@ Simmer: Toen een vriendin van mij zwanger was had ze zelf een fles wijn meegenomen op een gezellige avond samen, die zogenaamd al aangebroken was en ze zonde vond om niet op te maken. Achteraf bleek dat ze in de gewone fles alcoholvrije wijn had gedaan. Die kwam van een goede slijterij en was vrij prijzig begreep ik later, maar ik heb eerlijk gezegd nooit gemerkt dat er geen alcohol in zat. In een restaurant dronk ze geloof ik maar 1 drankje waarbij ze nadat ze besteld had aan de barmensen had gevraagd om het alcoholvrij te maken. Alles is me achteraf verteld want ik heb er niks van gemerkt!
Hoi dames Ook hier al meer dan een week positieve knaltest in handen gehad. Zoals het er na uitziet 11 april uitgerekend. 25e eerste echo spannend
Gefeliciteerd pebbels! Klachten hier zijn moe, zere borsten en savonds last van opgezette buik. Ik zag net trouwens dat ik in het bijgewerkte lijstje niet meer bijstond. 27 aug eerste afspraak en echo bij vk. Vind het zo spannend allemaal en kan het nog steeds niet helemaal geloven!
Hallo dames Mag ik me hier ook aansluiten? Ik zit ook in het andere groepje maar die begint behoorlijk groot te worden. 29 jaar, 2e kindje, uitgerekend 7 april, eerst afspraak 24 augustus bij gyn. Ik zal voor controle naar de gyn gaan. Heb diabetes gehad en tijdens vorige zwangerschap kwam het terug, hele grote kans nu weer. Zal daarom waarschijnlijk ook ingeleid worden rond de 38 weken. Hier verschillende kwaaltjes die ene keer er wel zijn andere keer niet. Mijn reuk is sterker, met vlagen misselijk, maagzuur bandenpijn en moe. Verder voel ik me totaal niet zwanger. Nog 2 week en dan de echo. Hopelijk is alles goed en is het gevoel er ook meer. Hier weet 1 vriendin het, verder nog niemand. Vind het nu nog moeilijker om me mond te houden. Ben al druk bezig om een manier te verzinnen om het te vertellen. Jullie nog leuke ideeën?
Pebbels en Panda gefeliciteerd en welkom bij de club! Christien ik zal het wel per ongeluk verkeerd gedaan hebben, zal je er gelijk weer bij zetten!! Sorry!! Hier weer nachtdienst, mega druk met verslagen dus dat houd me wel wat wakker. Net besloten (in overleg met vriend) om volgende week een gesprek met teamleider aan te vragen. Die komt morgen terug van vakantie. Ik wil niet meer met tekorten werken, wat bijna structureel is i.v.m. de zwangerschap. Teamleider is op de hoogte van de eerdere miskramen en ik wil gewoon het risico niet lopen dat het weer mis gaat. Ik weet dat het kindje nu nog veilig zit bij mij (tot 12 weken) maar de stress die de tekorten met zich meebrengen is ook niet goed en wil ik vermijden. Dan nog liever nog een week nachtdiensten voor m'n vakantie daarna zijn we weer 2 weken verder en heb ik hopelijk een echo gehad. Heb me vanavond aangemeld bij mvm, heb nu zoveel vertrouwen dat ik het wel weer aandurf om die test te doen. Vorige keer hebben wij het bekend gemaakt met boekjes, voor de moeder van mijn vriend: Stip gaat logeren bij oma, mijn ouders; pake en beppe pluis; en de vader van mijn vriend hebben we het zo verteld. Voor mijn zusjes had ik een boek gekocht; hoe wordt ik de coolste tante. In alle boekjes had ik iets geschreven. Heel jammer dat het toen mis gegaan is, ik denk dat we er nu niet teveel voor gaan doen omdat we dat de vorige keer al gedaan hebben, denk ik dat m'n vriend dat niet wil. Ik zou wel graag een mooie foto willen maken met schoenen + kleine schoenen ofzo, een vriendin van me vertelde het met tompouchen van de Hema waar ze de echo op had laten drukken, vond ik ook erg leuk!
ZWANGER ♥ Floortje27 ? jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 april 2016 Estrella 1985 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5april 2016 Zeilbootje 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 7 april Panda86 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend op: 7 april Flowerpower01 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 8 april 2016 marievs 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 9 april Christien1801 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 10 april Pebbels78 ? jaar - ? kindje - uitgerekend op: 11 april 2moekes 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april Simmer 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 15 april 2016 ♥ STERRETJE ♥ Babystew ♥ AFSPRAKEN ♥ 21 augustus Estrella1985 eerste echo zkh 21 augustus marievs eerste echo vk 24 augustus Panda86 eerste afspraak gyn 25 augustus Pebbels78 eerste echo 27 augustus Christien1801 eerste afspraak en echo vk 28 augustus Flowerpower01 eerste echo 28 augustus 2moekes eerste echo geertgen *Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik ze aan!
@Floortje27 hoe oud ben je? of wil je dat niet in de lijst hebben? @Pebbels wil jij je leeftijd en hoeveelste kindje ook nog doorgeven voor de lijst? Alvast bedankt!
@simmer fijn dat je er zo'n vertrouwen in hebt en je bij mvm hebt aangemeld. Ik ga er niet aan mee doen. Vanaf en bepaald termijn hoef je toch ook geen nachtdiensten te draaien ? Wat bedoel je met tekorten? Werkse nog. Ik heb eindelijk de mug te pakken dus ga lekker slapen.
Welkom panda! Gefeliciteerd ook 😃 bij welke club zat je nog meer. Heftig alweer nachtdienst simmer! Hoeveel dagen ben je er nu uit en hoeveel moet je er nu? Lijkt mij inderdaad goed idee om met je leidinggevende te gaan praten en hopelijk kunnen jullie afspraken maken waardoor je de stress rondom werk zo laag mogelijk kan houden. Wij hebben het aan onze ouders en broertjes verteld, we konden niet wachten en als het fout gaat zou ik het ook vertellen en is de steun die je dan krijgt ook wel fijn denk ik. Vandaag heb ik het een collega verteld omdat ik bij een bepaalde bewoner liever de zorg niet deed omdat bij haar kans is dat ze bepaald virus kan hebben. Werk bijna al mn diensten met haar dus hoef ik het verder niemand te vertellen op het werk. Laat dat ook nog eens de collega zijn waar ik het beste mee kan en het dus ook het liefste wilde vertellen hihi
Zou ik met jullie mogen mee praten? Ik ben 30 maart ongeveer uitgerekend bij de andere groep dus heel laat en ben een beetje bang dat ik in de laatste weken niemand heb om mee te praten omdat iedereen al bevallen is hoop dat jullie mij erbij laten! Suusd-25jaar-30maart-2ekindje Mijn intake is trouwens 25aug duurt lang he
Hoi dames Ik ben 37 jaar en mijn 4e kindje. Hebben jullie het al verteld aan iemand. Ik ben bang het niet lang te kunnen verbergen. Heb al aardige opgezette buik dikke borsten pfffffff.
Welkom nieuwe dames. Suusd van mij mag je hier aansluiten. Weet niet hoe de anderen erover denken. Ik zal zeer waarschijnlijk ook in maart bevallen. Simmer ben je je nachtdienst goed door gekomen ? Ik voel me echt goed beroerd vanmorgen. Werd wakker met hoofdpijn en inmiddels ook misselijk en duizelig . Heb toch maar een parac ingenomen. Als zoontje vanmiddag op bed ga ga ik ook maar ff liggen. Verder maar rustig aan doen. Ben heel bang dat mijn suiker al aan het stijgen is. Welke vitamines hebben jullie?
Nou dames. Sta ik voor kledingkast gaat ene broek na de andere niet dicht pfffff. Vriendlief lachen ik zelf kan er nog niet om lachen. Ben zo moe en beetje humeurig bah.
Ik kan mijn broeken gelukkig nog aan, en qua borsten... Ik geef nog steeds borstvoeding dus dat is mijn excuus (ze waren al groter dan normaal) en bovendien is dat ook gelijk een goede reden om geen alcohol te drinken (deed ik al niet vanwege de borstvoeding). Denk dus niet dat iemand iets doorheeft. Vertellen vind ik nog wel spannend, ben toch bang voor negatieve reacties omdat mijn dochtertje nog zo klein is! Wij hebben het dan ook nog niet verteld aan iemand.
Haha! Kom er net achter dat er dus 2 topics voor 1-15 april zijn... Wil hier graag ook meekletsen! Sjubidoe - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 07 april 31 augustus 1e echo 3 September intake 21 September termijn echo Zo, en dan ga ik nu alles even terug lezen!
Goedenavond dames!😀 Ik wil hier ook graag mee kletsen! Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ik ben 24 jaar en ben uitgerekend op 12 april 2016 Ik heb mijn intake en eerste echo op 4 september. Ik heb het mijn ouders, broertjes en schoonouders verteld, zij waren helemaal door de dolle heen! Ik heb 2 EHBO(eerste hulp bij oppassen) koffertjes gemaakt en gegeven(zie foto), met een briefje er bij met een tekst en de foto's van mijn positieve testen. Ik voel me trouwens erg goed, ik heb alleen zere borsten. Is er iemand die het ook al verteld heeft?
Wat een leuke manier minime! Wij hebben het ook onze ouders verteld. Wij hebben blauwe en roze muisjes gekocht, ingepakt en gegeven. Reactie van beide ouders was goud waard! Mn broer en schoonzus hebben we hun kinderen (hun hebben tweeling) een fotolijstje gegeven met tekst erop grote neef en grote nicht. Mn broer snapte het eerst niet haha.
Welkom nieuwe dames! Ik ga straks de lijst even bijwerken als m'n collega druk is en ik even op de pc zp kan openen
♥ ZWANGER ♥ SuusD 25 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 30 maart Floortje27 ? jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 april Estrella 1985 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 april Zeilbootje 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april Panda86 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april Sjubidoe 31 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april Flowerpower01 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 8 april marievs 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 9 april Christien1801 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 10 april Pebbels78 37 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 11 april 2moekes 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april Mimmie3463 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april Simmer 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 15 april ♥ STERRETJE ♥ Babystew ♥ AFSPRAKEN ♥ 21 augustus Estrella1985 eerste echo zkh 21 augustus marievs eerste echo vk 24 augustus Panda86 eerste afspraak gyn 25 augustus Pebbels78 eerste echo 25 augustus SuusD intake vk 26 augustus Simmer intake mvm 27 augustus Christien1801 eerste afspraak en echo vk 28 augustus Flowerpower01 eerste echo 28 augustus 2moekes eerste echo geertgen 31 augustus Sjubidoe eerste echo vk 03 september Sjubidoe intake vk 04 september Mimmie3463 intake vk 21 september Sjubidoe termijnecho *Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik ze aan![/QUOTE]