1 t/m 15 april 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Simmer, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Zo de lijst is weer aangepast, ik hoop dat ik niemand ben vergeten, anders hoor ik het graag.

Mijn nachtdienst zit er alweer bijna op, nog een uurtje... Nog 2 nachten werken en dan lekker weekend. Heb mijn teamleider een mail gestuurd dat ik dinsdag in gesprek wil met hem omdat ik nu veel ingeroosterd ben en soms erg lange dagen moet maken. Volgende week dinsdag heb ik bijvoorbeeld een dienst van 7-15 uur maar is er van 16-17 uur een vergadering waar ze mij bij verwachten. Ik wil aangeven dat dat voor nu teveel is van het goede. Ik twijfel weer of ik nu wel of niet wil vertellen over de zwangerschap omdat ik daarna 2 weken vakantie heb. Wil het wel maar aan de andere kant wacht ik liever nog even.. Heb nog een week om te bedenken en wil het ook een beetje af laten hangen van hoe ik me voel.

Voel me tot nu toe goed, af en toe een vlaag van misselijkheid maar ben gisteravond zelfs wezen sporten. Merkte wel dat ik angstig ben bij het doen van buikspieroefeningen, heel stom misschien, en dat ik erg moe was na de tijd. Vannacht ook een paar keer een flinke dip gehad, gelukkig zijn we met z'n 2en in de nachtdienst en heb ik een gezellige collega naast me.

Vervelend dat er al zijn van jullie die zo misselijk zijn, lijkt me vreselijk.

fijne dag allemaal! Ik ga zo weer lekker slapen!

Liefs S.

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusd wat mij betreft ben je welkom!
    Simmer ik ben 29. Sorry meiden ik klets wat minder ben zoooo misselijk. Bah. Kom gauw weer kletsen hoor.

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Niet leuk zo misselijk floortje!

Ik heb niet zoveel kwaaltjes alleen dan soms wat last van mn buik, als ik ga liggen vooral van mn onderrug en moe! Oh ja en zere borsten! Mijn borsten zijn ook echt al voller en heb al cub D van mezelf. Hoop dat mn borsten straks nog in mn trouwjurk passen 😂

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @simmer nog ff volhouden met de nachtdiensten dus. ik zou persoonlijk aangezien je bijna op vakantie gaat nog ff wachten met vertellen. Je hebt nog ff een om een beslissing te nemen.

hier gaat vandaag gelukkig wat beter dan gister. Vanavond wel weer misselijk, ging maar net goed. Verder hier druk, ouders zijn zondag 30 jaar getrouwd en geven hier bij ons een verrassingsfeestje (vooral voor me moeder). Is afgelopen maandag pas bedacht dus lekker last minute. Gelukkig gaan de dagen wel snel voorbij zo. Wil van weekend nog een cb doen, wil graag de 3+ zien.

@christien leuk de reactie. Hadden ze het zien aankomen?

@minime leuk dat koffertje. Hadden ze het bij jullie aankomen?

5. Minime3463

4 apr 2015
    34
    19
    8
    Vrouw
    nee bij mij hadden ze het niet zien aankomen, was erg leuk! vooral mijn schoonouders en mijn jongste broertje waren super blij! en natuurlijk de rest ook helemaal gelukkig!

gister was ik een beetje misselijk, wat is dat toch een naar gevoel. verder alleen zere borsten.
    ik zou het liefst elke dag een test doen om te zien dat ik zwanger ben, zoveel ongeloof haha.

6. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Leuk dat ze zo positief reageren bij jullie! Ik vind het wel spannend om te gaan vertellen, ben zo benieuwd wat de reacties zullen zijn!

Gelukkig ben ik nog niet misselijk. Sterkte voor degenen die dat wel zijn, lijkt me echt geen pretje. En vandaag... 6 weken! Hoera!

7. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Suus wat gevonden tegen de misselijkheid?

Hier begin ik er ook mee ooh zoo niet leuk

8. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoe gaat het dames..houden jullie het een beetje vol

9. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Mijn schoonmoeder die rammelde met het pakje en die wist het meteen haha. Mijn ouders hadden het echt niet aan zien komen en ook mijn broer en schoonzus niet maar ze reageerden allemaal zo leuk en enthousiast!

Ik heb weinig klachten en soms, vooral overdag vergeet ik gewoon bijna dat ik zwanger ben haha. Vervelend voor de meiden die (nu al) zon last hebben van misselijkheid! Lijkt mij vreselijk en hoop dan ook dat ik de genen van mn moeder heb en hier ook geen last van krijg. Maar ach we wachten het allemaal geduldig af 😊

10. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie t al hebben verteld. Wij ook en ouders hadden nog niet zo snel een tweede verwacht. Leuke verrassing dus.
    De misselijkheid begon bij mij altijd na de 6 weken pas. Nu weer echt heftig, baal er zo van. Maar goed probeer het maar te relativeren.
    :)

11. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

Wat naar van jullie misselikkheid dames! Hopelijk gaat het snel beter. Ik heb nog nergens last van, had ik bij mijn zoontje ook niet dus zou mooi zijn als het zo blijft.

Hier ook de ouders verteld, schoonouders waren helemaal enthousiast, mijn ouders ook natuurlijk maar die wisten al dat we de mmm weer ingegaan waren maar toch was de verassing er nog een beetje omdat ik gezegd had dat het niet gelukt was! :)

12. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Hee meiden! Sinds kort er achter dat ik opnieuw in verwachting ben van ons tweede kindje. Mag ik met jullie mee lezen en schrijven? Ik denk dat ik rond 10 april uitgerekend ben.

Gefeliciteerd allemaal!

13. Minime3463

4 apr 2015
    34
    19
    8
    Vrouw

Tuulk mag je mee lezen en schrijven! Gezellig, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig! Hoe oud ben je? Dan voeg ik je vannacht even toe aan de lijst!

15. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Wat leuk die reacties. Ik was heel bang voor de reactie van me vader toen ik zwanger was van ons zoontje. Uiteindelijk viel het heel erg mee en hij zei gelijk dat wij de kinderwagen van hun kregen. Mijn vader en mijn zoontje dat zijn nu echt 2 handen op 1 buik. Ben benieuwd hoe hij nu zal reageren. Mijn moeder die weet wel dat we bezig waren voor een 2e. Schoonouders zijn altijd heel nuchter dus echt een spontane reactie hoef je niet echt te verwachten. Zitten al wel een tijdje op een 2e te wachten. Als me vriend zegt owh ja moet je nog iets vertellen is gelijk de vraag of ik zwanger ben haha. Ook mijn broertje vraagt al een tijdje erna. Me broertje van vl hebben we vrijwel geen contact.

@wevin welkom

Hier druk bezig voor zondag pfff. ben best wel gesloopt inmiddels. Vanavond ook aardig wat buikpijn, misschien teveel gedaan? Werd vanmorgen ook wakker met rugpijn, werkt ook niet echt mee. Gelukkig vandaag niet veel misselijk Yeaah. Ook mag ik vandaag mijn 6 weken dansje doen :)

16. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Welkom Wevin!
    Leuk hoor dat iedereen zo enthousiast is als je het vertelt. Hier verwacht denk ik niemand het nog. We gaan het denk ik met 8 weken vertellen.

En oh ja, ik heb 4 september intake bij de vk!

17. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi dames.

Ik ben ook een beetje terug houdend qua reacties die ik ga krijgen.
    Ik weet al 1 persoon die heel moeilijk gaat doen.
    Ze hebben natuurlijk altijd wat te zeuren.

18. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt! Wat een lieve reacties. Ik ben 28 jaar.

@pebbles waarom verwacht je een negatieve reactie?

Leuk dat verder eigenlijk iedereen tot nu toe positieve reacties heeft gehad!.

19. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    @ Wevin: Bij mij persoonlijk verwacht ik negatieve reacties omdat het erg snel is na de geboorte van mijn dochtertje. Ik ben bang dat veel mensen zullen denken dat het per ongeluk is, of dat we er niet blij mee zijn. En dat terwijl het juist enorm gewenst en gepland is! Hebben meer meiden dit?

@ Pebbles: Waarom verwacht jij negatieve reacties?

20. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Ik ben gescheiden en heb drie pracht meiden van mijn exman.
    Ik ben na 13 jaar de man van me leven tegen gekomen en ons gezin loopt zoals het altijd had moeten lopen.
    Maar ik weet dat zodra ik vertel van mijn zwangerschap dat ie moeilijk gaat doen volgens zijn geloof mag het dan niet zeg maar. Tis een lastige situatie. Mijn kids zodra ze het weten gaan blij zijn. Ze zeuren al een hele lange tijd om een broertje of zusje hahahaha.

Lang verbergen gaat niet lukken..Mien buikje groei aardig en me cupmaat is ook al groter.
    Nu de misselijkheid weg en ik kan genieten

En waarom maken we ons druk om wat andere zeggen?
    We mogen toch zelf weten wat we doen...

Deel Deze Pagina