Hey dames, Sorry van het weinige kletsen van mijn kant! Ben nog een beetje sceptisch. Ik lees wel actief mee! Ik moet de vk nog bellen en mvm nog aanmelden, Her lijkt er maar niet van te komen! De hele week een goed gevoel gehad en gisteravond zakte de moed me weer in de schoenen. Pijn in mijn buik en steeds het gevoel hebben dat ik bloed verlies. (Is niet zo alleen maar wat wit slijm) Ik heb deze week 2 mensen verhuisd en daarna heb ik buikpijn. Ik Let goed op wat ik doe met tillen maar evengoed lijkt mijn lichaam om rust te vragen. Ik ga hier dan ook gehoor aan proberen te geven. AS dinsdag ga ik lekker een weekje met mijn vrouwtje naar tsjechië kamperen. We komen hier vrienden tegen waar we bij aansluiten. Tis maar voor een weekje waar we met volle teugen van gaan genieten. Hier hebben we het ouders verteld en 2 zussen van vl en een paar vrienden. Ouders en zussen zijn heel voorzichtig blij. Ze hebben erg met ons meegeleefd tijdens de mk. Vind het wel fijn die voorzichtigheid en niet te uitbundig. Zo voel ik me zelf ook. Ik verheug me op mijn 1ste echo! We hebben wel de afspraak verzet naar de 27ste. (Kan iemand dit veranderen? Ik doe alles via mijn tel. )2 dagen na dat we terug komen van tsjechië. Gelukkig gaat de tijd dan snel. @kwaaltjes *buikpijn *last van nattigheid *pijnlijke borsten * vermoeid Gr.
Hoi lieve dames! Mag ik bij jullie erbij? Ik ben 28 jaar oud en we zijn zwanger geworden in de 33e ronde. Sinds vorig jaar juli zaten we in de MMM. Afgelopen februari begonnen we aan onze eerste icsi poging. Ik werd toen helaas erg ziek met een ziekenhuisopname van een week. Toen was er geen terugplaatsing. In mei had ik de eerste terugplaatsing van een cryo. En joeppie we waren zwanger. Helaas een miskraam met 6 weken. Nu eind juli weer een terugplaatsing gehad en zijn we weer zwanger. Nu hopen we natuurlijk dat alles goed gaat. Dit is ook onze laatste cryo van de eerste poging. Dus fingers crossed! Zondag gaan we een weekje op vakantie, lekker aan de Zeeuwse kust. Hopelijk vliegen de dagen voorbij. 26 augustus hebben we de eerste echo. Als het kan en lukt wil ik graag natuurlijk bevallen (in het ziekenhuis) en borstvoeding gaan geven. Veel liefs!
2moekes, hopelijk zet het niet door !! Ik meld mij ook graag aan bij dit topic. Het was even afwachten bij welke maand ik zou horen maar dat is nu duidelijk. Chiara-33 jaar-1e kindje-1 april Vorig jaar hebben we 7 iui's gehad en dit jaar gestart met ivf. Uit de eerste poging ben ik van een cryo nu zwanger. Aangezien we in het medisch traject zitten en we gisteren naar Portugal zijn gevlogen, had ik de 13e de eerste echo. Deze was gelukkig goed, er was een hartslag :-D Onze ouders weten er inmiddels van, zouden anders ook gemerkt hebben dat de ziekenhuisbezoeken anders liepen. Deze week ook erg misselijk geweest. Vertelde dit in het ziekenhuis en ook dat ik daardoor tegen de vakantie op zag. Ik heb nu medicijnen gekregen en voel me 10x beter! Aangezien alles verder in orde is, heb ik mij bij een verloskundigenpraktijk mogen aanmelden. Hier heb ik de 26 een echo en de 28e bij precies 9 weken de 2e echo.
Oh nee, wat eng. Hopelijk valt het mee! Dames in de MMM wat fijn dat het toch gelukt is om zwanger te raken. Nu hopen dat het allemaal goed mag gaan (en bij de andere dames ook natuurlijk). Hier vandaag een drukke dag gehad dus nu dochtertje op bed ligt ga ik lekker even in bad. Heerlijk
Hoi Meiden! Mag ik me bij jullie aanmelden? Had na drie kinderen niet meer verwacht me op deze pagina te begeven maar ben niet helemaal secuur geweest met de pil. Ben 35 en nu dus zwanger van mijn vierde (5e zwangerschap) menstruatie was een paar uur 2 weken terug en daarna wat krampen, dus niet over zwangerschap nagedacht. Omdat ik nu om het uur honger heb en vermoeid ben toch maar een hele oude test uit de kast getrokken, positief. Nieuwe test laten kopen eveneens positief. Tis dus onverwachts maar nu zeker niet ongewild. Ga maandag de vk bellen, verwacht dat de datum 8 april is maar het kan maar zo maar 4 weken langer zijn omdat de maand hiervoor ook al erg moe was en ik nu af en toe wat voel borrelen (had ik de vorige x-en ook rond de 10 weken) Ik hou jullie op de hoogte..
Welkom nieuwe dames! Wat vervelend 2moekes dat je kramp en roze afscheiding hebt. Hopelijk zet het niet door! Zal voor jullie duimen!
Welkom nieuwe zwangere. Ik ben terug van weg geweest. Ben er even een weekje tussenuit geweest en geen wifi of internet. Dus vandaar geen reactie`s. @zeilbootje: Ik ben ook uitgegaan van mijn laatste menstruatie. Ik ga het vrijdag zien hoever ik dan ben. Balen dat je die pas met 10-12 weken hebt. @ Babystew: wat vreselijk zeg. Alweer. Heel veel sterkte! @symptomenHier sinds deze week misselijk en sinds gister ook met overgeven in de ochtend. Ik herken het nog zo van mn dochter! Bah, maar aan de andere kant ook een teken voor mij dat het goed zit. Het kan natuurlijk altijd nog fout gaan hoor, maar dit is echt een houvast voor mij. Verder enorm moe en zere borsten. En rommelende darmen. Ik voel ze gewoon verschuiven. Luchtjes hier ook last van. Ik herken heel veel van jouw symptomen Simmer. Heb ik ook allemaal. @flowerpower: Ik heb nog niets verteld. Ik wil eerst de echo afwachten. En ik denk dat ik het pas rond 10 weken vertel. Vind het wel leuk om een geheimpje te hebben. @Simmer: Ik snap wat je bedoelt. Nu heb ik gelukkig nog nooit een miskraam meegemaakt, maar toch heb ik ook die angst. Gelukkig gaat het nog steeds goed. En net wat je zegt: het gaat vaker goed van fout. Veel gaat voor de vier weken al fout en is dus gewoon een ongesteldheid. En hier lees je ook vaker dat het fout gaat, omdat men steun zoekt. Ja, dat is wel een goede ja. Ik weet verder ook geen tips. Ik drink sowieso weinig tot niets. Fijn van je vertrouwen. Heb je ondertussen al een echo gedaan? @panda: spannend zeg! En heftig. Heftig ook in de 9e ronde zwanger. Maar mooi dat je zwanger bent geworden. Wel op een natuurlijke manier? @suus: ja dat kan niet hoor . Haha. Nee welkom meid! 2e kindje ook al! Geweldig. Geef je nog steeds bv? Wat knap. Ik ben net gestopt. Nou ja, mn dochter stopte zelf! @vitamines: Ik heb ze van dagrovit geloof ik ofzo. Was in de aanbieding 1+1. Gewoon de mama en baby. En daarnaast omega 3 van de kv. @Pebbels: whaha nu al . Lache joh . Hier begon mn broek gister ook aardig strakker te zitten. Wow 4e kindje! Wat gaaf zeg. @zeilbootje: hoe oud is je dochtertje dan? Fijn he die bv. Heerlijk. @floortje: bah zeg. Dat is niet fijn! Hier ook, maar als ik zit valt het mee. Als ik lig wordt het erger. Kan ook alleen op links liggen. @wevin: Wow wat fijn. En wel heel snel denk ik. Wanneer ben je bevallen van je eerste? Gaaf. Ik snap jullie wel allemaal hoor. Wij hebben gelukkig vanaf het begin geroepen dat we snel voor een 2e willen. Maar toch verwacht je mindere reacties. Ik ben heel benieuwd hoe mijn familie gaat reageren. Ik zie het wel. Het wordt het 10e kleinkind van mn ma haha. Maar ze is met mn dochter ook kei wijs en leuk. @2moekes: Oh heftig. Hopelijk zet het niet door! Maar meestal is het geen goed teken lees ik hier overal. Echt ik hoop niet dat dit voor jou geld meid. @Chiaraa: Haha, ja net deze maand . Wat voor medicijnen heb jij gekregen? Ik vind het nu al pittig. Misselijk en een kleine. @vrouwtje: We gaan het zien. Welkom en gefeliciteerd! Misschien even de nieuwe dames hun gegevens in het rood melden. En misschien een niet zo`n leuke vraag: zullen we tot de 15 a 20 dames gaan? Dan blijft het nog een beetje overzichtelijk? Wat vinden jullie? Ik mocht gister mn 6 weken dansje doen! En lekker misselijk erbij! Heerlijk gevoel is dat zeg!
2moekes, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk lezen we hier snel goed nieuws van je.
Ohh 2moekes ik duim voor je! Heh wat schrikken!? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad, tot 3-4 keer toe. Dat is wel goed afgelopen hopelijk dit keer van jou ook. Heb je de vk gebeld?
Welkom terug marievs! Wel jammer dat je zo misselijk bent! Maar idd hoort er wel bij en wel teken dat het goed zit! Hebben jullie een fijne week gehad? Vandaag gewerkt van 7 tot 15 en daarna meteen door naar de verjaardag van mn zwager waar we nu nog zitten. Ik ben kapot! Gevoel dat ik wel een week kan slapen!
Wat die vermoeidheid betreft; daar kan ik helemaal in meekomen. Gelukkig nog nooit last van misselijkheid gehad. Zal nu ook wel niet meer komen. Sterkte voor degenen die hier last van hebben... Ga nog even aan de Sopranos en dan lekker het bed in. Morgen weer vroeg in de kleren om de oudste 2 naar school te brengen.
Zet nog steeds niet Door maar rose afschijding blijft. ....buikpijn os wel minder...heb me erg rustig gehouden vandaag. Morgen om 09.54 afspraak bij vk. Er zal waarschijnlijk geen hart actie te zijn zijn maar hopelijk wel een vruchtje in de baarmoeder met de grote die past bij het termijn. Gr.