1 t/m 15 april 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ik hoop ook zo volgende week een hartje te zien kloppen.
    mocht dat niet het geval zijn ga ik gewoon de week daarop een echo laten maken bij een prectecho bedrijf.

2. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik mocht de vorige keer met 7 weken kiezen met de opmerking dat je inwendig veel meer ziet. Na alle follikelmetingen etc was het nooit zo'n probleem eigenlijk. Ik vond het uitstrijkje erger eerlijk gezegd. Overigens gaan ze niet zo diep hoor, valt reuze mee. Bij de follikelmetingen bekijken ze je eierstokken die aan de zijkant zitten. Dat voelt af en toe wat onprettig, draaien van de ene naar de andere kant :p. Je baarmoeder ligt er juist mooi in een rechte lijn voor.

3. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden,
    Ik zit nu bij het facebook groepje en dat vind ik erg prettig en handig. Ik vind het lastig om en facebook van mijn zoontje, van deze zwangerschap en het forum bij te houden. Ik ga dus over op alleen facebook.
    Voor ieder die niet naar de facebook groep gaat. Succes met alle echo's en alle mijlpalen! Xxx

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    mag ik vragen hoe het fb groepje heet?

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Dames wie ook de link wilt hebben van de fb, stuur me even een pb dan kan ik hem doorsturen.

6. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Wel goed idee!

7. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik ben nieuwsgierig van jullie!
    Welke zwangerschapketting draag je aan? Bedoel binnenkort aandragen.

Ik heb wel zwangerschapsketting maar roest. :(
    Ik zoek gewoon andere ketting of zo

Bijgevoegde bestanden:

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb deze op het plaatje kado gekregen van mijn vriend bij prenatal €19,95

9. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Zijn er hier dames die een NIPT test overwegen?
    wij wonen vlakbij de belgische grens. mijn vriend en ik willen het wel laten doen

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @zwangerschapsketting hier geen, heb die wel bij zoonlief gehad maar vind het maar irritant z'n lange ketting bij de buik. Ben overigen zowieso niet zo van de sierenden

@niptest hier niet, wel doen we de nekplooi meting

11. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Mag ik vragen of er een reden is dat he de nipt wil? En waarom in belgie? Ik ben zelf van belgie en die wordt enkel gedaan als er uit de nekplooi en bloedtest een verhoogd risico is. Kost ook inmens veel geld.

Dus ven wel een beetje nieuwsgierig nu ;)

12. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Zo een bola heb ik enkel gedragen bij de eerste omdat ik dit wel tof vond. Maar zoals iemand hier al zei hangt het toch maar vreselijk in de weg. En ik vergat het dan ook overal omdat ik het best veel uitdoe onder bepaalde handelingen omdat ik er anders mee in de knoop zat :p
    Maar als je dit leuk vindt moet je het zeker dragen ;)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Geen bola hier,

En geen nekplooi meting, want het is een kansberekening. Nipt test zal je dan zelf moeten bekostigen, maar als je in de buurt woont waarom niet.
    Het is dan ja of nee en niet kans op 1 de zoveel.

14. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    In Nederland vind er eerst een combinatietest plaats als je dat zou willen. En dat gebeurd in week 12. Ook is het een kansberekening. Uitslag heb je dan pas in week 14. Wat ik tot nu toe heb gelezen zitten ze er ook vaak naast. En daarna zou je pas bij 14 weken een nipt test kunnen laten uitvoeren. Dan heb je pas met 16 weken de uitslag. In België kan ik terecht vanaf 10 weken en kosten zijn 450 euro. Leuke bijkomstigheid ze kunnen het geslacht dan ook gelijk geven.

Daarbij ben ik denk ik ook een controlefreak. Vind het zo lastig dat ik nu niet alles in eigenhand heb

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mariekerox er zijn heel veel vrouwen die het uit eigen zak betalen. Waarom niet als je daarvan een stuk zekerder wordt en de test is een stuk beter betrouwbaar dan de testen hier in Nederland

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Xuona kikkert nog 2 dagen en dan weten we (weer) meer.... Hopelijk doen al onze mini's het nog.... Begin het nu wel te voelen. Gelukkig vanavond en morgenochtend werken, morgen middag verjaardag en dan zijn we alweer een heel eind. Gelukkig mogen we in de ochtend al komen. Dan zit ik niet nog eens een hele dag in spanning.... Pffff

17. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Klopt Meijtje! Nog 2 dagen!!! Ik moet dan ook nog eens tot 14.00 wachten, zenuwen!
    Ben momenteel erg vermoeid! Net weer een middagdutje gedaan. Gisteren de reis richting huis gehad, viel enorm tegen! Van 8.15 tot 01.30 non stop in de auto gezeten.. Vannacht wat bloedverlies, vanmorgen iets bruinverlies.. Nu is t weer weg, alleen last van m'n schaambeen nu...
    Dus kan echt niet wachten tot m'n echo!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Nog een dag dames en dan kunne jullie kijken. En ik natuurlijk ook maar voor jullie js het nog spannender.

Hoe is het hier met iedereen? Mocht iemand overigens de facebook link van ons privé groepje nog willen dan kunnen jullie me een pb sturen.

19. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Dames nog 1 nachtje slapen voor jullie! Spannend hoor. Ik zelf nog 2 nachtjes en ik vind het zo spannend. Ben zo bang eigenlijk dat het niet goed zit ofzo. Ik heb ook echt weinig zwangerschaps kwalen jullie wel?

20. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik vind het super spannend!!! Kan ook niet wachten... Morgen rond dit tijdstip weet ik hoe het gaat met onze mini!
    Als ik daar over nadenk wordt ik best zenuwachtig.......

Deel Deze Pagina