1 t/m 15 april 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Simmer, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dat zou wel fijn zijn ja een besloten groep!

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Dromen: Ik droom steeds over tweelingen. Laten we maar hopen dat alle dromen geen werkelijkheid worden. 3 kleintjes onder de twee lijkt me toch iets teveel van het goede ;).

3. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Haha nou wie weet zeilbootje. ;)

4. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies

Geloof dat we allemaal 1 klacht gemeen hebben
    Moeeeeee hihi verder weinig klachten gelukkig

Vandaag een echo gehad :D zag er goed uit heb zelfs het hartje al zien kloppen wat is dat bijzonder zeg zo een echo je ziet zo weinig maar het betekend zoveel:)

Een vraagje wisten jullie of hebben jullie wel eens gehoord dat als je aan een fystel ben geholpen je waarschijnlijk zowieso medische moet bevallen :(

Ik vroeg vandaag aan me gyn of ik me nu gew bij een verloskundige in de buurt kon inschrijven maar dat ging ze eerst bespreken met de andere gynaecologen ivm 2 fystel operaties die ik heb gehad

Was benieuwd of jullie dit eerder hebben gehoord

Fijne avond allemaal

Liefs E

5. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    13 kilo? Flowerpower? Hollandse welvaart? Heerlijk. Mijn zoontje van 2,5 is net 11 kilo, is echt een kleintje hoor.

Estrella? Geen idee, lijkt me wel logisch, op medische indicatie, juist door die fystels? ik zat vorige zwangerschap bij gyn ivm ernstige astma aanvallen, nu eerst gewoon weer bij verlos. Wil je liever thuis?

En hier ook tweelingen in de familie, je zult zien he?🙈

6. Flowerpower01

Flowerpower01 Niet meer actief

Haha ja 13 kilo. . Het is net een blok beton als je hem oppakt haha.. Hij is heel klein en ook wel een beetje baby vet maar niet overdreven hoor. . Miss zware botten ofzo hihi hij loopt net 5 Weken dus zal wel goedkomen met dat gewicht.

Geen idee wat fystels zijn?

Nog meer mensen in voor een besloten groep?

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heel herkenbaar, dromen met miskraam, kloppende hartjes enz. Vind het niet erg om straks weer te gaan werken. Nu in de vakantie veel te veel tijd om er mee bezig te zijn.

Een besloten groep of een stop op de groep lijkt me prima. Op die manier houden we het behapbaar en vertrouwelijk :)

8. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    @chiaraa, wat duren de dagen dan lang he? Ik moet dit weekend nog werken, volgende week donderdag echo, 4 sept trouwen en dan 2 weken vakantie. Als ik terug kom op het werk ben ik gewoon 12 weken! Dan hoef ik het niet meer geheim te houden! :)

Even wat liefs met jullie delen. Mijn aanstaande ging vandaag zijn pak passen en kwam thuis met een cadeautje. Zo lief! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      2
  9. pebbels78

pebbels78 Actief lid

26 mei 2015
    216
    0
    0
    Hoi dames...

Dromen ooh ja die heb ik ook vage dingen en angstige dingen.
    Laten we hopen dat het dromen blijven.

Hier gaat het echt minder. Ben nu de heledag door misselijk tot braak neiging toe. Ik wordt er sago van..
    Iets doen zie ik tegen op vandaag en dan die zo'n ook nog waar ik helemaal bleg van wordt.
    Ik tel af tot 12 weken of mis iets eerder.

Hebben jullie een gouden tip

10. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben helemaal in voor een besloten groep. Destijds ook gedaan en dan klets je toch wat makkelijker. Hier is de misselijkheid alles overheersend weet soms niet waar ik het zoeken moet :(
    Pfff.

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wat lief je van je aanstaande Christien!

Weet iemand hoe je een groep besloten moet maken?

12. Flowerpower01

Ja dan moet je een club aanmaken. . Wil ik wel even proberen straks..

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ja hoe werkt dat een besloten groep? Wat balen van die misselijkheid bij sommige dames!

En Christien, super lief zeg!!

14. Flowerpower01

Ik heb een besloten club aangemaakt! Hij heet 1 t/m 15 April♡
    Ik moet dan accepteren als je erin wilt. . Kun je vinden bij clubs..

15. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Super flowerpower! Mag ik bij de club? Weet niet hoenik mezelf moet uitnodigen..

Vandaag voor t eerst misselijk wat vreselijk heb met pijn en moeite een boterham genomen.. En lig alweer op de bank, vanmiddag werken hoop dat k me dan wat beter voel..

Zal de vk zo bellen om me aan te melden, krijg elke dag wat meer vertrouwen...

16. Flowerpower01

Oh bah wat naar die misselijkheid.. Wel fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt. . Heb je uitgenodigd. . Zal vanavond na het werk iedereen uit de lijst even uitnodigen..

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wat een leuk idee Flowerpower, wist niet eens dat het kon. Maar ik word graag lid :).

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Er zijn er meer die aan een zwangerschap moeten wennen denk ik Melle. Ik moet er nu ook meer aan wennen dan bij mn dochter. Had het ook niet verwacht gelijk. Fijn dat je je goed voelt.
    Haha, ach ja. Alles wat onderin gebeurd is nu griezelig. JE voelt van alles en je blijft hopen dat het goed gaat. Ik heb die droom ook al gehad en ook al een keer dat ik een jongen kreeg. We hadden het in juni 1x onveilig gedaan, dus er was een kleine kans dat ik zwanger was. Toen droomde ik dus dat ik een jongen kreeg. Nou, niet dus haha. Toen werd ik dus gewoon ongesteld.
    Ik vind het juist heerlijk om thuis te zijn. Op mn werk ga ik anders allemaal zitten googlen.
    Zo lekker zeg! Die groeit goed. Mijn dochter is 13 maanden. Geen idee hoeveel kilo. Volgende maand weer naar het bureau.
    Ik vind het prima een besloten club! En nu ook een stop ja. Net wat chiaraa zegt!
    Haha een tweeling zeilbootje! Dat wordt druk hihi.
    Haha, ja die klacht hebben we gemeen ja. Moe is echt overheersend hier met de misselijkheid! Oh wat fijn estrella. Ik mag over 2 dagen. Nee, nooit van gehoord. Misschien even hier navragen?
    Ik hoop weer thuis te bevallen. Bij mn dochter ook. 4 uur snachts begonnen en om half tien was ze er al. Ging echt zo vlot voor een 1e en totaal geen pijn gehad (sorry).
    Oh wat lief van hem zeg! En wat een leuk shirtje. Wel lekker dat je dan even vakantie heb. Heerlijk.
    Willen jullie weten wat het wordt?
    Tips pebbels? Als jij ze hebt :p. Nee, iedere keer kleine dingen eten en alleen dingen die je wilt eten. Ik ben nu verzot op brood met kipkerrie salade. Vanillevla helpt ook en een klein slokje cola. Of een dropje werkt bij mij ook. Hoop dat het over gaat voor je. Bij mij duurde het 9 maanden. Al ging het vanaf de 20w beter.
    Doe dat Simmer! Dat man nu wel! Haha. Ja erg he die misselijkheid. Ik eet sochtends nu een beschuitje. En melkproducten kan ik helemaal niet handelen

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Denk dat je al uitgenodigd bent. Moet je even kijken bij je priveberichten.

20. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Hey dames!

Sorry voor de late reactie! Ben op vakantie in tsjechië.
    En bedankt voor het medeleven!

De afspraak ging opzij wel goed. Helaas kon ze Door de verouderde echo apparatuur niet erg veel zien. Het was in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En ze zag iets kleins in de baarmoeder. Het rosé was waarschijnlijk afkomstig van de slijmvlies en de buikpijn werd waarschijnlijk veroorzaakt Door mijn diep liggende en naar links gekantelde baarmoeder. ( waarschijnlijk ook de veroorzaker van de vorige miskraam).
    Sindsdien geen bloed of rosé meer, maar dat houd wel in niks doen!
    Lig veel en doe amper iets....Dit houd de buikpijn weg....en het bloed.
    Hoop niet dat ik zo de gehele zwangerschap moet doorbrengen, maar als dat zo is.....is het zo en doe ik het graag!
    Geen bloed is goed!!!!!! De afgelopen 2 dagen allen morgens een krampje en savonds....thats it! Borsten doen pijn en ben vermoeid....De rest niets....
    Ik had stiekem gehoopt op wat meer kwaaltjes zodat ik die kan gebruiken als wat houvast!

Leuk om te vertellen!! Vannacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg!! Wie weet!

26ste heb ik afspraak bij vk echo en intake
    27ste heb ik afspraak bij geertgen

Deel Deze Pagina