Lukt me ook niet om me aan te melden voor de club. Lief van je verloofde zeg. Vind het erg lastig om via de telefoon op iedereen te antwoorden, weet iemand een makkelijke quote manier? Anders ben ik wel een half uur bezig met zoeken kopiëren etc. En mijn geheugen is al niet zo best😂.
Op je naam klikken en dan zie je rechts groepen waar je lid van bent. Klik je daarop en ben je weer in die groep. Zo doe ik het tenminste
Bij mij stond bij mijn naamvakje, welke ik op elke forumpagina zie, dat ik een bericht had. Zodoende kwam ik bij de club.
Ik had jou nog niet uitgenodigd Aprilmommy.. Had de lijst overgenomen en daar stond je niet tussen. Zal je uitnodigen.
Mag ik ook in de club worden uitgenodigd? Mogelijke bevalingsdatum: 10 april 2016 Ik wil me graag daar voorstellen. groetjes
Mag ik misschien ook in de club? Ben zwanger van mijn derde en denk dat ik 10 april uitgerekend ben. Heb volgende week donderdag mijn eerste echo.
Hoi dames, Ik maak ook graag deel uit van de club. Ik ben uitgerekend voor 10 april 2016. Eerste echo op 9/9/2015. Ik ben 28 jaar en het is mijn eerste kindje. Groetjes, Kim
He dames, heb hier een tijd niet gekeken. Maar zal even aangeven in de besloten club dat jullie er graag bij willen (heb zelf het beheer niet).
Mag ik ook mee kletsen? Heb een zoontje (augustus 2014) en verwacht 14 april een tweeling! Hoewel ik waarschijnlijk in maart al ga bevallen wil ik me toch in het april clubje aanmelden omdat ik dan officieel uitgerekend ben!