1 t/m 15 april 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Simmer, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoe is het gegaan 2moekes

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja, we horen niets! hopelijk is alles goed meid!

3. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Sorry dat ik nog niet zo actief ben in het forum
    Ben zo onzeker of alles wel goed is mag gelukkig morgen naar de gyn paar dgn eerder dan de planning was Had geen geduld dus heb gebeld of ik het kon verzetten

Weinig klachten hier alleen zere borsten verschrikkelijk moe en weinig eetlust..

Zijn er nog meer dames zo onzeker?

2moekes hoe is het gegaan?

Fijne avond

Liefs e

4. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He dames!

Ik heb ook even niet zoveel gereageerd, lees wel af en toe even bij maar ben mega moe dus zucht al bij de gedachte wat te moeten typen (schaam)..

Marievs super dat je de lijst bijgewerkt hebt!

2moekes hoe was jou echo vanmorgen? Vind het zo spannend, laat staan hoe t voor jou was..

Ik heb volgende week vakantie ben er echt zo aan toe... Dan kan ik op iedereen even persoonlijk reageren!

Ik ben ook mega onzeker, zaterdag nog een cb test gedaan kwam 3+ terwijl ik daar nog niet helemaal op gerekend had dacht zelf aan 2-3 dus moet van mezelf nu vertrouwen dat t goed komt. Het grootste percentage komt goed, daar hou ik mezelf nog steeds aan vast. Waarom zou het deze keer weet mis gaan als de kans zo groot is dat het goed gaat...

Kwaaltjes: ik ben vandaag ineens mega moe, als ik 15 min m'n eten op heb heb ik alweer trek en hoor je m'n buik vanaf de andere kant van de tafel, pijnlijke borsten (voor mij als buikslaper nu al ingewikkeld hoe ik moet liggen haha)..

Wij hebben het nog steeds niemand verteld, woensdag de vk bellen om een afspraak te maken heb het nog steeds uitgesteld en nu 2 vroege diensten dus woensdag moet het echt! Met vriendlief afgesproken dat we niet extra vroeg een echo willen dus het is ook wel goed zo, hoop met 8-9 weken een echo te mogen...

Ga nu lekker onder de wol, trusten meiden en succes voor de dames die morgen een echo hebben!

Liefs!

5. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja me. Ik ben ook zo onzeker. Terwijl ik echt mega veel kwaaltjes heb. Ik hou me nu vast aan de gedachte: geen bloed is goed. Is misschien heel optimistisch, maar anders kan ik helemaal niet genieten.

fijn dat aje morgen al mag zeg. Ik mag vrijdag dus duurt ook niet lang meer. Alleen dan is mn vakantie wel voorbij :(. Haha.

Jij ook een fijne avond

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    zie dat er weer nieuwe dames bij gekomen zijn, welkom. Lees wel mee maar reageren is er door drukte niet van gekomen.

Hier drukke week maar vooral weekend gehad. Feestje is gelukkig wel geslaagd. Ben nu behoorlijk moe en last van me banden.

2moekes ben benieuwd hoe je echo was.

Hier zijn de klachten met ups en downs. Het idee dat ik zwanger ben is nog steeds niet geland. Ik ben ook behoorlijk onzeker. Hebben volgende week maandag de echo, kan de week wel voorbij kijken. Hopelijk gaat de tijd gewoon snel. Voor de dames die deze week een echo hebben succes, hopelijk lees ik allemaal goede berichten.

Owh ja ik vind prima dat we een max van leden doen. Vind en wat kleiner clubje persoonlijk wel fijner. Hou je iets meer overzicht.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    ZWANGER ♥

SuusD 25 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 30 maart
    Floortje27 ? jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 april
    Estrella 1985 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 april
    Zeilbootje 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Panda86 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Sjubidoe 31 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Flowerpower01 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 8 april
    Vrouwtje80 35 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 8 april
    marievs 28 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 9 april - Verassing
    Christien1801 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 10 april
    Pebbels78 37 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 11 april
    2moekes 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april
    Mimmie3463 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april
    Simmer 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 15 april

Muzieknootje 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: ?

♥ STERRETJE ♥
    Babystew

♥ AFSPRAKEN ♥

18 augustus vrouwtje80 eerste echo vk
    21 augustus Estrella1985 eerste echo zkh
    21 augustus marievs eerste echo vk
    24 augustus Panda86 eerste afspraak gyn
    25 augustus Pebbels78 eerste echo
    25 augustus SuusD intake vk
    26 augustus Simmer intake mvm
    26 augustus Muzieknootje eerste echo gyn
    27 augustus Christien1801 eerste afspraak en echo vk
    28 augustus Flowerpower01 eerste echo
    28 augustus 2moekes eerste echo geertgen
    31 augustus Sjubidoeeerste echo vk
    03 september Sjubidoe intake vk
    04 september Mimmie3463 intake vk
    21 september Sjubidoe termijnecho

*Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik ze aan.

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    ER staan er nu 15 op de lijst. Staat iedereen er nu op?

Balen panda van je banden. Wat voel je precies? Ik denk dat ik er ook last van heb. Gevoelig en een zeurderig gevoel.

Ik heb nu vakantie, dus kan heel de dag reageren haha. Ook op mn werk kan ik vaak genoeg reageren, maar dat doe ik nu nog minder, omdat niemand het nog weet. Vanaf volgende week ga ik me wel weer beperken hoor op zp. 1x per dag. Anders zit ik er de hele dag op.
    moet namelijk ook nog mn verdediging maken voor mn studie en ik moet nog een sollicitatie brief schrijven voor een andere functie binnen het bedrijf. Dit wordt een werk ervarings plek voor een jaar. Dus ik twijfel ook wel een beetje of dit kan. Aangezien ik er in het voorjaar 4 mnd tussenuit ben. Als alles goed mag gaan natuurlijk!

Ben ook benieuwd hoe dat het volgende week gaat met het werken. Nu kan ik heel de dag rusten en rustig aan doen. Volgende week weer aan de bak. Gelukkig wel drie dagen, dus dat valt mee. Maar ben dan misschien ook te moe om te typen.

Hoe gaat het met de mama`s die ook al een 2e hebben? Ik vind het erg pittig. Mijn dochter is enorm makkelijk, maar toch! En vooral die poepluiers. Die stinken een uur in de wind. En het opbeuren van de grond gaat ook niet altijd even makkelijk, omdat ik daar misselijk van wordt. Ik probeer zoveel mogelijk met mn dochter te doen, maar het schiet er wel eens bij in. Gelukkig is mijn man nu ook nog thuis.

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Brr ja die poepluiers! Ik zei gisteren nog tegen manlief dat ik vond dat de luiers anders ruiken en meer stinken, maar hij dacht toch echt dat het aan mij lag ;).
    Verder qua klachten gaat het hier redelijk, soms een beetje een misselijk gevoel, maar nog niet hoeven overgeven. Bij mijn dochter helemaal niet overgegeven dus ik hoop dat dat nu ook zo is. Merk wel dat het pittig is, met een kleintje erbij. Dus als ze slaapt ga ik nu ook steeds even liggen 's middags (de dagen dat ik niet hoef te werken). Heerlijk!

10. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

He dames,

Hier ook weinig tijd om te reageren, druk met werken en savonds met mijn zoontje. Verder ook super moe dus meestal ook geen puf om te reageren :) ik lees wel mee. Hier gelukkig ook weinig kwaaltjes.. alleen erg moe en merk dat ik savonds pijn in mn buik heb als ik mijn zoontje veel getild heb. . Soms kan het niet Anders hè. Ik moet nog 1.5 week wachten dan hebben we onze eerste echo bij de gyn... Wat gaat de tijd langzaam!

@2moekes: Hoe gaat het met je?

11. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    En voor de lijst: 27 augustus intake vk

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Mijn gegevens staan er nog niet tussen. Door de slechte wifi op vakantie lukt het posten niet zo goed.

Chiaraa-33-1e kindje- 1 april ;)

13. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Hallo dames,

Nog plek voor een dame erbij?

bij de andere groep is het ook al aardig druk zag ik

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Welkom Melle! Wanneer ben je uitgerekend?

Ik reageer wat minder want ik ben zoo moe! Ik kan wel 24uur per dag slapen. Vandaag ook niet helemaal fit, beetje misselijk en gewoon zon blugh gevoel. Vandaag ook last van buikpijn wat me zorgen baard. Het zijn geen krampen ofzo maar aan de zijkant van mijn buik, vooral rechts. Lijkt wel of mijn heupbot pijn doet zeg maar. Kortom, geen fijn dagje vandaag.

Iemand al iets van 2moekes gehoord?

15. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    ZWANGER ♥

SuusD 25 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 30 maart
    Chiaraa 23 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 1 april
    Floortje27 ? jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 april
    Estrella 1985 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 april
    Zeilbootje 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Panda86 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Sjubidoe 31 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 april
    Flowerpower01 28 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 8 april
    Vrouwtje80 35 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 8 april
    marievs 28 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 9 april - Verassing
    Christien1801 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 10 april
    Pebbels78 37 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 11 april
    2moekes 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april
    Mimmie3463 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 12 april
    Simmer 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 15 april

Muzieknootje 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: ?

♥ STERRETJE ♥
    Babystew

♥ AFSPRAKEN ♥

18 augustus vrouwtje80 eerste echo vk
    21 augustus Estrella1985 eerste echo zkh
    21 augustus marievs eerste echo vk
    24 augustus Panda86 eerste afspraak gyn
    25 augustus Pebbels78 eerste echo
    25 augustus SuusD intake vk
    26 augustus Simmer intake mvm
    26 augustus Muzieknootje eerste echo gyn
    27 augustus Christien1801 eerste afspraak en echo vk
    27 augustus Zeilbootje27 echo vk
    28 augustus Flowerpower01 eerste echo
    28 augustus 2moekes eerste echo geertgen
    31 augustus Sjubidoeeerste echo vk
    03 september Sjubidoe intake vk
    04 september Mimmie3463 intake vk
    21 september Sjubidoe termijnecho

*Wijzigingen in kleur aangeven graag, dan pas ik ze aan

16. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Hallooo Dames!

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben momenteel 6,5 week zwanger van ons eerste kindje en 25/8 mogen we naar de VK voor de intake en de eerste echo, spannend!
    Verder heb ik alle kwaaltjes die een mens zich kan bedenken; misselijkheid, overgeven, maagzuur, duizelig, pijnlijke borsten, kramp in de baarmoeder. Dus ik ben blij als ik de eerste echo heb gehad en zie dat alles goed is, want stiekem maak ik me er wel zorgen over.

Lfs!

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Haha, ja hier ook hoor. Dat ligt echt niet aan ons, maar aan de baby ;). Fijn dat je nog niet hebt hoeven overgeven zeilbootje. Hier alleen vanochtend gal, maar wel heel de dag een misselijk gevoel. Net lekker een salade op met geitenkaas! Dat smaakte goed zeg! Heb ook echt in weinig dingen geen trek, maar als ik dan ergens trek in heb…. Haha. Ja, ik ga nu ook smiddags even liggen of tv kijken als mn dochter op bed lig. Volgende week weer werken, dus dan kan dat minder.
    Hoe oud is je zoontje flowerpower? Best druk he met nog een baby erbij. Hier gaat ze rond 7 uur naar bed en dan ben ik ook afgedraaid. Nee, soms kan het niet anders nee. Ik til mn dochter ook nog regelmatig en dat geeft ook soms best wat last. Ja he, ik moet nog drie nachten slapen… Pfff.
    Welkom mellle. Wil je iets meer over jezelf vertellen? Ja he klopt. Wij gaan ook zeer snel een ledenstop houden ivm de drukte. Maar hebben nog niet besloten wanneer ;). Dus welkom :p.
    Iik herken het chirstien van die buikpijn. Het is ook niet echt pijn ofzo. Meer een zeurderig gevoel. Beetje gek. Balen dat je nu misselijk bent zeg.
    Wil van de week ook weer gaan hardlopen. Ben al veel te lang niet geweest.

18. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Hallo,

ik ben mellle, 33 jaar. Dit word mijn 3e kindje en onze 2e. Ik heb een dochter van 9 jaar en hebben samen een zoontje van 2,5. Dit was een niet geplande zwangerschap, maar zeer welkom. Hebben aardig wat tijd nodig gehad om ons leven weer op de rit te krijgen na onze zoon, en dat vriend militair is en veel weg is momenteel. Dus we moeten er nog een beetje aan wennen.
    Ik hoop dat ik hierdoor geen scheve gezichten krijg? Omdat ik weet hoeveel verdriet en ellende mensen moeten doorgaan om zwanger te worden.

Ik voel me verder goed, alleen af en toe wat misselijk

19. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gelukkig herken je de pijn marievs. Nou ja niet dat ik het leuk vind dat jij het ook hebt, maar dan weet ik dat ik niet de enige ben.

Ik had vannacht gedroomd dat ik een mk had, toen ik wakker werd en naar de wc moest was ik doodsbang en merk dat het me nog wel bezig houd. Stom he dat door een droom? Bedoel had heel goed door dat het echt een droom was en niet echt en toch houd die droom me dan zo bezig

20. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

@marievs Mijn zoontje is 16 maanden, vanmorgen even gewogen en hij weegt al 13 kilo haha zware jongen :) Hoe oud is jou kindje?@christien ik heb ook al een paar keer over een mk gedroomd. . Stom hè. . Gelukkig nog geen werkelijkheid geworden.

Miss kunnen we een besloten club maken? Kun je ook wat meer persoonlijke dingen delen miss.. ivm meelezers? Het is maar een ideetje hoor. .

Deel Deze Pagina