♡ April ♡ 1 april (1) 2 april (0) 3 april (0) 4 april (0) 5 april (0) 6 april (0) 7 april (0) 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (0) 15 april (0) ♡ Afspraken ♡ April Mei
2 april hier Meijtje 32 jaar, 3e kindje van ml en mij (Ml zn 5e en een boel sterrenkindjes) Super onwerkelijk, iets met oepsje met condoom hihi, maar super gewenst <3 de testen lopen op, wel super spannend door de vele missers. Jij ook een heel verleden zie ik.... Voorzichtig gefeliciteerd maani.... Hopelijk voor ons beide een plakker wat mag uitgroeien tot een wondertje!
He Meijtje! Gefeliciteerd. Volgens mij hebben wij ook samen geschreven in het uitgerekend 1 tm 15 september topic. Wat fijn dat je weer zwanger bent. Maani heeft zichzelf van de lijst afgehaald zie ik hierboven. Volgens mij liep helaas haar testen niet op...zo verdrietig.
♡ 1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (0) 2 april (1) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje 3 april (0) 4 april (1) Frummels - 29 jaar - 1e kindje 5 april (0) 6 april (0) 7 april (0) 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (0) 15 april (0) Totaal: 2 ♡ Afspraken ♡ Augustus September
Ow maani nee inderdaad verdrietig... We weten helaas hoe het voelt. Frummels inderdaad we hebben samen geschreven daar. Hopelijk mogen we nu een keer genieten van een blijvend wondertje! Spannend weer he! Hoe voel je je?
Ik merk dat ik erg bang ben. Door alle ervaringen ben ik heel benauwd voor de weken die komen gaan. Ik gebruik nu wel utrogestan tot 12 weken vanwege een mogelijk progesteron tekort dus dat helpt wel een beetje. Ik hoop ZO dat het deze keer goed gaat. Hoe ben jij eronder?
Ja dubbel.... Een goed gevoel, voor 9e x gelijk raak (1x 2e ronde) zelfs nu ronde 0 omdat er een oepsje met condoom geweest is, we wilde na de vakantie beginnen. En een zenuwachtig gevoel We gaan eind augustus dus ben ik nog geen 9 weken, voor 3 weken weg naar gran canaria, ben als de dood dat het net ervoor op de echo krijgt te horen dat mini niet leeft, of daar mis gaat.... We wachten maar weer af. Heb de vk vast een mail gestuurd voor vroege echo. Die wil ik dan met 6,5 week en met 8 weken en een beetje net voor de vakantie. Het wachten duurt nu al lang haha.
Jeetje wat bijzonder elke keer meteen raak. Alsof je lijf dan niet kieskeurig is en alle eitjes doorzet terwijl ze misschien niet optimaal zijn? Of geloof je niet in dat soort theorieën? Hopelijk gaat het nu wel goed. Ja ik zit ook met dat vakantieprobleem, gelukkig hebben wij niets geboekt en gaan we op de bonnefooi. Ik krijg door mn miskramen ook een vroege echo. Ga proberen er eentje te regelen voor 15 augustus. Dan ben ik 6 + 6. Maar ik wacht even met bellen tot mn test knalt.
Dat denkt de gyn ook, dat ik te vruchtbaar ben, dat mn lichaam van alles wat probeert te bakken terwijl het geen goede combi is. Of ei of zaadjes niet goed, mijn selectie is niet rond ongesteldheid maar pas veel later. Ze kunnen er ook niets aan doen , dus elke keer maar weer afwachten. Ik maak al op tijd een afspraak, afzeggen kan altijd en het is bij ons altijd best druk, dus kan ik als ik nu bel pas over 2 weken terecht. Ik hoop met 6.4 een echo te krijgen en 9.1/8.2 dan heb ik nog 1 a 2 dagen om evt te curreteren. (nooit meer pillen). Je staat er toch heel anders in zo he. Ipv genieten zijn we al schadebeperkend aan het optreden....
Goede morgen dames, Ik vind het nog ontzettend eng om me hier toe te gaan voegen aan de groep. We zijn precies 5 jaar bezig geweest voor een derde kindje, heel wat hormonen, ziekenhuis bezoekjes en net gestart met icsi traject verder en dan toch spontaan zonder hulp een (meerdere) positieve testen. Ik was aan het wachten tot ik Kon starten met de pil voor mijn start icsi traject dit omdat ze een zomer stop hadden. En dan ineens ben je gewoon spontaan zwanger zo ongelofelijk en durf het ook echt gewoon niet te geloven zo bang dat het weer allemaal een droom is. Volgens mijn eigen berekeningen en mijn positieve ovulatie test zou ik nu 3 weken en 6 dagen zwanger zijn maar 100% zeker weet ik het niet aangezien ik een rommelig begin van de cyclus had. Ik was namelijk ongi toen drie dagen aan de anticonceptie maar gezien het feit dat er voor icsi een zomer stop was vond ik het nutteloos dat ik al zou starten met de pil dus ik ben in overleg na 3 dagen gestopt en werd wederom ongesteld terwijl dit normaal noet snel zou gebeuren zeiden ze dus ik weet het echt niet. Dit was mijn verhaal in een notendoppie @all gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
Wow kikkert ik snap dat je het niet durf te geloven! Wat gaaf dat je positief getest hebt. Hopelijk een mooie plakkert voor jou.
♡ 1 tot 15 april 2017 ♡ 1 april (0) 2 april (1) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje 3 april (0) 4 april (2) Frummels - 29 jaar - 1e kindje Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 5 april (0) 6 april (0) 7 april (0) 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) 11 april (0) 12 april (0) 13 april (0) 14 april (0) 15 april (0) Totaal: 2 ♡ Afspraken ♡ Augustus Kikkert 3 augustus 1e controle (ivm voorgeschiedenis) September
Heb nu de verwijzing en morgen ga ik bellen voor een afspraak, tweede week van augustus dus met iets meer dan 6 weken. Ook ivm verleden. Ik mag eerder maar ik heb met 5 weken alleen maar twijfelachtige echo's gehad allemaal wel met hartje maar het gaf geen indicatie. En dan met ruim 8 weken, ga zo zenuwachtig zijn op vakantie....Of niet als het weer mis is, maar dat zullen we af moeten wachten. Zal je even toevoegen kun je mn testen zien, de laatste van vandaag is niet met ochtend urine. Het loopt heel rap op gelukkig.
Frustreren dat lange wachten en die onzekerheid en ja voor vele zijn twee weken zo om maar niet al je al een behoorlijk verleden hebt dan zit je toch wel erg in de stress. Bij mijn zoon en dochter had ik dit totaal niet zo erg als nu jij wel? Mag ik vragen wat je ziet bij een 5 weken echo? Ik neem aan alleen een vruchtzakje. Hoe zit het kwa kwaaltjes bij jullie? Ik ben hier behoorlijk duizelig bij lopen/inspanning en heb lichte krampjes en pijnlijk bekken/onder rug, ook iets gevoelige borsten.
Kikkert welkom en gefeliciteerd. Wat een naarheid heb jij moeten meemaken zeg, 5 jaar! Was je wel vlot zwanger van je eerste twee kinderen? Meijtje fijn dat het vroeg gepland wordt. Ik ga je testen even bekijken. Ik mailde vandaag iemand van het fertiliteitsteam en zij gaf mij een afspraak voor als ik 8 +1 ben. Heb haar teruggemaild dat mn gyn had gezegd dat ik met 7 mocht komen dus hopelijk krijg ik dat voor elkaar...
Frummels Thx, jij ook gefeliciteerd! De eerste duurde 9 rondes en de tweede meteen raak. De gyn zei toen al jullie hebben echt super veel geluk gehad dat jullie zo vroeg begonnen zijn met kinderen, ik was namelijk 20 bij de oudste. Jij hebt ook al genoeg achter de rug aan je onderschrift te lezen. Hoop dat je alsnog met 7 weken mag komen is toch voor jezelf wat geruststellender denk ik
Dan is het zeker een geluk dat je vroeg begonnen bent. Wat bijzonder zeg dat het dan niet meer wil lukken...En dan is de wens voor een derde bij jullie ook wel groot, dat jullie die stappen hebben gezet. Zo fijn dat het nu raak is. Ik krijg maandag 15 augustus een echo! ik ben dan 6+6. Vandaag een hele bange dag. Mn buik is onrustig en ik voel mn rug. Bovendien gebruik ik tot 12 weken utrogestan (progesteron) en dat loopt er helaas na gebruik altijd uit (vaginaal inbrengen). Ik denk nu elke keer als ik iets voel dat het bloed is...Pffff niet te doen dit. Ik wil zo graag gaan slapen en over 8 weken wakker worden. Maarrr ik probeer echt positief te blijven, het moet toch een keer goed gaan. Ik hoop zo dat dat nu is. Bij mn vorige zwangerschappen was ik voor 7 weken al aan het bloeden, dus ik denk dat als ik het tot mn echo red zonder bloed, ik mij al iets meer kan ontspannen.
Klopt onze wens was zeer groot ondanks alles commentaar van mensen om ons heen. Maar eerlijk is eerlijk je verlegt ook steeds je grenzen wij wilde eerst geen iui en al helemaal geen icsi. Wij ons ligt de oorzaak aan de zwemmers van manlief. Hier ook onrust in de onderbuik en onderrug met name gisteren maar herken het ook wel vanuit zoon en dochter maar het blijft toch wel eng. Ik gebruik ook utrogestan 3x per dag 2 stuks.. Spannend he dat wachten op de echo blijft toch een dingetje
Het is bij mij gelukkig nu weer weg. Alleen nog beetje beurs gevoel onderin mn rug. Mn borsten zijn alleen niet meer gevoelig. Merk dat ik het toch wel spannend vind om morgen weer te testen! Hoop zo dat ie donkerder is dan gisteren. Ik neem 3 x 1 utrogestan, vanwege een korte luteale fase. Moet het nemen tot 12 weken. Om welke reden neem jij het Kikkert?