Weet iemand of er ook een soort moeder voor moeders is in belgie? Ik zou ook graag meedoen zeker owv het traject dat ik nu heb afgelegd vind ik het nog belangrijker. Maar ik kan niet meteen iets vinden
BertxBirgit: geen idee eigenlijk. Ik ga me ook aanmelden zodra ik een goede echo heb. Ivy1979 ik denk inderdaad dat het zo ook zal gaan. we wachten eerst maar even dinsdag af. Kikkert weet je al hoelaat je om een echo mag?
Heb net even contact gehad met moeders voor moeders en die zeggen dat ze geen weet hebben van zoiets in belgie. Wel jammer Kikkert: Ben ook wel benieuwd hoe het is geweest
Dat is jammer dat er niet zoiets is in Belgie. Ik had de vorige keer ook gevraagd of ik een beetje "klimaatneutraal" kon zijn (zelfde hoeveelheid HCG bij elkaar plassen als ik gebruikt had) maar ik geloof dat dat er niet inzit. Ze zei misschien 1 max 2 injecties. Op het eind was ik er eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar mee.
Ik ben not niet geweest dames moet over een half uurtje bellen als ze geen bevalling heeft kan ik waarschijnlijk meteen komen.
Hallo, Ik zou hier graag mee praten, ik ben 30 jaar en zwanger van kindje nr 3. Ik heb 2 kindjes uit een vorige relatie en ben nu in blijde verwachting van mijn huidige vriend De teller staat voorlopig op 6 april. We hadden gisteren de eerste echte echo en hier was zelfs met 5.5 weken al een kloppend hartje te zien Gefeliciteerd allemaal !
♡ Zwangere lijst 1 april 2017 t/m 15 april 2017 ♡ 1 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (5) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje Ivy1979 - 37 jaar - 2e kindje Mippi9 - ?? jaar - 3e kindje Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984- 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (1) Iset - 35 jaar - 2e kindje 11 april (1) MeFlower - ?? jaar - ?? kindje 12 april (0) 13 april (2) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje Heidime - 28 jaar - 1e kindje 14 april (2) Marieke - 34 jaar - 1e kindje BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 15 april (2) Moos87 - ?? jaar - 3e kindje Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 22 zwangeren ♡ Afspraken ♡ Augustus Kikkert - 10 augustus - 2e echo Meijtje - 15 augustus - 1e echo XuonA - 15 augustus - 1e echo Iset - 16 augustus - 1e echo MariekeRox - 16 augustus 1e echo Molly1984 - 17 augustus - 1e echo Dogs84 - 23 augustus - 1e controle & echo XuonA - 23 Augustus - intake Teardrops - 25 augustus - 1e echo September BertxBirgit - 1 september - 1e echo Moos87 - 2 september - 1e echo Thatsme87 - 5 september - 1e echo Teardrops - 7 september - intake Heidime - 13 september - vk ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Volgende week trouwens veel echo's al. Nu ik er zo over nadenk wel spannend, zo maar weer werken. Dat is een goede afleiding.
@kikkert vraagje wat zagen jullie vorige week eigenlijk op de echo? Dan kan ik me een beetje voorbereiden op volgende week dinsdag
Super Kikkert! Altijd leuk om echo's te zien En idd, net wat MariekeRox zegt: Wat heb je vorige week gezien? Nog nooit zo vroeg een echo gehad en ben dat nu ook niet van plan. Maar dan zie je toch (bijna) nix denk ik dan? Beetje nieuwsgierig wel
Vorige week zagen we een zakje met vruchtwater en een mini dooier rondje erin maar was niet goed te zien. Nu zag je het echt goed
Ik had bij de eerste echo op 3 aug een vruchtzak/zwangerschapsring.. Op 9 aug een ini mini kloppend hartje..en een heel klein frummeltje De volgende echo is 23 aug. Gefeliciteerd Kikkert!!
♡ Zwangere lijst 1 april 2017 t/m 15 april 2017 ♡ 1 april (1) Kikkert - 29 jaar - 3e kindje 2 april (2) Meijtje - 32 jaar - 3e kindje Xuona - 28 jaar - 1e kindje 3 april (0) 4 april (0) 5 april (2) Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje Primavera - 32 jaar - 2e kindje 6 april (5) Nathalie - 27 jaar - 2e kindje MelZoe - 38 jaar - 3e kindje Ivy1979 - 37 jaar - 2e kindje Mippi9 - ?? jaar - 3e kindje Sher1986 - 30 jaar - 3e kindje 7 april (4) Justme1 - 29 jaar - 1e kindje Teardrops -28 jaar - 1e kindje Suuuuus - 29 jaar - 2e kindje Molly1984- 31 jaar - 2e kindje 8 april (0) 9 april (0) 10 april (1) Iset - 35 jaar - 2e kindje 11 april (1) MeFlower - ?? jaar - ?? kindje 12 april (0) 13 april (2) Gewoonloesje - 25 jaar - 2e kindje Heidime - 28 jaar - 1e kindje 14 april (2) Marieke - 34 jaar - 1e kindje BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 15 april (2) Moos87 - ?? jaar - 3e kindje Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje Totaal: 22 zwangeren ♡ Afspraken ♡ Augustus Meijtje - 15 augustus - 1e echo XuonA - 15 augustus - 1e echo Kikkert - 15 augustus - 3e echo (voorlopig wekelijks ivm voorgeschiedenis) Iset - 16 augustus - 1e echo MariekeRox - 16 augustus 1e echo Molly1984 - 17 augustus - 1e echo Dogs84 - 23 augustus - 1e controle & echo XuonA - 23 Augustus - intake Teardrops - 25 augustus - 1e echo September BertxBirgit - 1 september - 1e echo Moos87 - 2 september - 1e echo Thatsme87 - 5 september - 1e echo Teardrops - 7 september - intake Heidime - 13 september - vk ben je nieuw, of heb je nieuwe afspraken voeg ze dan zelf toe aan deze lijst. Ook veranderingen kun je zelf doen aan de lijst
Goedenavond, @kikkert, mooi echo @mezelf, ik heb nu even kwaaltje gekomen. Eergisteren had ik irritant jeuk en veel slijm afscheiding. Gisterenochtend was ik naar huisarts, idd ik heb een schimmelinfectie. Ik kreeg 3 capsules kuur in vaginale. Het is niet prettig maar helpt t wel! Nu nog 2x pff.. Gisterenmiddag rond 15u kreeg ik al erg vermoeiend begonnen. Vandaag is ook hele dag vermoeiend pff. Ik was vanmiddag 2 uren dutje, want ik was zo echt moe.. ik denk dat nu is wel moment dutje en vroeg naar bed! Ik krijg heel erg lichte misselijkheid maar nog niet gebeuren. Ik moet gewoon rustig aan doen! Na het maaltijd eten, dan ik krijg maagzuur.. als het blijft nog steeds maagzuur dan ik zal morgen maagzuurtablet kopen. Verder ik krijg elke x afwisselend koud en warm van mijn lichaam.. Nu ik wacht nog tot 23e.. Ik kan niet wachten, pff hahaha