1 t/m 15 april 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja klopt al 2 dagen. Begin alleen maar zorgen gemaakt, maar probeer het nu meer los te laten. Ik kan er toch niks tegen doen, maar zou wel willen weten waar het vandaan komt. Ik voel mij verder ook nog zwanger. Lopen je testen wel op?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @iset mooie testen hoor
    @mippi hoe ja het nu? Nog steeds bruine afscheiding?

3. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Mippie en Iset, jammer van het bloedverlies/bruinverlies maar hoeft niet altijd iets te betekenen he. Ik duim voor jullie.

Ik heb hier nog verschillende testen liggen en aangezien dit (normaal) onze laatste is stillekes alles opgebruiken. Morgen nog eens een testje doen :)
    Gisterenavond just for fun een ovutest gedaan om te kijken of die knalt. en ja hoor, een zwarte streep! :eek:

Ik heb nog een digitale test liggen. Wanneer zouden jullie die doen?

Gisteren ook bevestiging gehad van de dokter dat ik zwanger ben. Aan de hand van de bloedwaardes zegt hij 5 weken +, ik was er toen 4,3. Dus echt wel zwanger :p

Bijgevoegde bestanden:

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kikkert succes morgen, hoelaat mag je?

Bertxbirgit altijd een mooie bevestiging om te horen.

Hier net klaar met werken, morgen gebroken dienst dus weer om 6.45 beginnen... Ach nog 2,5 week en dan vakantie <3

5. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Meijtje: leuk dat je binnenkort bankkantoor hebt, zal wel welkom zijn :)

Toch maar vandaag de digitale gedaan :) staat 3+ jeej!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      1
  6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bertxbirgit mooie testen
    @meijtje killing hoor die gebroken diensten :( en vooral nu je zwanger bent.

Vandaag mag jn voor de echo hoelaat precies weet ik njet aangezien de ene vk op vakantie is dus het kan zijn de de vk die nu aan het werk is een bevalling heeft dus ik moet d'r bellen vanmiddag dan hoor ik meer

7. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Iset en Mippi, wat halen zeg dat bruinverlies!! Ik snap dat jullie er wel onzeker van worden, ik heb dit ook een aantal keer gehad vorige week.. Zo onzeker, hebben VK gebeld, die gaf aan opruimen baarmoeder/innesteling of toch gewoon bloedvaatjes die 's nachts knappen door t verkeerd liggen (bepaalde druk) en dan 's ochtends resulteert dat in bruin bloed. Ik heb zelfs helemaal in t begin wat rood gehad, dood eng!
    Gelukkig lopen m'n testjes nog mooi op... Durf alleen die digitale niet doen, vind t eng als er geen 3+ komt te staan... Dus voor nu wacht ik op m'n echo!

Spannend kikkert, je echo vandaag! Ik ga heel hard duimen draaien voor een kloppend hartje!!
    Gisteren heeft toch ook iemand een echo gehad? Nathalie?

Hier m'n ene laatste dag van de vakantie en wat doet het hier in Italië? Regenen en onweren, ook niet leuk! Hopelijk wordt het snel droog!!

Hoe is het met de rest van de dames?

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @xuona hopelijk slaat het weer snel om en kun je nog heerlijk genieten van het weertje.

Thx ja klopt heb vandaag idd mijn echo heel spannend. Nathalie had hem gisteren maar ze is sinds juli njet meer online geweest

9. Mippi9

Mippi9 Lid

5 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja succes met de echo spannend! De test is hier ook nog positief dus is idd afwachten. Nog steeds bruin of rood met afvegen.

10. Mippi9

Mippi9 Lid

5 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik heb trouwens niet met ochtendurine gestest maar later op de ochtend en toch goed positief en jij bertxbirgit deed jij die met ochtendurine misschien ga ik die ook eens doen.

11. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ja, die zijn met ochtendurine. Bij men 2 vorige zwangerschappen teste ik pas een week over tijd positief dus neem liever het zekere voor het onzekere door smorgens te testen :) maar de testen knallen echt dus kei blij! En ben nog niet eens een week over tijd! :D

12. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    @bertxbirgit mooie test! ik durf ook geen testen meer te doen... straks valt het tegen en dan zit ik tot de echo in de rats.

@kikkert spanned zeg vandaag weer een echo.

Ik merk aan mezelf dat ik het zo spannend vind allemaal. kunnen jullie het een beetje loslaten? ik ben er heel de dag mee bezig. ben zo bang dat het fout gaat.

ik zou het liefst ook elke week een echo hebben. ben trouwens benieuwd of ik bij de gynaecoloog onder behandeling blijf of dat ik weer door wordt verwezen naar de verloskundige.

13. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Kan je dat in Nederland niet zelf kiezen mariekerox? In belgie kan je kiezen: ha, vk of gyn

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Normaal doet de vk de clntrolles de gyn doet meestal alleen de clntrolles als er een medische indicatie voor is. Huisarts doet voor zover ik weet in Nederland geen zwangerschaps controles. Ik zelf heb wel een medische indicatie om naar de gyn te gaan voor controlles maar ik vind dat nogal een onpersoonlijke bedoeling elke keer een andere.

15. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ahzo :)
    In belgie is denk ik de 12, 20 en 32 weken echo 'verplicht' bij de gyn. De andere controles kunnen bij de vk of als het bloed onderzoek is bij de ha.

Ikzelf heb bij de 2 vorige zwangerschappen altijd bij de gyn geweest. De oudste heeft een nier die niet goed functioneert dus zowiezo bij den gyn en bij de jongste was al bij 5 weken cmv vastgesteld (was verkeerd resultaat blijkbaar) dus ook bij de gyn gegaan. Nu ook maar bij de gyn omdat ik niet beter gewend ben en met mijn hormonenkuren weet de gyn nu toch al alles van dit traject. In belgie heb je ook een persoonlijke gyn dus niet elke keer een andere, dat is wel goed :)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ja ik had wel in met iui/icsi traject altijd dezelfde gyn's waren er twee. Maar als je voor gewone controle zou komen in mijn ziekenhuis kom je gewoon bij diegene wat dienst heeft als heb je dan wel een vaste die jou als patiënt heeft

17. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Oh, das natuurlijk wel jammer

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteren de Moeders voor Moeders test gedaan. Teststreep was donkerder dan de controlestreep. Ik heb gisteren ook nog een digitale binnengekregen maar vanmorgen zat de urine al in de bus voordat ik eraan dacht. Vanmiddag maar doen.

Volgens de informatie kun je je aanmelden tot week 11. Het duurt iig tot week 16. (ik moet tot half oktober) dus nog tijd zat hoor, en inderdaad: alle beetjes helpen.

Wat vervelend voor de mensen met bruinverlies. Kan me voorstellen dat je hier wel zenuwachtig van wordt.

Ik heb volgende week met 7 weken de eerste echo in het ziekenhuis. Bij mijn eerste had ik met 10 weken er nog eentje in het ziekenhuis en kon ik daarna over naar de VK. Toen was ik niet medisch meer (bij ons dmv ICSI zwanger geworden). Ik kan me zo voorstellen dat wanneer ze constateren dat er sprake is van een gewone zwangerschap (en geen BBZ) ze je ook doorverwijzen naar een VK MariekeRox.

Kikkert, blijf jij wel bij de gyn door je ICSI?

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier alle zwangerschappen bij de gynaecoloog. Mijn vk wijs me gelijk door. Nu zal ik door alle bijzonderheden ook bij de gynaecoloog blijven. Heb een vaste die alles meegemaakt heeft en 2 'reserve' en een 'vaste' echoscopiste. Dus dan ben ik even niet de eeuwige kijkdoos.

@kikkert gisteren avond tot 23.00, vanmorgen om 6.45 op kantoor, vanavond weer werken. Dan vrijdag zaterdag en zondag ook gebroken dienst en een deel bereikbaarheidsdienst. Er is er gisteren 1 ziek geworden dus dan bikkelen we door. Enige voordeel is dat de tijd vliegt. En ach beetje uren sparen, altijd mooi.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ivy altijd mooie test.
    Hier geen mvm, mag niet, dus houdt het snel op.

Deel Deze Pagina