je helaas. Hielp de cracker?

AnneThamar. Tjeetje zo'n rugpijn dat je de honden niet kunt verzorgen, wat verschrikkelijk. Logisch toch dat je ze op het werk niets verteld.
    Ik geloof ook dat mijn fruit het vet wel compenseerd, maar vraag me af of dat waarheid is...

Brix. Welkom en gefeliciteerd. Welke draagdoek heb jij. Ik heb een geweven doek, niet stretch, maar heb soms spijt, gebruik hem heel weinig, kost me veel moeite hem om te knuppen. Maar is straks erg handig als die kleine in de draagdoek kan en zoon in de wagen!
    Dus als je tips hebt, lees ik ze graag.

Babylove. Leuk idee. Hoop dat je het bij kunt schrijven en daarna houden. Ik ben bij zoon ook begonnen, maar achterstand nooit ingehaald, dus zo'n beetje rond nu gestopt. Zo zonde...

Jodeli. Straks groeien er twee minimensjes in je buik. Roept mijn schoonmoeder nu ook. Omdat ik zo snel dik ben. Maar het was het toch echt eentje op de echo. Morgen de intake. Goede instelling, hoop dat je snel voor de echo mag!

Foxymama. Oh wat vervelend dat je zusje nog erger reageerde als verwacht. Hoop voor je dat ze een beetje bijtrekt in de komende maanden. Ze is tenslote wel de tante!
    Bizar. Dat je misselijk word van de vitamines. Wat een toeval dat je er zo achter komt. Wat zij de vk?

Hanna. Leuk dat je ons even opzoekt tijdens de vakantie. Fijn dat het allemaal bevalt. Mooi weer is zo essentieel voor een geslaagde vakantie. Fijne dagen nog! Hi hi, struisvogel...

Utrecht. Welkom en gefelciteerd. Volgens de boekjes moet tweede trimester meer energie geven. Bij zoon was dat het geval ook nu merk ik dat ik veel meer energie heb als twee weken terug, dus wie weet...

Trishka. Sterkte, duim dat Aaron snel weer mee naar huis mag. En dat ze een behandelbare reden kunnen vinden. Sterkte!

Anne. hoe is het nu?

JeetjeB. Hoe ging je gesprek in het ziekenhuis, ben je wijzer geworden. En tevreden met je besluit?
    Verschrikkelijk dat dit je overkomt. Heel veel sterkte!

Mausyi. Welkom en gefeliciteerd. Leuk je gaat trouwen over twee weken. Veel plezier. Gelukkig hebben ze veel alcoholvrije heerlijke dranken tegenwoordig!

Pampapilio. Zoon alweer bijna één jaar. Bijzonder hé, nooit sta je zo stil bij wat je een jaar geleden deed.
    Spannend wat zal hij van dat mooie cadeau vinden.
    Wat lijkt met dat iri dat je niets binnen krijgt, tja zuiker pinda's zijn altijd beter dan helemaal niets, lijkt mij...
    Leuk dat je zo creatief bent en de tijd neemt om alle gasten zo te bedanken!

TJ82, gefeliciteerd met jullie eerste aankoop. Leuk hoor een boxkleed. Heeft je vader zich de verder nachten een beejte koest gehouden... Of is jullie weekendje Zeeland toch eerder geeindigd?

Soepkip. Hoe is het met je hoofdpijn? Ben benieuwd of je voorgevoel van jongsensmama klopt. Wie weet ziet iedereen er juist wel naast...
    Hartje ondertussen al wel gevonden?

Ann. Wat een wonder dat je nu een goede zwangerschap hebt. Gefeliciteerd, geniet ervan!

Madje. Gefelicteer met de goede echo. Wat een iri mens met al haar vetjes. Ik had haar geloof ik een klap verkocht...

Knorretje. Heftig vk die nisk vind, wat moet jij in de rats hebben gezeten. Gelukkig eb wel wat en nog goede iniminimensje gevonden ook, Gefeliciteerd.
    Geen probleem hoor dat je tijd ook door andere dingen word gevraagd.
    Stokke, vind hem ook heel mooi. Maar was voor ons te lomp in de auto helaas. En mannetje was niet zo gecharmeerd...

Pufclub. Vorige keer gedaan, meer voor de gezelligheid nog steeds contact met elkaar. Ga nu ook zwemmen met een van hen. Is geen curcus gewoon uurtje zwemmen met dikke buiken. Kijk later wel even. Elders kun je ook zwemmen met curcus en mag de baby in naclub mee, ook wel leuk!

Vertellen op werk. Hier vrijdag gedaan. Kon het niet meer verbergen, had gesprek met de baas maar werd afgezegd, toen collega's toch maar ingelicht. Zo fijn dat ik mijn eigen kleren weer lekker aan kan en niets hoef te verbergen. Iedereen reageerde erg enthousiast. Ook leidinggevende. Die vier maanden komen we wel door, is de vorige keer ook gelukt!

Houd het even hierbij. Sorry als ik enkele heb gemist moest veel terug lezen. En doe dat vanaf heden, dus lees soms een beetje achterhaald, hi hi

Ga nu even boodschappenlijstje maken. Wasje hangen en weer eentje draaien. Heerlijk geslapen vannacht alleen werd om 7 uur van voordeur van manlief wakker, die me niet goede dag had gezegd. Ik in paniek, wat nu weer. Hij dacht ik laat haar lekker liggen, oeps... Zoon sliep tot half negen dus ik heb heerlijk nog even liggen lezen in bed, ook dat doet een mens goed!

Fijne middag, geniet van de zon. En tot snel, liefs Lieve

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @LieveKylian: strak zal mijn buik nooit worden. hahaha. Flinke zwemband. Maar die zwemband wordt wel kleiner nu. En doordag ik ben afgevallen en omdat mijn buik (eronder, waar de baby zit) nu echt ietsje groter begint te worden.

20. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    jeetjeb

oh wat vind ik dit erg voor je sterkte.

miron

en en weet je al wat hoop dat er iets positiefs uitkomt.

mausiy

welkom bij de club. leuk joh over twee weken trouwen. geniet ervan. misschien rare vraag maar met de jurk gaat dat nog wel ??? of heb je nog niet zo buikje ????

vanmorgen de vk gebeld en ik mag donderdag al komen. krijg dan weer een echo en een gesprek van 1,5 uur.

ben zo blij. ben benieuwd of zei het wel beter kan vinden. en misschien dat we het hartje horen kunnen kloppen.

Deel Deze Pagina